quote:Op maandag 19 november 2012 21:18 schreef Qunix het volgende:
【FreeDL DEMO】[新世界より ED]割れたリンゴ / 渡辺早季(tomatomerde edit) by tomatomerde
Klinkt leuk!
Sinds gisteren kan ik er iets beter tegen, maar toch... do not wantquote:Op maandag 19 november 2012 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niet weer de ogen , wat hebben ze toch met ogen
Kan tegen de meeste shit maar de ogen blijft toch iets van do not want.quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Sinds gisteren kan ik er iets beter tegen, maar toch... do not want
the grote moe ogenquote:Op maandag 19 november 2012 21:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Kan tegen de meeste shit maar de ogen blijft toch iets van do not want.
Wat is deze zooiquote:Op maandag 19 november 2012 21:26 schreef Qunix het volgende:
Magia(永 に未完成 Remix) by tomatomerde
Mahou Shoujo Madoka★Magica dubstep
Haha, wel een beetje eensch. Maar dat eerste ding was wel oke.quote:
UUUUUUHUUUUUUU SEERAMUUUUUUUUUN.quote:Op maandag 19 november 2012 21:58 schreef Qunix het volgende:
Anno Hana film in 2013: http://www.anohana.jp/
Lees nu ook dat er mogelijk een nieuwe Sailer Moon anime komt in 2013(omdat 20 year anniversary)
En het komt wel degelijk: The new anime series, simply titled (Bishoujo Senshi Sailor Moon) is currently slated for the Summer 2013 TV anime season.
Dit is zo grappig.quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
http://myanimelist.net/anime/14751/Sailor_Moon_%282013%29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zeker. Must see.quote:Op maandag 19 november 2012 22:13 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem al op mijn Plan to watch lijst gezet.
Wel geinig, maar geef mij maar de Moonspeak versiequote:
Party hardquote:
Een Tiger tegen... wat zijn het, Chi-Ha's? Dat is wel heel zuurquote:Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
ARASHI HET IS TIJD PANZER VOR!!!!!!!
[바카-Raws] Girls und Panzer #06 (MX 1280x720 x264 AAC).mp4
[ afbeelding ]
chi-ha's hebben al geen panzerquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een Tiger tegen... wat zijn het, Chi-Ha's? Dat is wel heel zuur
Het zou best kunnen dat de granaat er aan de voorkant in gaat om vervolgens zonder te exploderen er aan de achterkant weer uitkomtquote:Op maandag 19 november 2012 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
chi-ha's hebben al geen panzer
Nee man, Senjougahara is juist het summum van tsundere!quote:Op maandag 19 november 2012 21:09 schreef Kyubey het volgende:
Wat toevallig... Ik heb gisteren net de manga binnengetrokken.
En twee yanderes: Yuno en Senjougahara Hitagi
Maar niet in de eerste episode van de apenarcquote:Op maandag 19 november 2012 22:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee man, Senjougahara is juist het summum van tsundere!
Beetje veel kleurquote:Op maandag 19 november 2012 22:44 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Woow!
http://animeanime.jp/article/2012/11/18/12102.html
Eh.....nee ik denk dat ik hiervoor moet bedankenquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
voor Chuunibyou fans![]()
wat wat watquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
Burgerschap?quote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Senjougahara pleaaaseWaarom moest er nou die stomme Madoka film komen. Als die film er niet was, hadden we al Kizumonogatari en Nekomonogatari gehad.
off-topic: mijn eerste cijfer van de afgelopen toetsweek is een 7.2 voor Burgerschap
Is dat een soort pocket-pussy?quote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
Ja, het kleine broertje van Staatsrecht en de grote broer van Maatschappijleerquote:
quote:
Onahole dusquote:Op maandag 19 november 2012 23:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is dat een soort pocket-pussy?Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
Kizumonogatari duurt niet al te lang meer hoor, ik meen mij te herinneren begin 2013. En Nekomonogatari is slechts een paar maanden geleden pas voor het eerst genoemd, no way dat daar nu al een serie van op de plaat staatquote:Op maandag 19 november 2012 23:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Senjougahara pleaaaseWaarom moest er nou die stomme Madoka film komen. Als die film er niet was, hadden we al Kizumonogatari en Nekomonogatari gehad.
off-topic: mijn eerste cijfer van de afgelopen toetsweek is een 7.2 voor Burgerschap
ow my god..quote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
Was al 3 maanden geleden bekendquote:Op maandag 19 november 2012 22:06 schreef Qunix het volgende:
volgens mij hebben ze het hele traject vervangen aangezien voor mijn stagetijd vloog je door de hele trein heen tijdens het rijdenquote:
Watquote:Op maandag 19 november 2012 23:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Beetje veel kleur
Inderdaad, watquote:
Welke meet? Die van dinges?quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Inderdaad, wat
Gaat die meet (die al een tijdje terug is georganiseerd) nog door?
nee hoor, net geen tientje...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Welke meet? Die van dinges?
Overigens, Sliedrecht heen en terug met de trein is E48.00...
groningen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zonder kortingen vanuit Groningen? Dat zou fijn zijn.
Nekomonogatari is zo goed als confirmed voor eind 2013 begin 2014, ik kan je momenteel helaas geen bron geven, die moet ik er dan weer even bij zoeken, als je dat wilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kizumonogatari duurt niet al te lang meer hoor, ik meen mij te herinneren begin 2013. En Nekomonogatari is slechts een paar maanden geleden pas voor het eerst genoemd, no way dat daar nu al een serie van op de plaat staat
Ik wist wel dat ik zo'n reactie zou krijgenquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
groningen?dan vraag je er ook om
wie gaat er nou in een afgelegen gebied tussen boeren wonen
+1 sliedrecht en directe omgeving wil je inderdaad niet wonen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik zo'n reactie zou krijgen
Nee, Sliedrecht en omstreken is waar je moet zijn
tank simulator???quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Panzer farhen in Gup 6
[ afbeelding ]
Soort van simulator spel heet World of tanksquote:
Wat zie je dat toch goed. Ik dacht eerst: meh, zullen allemaal wel 85's zijn. Maar die ene met de voorkant naar de kijker toe lijkt inderdaad een IS-1.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Lijkt op 3 T34-85 en 1 IS-1?
3rd person game is dat toch? Ik begin niet aan zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Panzer farhen in Gup 6
[ afbeelding ]
3rd maar je hebt ook gewoon je richtvizieren let maar niet op die polenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat zie je dat toch goed. Ik dacht eerst: meh, zullen allemaal wel 85's zijn. Maar die ene met de voorkant naar de kijker toe lijkt inderdaad een IS-1.
[..]
3rd person game is dat toch? Ik begin niet aan zoiets
wtf een Pershing en een Tiger zo dicht op elkaarquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
3rd maar je hebt ook gewoon je richtvizieren let maar niet op die polen
[ afbeelding ]
in de vorm vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
wtf een Pershing en een Tiger zo dicht op elkaar
Ik blijf niet ergens campen met een medium tankquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>30 meter afstand
>linker rupsband vernietigd
gast![]()
dat is nog erger dan G&P
Een VK wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik blijf niet ergens campen met een medium tank
we waren bezig met cappen van de vlag dus ik wou de vijand weghouden wordt ik van links beschoten door een VK3001P en van voren door die kut tiger en dan komt de vijand nog van achter ook
Tis 1 van de vele duitse prototype tanks, als laatste upgrade voor het kanon beschikt die over een 8,8 cm KwK 36 L/56 en kan daarmee best mijn tracks vernietegenquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een VK wat?!
Een schot op die afstand, met een 88 KwK36... kom op. De Pershing is een goede tank, maar dit had gewoon een OHKO moeten zijn.
Oh, je werd dus geraakt door dat VK ding.
Ik dacht eerst dat het over die Tiger ging. En dat hij op die afstand schoot.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tis 1 van de vele duitse prototype tanks, als laatste upgrade voor het kanon beschikt die over een 8,8 cm KwK 36 L/56 en kan daarmee best mijn tracks vernietegen
http://wiki.worldoftanks.com/VK_3001_%28P%29
http://en.wikipedia.org/wiki/VK3001P
08th MS moet ik nog steeds een keer gaan zien. Heb nu ergens MS IGLOO staan, die komen eerst.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar ik gaat een beetje offtopic daarom dus G&P met 1 van de beste gundam openings ooit.
Dat is toch niet het resultaat van dat plaatje van gisteren mag ik hopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
en dan denk je dat het in nederland al kut is met de ns
waarom is dit gecensoord
[ afbeelding ]
onder andere maar er is meer mee gebeurd moet je maar zelf gaan kijkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is toch niet het resultaat van dat plaatje van gisteren mag ik hopen.
Ik pas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
onder andere maar er is meer mee gebeurd moet je maar zelf gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |