maak je geen backups tussendoor?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
Ja fuuuuuuuck, jezus heej.
Eén fucking plaatje werkt niet mee, nu ben ik een hele recensie van 1000+ woorden kwijt. En het was best een goeie ook!
![]()
Godverdomme.
KILL IT WITH FIRE!!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
dont say blabla morgen chu2
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ie dat automatisch deed, maar er staan geen backups waar ze zouden moeten zijn...quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maak je geen backups tussendoor?
Balenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
Eén fucking plaatje werkt niet mee, nu ben ik een hele recensie van 1000+ woorden kwijt. En het was best een goeie ook!
![]()
Godverdomme.
Eens.quote:
Waar ging de recensie over?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Godverdomme.
sterfquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen
[..]
Eens.
Of eerst hun handen in zoutzuur dopen.
Dit gevoel van opluchting in een potje verzamelen en voor goudgeld verkopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
Ow godzijdank, ik ben slechts blind inplaats van genaaid!
Je had gelijk, er stonden ergens onder een tabblad een paar oudere saves... Hoef ik alleen de plaatjes opnieuw te doen!
Lees de instructies dan goedquote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
Ow godzijdank, ik ben slechts blind inplaats van genaaid!
Je had gelijk, er stonden ergens onder een tabblad een paar oudere saves... Hoef ik alleen de plaatjes opnieuw te doen!
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de instructies dan goed
Alles staat in de Mabinogion
[ afbeelding ]
Wow, interessante theorieënquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef .Cake. het volgende:
「Return of the Psychotic Prince」, ook wel bekend als Psycho Pass 6, is te lezen op Animees vanaf ongeveer nu. Mét plaatjes en de volledige tekst.
de revisions tabpagina!
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef Qunix het volgende:
Nami special is toch leuk ondanks de flashbacks.
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenks, ik heb zo af en toe wel eens iets zinnigs te meldenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wow, interessante theorieënzowel die van jou als die andere.
Ligt er aan. Doe es een plaatje dat ze dezelfde frame laten zien?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Links remake rechsts origineel welke ziet er beter uit
[ afbeelding ]
Remake is HDquote:Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Links remake rechsts origineel welke ziet er beter uit
[ afbeelding ]
Het is feest!quote:Op woensdag 21 november 2012 23:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dames en heren, heb 3 cijfers van de afgelopen tentamen week terug tot nu toe;
Sociaal Communicatieve Beroepsvorming; 9.8
Bestuursrecht; 8.5
Burgerschap; 7.2
Ik ben best trots op mezelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |