Nise Mori Summahhquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeen
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Nibutani is een beetje een clich personage.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Niet aan Kyuubert zeggen hoor
Arashi jij bent echt een goede negertquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arashi jij bent echt een goede negert
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
maak je geen backups tussendoor?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
Ja fuuuuuuuck, jezus heej.
En fucking plaatje werkt niet mee, nu ben ik een hele recensie van 1000+ woorden kwijt. En het was best een goeie ook!
![]()
Godverdomme.
KILL IT WITH FIRE!!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
dont say blabla morgen chu2
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ie dat automatisch deed, maar er staan geen backups waar ze zouden moeten zijn...quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maak je geen backups tussendoor?
Balenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
En fucking plaatje werkt niet mee, nu ben ik een hele recensie van 1000+ woorden kwijt. En het was best een goeie ook!
![]()
Godverdomme.
Eens.quote:
Waar ging de recensie over?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:33 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Godverdomme.
sterfquote:Op woensdag 21 november 2012 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Balen
[..]
Eens.
Of eerst hun handen in zoutzuur dopen.
Dit gevoel van opluchting in een potje verzamelen en voor goudgeld verkopen.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
Ow godzijdank, ik ben slechts blind inplaats van genaaid!
Je had gelijk, er stonden ergens onder een tabblad een paar oudere saves... Hoef ik alleen de plaatjes opnieuw te doen!
Lees de instructies dan goedquote:Op woensdag 21 november 2012 21:36 schreef .Cake. het volgende:
Ow godzijdank, ik ben slechts blind inplaats van genaaid!
Je had gelijk, er stonden ergens onder een tabblad een paar oudere saves... Hoef ik alleen de plaatjes opnieuw te doen!
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Lees de instructies dan goed
Alles staat in de Mabinogion
[ afbeelding ]
Wow, interessante theorienquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef .Cake. het volgende:
「Return of the Psychotic Prince」, ook wel bekend als Psycho Pass 6, is te lezen op Animees vanaf ongeveer nu. Mt plaatjes en de volledige tekst.
de revisions tabpagina!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |