Gegroet.quote:
Ik was het niet hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
God!Ver!Dom!Me! Ik laat jullie een dagje alleen en jullie maken een TT aan over stemmen op een verkrachtingsmoordverachte...
Whut?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
God!Ver!Dom!Me! Ik laat jullie een dagje alleen en jullie maken een TT aan over stemmen op een verkrachtingsmoordverachte...
Laat ons dan ook niet alleen, oh wijze Tepelstreeltju.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Senren kagura, vivid red operation, Train hero, SYD en Hyouka 11.5 voor de rest zie ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ons in de steek gelaten. Ik roep 'm even terug.
Laat je ouders dokken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een klacht. Sliedrecht is tyfusver weg.
Dude...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet dat mijn ouders weten dat ik misschien naar een otakucon ga.
Dat kan je toch gewoon zeggen? Zijn je ouders gereformeerd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Wel moeilijk. Ik ga normaal gesproken nooit ver weg.
Grefo? Doe normaal manquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon zeggen? Zijn je ouders gereformeerd?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Grefo? Doe normaal man
Ik wil gewoon niet alles delen.
Omdat vervolg:quote:
Dan is de resolutie juist te hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
De resolutie is te laag, ik kan niet ver genoeg inzoomen op mobiel om het te lezen
Mijn ouders streng? lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik weet niet of je ouders heel streng zijn, maar zo erg is het toch weer niet?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn ouders streng? lol![]()
Naja, het hangt ook meer van mij gemoedstoestand en geld voor de trein af, alsmede onvoorziene situaties.
Maar goed, heb wel een kaartje besteld, dus of ik nu ga of niet, heb wel 2.50 bespaard
Appel kan de pot op gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is de resolutie juist te hoog.
Download een alternatieve image-viewer uit de app-store.
When everything else fails....quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben ze de tijd om te neuken als de hele wereld naar de klote is en de blue elk moment kunnen opduiken
Ben inderdaad benieuwd naar Minami-ke Tadaima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat vervolg:
Minami-ke Tadaima
Boku wa Tomodachi ga Sukinai Next
Omdat superkrachten:
THE UNLIMITED -Hyoubu Kyousuke-
Omdat animatie:
Bakumatsu Gijinden Roman
Omdat thematiek:
Mangirl! (manmeisje?)
Amnesia
Omdat humor:
Train Hero
Mogelijk maar onwaarschijnlijk(er):
Sasami-san@Ganbaranai
Mondaijtachi ga Isekai kara Kuru sou desu yo?
Senren Kagura
Vivid Red
weinig visueels hoor, jammer genoeg..quote:
Holy fuck, Chihayafuru S2!!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben ze de tijd om te neuken als de hele wereld naar de klote is en de blue elk moment kunnen opduiken
quote:
Niet echt veel spannendquote:
Dat ken ik. Maar voor Chihayafuru ga ik wel m'n best doen! En anders krijgt ie gewoon voorrang!quote:Op woensdag 21 november 2012 02:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
(maar m'n backlog is zo belachelijk groot... en zie em niet snel kleiner worden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb net mijn MK808 besteld![]()
@Robin,waar is nou jouw Rpi?quote:Op woensdag 21 november 2012 03:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even wat erbij betaald,voor mijn MK808![]()
Ik heb gevraagd
[..]
Kreeg als antwoord
[..]
Die van mij(antwoord 2) was dus
[..]
Ik heb nog 2 van zulke berichten(eerste en tweede eigenlijk,18:22 en 18:26),had niet door dat ze nog worden bewaard in je all/current orders link(als je nog niet hebt betaald/een pagina terug gaat).Handig voor volgende keer(20 dagen betaal tijd)![]()
weer wat geleerd![]()
oh gutquote:
Over mijn dode lijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sint Nicolaas,Turkse Nederlandse bisschop
Dat is ook waarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over mijn dode lijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Byzantijnse_Rijk
Dat voorrang geven zal ik ook geheid gaan doen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat ken ik. Maar voor Chihayafuru ga ik wel m'n best doen! En anders krijgt ie gewoon voorrang!
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik niet moet kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
vieze kut haterquote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik niet moet kijken
Panzer? Shit?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Easymodo het volgende:
maar Panzer was toch best shit?
Als dat Girls und Panzer is.
Mooie UIquote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Easymodo het volgende:
maar Panzer was toch best shit?
Als dat Girls und Panzer is.
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Nise Mori Summahhquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeen
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Nibutani is een beetje een cliché personage.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Niet aan Kyuubert zeggen hoor
Arashi jij bent echt een goede negertquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arashi jij bent echt een goede negert
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |