Gegroet.quote:
Ik was het niet hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
God!Ver!Dom!Me! Ik laat jullie een dagje alleen en jullie maken een TT aan over stemmen op een verkrachtingsmoordverachte...
Whut?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
God!Ver!Dom!Me! Ik laat jullie een dagje alleen en jullie maken een TT aan over stemmen op een verkrachtingsmoordverachte...
Laat ons dan ook niet alleen, oh wijze Tepelstreeltju.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Senren kagura, vivid red operation, Train hero, SYD en Hyouka 11.5 voor de rest zie ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ons in de steek gelaten. Ik roep 'm even terug.
Laat je ouders dokken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een klacht. Sliedrecht is tyfusver weg.
Dude...quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet dat mijn ouders weten dat ik misschien naar een otakucon ga.
Dat kan je toch gewoon zeggen? Zijn je ouders gereformeerd?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben serieus
Wel moeilijk. Ik ga normaal gesproken nooit ver weg.
Grefo? Doe normaal manquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon zeggen? Zijn je ouders gereformeerd?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Grefo? Doe normaal man
Ik wil gewoon niet alles delen.
Omdat vervolg:quote:
Dan is de resolutie juist te hoog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:55 schreef Kyubey het volgende:
De resolutie is te laag, ik kan niet ver genoeg inzoomen op mobiel om het te lezen
Mijn ouders streng? lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik weet niet of je ouders heel streng zijn, maar zo erg is het toch weer niet?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn ouders streng? lol![]()
Naja, het hangt ook meer van mij gemoedstoestand en geld voor de trein af, alsmede onvoorziene situaties.
Maar goed, heb wel een kaartje besteld, dus of ik nu ga of niet, heb wel 2.50 bespaard
Appel kan de pot op gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is de resolutie juist te hoog.
Download een alternatieve image-viewer uit de app-store.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |