Mijn ouders streng? lolquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik weet niet of je ouders heel streng zijn, maar zo erg is het toch weer niet?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn ouders streng? lol![]()
Naja, het hangt ook meer van mij gemoedstoestand en geld voor de trein af, alsmede onvoorziene situaties.
Maar goed, heb wel een kaartje besteld, dus of ik nu ga of niet, heb wel 2.50 bespaard
Appel kan de pot op gr grquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is de resolutie juist te hoog.
Download een alternatieve image-viewer uit de app-store.
When everything else fails....quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben ze de tijd om te neuken als de hele wereld naar de klote is en de blue elk moment kunnen opduiken
Ben inderdaad benieuwd naar Minami-ke Tadaima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat vervolg:
Minami-ke Tadaima
Boku wa Tomodachi ga Sukinai Next
Omdat superkrachten:
THE UNLIMITED -Hyoubu Kyousuke-
Omdat animatie:
Bakumatsu Gijinden Roman
Omdat thematiek:
Mangirl! (manmeisje?)
Amnesia
Omdat humor:
Train Hero
Mogelijk maar onwaarschijnlijk(er):
Sasami-san@Ganbaranai
Mondaijtachi ga Isekai kara Kuru sou desu yo?
Senren Kagura
Vivid Red
weinig visueels hoor, jammer genoeg..quote:
Holy fuck, Chihayafuru S2!!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe hebben ze de tijd om te neuken als de hele wereld naar de klote is en de blue elk moment kunnen opduiken
quote:
Niet echt veel spannendquote:
Dat ken ik. Maar voor Chihayafuru ga ik wel m'n best doen! En anders krijgt ie gewoon voorrang!quote:Op woensdag 21 november 2012 02:55 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
(maar m'n backlog is zo belachelijk groot... en zie em niet snel kleiner worden
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb net mijn MK808 besteld![]()
@Robin,waar is nou jouw Rpi?quote:Op woensdag 21 november 2012 03:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Even wat erbij betaald,voor mijn MK808![]()
Ik heb gevraagd
[..]
Kreeg als antwoord
[..]
Die van mij(antwoord 2) was dus
[..]
Ik heb nog 2 van zulke berichten(eerste en tweede eigenlijk,18:22 en 18:26),had niet door dat ze nog worden bewaard in je all/current orders link(als je nog niet hebt betaald/een pagina terug gaat).Handig voor volgende keer(20 dagen betaal tijd)![]()
weer wat geleerd![]()
oh gutquote:
Over mijn dode lijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sint Nicolaas,Turkse Nederlandse bisschop
Dat is ook waarquote:Op woensdag 21 november 2012 18:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Over mijn dode lijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Byzantijnse_Rijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |