Dat voorrang geven zal ik ook geheid gaan doen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat ken ik. Maar voor Chihayafuru ga ik wel m'n best doen! En anders krijgt ie gewoon voorrang!
quote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik niet moet kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
vieze kut haterquote:Op woensdag 21 november 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval wat ik niet moet kijken
Panzer? Shit?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Easymodo het volgende:
maar Panzer was toch best shit?
Als dat Girls und Panzer is.
Mooie UIquote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Easymodo het volgende:
maar Panzer was toch best shit?
Als dat Girls und Panzer is.
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Nise Mori Summahhquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Dank. Die van jou is ook leuk.
gr Henk
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mooie avatar inderdaad, maar ze blijft wel een beetje gemeen
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Nibutani is een beetje een cliché personage.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:24 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel leuk. Vooral Rikka en Nibutani :3
[ afbeelding ]
Watquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Niet aan Kyuubert zeggen hoor
Arashi jij bent echt een goede negertquote:Op woensdag 21 november 2012 20:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind Dekomori misschien nog wel het leukste.
Awwwwwwwwquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Arashi jij bent echt een goede negert
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |