quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Qunix het volgende:
"That's one small step for a man, one giant leap for mankind"
- Neil_armstrong
"Yay!!"
- Nanba Hibito
[ afbeelding ]
Wow.. dit gaat wat beloven. agrnaerjignaejongaernmquote:
Hype het nou niet teveel! Zometeen valt het je nog tegen!quote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow.. dit gaat wat beloven. agrnaerjignaejongaernm
Ik heb hem net pas weggeklikt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb met veel moeite de livestream weg kunnen klikken.
Wat is er met die annotationquote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hype het nou niet teveel! Zometeen valt het je nog tegen!
[..]
Ik heb hem net pas weggeklikt.
Geen idee. Ik heb annotations ook meestal standaard uitstaan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er met die annotation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef Kyubey het volgende:
Hoe noem je een draadloze Asuka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Psycho yandere die alles voor haar husbando wil doen en een mindfuck die zich in meerdere alternatieve dimensies afspeelt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat kan ik trouwens verwachten van Mirai nikki heb hem namelijk binnengehaald.
Link?quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
Kyuunap zal de poll op de FP wel leuk vinden.
Wie kijkt er nou naar de frontpage.quote:Op maandag 19 november 2012 14:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
LINK? You better be trolling nigger
http://frontpage.fok.nl/
jacobusquote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar de frontpage.
Team Jacobus gestemd.
Jacob want sixpackquote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jacobus
edward, want bling bling huid..,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |