eventjes kijken ditquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even iets plaatsen wat altijd relevant is.
Geweldig.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit wordt trouwens de sequil van chu2
Voor een beginnend anime kijker vind ik Ghost in the Shell:Stand Alone Complex, Great Teacher Onizuka, Samurai Champloo en Trigun wel aanraders.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef RudyCarell het volgende:
Beginnend anime kijker. Mushishi en Juuni Kokki gezien. Erg vet. Binnenkort beginnen aan Death Note. Iemand nog aanbevelingen?
Death Note. Nu.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef RudyCarell het volgende:
Beginnend anime kijker. Mushishi en Juuni Kokki gezien. Erg vet. Binnenkort beginnen aan Death Note. Iemand nog aanbevelingen?
Deze. Grquote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze ui houden, of toch de oude ?
inb4 E-BAN-GERIONquote:Op donderdag 22 november 2012 21:09 schreef RudyCarell het volgende:
Eigenlijk moet je een avatar met Dekomori hebbenquote:Op donderdag 22 november 2012 21:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze ui houden, of toch de oude ?
OKequote:
Zat te weinig Deko in in deze episodequote:Op donderdag 22 november 2012 21:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
inb4 E-BAN-GERION
nee, gewoon Azumanga kijken.
[..]
Eigenlijk moet je een avatar met Dekomori hebben
Nee hoor! Is echt niet zo hoor! Echt niet!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind bepaalde moe animes/manga's leuk hoor, maar in deze slowchat lijkt het alleen maar over moe's te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |