Ik ben een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.quote:
Waar?quote:
Neuh. Ik moraalridder alleen als het mij uitkomt. Opportunist dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen is stiekem enigszins moraalridder.
Dan ben je toch op bepaalde momenten een moraalridder.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Neuh. Ik moraalridder alleen als het mij uitkomt. Opportunist dus.
Of een negerzoen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.
Zwart van buiten, blank van binnen?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.
Jazeker, ik ben verslaafd aan die krengen.quote:
Ik ben gelukkig afgekickt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben verslaafd aan die krengen.
Mijn God, hoe jong ben je?quote:
Wat zit erin? Pepermunt?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geniale snoepjes uit de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Ik kan ze wel qua vorm.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geniale snoepjes uit de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Kan vanalles zijn, je hebt ze in fruit, drop, munt.quote:
Tikkel, met een l. Erg populair in de Randstad.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Ziba het volgende:
Niemand die Tikkers kent hoor. Misschien in dorpjes ofzo.
Dit is een grap?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef TitusPullo het volgende:
Het klopt wel, blanken ogen altijd een beetje kwetsbaarder dan andere mensen.
Vertel dat maar aan de Aboriginals.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef TitusPullo het volgende:
Het klopt wel, blanken ogen altijd een beetje kwetsbaarder dan andere mensen.
Dat we slimmer zijn is niet onze schuld.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de Aboriginals.
Van debuitenkant ken ik ze wel. Maar drop.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tikkel, met een l. Erg populair in de Randstad.
U bent gezakt voor de inburgering.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Van debuitenkant ken ik ze wel. Maar drop.
Ja lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe heten die balkvormige schuimsnoepjes half roze half geel?
Die vieze harde dingen die in je mond smelten?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vieze harde dingen die in je mond smelten?
Ugh.
Schuimblokken heten die.quote:
Schuimblokkenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Dan moet je beter je best doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vieze harde dingen die in je mond smelten?
Ugh.
Ik zuig liever iets anders.quote:
Gevaarlijk. Met je zuur creëert dat zoutzuur.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef De_Guidance het volgende:
Alsof ik al die snoepnamen nog weet.
Sowieso was ik niet zo'n fan van drop, behalve DubbelZout
Goed nieuws voor jou dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Met je zuur creëert dat zoutzuur.
Neuh. fok heeft zijn pispaaltjes nodig. Dus blijf nog maar ff.quote:
Oké gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. fok heeft zijn pispaaltjes nodig. Dus blijf nog maar ff.
No worries, jij bent er toch ook nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. fok heeft zijn pispaaltjes nodig. Dus blijf nog maar ff.
Nee hoor, zelfs onze meest geduchte vechters ogen minder gevaarlijk dan donkere vechters:quote:
Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No worries, jij bent er toch ook nog?
Ik eet het echt zelden tot nooit, maar het is wel lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is lekker goed voor je hart en nieren.
Deze staan voor mij op 1.
[ afbeelding ]
Waarom? Jij hoeft mijn posts niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.
Met krijtjes, toch? Of is dat een of andere crappy variant?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef 99.999 het volgende:
Deze variant kan ik wel waarderen
[ afbeelding ]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ken zo'n jongen die non-stop drop eet. Grappige kerel.
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.
En wel in deze bewoordingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.
Ik vind een Aston Martin ook niet gek.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef TitusPullo het volgende:
Gebakken ei met Cajunkruiden, lang niet slecht.
Misschien zitten ze samen wel bij IA.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.
Bij wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien zitten ze samen wel bij IA.
Dammit. Je zuur begint weer op te spelen, gek radicaaltje van me.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom ga je niet naar NWS 3-voud, er lopen twee heerlijke moslimbash topics waar je ook lekker actief in bent.
Ze zijn nu ongeveer Mekka aan het bombarderen en de westerse steden komen ook aan de beurt. Net wat voor jou!
Ik vind drop niet te vreten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook nog even een plaatje van z'n favoriete drop posten.
quote:Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is.
quote:Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners.
Wie?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
Daar komen de strontvliegjes weer. Ik begon ze al te missen
Impotent Anonymous.quote:
Ik zal het hem eens goed vertellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.
Je bent nog niet bij het 2de aangekomen lees ik.quote:
Klopt, stuk of wat soorten door elkaarquote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met krijtjes, toch? Of is dat een of andere crappy variant?
Was hij nou geschreven door die Koelman?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent nog niet bij het 2de aangekomen lees ik.
Yup, slechte nep.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was hij nou geschreven door die Koelman?
Flauwon garp.quote:
Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
Even dit topic reporten.
Beetje erg veel Breivikjes die hier op afkomen als strontvliegjes.
Yo.quote:
Je verergert het, boefje.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is weer opgelost. Gelukkig zijn er linksen zoals ik die NWS in het gareel houden.
Baby denkt je op de hand te hebben.quote:
Dammit. Lightingfast die VS....quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef 3-voud het volgende:
VS, deze staat er nog:
[..]
Baby denkt je op de hand te hebben.
Als reactie op iemand die een moslimvrije wereld een goed idee vindt, inderdaad. Die staat er ook nog.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef 3-voud het volgende:
VS, deze staat er nog:
[..]
Baby denkt je op de hand te hebben.
Wat is er met "hoppa"?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Hoppa: Syrische granaat bij Israëlisch dorp
Oeh, goed idee van die apen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
En worden verheven tot martelaars.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Oeh, goed idee van die apen.
Moge de daders sterven.
Gifgasaanval op Leiden, kunnen de oude panden blijven staan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef TitusPullo het volgende:
Verdomme, stelletje kankeraars, wees eens wat humaner.
Aanvoegende wijs wordt in meervoud met -en vervoegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Oeh, goed idee van die apen.
Moge de daders sterven.
Dat is wel wat ouderwets, daar was toch ook een bom voor?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gifgasaanval op Leiden, kunnen de oude panden blijven staan.
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat staat voor de titel van het artikel.
Ah gossie.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.
Een bombardement op Israël doet wonderen voor remlofs humeur.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.
Die zou maar net door het dak van de lakenhal vallenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is wel wat ouderwets, daar was toch ook een bom voor?
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef TitusPullo het volgende:
Niemand weet waarom, Koos V. zo'n druif is.
Hihi, je voelt hem al aankomen he?quote:
Natte krant met Marokkanenkapsel paste niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natte krant met Marokkanenkapsel paste niet.
'Van niks' is redundant.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.
Koos zijn specialiteit is pleonasmesquote:
Van jou verwacht ik sowieso niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi, je voelt hem al aankomen he?
Ik zal niet toestaan dat iemand dat ooit vergeet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.
Wijsneus.quote:
twitter:bestevanhetweb twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:08:11Update: Metro heeft de omstreden column van @luukkoelman op verzoek familie Tim van hun site verwijderd http://t.co/kWdouJlg reageer retweet
Druifje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.
Och, Israel is een beschaafd land, die wuiven dit wel weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Wat voor schadelijks stond erin? Ik snap die hele ophef om die zelfmoord niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
twitter:bestevanhetweb twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:08:11Update: Metro heeft de omstreden column van @luukkoelman op verzoek familie Tim van hun site verwijderd http://t.co/kWdouJlg reageer retweet
1 van de 3 granaten die als een bonkje ijzer op een hek pleuren en niet eens sissen. Kom op, daar lig om een deuk in.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, Israel is een beschaafd land, die wuiven dit wel weg.
Daarom, die Israeliers weten ook wel dat ze die hele regio kreupel kunnen leggen binnen een dag of twee.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
1 van de 3 granaten die als een bonkje ijzer op een hek pleuren en niet eens sissen. Kom op, daar lig om een deuk in.
De regio maakt zichzelf kreupel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, die Israeliers weten ook wel dat ze die hele regio kreupel kunnen leggen binnen een dag of twee.
Alleen jammer dat de betrouwbare trekpoppen worden vervangen door onbetrouwbare moslim fundamentalisten.quote:
Als je het engels uitspreekt helemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de pond toch een achterlijke currency.
Kurrensie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het engels uitspreekt helemaal.
Ideaal voor kaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de pond toch een achterlijke currency.
Valutaquote:
Hij is niet voor niets fiscalist.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan heeft eriksd volgens mij half Engeland opgegeten.
Wat is de pond toch een achterlijke valuta.quote:
Goed filmpje.quote:
Ik vind die pot nog steeds grandioos.quote:
Pfew... scheelde niet veel of ik was ook het haasje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef waht het volgende:
Koopkrachtdaling van miljoen miljard procent!!!
Zuurpremie gaat omhoog.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd naar het debat volgende week. Lekker rellen.
Heerlijk begin van de herfst dit, politiek Nederland slaat elkaar de hersens in, de rest van Nederland slaat elkaar de hersens in over Tim Ribberink, en de overigen staan a la trololol rondjes te dansen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd naar het debat volgende week. Lekker rellen.
Journalisten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef waht het volgende:
Ben benieuwd wie Roemer tot de vernieuwde ZZM-brigade gaat bombarderen.
Zou wel briljant zijn wanneer hij het opneemt voor al die zielige VVD-stemmersquote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef waht het volgende:
Ben benieuwd wie Roemer tot de vernieuwde ZZM-brigade gaat bombarderen.
20 euri slechts.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind die pot nog steeds grandioos.
Kiezersbedrog.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou wel briljant zijn wanneer hij het opneemt voor al die zielige VVD-stemmers
Ja, maar onterecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
Ik vond die column wel raak eigenlijk.
Hoop het.quote:
Want achterlijk is ze zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar onterecht.
Die vrouw (hoe achterlijk ook) kon er ook niks aan doen.
Nee, geschiedenisleraar.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef waht het volgende:
Wilde Tim Ribberink ook geen journalist worden?
Dat was toch ook niet het punt?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar onterecht.
Die vrouw (hoe achterlijk ook) kon er ook niks aan doen.
Journalisten zijn dom en incompetent, niet suïcidaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef waht het volgende:
Wilde Tim Ribberink ook geen journalist worden?
Hahahaha. Je publiek heeft geen smaak.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:12 schreef eriksd het volgende:
Ik tapte net die 1 cent in de woestijn mop waht. Hij viel slecht.
En ook niet per definitie hommo, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Journalisten zijn dom en incompetent, niet suïcidaal.
Flikkers vind je vooral in het bankwezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef waht het volgende:
[..]
En ook niet per definitie hommo, natuurlijk.
Nee, het punt was hoe streng gelovige Christenen tegen homo's aankijken, en die feiten hard neerzetten met gebruik van een recent voorbeeld. Het is alleen jammer dat de twee zaken totaal niks met elkaar uit te staan hebben en dus volkomen de plank misgeslagen wordt.quote:
Er zijn na de rest van Engeland geen overigen meer.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk begin van de herfst dit, politiek Nederland slaat elkaar de hersens in, de rest van Nederland slaat elkaar de hersens in over Tim Ribberink, en de overigen staan a la trololol rondjes te dansen.
Geschreven door een ander. Wel haar mening waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Ziba het volgende:
Is die Mariska Orban de Haas nou bloedserieus met die brief of is het nep?
Erik zit daar te eten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er zijn na de rest van Engeland geen overigen meer.
Antisemitisch dit dat. Zelf maar aangelachen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef waht het volgende:
[..]
Hahahaha. Je publiek heeft geen smaak.
Hij is de Overige.quote:
Een groep van omvang.quote:
Het doet me een beetje denken aan de ''Nee-Nee''sticker.quote:
Mij hieraanquote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan de ''Nee-Nee''sticker.
Betyar heeft hem in de OP van zijn topic in NWS gezet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand van jullie voor mij de column van Luuk Koelman. Er zijn een berg linkse sufkutten die er over rellen ... maar hij is verwijderd.
Post van Betyar hier in de SC van vanochtend staat het in gequote.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iemand van jullie voor mij de column van Luuk Koelman. Er zijn een berg linkse sufkutten die er over rellen ... maar hij is verwijderd.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?
Enfin, mevrouw de minister is dus nooit echt moeder geworden. Maar ik wel. En als zodanig schrijf ik u deze open brief, mevrouw Ribberink: als moeder van drie kinderen - en ook een beetje namens God. U heeft Tim verloren, uw enig kind. Hij werd door zijn plaaggeesten afgeschilderd als “een homo en een loser.” Natuurlijk was Tim geen loser. Wel had hij blijkbaar een tekortkoming. Daarover wil ik het graag met u hebben. Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is. Zo voed ik hem ook op, met voldoende autootjes en een speelgoedgarage. Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners. Maakte u zich nooit zorgen over ziektes bij uw zoon, mevrouw Ribberink? Ik vraag mij oprecht af waarom u nooit heeft ingegrepen. Zei u nooit tegen Tim: kies voor het mooiere, kies voor de eenheid tussen man en vrouw? Nee, dat deed u niet. Liever was u modern en tolerant.
Ach, leefden wij nog maar in het Nederland van de jaren vijftig, toen abortus nog een vies woord was en homo’s veilig in de kast zaten. Toen minderjarige rooms-katholieke jongens nog werden gecastreerd om ze van hun homoseksuele gedrag af te helpen. Was Tim in zijn jonge jaren netjes van zijn balletjes ontdaan, dan had menig kerkkoor hem graag als castraat opgenomen. Wellicht was dat zijn redding geweest. Maar daarvoor is het nu te laat. Aan de andere kant: nóg erger was het geweest wanneer Tim over enkele jaren met een andere homo was getrouwd. En wie weet wel een kind had gewild. Dat had enkel geleid tot Sodom en Gomorra-achtige praktijken als polygamie, incest en pedofilie. Dan was uw zoon, wat God en mij betreft, nog verder van huis geweest, mevrouw Ribberink. Al die ellende blijft hem nu gelukkig bespaard. Laat dat een troost voor u zijn. Nou, lieve groetjes dan maar, en natuurlijk zal ik voor uw zoon bidden, want zelfmoord is en blijft natuurlijk een doodzonde.
Alle liefs van Mariska Orbán-de Haas
Zelfs niet aan je buurman?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Het doet mij niet echt ergens aan denken.
3-voud wilde de trekker overhalen naar aanleiding van die column anders.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Jezus ... is dat alles.
Ik ben teleurgesteld.
Wiens kind zei dit ook vorig jaar?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Jezus ... is dat alles.
Ik ben teleurgesteld.
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef Boldface het volgende:
Bizar, al die verbolgen reacties. Mensen die vinden dat Metro onmiddellijk Luuk Koelman moet ontslaan, mensen die hun walging niet onder stoelen of banken steken. Allemaal over-emotionele reacties van mensen die de (maatschappelijke) functie van een columnist negeren en die bovendien de tekst niet goed hebben gelezen.
Want de 'brief aan de moeder van Tim' is natuurlijk slechts de vorm waarin de column is gegoten. Het is niet écht een brief aan de moeder van Tim, het niet écht een brief die per post bij de familie Ribberink op de deurmat valt. Nee, het is een column in een krant. Bestemd voor de lezers ervan; niet direct voor de moeder van Tim.
En wat doet Koelman? Die redeneert gewoon op de manier die Mariska Orban-de Haas herhaaldelijk in het openbaar heeft laten zien; niks meer en niks minder. Eén van de redenen waarom Tim zo werd gepest, was de veronderstelling dat hij homo zou zijn. Zo werd hij door de pestkoppen gezien. En dat was voor die pestkoppen (mede) reden om Tim het leven zuur te maken.
Dat homo-zijn ongewoon of onwenselijk is, is een opvatting die door publieke figuren als Orban-de Haas kracht wordt bijgezet. Ze treedt publiekelijk op met dit soort standpunten. Liefhebbers doen er goed aan om haar recente uitlatingen bij Pauw & Witteman (in een debat met Claudia de Brey) nog eens terug te kijken.
Wat Koelman doet, is de houding van figuren als Orban-de Haas aan de kaak stellen. Je kunt twisten over de gekozen vorm en de smakeloosheid daarvan, maar het trekt zo wél de aandacht. En de inhoud draagt dan weer bij aan het maatschappelijk debat. Want laten we het maar eens hebben over de opvattingen van Orban-de Haas, die bijdragen aan een haatklimaat tegen homo's én die jongeren in een hoek drukken.
Kortom: prima gedaan, Luuk Koelman.
Opportunistische moraalridder.quote:
Dat is dan ook exact de opzet van de column geweest.quote:
Zak Hooi-Bezetter is het nu. En jij aanbidt hen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Die hoort bij kabinet Zak Hooi-Rat:
[ afbeelding ]
Dat is iedereen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Opportunistische moraalridder.
Die Koelman gebruikt dus de dood van dat kereltje om dat katholieke wijf eens even flink af te zeiken.quote:
De ophef erover net zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Koelman gebruikt dus de dood van dat kereltje om dat katholieke wijf eens even flink af te zeiken.
Van mij mag het, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon achterlijk.
Dat is ook een invalshoek.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die Koelman gebruikt dus de dood van dat kereltje om dat katholieke wijf eens even flink af te zeiken.
Van mij mag het, maar eigenlijk is het natuurlijk gewoon achterlijk.
Nee nu is het Rutte-Asscher.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef waht het volgende:
[..]
Zak Hooi-Bezetter is het nu. En jij aanbidt hen.
Ophouden nu met al die invalshoeken. Kies er één en blijf daarbij.quote:
Het is wel lastig. Ik kan niet kiezen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef waht het volgende:
[..]
Ophouden nu met al die invalshoeken. Kies er één en blijf daarbij.
Welke ophef?quote:
Ja, maar opeens is Rutte geen zak hooi meerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon links van het midden hoor
Hij had z'n kritiek op die katholieke tuthola inderdaad beter in een andere vorm kunnen gieten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke ophef?
Die ouders hebben gevraagd of dat ding van internet kon worden gehaald. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Het is natuurlijk wel gek als een een blad het zover laat aankomen. Hoe komen ze erbij om zulk soort bagger te plaatsen ? .quote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke ophef?
Die ouders hebben gevraagd of dat ding van internet kon worden gehaald. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
De Telegraaf Media Groep is eigenaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gek als een een blad het zover laat aankomen. Hoe komen ze erbij om zulk bagger te plaatsen ? .
Ik zag al facebookophef voorbij komen!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hallo.
De twitterophef natuurlijk!
Hey ik moet tegenwicht bieden aan bijna jullie allemaal hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, stop godverdomme met de kont likken van het kabinet.
Tja.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Telegraaf Media Groep is eigenaar.
Rouvoet denkt dat Brussel gaat dwarsliggen bij die inkomensafhankelijke premies.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik moet tegenwicht bieden aan bijna jullie allemaal hier.
Daar moet sowieso nog aan gesleuteld worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rouvoet denkt dat Brussel gaat dwarsliggen bij die inkomensafhankelijke premies.
Misschien omdat het herfst is, misschien omdat het crisis is, misschien omdat ze teveel achter het internet zitten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boos is.
Ik weet niet of sleutelen nog helpt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet sowieso nog aan gesleuteld worden.
Ik weet het niet..quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien omdat het herfst is, misschien omdat het crisis is, misschien omdat ze teveel achter het internet zitten.
Of ze zijn niet boos, dat kan ook.
Is dat die homo van Don't Stop Believing?quote:
Natuurlijk wel, waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of sleutelen nog helpt...
Google zegt van niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat die homo van Don't Stop Believing?
Het principe dat inkomensafhankelijk maken van producten van private instellingen....kan wordne gezien als verkapte staatsteun. Dat is het punt van Rouvoet. Maar ik ben gen jurist, laat staan eentje die de Europese grondwet pact kent.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, waarom niet?
Dan maar geen JSF.
Dat lijkt mij geen goed idee.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de Amerikanen moet Europa het Amerikaanse verzorgingsstaat-model omarmen.
Maar waarom hij nu werd gepest blijft echter heel vaag allemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
Tim was overigens geen homo, aldus zijn oud-klagenoot.
Met of zonder de Patient Protection and Affordable Care Act ?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de Amerikanen moet Europa het Amerikaanse verzorgingsstaat-model omarmen.
Daar hoeft toch helemaal geen duidelijke reden voor te zijn. Als iemand eenmaal het pispaaltje is dan is het moeilijk om van dat imago af te raken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar waarom hij nu werd gepest blijft echter heel vaag allemaal.
Het gaat echt nergens meer over. Ik steun de Luuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vraag me af hoeveel doodsbedreigingen die Koelman nu heeft gekregen
Gewoon het zwarte schaap.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar waarom hij nu werd gepest blijft echter heel vaag allemaal.
Het is ook niet duidelijk of hij nog steeds werd gepest, of dat het van een tijdje terug is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon het zwarte schaap.
Je moet niet alles proberen uit te leggen, lukt niet.
Dank.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef De_Guidance het volgende:
Hier zijn klasgenoten aan het woord EG, als je er benieuwd naar bent.
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Tem het volgende:
Wat een gemiep over die Tim. Zwakke broeders redden het niet in deze jungle.
Dat is nog eens een Republikeins standpunt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Tem het volgende:
Hé, zoiets zei ik laatst. Toen had ik Titus op mijn dak.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Tem het volgende:
En terecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hé, zoiets zei ik laatst. Toen had ik Titus op mijn dak.
Klep dicht, paljas!quote:
Lazer toch op, blaaskaak.quote:
Zeg, bol hok, moet jij niet nodig je eerste baan zoeken?quote:
Iets met mening en iedereen heeft er eentje enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Het zal best een persoonlijke tragedie zijn voor de direct betrokkenen maar om er nu nationaal zoveel ophef over te maken.....
Ho ho, we gaan dit veel moeilijker maken dan nodig. Wen er maar aan!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Het zal best een persoonlijke tragedie zijn voor de direct betrokkenen maar om er nu nationaal zoveel ophef over te maken.....
De ouders hebben de publiciteit gezocht he.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Met aandacht alleen verandert er weinig.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De ouders hebben de publiciteit gezocht he.
Ze willen dat pesten weer even in de aandacht komt. En af en toe is dat best nodig. Je kunt het nooit uitbannen maar iedereen die een school of instantie redt is mooi meegenomen vind ik.
Wat een kut-ouders heb je dan zeg. Zooooo heuy!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De ouders hebben de publiciteit gezocht he.
Ze willen dat pesten weer even in de aandacht komt. En af en toe is dat best nodig. Je kunt het nooit uitbannen maar iedereen die een school of instantie redt is mooi meegenomen vind ik.
Door VVD-stemmers welteverstaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja, de VVD wordt inmiddels ook gepest.
Nestvervuiling.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Door VVD-stemmers welteverstaan.
Jawel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet of in het dierenrijk ook wordt gepest.
Geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef De_Guidance het volgende:
Als de ouders én Anusfrutje123 er blij van worden..
Terecht. Er lopen soms wat malloten rond.quote:
Soms wordt een bepaald geval nu eenmaal emblematisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Er gebeurt wel meer in het dierenrijk waar jij niet aan doet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Er lopen soms wat malloten rond.
Die heb ik veertien jaar geleden gevonden. Sindsdien heeft je moeder van niemand last gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg, bol hok, moet jij niet nodig je eerste baan zoeken?
Seks met dooie mannetjesexemplaren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er gebeurt wel meer in het dierenrijk waar jij niet aan doet.
Man The fuck up!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Soms wordt een bepaald geval nu eenmaal emblematisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |