Hij is niet voor niets fiscalist.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan heeft eriksd volgens mij half Engeland opgegeten.
Wat is de pond toch een achterlijke valuta.quote:
Goed filmpje.quote:
Ik vind die pot nog steeds grandioos.quote:
Pfew... scheelde niet veel of ik was ook het haasje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef waht het volgende:
Koopkrachtdaling van miljoen miljard procent!!!
Zuurpremie gaat omhoog.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd naar het debat volgende week. Lekker rellen.
Heerlijk begin van de herfst dit, politiek Nederland slaat elkaar de hersens in, de rest van Nederland slaat elkaar de hersens in over Tim Ribberink, en de overigen staan a la trololol rondjes te dansen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef eriksd het volgende:
Ben benieuwd naar het debat volgende week. Lekker rellen.
Journalisten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef waht het volgende:
Ben benieuwd wie Roemer tot de vernieuwde ZZM-brigade gaat bombarderen.
Zou wel briljant zijn wanneer hij het opneemt voor al die zielige VVD-stemmersquote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef waht het volgende:
Ben benieuwd wie Roemer tot de vernieuwde ZZM-brigade gaat bombarderen.
20 euri slechts.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind die pot nog steeds grandioos.
Kiezersbedrog.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou wel briljant zijn wanneer hij het opneemt voor al die zielige VVD-stemmers
Ja, maar onterecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:05 schreef eriksd het volgende:
Ik vond die column wel raak eigenlijk.
Hoop het.quote:
Want achterlijk is ze zeker.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar onterecht.
Die vrouw (hoe achterlijk ook) kon er ook niks aan doen.
Nee, geschiedenisleraar.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef waht het volgende:
Wilde Tim Ribberink ook geen journalist worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |