Bij wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien zitten ze samen wel bij IA.
Dammit. Je zuur begint weer op te spelen, gek radicaaltje van me.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom ga je niet naar NWS 3-voud, er lopen twee heerlijke moslimbash topics waar je ook lekker actief in bent.
Ze zijn nu ongeveer Mekka aan het bombarderen en de westerse steden komen ook aan de beurt. Net wat voor jou!
Ik vind drop niet te vreten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook nog even een plaatje van z'n favoriete drop posten.
quote:Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is.
quote:Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners.
Wie?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
Daar komen de strontvliegjes weer. Ik begon ze al te missen
Impotent Anonymous.quote:
Ik zal het hem eens goed vertellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.
Je bent nog niet bij het 2de aangekomen lees ik.quote:
Klopt, stuk of wat soorten door elkaarquote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met krijtjes, toch? Of is dat een of andere crappy variant?
Was hij nou geschreven door die Koelman?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent nog niet bij het 2de aangekomen lees ik.
Yup, slechte nep.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was hij nou geschreven door die Koelman?
Flauwon garp.quote:
Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
Even dit topic reporten.
Beetje erg veel Breivikjes die hier op afkomen als strontvliegjes.
Yo.quote:
Je verergert het, boefje.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is weer opgelost. Gelukkig zijn er linksen zoals ik die NWS in het gareel houden.
Baby denkt je op de hand te hebben.quote:
Dammit. Lightingfast die VS....quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef 3-voud het volgende:
VS, deze staat er nog:
[..]
Baby denkt je op de hand te hebben.
Als reactie op iemand die een moslimvrije wereld een goed idee vindt, inderdaad. Die staat er ook nog.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef 3-voud het volgende:
VS, deze staat er nog:
[..]
Baby denkt je op de hand te hebben.
Wat is er met "hoppa"?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Hoppa: Syrische granaat bij Israëlisch dorp
Oeh, goed idee van die apen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
En worden verheven tot martelaars.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Oeh, goed idee van die apen.
Moge de daders sterven.
Gifgasaanval op Leiden, kunnen de oude panden blijven staan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:55 schreef TitusPullo het volgende:
Verdomme, stelletje kankeraars, wees eens wat humaner.
Aanvoegende wijs wordt in meervoud met -en vervoegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Oeh, goed idee van die apen.
Moge de daders sterven.
Dat is wel wat ouderwets, daar was toch ook een bom voor?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gifgasaanval op Leiden, kunnen de oude panden blijven staan.
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat staat voor de titel van het artikel.
Ah gossie.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.
Een bombardement op Israël doet wonderen voor remlofs humeur.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.
Die zou maar net door het dak van de lakenhal vallenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is wel wat ouderwets, daar was toch ook een bom voor?
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef TitusPullo het volgende:
Niemand weet waarom, Koos V. zo'n druif is.
Hihi, je voelt hem al aankomen he?quote:
Natte krant met Marokkanenkapsel paste niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natte krant met Marokkanenkapsel paste niet.
'Van niks' is redundant.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.
Koos zijn specialiteit is pleonasmesquote:
Van jou verwacht ik sowieso niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi, je voelt hem al aankomen he?
Ik zal niet toestaan dat iemand dat ooit vergeet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.
Wijsneus.quote:
twitter:bestevanhetweb twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:08:11Update: Metro heeft de omstreden column van @luukkoelman op verzoek familie Tim van hun site verwijderd http://t.co/kWdouJlg reageer retweet
Druifje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.
Och, Israel is een beschaafd land, die wuiven dit wel weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Wat voor schadelijks stond erin? Ik snap die hele ophef om die zelfmoord niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
twitter:bestevanhetweb twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:08:11Update: Metro heeft de omstreden column van @luukkoelman op verzoek familie Tim van hun site verwijderd http://t.co/kWdouJlg reageer retweet
1 van de 3 granaten die als een bonkje ijzer op een hek pleuren en niet eens sissen. Kom op, daar lig om een deuk in.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, Israel is een beschaafd land, die wuiven dit wel weg.
Daarom, die Israeliers weten ook wel dat ze die hele regio kreupel kunnen leggen binnen een dag of twee.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
1 van de 3 granaten die als een bonkje ijzer op een hek pleuren en niet eens sissen. Kom op, daar lig om een deuk in.
De regio maakt zichzelf kreupel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, die Israeliers weten ook wel dat ze die hele regio kreupel kunnen leggen binnen een dag of twee.
Alleen jammer dat de betrouwbare trekpoppen worden vervangen door onbetrouwbare moslim fundamentalisten.quote:
Als je het engels uitspreekt helemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de pond toch een achterlijke currency.
Kurrensie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het engels uitspreekt helemaal.
Ideaal voor kaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de pond toch een achterlijke currency.
Valutaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |