Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No worries, jij bent er toch ook nog?
Ik eet het echt zelden tot nooit, maar het is wel lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is lekker goed voor je hart en nieren.
Deze staan voor mij op 1.
[ afbeelding ]
Waarom? Jij hoeft mijn posts niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.
Met krijtjes, toch? Of is dat een of andere crappy variant?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef 99.999 het volgende:
Deze variant kan ik wel waarderen
[ afbeelding ]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ken zo'n jongen die non-stop drop eet. Grappige kerel.
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.
En wel in deze bewoordingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.
Ik vind een Aston Martin ook niet gek.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef TitusPullo het volgende:
Gebakken ei met Cajunkruiden, lang niet slecht.
Misschien zitten ze samen wel bij IA.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |