Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No worries, jij bent er toch ook nog?
Ik eet het echt zelden tot nooit, maar het is wel lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is lekker goed voor je hart en nieren.
Deze staan voor mij op 1.
[ afbeelding ]
Waarom? Jij hoeft mijn posts niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.
Met krijtjes, toch? Of is dat een of andere crappy variant?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef 99.999 het volgende:
Deze variant kan ik wel waarderen
[ afbeelding ]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ken zo'n jongen die non-stop drop eet. Grappige kerel.
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.
En wel in deze bewoordingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel hem dat hij onvruchtbaar is, de mafkees.
Ik vind een Aston Martin ook niet gek.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:37 schreef TitusPullo het volgende:
Gebakken ei met Cajunkruiden, lang niet slecht.
Misschien zitten ze samen wel bij IA.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.
Bij wat?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Misschien zitten ze samen wel bij IA.
Dammit. Je zuur begint weer op te spelen, gek radicaaltje van me.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom ga je niet naar NWS 3-voud, er lopen twee heerlijke moslimbash topics waar je ook lekker actief in bent.
Ze zijn nu ongeveer Mekka aan het bombarderen en de westerse steden komen ook aan de beurt. Net wat voor jou!
Ik vind drop niet te vreten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Koos ook nog even een plaatje van z'n favoriete drop posten.
quote:Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is.
quote:Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners.
Wie?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
Daar komen de strontvliegjes weer. Ik begon ze al te missen
Impotent Anonymous.quote:
Ik zal het hem eens goed vertellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij studeert bij jou daar, misschien kan jij het hem vertellen.
Je bent nog niet bij het 2de aangekomen lees ik.quote:
Klopt, stuk of wat soorten door elkaarquote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met krijtjes, toch? Of is dat een of andere crappy variant?
Was hij nou geschreven door die Koelman?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent nog niet bij het 2de aangekomen lees ik.
Yup, slechte nep.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Was hij nou geschreven door die Koelman?
Flauwon garp.quote:
Hahahahaha!!!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
Even dit topic reporten.
Beetje erg veel Breivikjes die hier op afkomen als strontvliegjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |