Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat staat voor de titel van het artikel.
Ah gossie.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.
Een bombardement op Israël doet wonderen voor remlofs humeur.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zag ik. Zette jij er neer. Wil de reden weten.
Die zou maar net door het dak van de lakenhal vallenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is wel wat ouderwets, daar was toch ook een bom voor?
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef TitusPullo het volgende:
Niemand weet waarom, Koos V. zo'n druif is.
Hihi, je voelt hem al aankomen he?quote:
Natte krant met Marokkanenkapsel paste niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Natte krant met Marokkanenkapsel paste niet.
'Van niks' is redundant.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.
Koos zijn specialiteit is pleonasmesquote:
Van jou verwacht ik sowieso niets.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hihi, je voelt hem al aankomen he?
Ik zal niet toestaan dat iemand dat ooit vergeet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik ook een journalist van niks ben.
Wijsneus.quote:
twitter:bestevanhetweb twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:08:11Update: Metro heeft de omstreden column van @luukkoelman op verzoek familie Tim van hun site verwijderd http://t.co/kWdouJlg reageer retweet
Druifje.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij een klootzak of teringlijer noemen, is tot daaraan toe. Een druif gaat echter te ver.
Och, Israel is een beschaafd land, die wuiven dit wel weg.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef remlof het volgende:
Hoppa: Syrische granaat bij Israëlisch dorp
Wat voor schadelijks stond erin? Ik snap die hele ophef om die zelfmoord niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef De_Guidance het volgende:
twitter:bestevanhetweb twitterde op donderdag 08-11-2012 om 14:08:11Update: Metro heeft de omstreden column van @luukkoelman op verzoek familie Tim van hun site verwijderd http://t.co/kWdouJlg reageer retweet
1 van de 3 granaten die als een bonkje ijzer op een hek pleuren en niet eens sissen. Kom op, daar lig om een deuk in.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, Israel is een beschaafd land, die wuiven dit wel weg.
Daarom, die Israeliers weten ook wel dat ze die hele regio kreupel kunnen leggen binnen een dag of twee.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
1 van de 3 granaten die als een bonkje ijzer op een hek pleuren en niet eens sissen. Kom op, daar lig om een deuk in.
De regio maakt zichzelf kreupel.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, die Israeliers weten ook wel dat ze die hele regio kreupel kunnen leggen binnen een dag of twee.
Alleen jammer dat de betrouwbare trekpoppen worden vervangen door onbetrouwbare moslim fundamentalisten.quote:
Als je het engels uitspreekt helemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de pond toch een achterlijke currency.
Kurrensie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het engels uitspreekt helemaal.
Ideaal voor kaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:18 schreef GSbrder het volgende:
Wat is de pond toch een achterlijke currency.
Valutaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |