quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Magistic het volgende:
Altijd weer die Islamitische apen. Wat zijn we toch een heerlijk multicultureel volkje geworden zeg. Echt zo fijn. Grenzen openzetten was echt de beste beslissing ooit. /einde sarcasme
Ach ja, de Romeinen hadden riolering en chirurgische instrument die zeer op onze huidige leken en nou ja, toen kwamen de middeleeuwen...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Inderdaad. Vraag me ook af wanneer we als volwassenen weer met 13 jarige mogen neuken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...
Het is niet zo dat ze met een handtas rondliepen of in met iets roos ofzo hé
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.
Verschrikkelijk ja. Maar zij haten ook echt mannen. En dat maakt ze irritant. Ze zijn nog veel erger dusquote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.
En dan zie je ook nog overduidelijk wie het "mannetje" is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Maar zij haten ook echt mannen. En dat maakt ze irritant. Ze zijn nog veel erger dus
Omdat de allochtonen dat niet aanvaarden in hun wijken in Antwerpen en Brussel.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
Zolang je er nog aandacht aan blijft schenken, dan blijft het nog wel een tijdje onderwerp van gesprek. Ik bedoel, als het allemaal zo normaal is, waarom al die aandacht nog?
Altijd leuk om te vragen: maar wie van jullie is nou eigenlijk het mannetje?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef White_Flower het volgende:
[..]
En dan zie je ook nog overduidelijk wie het "mannetje" is.
Omdat het blijkbaar nodig is. Denk je dat de mensen in het filmpje anders zouden reageren als er nooit over homoseksualiteit gesproken werd, ik dank dat het eerder nog erger zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
Zolang je er nog aandacht aan blijft schenken, dan blijft het nog wel een tijdje onderwerp van gesprek. Ik bedoel, als het allemaal zo normaal is, waarom al die aandacht nog?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Altijd leuk om te vragen: maar wie van jullie is nou eigenlijk het mannetje?
So be it. Laat mensen lekker in hun eigen waarden en denkbeelden. Zulke dingen veranderen komende jaren toch niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat de allochtonen dat niet aanvaarden in hun wijken in Antwerpen en Brussel.
Nee, ze liepen door de stad als een homokoppel. Ik zei niet wat ik er persoonlijk van vind, maar dat het nog steeds niet een geaccepteerd gegeven is, dat homo zijn normaal is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?
Ze liepen gewoon door de stad als een normaal heterokoppel, arm om schouder of hand in hand. Als ze dat niet mogen doen van jou dan acht jij homo's minderwaardig als hetero's
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde he.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
Weer zo'n nichterig zeik-topic![]()
Worden jullie niet moe van steeds dit soort aandachts-topics?
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
Weer zo'n nichterig zeik-topic![]()
Worden jullie niet moe van steeds dit soort aandachts-topics?
Agressie is nooit normaal. Maar dat overdreven zielig doen, daar wordt ik ook kotsmisselijk van!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Alfje het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?
Juist daarom. Als een vrouw zonder hoofddoek in Brussel gaat wordt ze door velen als hoer uitgescholden of wordt ze lastig gevallenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee, ze liepen door de stad als een homokoppel. Ik zei niet wat ik er persoonlijk van vind, maar dat het nog steeds niet een geaccepteerd gegeven is, dat homo zijn normaal is.
Heb je het filmpje gezien? Waar doen die mannen overdreven zielig?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Agressie is nooit normaal. Maar dat overdreven zielig doen, daar wordt ik ook kotsmisselijk van!
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Alfje het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Waar doen die mannen overdreven zielig?
Er wordt aandacht aan besteed omdat het geweld tegen holebi's enorm is toegenomen de laatste jaren.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.
Ik probeer je te volgen, maar ik begrijp je echt niet. Vind je werkelijk dat er geen aandacht besteed moet worden aan het feit dat je op straat uitgescholden wordt en zelfs bedreigd word als je met iemand van hetzelfde geslacht hand in hand loopt?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.
Dit hoeft echt niet zo vaak te gebeuren .... maar omdat het homo's betreft moet er zoals gewoonlijk weer een totale overaandacht op dit onderwerp zijn. Zijn genoeg andere groepen in de samenleving die tegen diverse vormen van racisme en geweld aanlopen. Dat deze 2 jongens blijkbaar weer hetzelfde moeten testen als tig andere ... dat steekt me vooral.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik probeer je te volgen, maar ik begrijp je echt niet. Vind je werkelijk dat er geen aandacht besteed moet worden aan het feit dat je op straat uitgescholden wordt en zelfs bedreigd word als je met iemand van hetzelfde geslacht hand in hand loopt?
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef sinepedraap het volgende:
Geloof is gewoon kut. Zonder geloof waren we zo ver en was er zo veel minder ellende. Alleen die zwakke kutmensen moeten zo nodig hun onzin verkondigen en andere hun geforceerde onwetendheid in sleuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |