quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Magistic het volgende:
Altijd weer die Islamitische apen. Wat zijn we toch een heerlijk multicultureel volkje geworden zeg. Echt zo fijn. Grenzen openzetten was echt de beste beslissing ooit. /einde sarcasme
Ach ja, de Romeinen hadden riolering en chirurgische instrument die zeer op onze huidige leken en nou ja, toen kwamen de middeleeuwen...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Inderdaad. Vraag me ook af wanneer we als volwassenen weer met 13 jarige mogen neuken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...
Het is niet zo dat ze met een handtas rondliepen of in met iets roos ofzo hé
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.
Verschrikkelijk ja. Maar zij haten ook echt mannen. En dat maakt ze irritant. Ze zijn nog veel erger dusquote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.
En dan zie je ook nog overduidelijk wie het "mannetje" is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Maar zij haten ook echt mannen. En dat maakt ze irritant. Ze zijn nog veel erger dus
Omdat de allochtonen dat niet aanvaarden in hun wijken in Antwerpen en Brussel.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
Zolang je er nog aandacht aan blijft schenken, dan blijft het nog wel een tijdje onderwerp van gesprek. Ik bedoel, als het allemaal zo normaal is, waarom al die aandacht nog?
Altijd leuk om te vragen: maar wie van jullie is nou eigenlijk het mannetje?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef White_Flower het volgende:
[..]
En dan zie je ook nog overduidelijk wie het "mannetje" is.
Omdat het blijkbaar nodig is. Denk je dat de mensen in het filmpje anders zouden reageren als er nooit over homoseksualiteit gesproken werd, ik dank dat het eerder nog erger zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
Zolang je er nog aandacht aan blijft schenken, dan blijft het nog wel een tijdje onderwerp van gesprek. Ik bedoel, als het allemaal zo normaal is, waarom al die aandacht nog?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Altijd leuk om te vragen: maar wie van jullie is nou eigenlijk het mannetje?
So be it. Laat mensen lekker in hun eigen waarden en denkbeelden. Zulke dingen veranderen komende jaren toch niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat de allochtonen dat niet aanvaarden in hun wijken in Antwerpen en Brussel.
Nee, ze liepen door de stad als een homokoppel. Ik zei niet wat ik er persoonlijk van vind, maar dat het nog steeds niet een geaccepteerd gegeven is, dat homo zijn normaal is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?
Ze liepen gewoon door de stad als een normaal heterokoppel, arm om schouder of hand in hand. Als ze dat niet mogen doen van jou dan acht jij homo's minderwaardig als hetero's
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde he.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
Weer zo'n nichterig zeik-topic![]()
Worden jullie niet moe van steeds dit soort aandachts-topics?
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
Weer zo'n nichterig zeik-topic![]()
Worden jullie niet moe van steeds dit soort aandachts-topics?
Agressie is nooit normaal. Maar dat overdreven zielig doen, daar wordt ik ook kotsmisselijk van!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Alfje het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?
Juist daarom. Als een vrouw zonder hoofddoek in Brussel gaat wordt ze door velen als hoer uitgescholden of wordt ze lastig gevallenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee, ze liepen door de stad als een homokoppel. Ik zei niet wat ik er persoonlijk van vind, maar dat het nog steeds niet een geaccepteerd gegeven is, dat homo zijn normaal is.
Heb je het filmpje gezien? Waar doen die mannen overdreven zielig?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Agressie is nooit normaal. Maar dat overdreven zielig doen, daar wordt ik ook kotsmisselijk van!
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Alfje het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Waar doen die mannen overdreven zielig?
Er wordt aandacht aan besteed omdat het geweld tegen holebi's enorm is toegenomen de laatste jaren.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.
Ik probeer je te volgen, maar ik begrijp je echt niet. Vind je werkelijk dat er geen aandacht besteed moet worden aan het feit dat je op straat uitgescholden wordt en zelfs bedreigd word als je met iemand van hetzelfde geslacht hand in hand loopt?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.
Dit hoeft echt niet zo vaak te gebeuren .... maar omdat het homo's betreft moet er zoals gewoonlijk weer een totale overaandacht op dit onderwerp zijn. Zijn genoeg andere groepen in de samenleving die tegen diverse vormen van racisme en geweld aanlopen. Dat deze 2 jongens blijkbaar weer hetzelfde moeten testen als tig andere ... dat steekt me vooral.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik probeer je te volgen, maar ik begrijp je echt niet. Vind je werkelijk dat er geen aandacht besteed moet worden aan het feit dat je op straat uitgescholden wordt en zelfs bedreigd word als je met iemand van hetzelfde geslacht hand in hand loopt?
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef sinepedraap het volgende:
Geloof is gewoon kut. Zonder geloof waren we zo ver en was er zo veel minder ellende. Alleen die zwakke kutmensen moeten zo nodig hun onzin verkondigen en andere hun geforceerde onwetendheid in sleuren.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Piye het volgende:
[..]
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.
Wie loopt er dan nog tegen racisme en geweld aan ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit hoeft echt niet zo vaak te gebeuren .... maar omdat het homo's betreft moet er zoals gewoonlijk weer een totale overaandacht op dit onderwerp zijn. Zijn genoeg andere groepen in de samenleving die tegen diverse vormen van racisme en geweld aanlopen. Dat deze 2 jongens blijkbaar weer hetzelfde moeten testen als tig andere ... dat steekt me vooral.
Ik vraag me af of het daadwerkelijk is toegenomen of dat het simpelweg vaker gemeld wordt, aan de politie danwel aan de maatschappij middels de verschillende soorten media.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Er wordt aandacht aan besteed omdat het geweld tegen holebi's enorm is toegenomen de laatste jaren.
Jij moet in Brussel ook met een hoofddoek door hoor of ze laten je niet met rustquote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het daadwerkelijk is toegenomen of dat het simpelweg vaker gemeld wordt, aan de politie danwel aan de maatschappij middels de verschillende soorten media.
Jouw denkwijze zegt meer over jou, dan over hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Piye het volgende:
[..]
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.
Dat geldt ongetwijfeld niet voor het merendeel van Brussel. Hoe erg je het probleem ook vind, je moet het natuurlijk niet erger maken dan het is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij moet in Brussel ook met een hoofddoek door hoor of ze laten je niet met rust
Ik kan in ieder geval nog relatief rustig door Brussel heen denk ik. Ik ben een man, hetero, 21 jaar en vrij sterk dus ben bij de gelukkige nog denk ik
Ik vraag het me af.quote:
Nee hoor, het is gewoon een heel typische "ik heb alle wijsheid in pacht en iedereen die er anders over denkt is een idioot"-houding. Hoe denk jij dat die zich zou manifesteren in een samenleving waarin religie de norm is?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Magistic het volgende:
[..]
Jouw denkwijze zegt meer over jou, dan over hem.
Je kan dit niet uitleggen aan mensen die alleen vanuit hun eigen referentiekader denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
[..]
Nee hoor, het is gewoon een heel typische "ik heb alle wijsheid in pacht en iedereen die er anders over denkt is een idioot"-houding. Hoe denk jij dat die zich zou manifesteren in een samenleving waarin religie de norm is?
Het zit niet in mijn persoon om andere mensen tot last te zijn. Zeker als ze mij niet tot last zijn. Maar als ze mij of anderen wel tot last zijn en dan vaak op basis van zoiets stoms als geloof dan heb ik daar een hekel aan ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
[..]
Nee hoor, het is gewoon een heel typische "ik heb alle wijsheid in pacht en iedereen die er anders over denkt is een idioot"-houding. Hoe denk jij dat die zich zou manifesteren in een samenleving waarin religie de norm is?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef Levolution het volgende:
(inb4 'maar wij geloveee heul niettt dus je kan ons nie vergelijkuuh').
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef sinepedraap het volgende:
Het verschil zit hem in het feit dat ze geloven. Gelovigen hebben schijt aan andere dingen want ze denken en zijn gehersenspoeld met dit is het belangrijkste.
Nee, want normen en waarden zijn geen wetenschap. We hebben het hier niet over de evolutietheorie ofzo.quote:
Dat weet ik en dat roep ik ook altijd het hardst hoor. Religie is net zo als Sinterklaas. Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe. Alleen vind ik gewoon dat een volwassen mens dit zelf moet weten, en niet omdat het van God moet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, want normen en waarden zijn geen wetenschap. We hebben het hier niet over de evolutietheorie ofzo.
Normen en waarden die uit geloof voortvloeien zijn niet per se slecht. Piye probeert jou uit te leggen dat jij de algemeen geldende norm als waarheid beschouwt en dat die 500 jaar geleden anders was.
Toch houd jij je ook aan bepaalde normen en waarden die opgelegd zijn door autoriteiten, terwijl je het er misschien niet mee eens bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat roep ik ook altijd het hardst hoor. Religie is net zo als Sinterklaas. Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe. Alleen vind ik gewoon dat een volwassen mens dit zelf moet weten, en niet omdat het van God moet.
Ik leef in een samenleving waarin religie de norm is en toch kan ik voor mijzelf besluiten om eigen keuzes te maken en mijn eigen pad te volgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
[..]
Goed van jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik leef in een samenleving waarin religie de norm is en toch kan ik voor mijzelf besluiten om eigen keuzes te maken en mijn eigen pad te volgen.
Hoe vaak heb jij in je dagelijkse leven last van ‘’moslim-straattuig’’ dan ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef Compoantje het volgende:
Alle moslim straattuig terugtrappen naar hun eigen strontgat.
Ik neem aan dat je als je bedreigd en onheus bejegend wordt om je geaardheid je hier toch wel iets van kan zeggen of niet? Ze zijn van dit programma de proef op de som gaan nemen..quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
In de hedendaagse griekse maatschappij is het ook niet echt geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik erger me kapot aan al die mensen die in dit topic zeggen: Ik accepteer ze wel maar.... ze moeten niet overdreven vrolijk zijn/ mogen elkaar niet zoenen/ moeten niet overdreven laten zien dat ze gay zijn etc. Zij maken zelf wel uit hoe ze zich gedragen. Wordt er aan jou ook eisen gesteld dat je niet te vrolijk of te mannelijk mag zijn als je op straat rondloopt?
Jullie zijn net zo erg homofoob als de mensen in dat filmpje. Het enige verschil is dat in de hedendaagse westerse maatschappij homoseksualiteit geaccepteerd dient te worden(gelukkig maar) waardoor jullie jullie echte gevoelens maar verstoppen in dit soort uitspraken.
En als je dan zegt dat je homo's niet normaal vindt springen ze erop om te laten zien hoe erg zij homo's accepteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik erger me kapot aan al die mensen die in dit topic zeggen: Ik accepteer ze wel maar.... ze moeten niet overdreven vrolijk zijn/ mogen elkaar niet zoenen/ moeten niet overdreven laten zien dat ze gay zijn etc. Zij maken zelf wel uit hoe ze zich gedragen. Wordt er aan jou ook eisen gesteld dat je niet te vrolijk of te mannelijk mag zijn als je op straat rondloopt?
Jullie zijn net zo erg homofoob als de mensen in dat filmpje. Het enige verschil is dat in de hedendaagse westerse maatschappij homoseksualiteit geaccepteerd dient te worden(gelukkig maar) waardoor jullie jullie echte gevoelens maar verstoppen in dit soort uitspraken.
Allochto-foob!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef DZK het volgende:
Ik krijg de indruk van het filmpje dat de makers niet veel moeite hebben hoeven te doen om het gaybashing vast te leggen... zou het ook zo erg zijn in Nederlandse steden? Wel erg, ze moesten gewoon serieus maken dat ze daar wegkwamen, ik had me bedreigd gevoeld.
Dat sommige mensen even kijken snap ik wel. Mensen denken toch snel, zijn die jongens nou homo's? Met daarbij een verbaasde of benieuwde blik die door de homo's waarschijnlijk als onplezierig wordt ervaren. Maar ook echt veel afgunst in dit filmpje. Vooral de import Nederlanders maken ons land er niet toleranter op...
Nou nee. Maar ik denk wel dat bepaalde bevolkingsgroepen veel minder tolerant zijn tegenover homo's dan autochtonen. Je ziet in bepaalde groepen (meestal islamitische) dat zelfs de jongste jongens homo's al staan uit te schelden.quote:
Ik zie exact hetzelfde bij IQ-loze Nederlandse jochies van 10.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef DZK het volgende:
[..]
Nou nee. Maar ik denk wel dat bepaalde bevolkingsgroepen veel minder tolerant zijn tegenover homo's dan autochtonen. Je ziet in bepaalde groepen (meestal islamitische) dat zelfs de jongste jongens homo's al staan uit te schelden.
In NLse steden zal het waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wanneer je met je vriendje hand in hand door Staphorst of Urk of whatever loopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef DZK het volgende:
Ik krijg de indruk van het filmpje dat de makers niet veel moeite hebben hoeven te doen om het gaybashing vast te leggen... zou het ook zo erg zijn in Nederlandse steden? Wel erg, ze moesten gewoon serieus maken dat ze daar wegkwamen, ik had me bedreigd gevoeld.
Dat sommige mensen even kijken snap ik wel. Mensen denken toch snel, zijn die jongens nou homo's? Met daarbij een verbaasde of benieuwde blik die door de homo's waarschijnlijk als onplezierig wordt ervaren. Maar ook echt veel afgunst in dit filmpje. Vooral de import Nederlanders maken ons land er niet toleranter op...
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik ook, maar in veel mindere mate. Zeker als je rekening houdt met de verhouding in aantallen scoren de allochtonen erg slecht in de homoacceptatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie exact hetzelfde bij IQ-loze Nederlandse jochies van 10.
Blanke christelijken doen dat idd helemaal niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef DZK het volgende:
[..]
Ik ook, maar in veel mindere mate. Zeker als je rekening houdt met de verhouding in aantallen scoren de allochtonen erg slecht in de homoacceptatie.
En dat komt gewoon door een stuk cultuurverschil en een verschil van religieuze opvatting. De islam geeft een bepaald waardeoordeel over homo's waarmee voor hun gevoel dit geweld gerechtvaardigd wordt.
vis een optie?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In NLse steden zal het waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wanneer je met je vriendje hand in hand door Staphorst of Urk of whatever loopt.
Hetzelfde geldt trouwens voor islamitische vrouwen die met hoofddoek of in een burka door een palingdorp lopen. Die krijgen ook de hele dag dingen naar hun hoofd gesmeten.
Absoluut wel, maar verhoudingsgewijs minder. Verschil is dat in de bijbel geen waardeoordeel wordt gegeven over homo's. Er zijn 'zelfs' christelijke groepen die homo's volledig accepteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blanke christelijken doen dat idd helemaal niet.
En waarom zouden zij een reden hebben om op een bepaalde manier te lopen? Heb jij een reden om als een hetero te lopen? Blijkbaar is dit hoe zij van nature lopen. En zelfs al zou het gespeeld zijn, wat dan nog? Laat iedereen gewoon lekker doen en lopen zoals diegene dat zelf wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.
Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
Robert M. en wat priesters agreequote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Triest; heel triest dat er anno 2012 nog steeds kortzichtige, zielige mensen bestaan die zo over homo's denken.
Laat die mannen gewoon lekker; ze doen er godverdomme niemand kwaad mee.
Hoi CDA-erquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef DZK het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar verhoudingsgewijs minder. Verschil is dat in de bijbel geen waardeoordeel wordt gegeven over homo's. Er zijn 'zelfs' christelijke groepen die homo's volledig accepteren.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.
Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |