quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Magistic het volgende:
Altijd weer die Islamitische apen. Wat zijn we toch een heerlijk multicultureel volkje geworden zeg. Echt zo fijn. Grenzen openzetten was echt de beste beslissing ooit. /einde sarcasme
Ach ja, de Romeinen hadden riolering en chirurgische instrument die zeer op onze huidige leken en nou ja, toen kwamen de middeleeuwen...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Inderdaad. Vraag me ook af wanneer we als volwassenen weer met 13 jarige mogen neuken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...
Het is niet zo dat ze met een handtas rondliepen of in met iets roos ofzo hé
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |