quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Magistic het volgende:
Altijd weer die Islamitische apen. Wat zijn we toch een heerlijk multicultureel volkje geworden zeg. Echt zo fijn. Grenzen openzetten was echt de beste beslissing ooit. /einde sarcasme
Ach ja, de Romeinen hadden riolering en chirurgische instrument die zeer op onze huidige leken en nou ja, toen kwamen de middeleeuwen...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Inderdaad. Vraag me ook af wanneer we als volwassenen weer met 13 jarige mogen neuken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Toch best wel apart dat de Grieken homoseksualiteit al maatschappelijk geaccepteerd hadden en dat er daarna zo'n tweeduizend jaar een anti-homo beleid is gevoerd
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je irriteert je gewoon aan t feit dat ze teveel op vrouwen lijken dus ?
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hetero en heb niks tegen homo's.
Ik heb wél wat tegen van die arrogante overdreven aandachtshoerige pootjes.
(voorbeeld: zie Oh Oh Europa's Mika)
Die moeten zich altijd extra gay gedragen en het iedereen laten weten.
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Ze vragen en schreeuwen om aandacht en als dat negatief is, dan schreeuwen ze discriminatie. Als de meeste homo's normaal zouden dan, dan roepen ze ook niet zo de aandacht op zichzelf.
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:07 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze liepen gewoon hand in hand en soms arm in arm en kregen nochtans veel commentaar...
Het is niet zo dat ze met een handtas rondliepen of in met iets roos ofzo hé
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Overdreven vrolijke mensen zijn irritant, maakt niet echt uit wat hun geaardheid is though. Maar zo van kijk mij homo zijn hoeft ook weer niet. Is hetzelfde als kijk mij hetero of kijk mij pot zijn, dat kan ook irritant zijn.
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Homo zijn is nog steeds iets wat niet volledig geaccepteerd is door de maatschappij. De meeste mensen hebben er niks op tegen, maar willen geen homo's arm in arm zien lopen of elkaar zien te bekken midden in de stad. Je kunt het eigenlijk gedogen noemen, maar niet geaccepteerd.
Verschrikkelijk ja. Maar zij haten ook echt mannen. En dat maakt ze irritant. Ze zijn nog veel erger dusquote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Die potten met die korte kapsels. Zijn net halve kerels.
En dan zie je ook nog overduidelijk wie het "mannetje" is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Maar zij haten ook echt mannen. En dat maakt ze irritant. Ze zijn nog veel erger dus
Omdat de allochtonen dat niet aanvaarden in hun wijken in Antwerpen en Brussel.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
Zolang je er nog aandacht aan blijft schenken, dan blijft het nog wel een tijdje onderwerp van gesprek. Ik bedoel, als het allemaal zo normaal is, waarom al die aandacht nog?
Altijd leuk om te vragen: maar wie van jullie is nou eigenlijk het mannetje?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef White_Flower het volgende:
[..]
En dan zie je ook nog overduidelijk wie het "mannetje" is.
Omdat het blijkbaar nodig is. Denk je dat de mensen in het filmpje anders zouden reageren als er nooit over homoseksualiteit gesproken werd, ik dank dat het eerder nog erger zou zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
Zolang je er nog aandacht aan blijft schenken, dan blijft het nog wel een tijdje onderwerp van gesprek. Ik bedoel, als het allemaal zo normaal is, waarom al die aandacht nog?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Altijd leuk om te vragen: maar wie van jullie is nou eigenlijk het mannetje?
So be it. Laat mensen lekker in hun eigen waarden en denkbeelden. Zulke dingen veranderen komende jaren toch niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat de allochtonen dat niet aanvaarden in hun wijken in Antwerpen en Brussel.
Nee, ze liepen door de stad als een homokoppel. Ik zei niet wat ik er persoonlijk van vind, maar dat het nog steeds niet een geaccepteerd gegeven is, dat homo zijn normaal is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:12 schreef bojan het volgende:
[..]
Ze waren toch helemaal niet aan 't kussen?
Ze liepen gewoon door de stad als een normaal heterokoppel, arm om schouder of hand in hand. Als ze dat niet mogen doen van jou dan acht jij homo's minderwaardig als hetero's
Die homo's zijn ook allemaal hetzelfde he.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
Weer zo'n nichterig zeik-topic![]()
Worden jullie niet moe van steeds dit soort aandachts-topics?
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
Weer zo'n nichterig zeik-topic![]()
Worden jullie niet moe van steeds dit soort aandachts-topics?
Agressie is nooit normaal. Maar dat overdreven zielig doen, daar wordt ik ook kotsmisselijk van!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Alfje het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?
Juist daarom. Als een vrouw zonder hoofddoek in Brussel gaat wordt ze door velen als hoer uitgescholden of wordt ze lastig gevallenquote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef kedge het volgende:
[..]
Nee, ze liepen door de stad als een homokoppel. Ik zei niet wat ik er persoonlijk van vind, maar dat het nog steeds niet een geaccepteerd gegeven is, dat homo zijn normaal is.
Heb je het filmpje gezien? Waar doen die mannen overdreven zielig?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:19 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Agressie is nooit normaal. Maar dat overdreven zielig doen, daar wordt ik ook kotsmisselijk van!
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:20 schreef Alfje het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Waar doen die mannen overdreven zielig?
Er wordt aandacht aan besteed omdat het geweld tegen holebi's enorm is toegenomen de laatste jaren.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.
Ik probeer je te volgen, maar ik begrijp je echt niet. Vind je werkelijk dat er geen aandacht besteed moet worden aan het feit dat je op straat uitgescholden wordt en zelfs bedreigd word als je met iemand van hetzelfde geslacht hand in hand loopt?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Het feit dat er alweer aandacht aan besteed moet worden, zegt al genoeg.
Dit hoeft echt niet zo vaak te gebeuren .... maar omdat het homo's betreft moet er zoals gewoonlijk weer een totale overaandacht op dit onderwerp zijn. Zijn genoeg andere groepen in de samenleving die tegen diverse vormen van racisme en geweld aanlopen. Dat deze 2 jongens blijkbaar weer hetzelfde moeten testen als tig andere ... dat steekt me vooral.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef Alfje het volgende:
[..]
Ik probeer je te volgen, maar ik begrijp je echt niet. Vind je werkelijk dat er geen aandacht besteed moet worden aan het feit dat je op straat uitgescholden wordt en zelfs bedreigd word als je met iemand van hetzelfde geslacht hand in hand loopt?
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef sinepedraap het volgende:
Geloof is gewoon kut. Zonder geloof waren we zo ver en was er zo veel minder ellende. Alleen die zwakke kutmensen moeten zo nodig hun onzin verkondigen en andere hun geforceerde onwetendheid in sleuren.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Piye het volgende:
[..]
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.
Wie loopt er dan nog tegen racisme en geweld aan ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dit hoeft echt niet zo vaak te gebeuren .... maar omdat het homo's betreft moet er zoals gewoonlijk weer een totale overaandacht op dit onderwerp zijn. Zijn genoeg andere groepen in de samenleving die tegen diverse vormen van racisme en geweld aanlopen. Dat deze 2 jongens blijkbaar weer hetzelfde moeten testen als tig andere ... dat steekt me vooral.
Ik vraag me af of het daadwerkelijk is toegenomen of dat het simpelweg vaker gemeld wordt, aan de politie danwel aan de maatschappij middels de verschillende soorten media.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Er wordt aandacht aan besteed omdat het geweld tegen holebi's enorm is toegenomen de laatste jaren.
Jij moet in Brussel ook met een hoofddoek door hoor of ze laten je niet met rustquote:Op donderdag 8 november 2012 12:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het daadwerkelijk is toegenomen of dat het simpelweg vaker gemeld wordt, aan de politie danwel aan de maatschappij middels de verschillende soorten media.
Jouw denkwijze zegt meer over jou, dan over hem.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:29 schreef Piye het volgende:
[..]
De mensen die nu het hardst roepen dat religie de bron van al het foute op aarde is, zouden 500 jaar geleden voorop staan om ongelovigen te stenigen.
Dat geldt ongetwijfeld niet voor het merendeel van Brussel. Hoe erg je het probleem ook vind, je moet het natuurlijk niet erger maken dan het is.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:34 schreef bojan het volgende:
[..]
Jij moet in Brussel ook met een hoofddoek door hoor of ze laten je niet met rust
Ik kan in ieder geval nog relatief rustig door Brussel heen denk ik. Ik ben een man, hetero, 21 jaar en vrij sterk dus ben bij de gelukkige nog denk ik
Ik vraag het me af.quote:
Nee hoor, het is gewoon een heel typische "ik heb alle wijsheid in pacht en iedereen die er anders over denkt is een idioot"-houding. Hoe denk jij dat die zich zou manifesteren in een samenleving waarin religie de norm is?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Magistic het volgende:
[..]
Jouw denkwijze zegt meer over jou, dan over hem.
Je kan dit niet uitleggen aan mensen die alleen vanuit hun eigen referentiekader denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
[..]
Nee hoor, het is gewoon een heel typische "ik heb alle wijsheid in pacht en iedereen die er anders over denkt is een idioot"-houding. Hoe denk jij dat die zich zou manifesteren in een samenleving waarin religie de norm is?
Het zit niet in mijn persoon om andere mensen tot last te zijn. Zeker als ze mij niet tot last zijn. Maar als ze mij of anderen wel tot last zijn en dan vaak op basis van zoiets stoms als geloof dan heb ik daar een hekel aan ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
[..]
Nee hoor, het is gewoon een heel typische "ik heb alle wijsheid in pacht en iedereen die er anders over denkt is een idioot"-houding. Hoe denk jij dat die zich zou manifesteren in een samenleving waarin religie de norm is?
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef Levolution het volgende:
(inb4 'maar wij geloveee heul niettt dus je kan ons nie vergelijkuuh').
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef sinepedraap het volgende:
Het verschil zit hem in het feit dat ze geloven. Gelovigen hebben schijt aan andere dingen want ze denken en zijn gehersenspoeld met dit is het belangrijkste.
Nee, want normen en waarden zijn geen wetenschap. We hebben het hier niet over de evolutietheorie ofzo.quote:
Dat weet ik en dat roep ik ook altijd het hardst hoor. Religie is net zo als Sinterklaas. Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe. Alleen vind ik gewoon dat een volwassen mens dit zelf moet weten, en niet omdat het van God moet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, want normen en waarden zijn geen wetenschap. We hebben het hier niet over de evolutietheorie ofzo.
Normen en waarden die uit geloof voortvloeien zijn niet per se slecht. Piye probeert jou uit te leggen dat jij de algemeen geldende norm als waarheid beschouwt en dat die 500 jaar geleden anders was.
Toch houd jij je ook aan bepaalde normen en waarden die opgelegd zijn door autoriteiten, terwijl je het er misschien niet mee eens bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat roep ik ook altijd het hardst hoor. Religie is net zo als Sinterklaas. Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe. Alleen vind ik gewoon dat een volwassen mens dit zelf moet weten, en niet omdat het van God moet.
Ik leef in een samenleving waarin religie de norm is en toch kan ik voor mijzelf besluiten om eigen keuzes te maken en mijn eigen pad te volgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
[..]
Goed van jou.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ik leef in een samenleving waarin religie de norm is en toch kan ik voor mijzelf besluiten om eigen keuzes te maken en mijn eigen pad te volgen.
Hoe vaak heb jij in je dagelijkse leven last van ‘’moslim-straattuig’’ dan ?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef Compoantje het volgende:
Alle moslim straattuig terugtrappen naar hun eigen strontgat.
Ik neem aan dat je als je bedreigd en onheus bejegend wordt om je geaardheid je hier toch wel iets van kan zeggen of niet? Ze zijn van dit programma de proef op de som gaan nemen..quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef sjanszon het volgende:
In de hedendaagse griekse maatschappij is het ook niet echt geaccepteerd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef datismijnmening het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik erger me kapot aan al die mensen die in dit topic zeggen: Ik accepteer ze wel maar.... ze moeten niet overdreven vrolijk zijn/ mogen elkaar niet zoenen/ moeten niet overdreven laten zien dat ze gay zijn etc. Zij maken zelf wel uit hoe ze zich gedragen. Wordt er aan jou ook eisen gesteld dat je niet te vrolijk of te mannelijk mag zijn als je op straat rondloopt?
Jullie zijn net zo erg homofoob als de mensen in dat filmpje. Het enige verschil is dat in de hedendaagse westerse maatschappij homoseksualiteit geaccepteerd dient te worden(gelukkig maar) waardoor jullie jullie echte gevoelens maar verstoppen in dit soort uitspraken.
En als je dan zegt dat je homo's niet normaal vindt springen ze erop om te laten zien hoe erg zij homo's accepteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik erger me kapot aan al die mensen die in dit topic zeggen: Ik accepteer ze wel maar.... ze moeten niet overdreven vrolijk zijn/ mogen elkaar niet zoenen/ moeten niet overdreven laten zien dat ze gay zijn etc. Zij maken zelf wel uit hoe ze zich gedragen. Wordt er aan jou ook eisen gesteld dat je niet te vrolijk of te mannelijk mag zijn als je op straat rondloopt?
Jullie zijn net zo erg homofoob als de mensen in dat filmpje. Het enige verschil is dat in de hedendaagse westerse maatschappij homoseksualiteit geaccepteerd dient te worden(gelukkig maar) waardoor jullie jullie echte gevoelens maar verstoppen in dit soort uitspraken.
Allochto-foob!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef DZK het volgende:
Ik krijg de indruk van het filmpje dat de makers niet veel moeite hebben hoeven te doen om het gaybashing vast te leggen... zou het ook zo erg zijn in Nederlandse steden? Wel erg, ze moesten gewoon serieus maken dat ze daar wegkwamen, ik had me bedreigd gevoeld.
Dat sommige mensen even kijken snap ik wel. Mensen denken toch snel, zijn die jongens nou homo's? Met daarbij een verbaasde of benieuwde blik die door de homo's waarschijnlijk als onplezierig wordt ervaren. Maar ook echt veel afgunst in dit filmpje. Vooral de import Nederlanders maken ons land er niet toleranter op...
Nou nee. Maar ik denk wel dat bepaalde bevolkingsgroepen veel minder tolerant zijn tegenover homo's dan autochtonen. Je ziet in bepaalde groepen (meestal islamitische) dat zelfs de jongste jongens homo's al staan uit te schelden.quote:
Ik zie exact hetzelfde bij IQ-loze Nederlandse jochies van 10.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef DZK het volgende:
[..]
Nou nee. Maar ik denk wel dat bepaalde bevolkingsgroepen veel minder tolerant zijn tegenover homo's dan autochtonen. Je ziet in bepaalde groepen (meestal islamitische) dat zelfs de jongste jongens homo's al staan uit te schelden.
In NLse steden zal het waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wanneer je met je vriendje hand in hand door Staphorst of Urk of whatever loopt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef DZK het volgende:
Ik krijg de indruk van het filmpje dat de makers niet veel moeite hebben hoeven te doen om het gaybashing vast te leggen... zou het ook zo erg zijn in Nederlandse steden? Wel erg, ze moesten gewoon serieus maken dat ze daar wegkwamen, ik had me bedreigd gevoeld.
Dat sommige mensen even kijken snap ik wel. Mensen denken toch snel, zijn die jongens nou homo's? Met daarbij een verbaasde of benieuwde blik die door de homo's waarschijnlijk als onplezierig wordt ervaren. Maar ook echt veel afgunst in dit filmpje. Vooral de import Nederlanders maken ons land er niet toleranter op...
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik ook, maar in veel mindere mate. Zeker als je rekening houdt met de verhouding in aantallen scoren de allochtonen erg slecht in de homoacceptatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie exact hetzelfde bij IQ-loze Nederlandse jochies van 10.
Blanke christelijken doen dat idd helemaal niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:30 schreef DZK het volgende:
[..]
Ik ook, maar in veel mindere mate. Zeker als je rekening houdt met de verhouding in aantallen scoren de allochtonen erg slecht in de homoacceptatie.
En dat komt gewoon door een stuk cultuurverschil en een verschil van religieuze opvatting. De islam geeft een bepaald waardeoordeel over homo's waarmee voor hun gevoel dit geweld gerechtvaardigd wordt.
vis een optie?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In NLse steden zal het waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wanneer je met je vriendje hand in hand door Staphorst of Urk of whatever loopt.
Hetzelfde geldt trouwens voor islamitische vrouwen die met hoofddoek of in een burka door een palingdorp lopen. Die krijgen ook de hele dag dingen naar hun hoofd gesmeten.
Absoluut wel, maar verhoudingsgewijs minder. Verschil is dat in de bijbel geen waardeoordeel wordt gegeven over homo's. Er zijn 'zelfs' christelijke groepen die homo's volledig accepteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blanke christelijken doen dat idd helemaal niet.
En waarom zouden zij een reden hebben om op een bepaalde manier te lopen? Heb jij een reden om als een hetero te lopen? Blijkbaar is dit hoe zij van nature lopen. En zelfs al zou het gespeeld zijn, wat dan nog? Laat iedereen gewoon lekker doen en lopen zoals diegene dat zelf wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.
Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
Robert M. en wat priesters agreequote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Triest; heel triest dat er anno 2012 nog steeds kortzichtige, zielige mensen bestaan die zo over homo's denken.
Laat die mannen gewoon lekker; ze doen er godverdomme niemand kwaad mee.
Hoi CDA-erquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef DZK het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar verhoudingsgewijs minder. Verschil is dat in de bijbel geen waardeoordeel wordt gegeven over homo's. Er zijn 'zelfs' christelijke groepen die homo's volledig accepteren.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.
Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
quote:Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
Ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar als hand in hand lopen al een probleem moet zijn dan is dit gezeik nog lang niet afgelopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Flying_eagle het volgende:
pfff ..... is dit gezeik nog steeds gaande?
Vaker als jij denkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij in je dagelijkse leven last van ‘’moslim-straattuig’’ dan ?
Ik bedoel meer dat er hier nog steeds over dit onderwerp wordt gejankt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar als hand in hand lopen al een probleem moet zijn dan is dit gezeik nog lang niet afgelopen.
Je bent wel erg geinteresseerd in dit homo onderwerp als heteroquote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef corehype het volgende:
Veel kasthomo's hier, worden jullie homo omdat jullie op de zolder geen meid kunnen vinden ofzo?
Mensen weten blijkbaar alleen niet dat ze allang in het openbaar verschijnen. De enige verandering is gewoon dat sommige zich nu normaal weten te gedragen in plaats van dat ze zich verstoppen voor de rest van de bevolking.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef koekii het volgende:
Mensen zijn nog conservatief ze willen geen veranderingen zoals homo's in het openbaar.
Ik vind het wel lekker als vrouwen elkaar likken maar dat is ongelijk aan mannen die elkaar betasten (nee, dat is NIET hetzelfde)quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je bent wel erg geinteresseerd in dit homo onderwerp als heteroBen je er zelf ook niet nieuwsgierig naar?
Je hoeft niet in dit topic te kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er hier nog steeds over dit onderwerp wordt gejankt.
Nee, ik ben homo omdat ik zo ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef corehype het volgende:
Veel kasthomo's hier, worden jullie homo omdat jullie op de zolder geen meid kunnen vinden ofzo?
Valt me vooral op dat als het om homo's gaat, dat er dan in één keer heel veel gezeik over is. De aandacht wordt sterk overtrokken .....quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben homo omdat ik zo ben.
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Valt me vooral op dat als het om homo's gaat, dat er dan in één keer heel veel gezeik over is. De aandacht wordt sterk overtrokken .....
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neukenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?
Het zijn ook mensen, voor het geval je dat ontgaan was.
Ik claim nergens dat homo's geen mensen zouden zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?
Het zijn ook mensen, voor het geval je dat ontgaan was.
Vooral alleen op dat laatste reageren.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat homo's geen mensen zouden zijn.
Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neuken
Wat een oliedom antwoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neuken
Het zijn ook mensen...quote:
Ik denk dat homostellen elkaar leuk vinden en de relatie tussen die 2 gezond is. Dat betwijfel ik bij de volwassene-kind en paard-mens relatie.quote:
Daarbij zijn er fysiek al genoeg verschillen op te noemen tussen homo en hetero-sex. Verder dient elk mens ongeacht geloof, seksuele overtuiging of wat nog meer als mens behandeld te worden. Echter homo's moeten ook accepteren dat niet iedereen het met hun levensstijl eens zal zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vooral alleen op dat laatste reageren.
Ik had het niet over de fysieke verschillen wat betreft seks, want die zie je over het algemeen niet middenin de stad. Niet iedereen is het ook eens met bejaarden in scootmobielen maar toch worden homo's eerder en vaker in elkaar geslagen en uitgescholden. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:40 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Daarbij zijn er fysiek al genoeg verschillen op te noemen tussen homo en hetero-sex. Verder dient elk mens ongeacht geloof, seksuele overtuiging of wat nog meer als mens behandeld te worden. Echter homo's moeten ook accepteren dat niet iedereen het met hun levensstijl eens zal zijn.
Volgens mij valt het wel mee, maar wordt er meer aandacht aan aanvallen op homo's gegeven. Als je daarentegen statistieken hebt, die jouw mening onderbouwen, dan heb je een punt. Echter denk ik dat het altijd geweldsmisdrijven gemiddeld niet vaker op homo's plaatsvinden. Denk dat vooral beeldvorming hier een rol in speelt .... dat het blijkbaar erger is voor sommige als het gericht is op homo's.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het niet over de fysieke verschillen wat betreft seks, want die zie je over het algemeen niet middenin de stad. Niet iedereen is het ook eens met bejaarden in scootmobielen maar toch worden homo's eerder en vaker in elkaar geslagen en uitgescholden. Dat is het probleem.
Is het naroepen van homo's door jongeren al een misdrijf? En is het storend en vervelend en stigmatiserend?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee, maar wordt er meer aandacht aan aanvallen op homo's gegeven. Als je daarentegen statistieken hebt, die jouw mening onderbouwen, dan heb je een punt. Echter denk ik dat het altijd geweldsmisdrijven gemiddeld niet vaker op homo's plaatsvinden. Denk dat vooral beeldvorming hier een rol in speelt .... dat het blijkbaar erger is voor sommige als het gericht is op homo's.
Is het ook een misdrijf als homo's bijvoorbeeld moslims of Christenen naroepen of beledigen? De acties van homo's richting andersdenkenden wordt nogal eens makkelijk over het hoofd gezien. Of ook de intolerante houding tegen andersdenkenden.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Is het naroepen van homo's door jongeren al een misdrijf? En is het storend en vervelend en stigmatiserend?
Andersdenkenden is wel lekker ruim opgevat, in principe zijn homo's ook andersdenkenden, toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Is het ook een misdrijf als homo's bijvoorbeeld moslims of Christenen naroepen of beledigen? De acties van homo's richting andersdenkenden wordt nogal eens makkelijk over het hoofd gezien. Of ook de intolerante houding tegen andersdenkenden.
Ja. Echter betekent dat niet dat zij daarom niet kunnen discrimineren of zeer intolerant kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Andersdenkenden is wel lekker ruim opgevat, in principe zijn homo's ook andersdenkenden, toch?
Andersom ook niet dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:10 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ja. Echter betekent dat niet dat zij daarom niet kunnen discrimineren of zeer intolerant kunnen zijn.
Verschil is dat homo's niet per sé of helemaal niet op hetero's afgeven, Bij religies heerst er vaak het beeld van ongelovigen die verkeerd bezig zouden zijn. Er is al haat van 1 kant.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Is het ook een misdrijf als homo's bijvoorbeeld moslims of Christenen naroepen of beledigen? De acties van homo's richting andersdenkenden wordt nogal eens makkelijk over het hoofd gezien. Of ook de intolerante houding tegen andersdenkenden.
Dat was mijn punt (indirect) dus ook. Homo's willen niet dat andere zo richting hun zijn, dus dan moeten ze die shit ook niet vervolgens flikken.quote:
Dat is kort gezegd bull shit! Ik merk juist van homo's dat ze sneller heel intolerant en soms zelfs agressief kunnen zijn als het om geloof gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Verschil is dat homo's niet per sé of helemaal niet op hetero's afgeven, Bij religies heerst er vaak het beeld van ongelovigen die verkeerd bezig zouden zijn. Er is al haat van 1 kant.
Dat is het probleem hier toch helemaal niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dat was mijn punt (indirect) dus ook. Homo's willen niet dat andere zo richting hun zijn, dus dan moeten ze die shit ook niet vervolgens flikken.
Dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:21 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Verschil is dat homo's niet per sé of helemaal niet op hetero's afgeven, Bij religies heerst er vaak het beeld van ongelovigen die verkeerd bezig zouden zijn. Er is al haat van 1 kant.
Dat kan ik me heel goed voorstellen als je nagaat wat gelovigen (niet alle nee..) tegen homosexualiteit hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dat is kort gezegd bull shit! Ik merk juist van homo's dat ze sneller heel intolerant en soms zelfs agressief kunnen zijn als het om geloof gaat.
Ook niet als ze opzichtig hand in hand lopen en staan te kussen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan erg slecht tegen 'nichten', maar zal nooit een homo in zijn gezicht onheus bejegenen.
Dat doen hetero's toch ook wel eens...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ook niet als ze opzichtig hand in hand lopen en staan te kussen?
Dat kan gewoon niet vind ik.
Klopt, en dat is normaal. Is gewoon provoceren wat ze doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat doen hetero's toch ook wel eens...
dat vind ik ook niet erg fijn om te zien, maar om daar nu iemand voor onheus te bejegenen...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ook niet als ze opzichtig hand in hand lopen en staan te kussen?
Dat kan gewoon niet vind ik.
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Klopt, en dat is normaal. Is gewoon provoceren wat ze doen.
Jij hebt wel aan die hetero's gevraagd of ze met elkaar wilden zoenen voor jouw ogen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vraag ik om een gay show te zien?
Nee, maar dat zijn gewoon mijn persoonlijke normen van wat kan en niet. Meerdere mensen lijken het ook nog niet geaccepteerd te hebben zo blijkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt wel aan die hetero's gevraagd of ze met elkaar wilden zoenen voor jouw ogen?
En dus zou jij ze onheus bejegenen? Misschien gebeurt dat ook wel andersom omdat iemand het niet eens is met jouw kledingkeus. Zou toch een mooie boel worden op straat of denk je ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn gewoon mijn persoonlijke normen van wat kan en niet. Meerdere mensen lijken het ook nog niet geaccepteerd te hebben zo blijkt.
Naja, achter gesloten deuren doen ze wat ze willen. Liever niet in het openbaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dus zou jij ze onheus bejegenen? Misschien gebeurt dat ook wel andersom omdat iemand het niet eens is met jouw kledingkeus. Zou toch een mooie boel worden op straat of denk je ook niet?
Dat kan iemand ook vinden van jouw kleding. Je trekt maar wat anders aan als je de straat op gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Naja, achter gesloten deuren doen ze wat ze willen. Liever niet in het openbaar...
Dat is zulke rare vergelijking, maar jij vind het dus wel OK zo'n homokoppeltje dat elkaar loopt af te likken op straat als je gezellig iets zit te eten. Ook al verdwijnt je eetlust daardoor meteen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan iemand ook vinden van jouw kleding. Je trekt maar wat anders aan als je de straat op gaat.
Dat aflikken waar jij het over hebt, vind ik net zo ongepast als dat hetero's dat doen. Maar 1 kusje of hand in hand lopen kan me echt niet boeien.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat is zulke rare vergelijking, maar jij vind het dus wel OK zo'n homokoppeltje dat elkaar loopt af te likken op straat als je gezellig iets zit te eten. Ook al verdwijnt je eetlust daardoor meteen?
Nee want mensen zijn bang dat ze in een gayshow belanden.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:50 schreef SarsaEd het volgende:
Mensen beweren dat ze zo tolerant zijn naar homo's, mits ze:
- niet openlijk hun geaardheid uiten
- geen seks hebben
- het voor zichzelf houden
- etc.
Niet echt gelijke rechten, hmm?
Hmm ja ik volg je wel hoor, langs beide kanten kan het niet echt. Laat ik zeggen dat ik vrij tolerant ben ten opzichte van homo's voor zover ik niet aan een persoon kan zien of hij homo is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat aflikken waar jij het over hebt, vind ik net zo ongepast als dat hetero's dat doen. Maar 1 kusje of hand in hand lopen kan me echt niet boeien.
Ik word misselijk van dikke mensen. Zouden die dan ook uit het straatbeeld moeten verdwijnen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat is zulke rare vergelijking, maar jij vind het dus wel OK zo'n homokoppeltje dat elkaar loopt af te likken op straat als je gezellig iets zit te eten. Ook al verdwijnt je eetlust daardoor meteen?
Dikke mensen kunnen mits wil afvallen, een homo kan zijn seksualiteit toch niet van zich afgooien?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Ik word misselijk van dikke mensen. Zouden die dan ook uit het straatbeeld moeten verdwijnen?
Maar ik begrijp uit veel mensen die 'tolerant' zijn dat het niet om de geaardheid gaat, maar om het gedrag dat ze vertonen. Terwijl dat veelal gedrag is wat hetero's ook vertonen.. Hypocriet wel. Gedrag staat niet meteen voor geaardheid.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hmm ja ik volg je wel hoor, langs beide kanten kan het niet echt. Laat ik zeggen dat ik vrij tolerant ben ten opzichte van homo's voor zover ik niet aan een persoon kan zien of hij homo is.
Toch niet? Ik dacht dat je dat in die speciale klinieken door een pastoor uit je kon laten verdrijven.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen mits wil afvallen, een homo kan zijn seksualiteit toch niet van zich afgooien?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Alfje het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?
Kan ik mij in vinden. Al moet ik zeggen dat hetero vrouwen ook een ster zijn in drama queen uithangen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ach ja, ik heb het gewoon niet zo op flikkertjes met van die maniertjes die de drama queen uithangen. En die heb je toch enkel in homo milieus denk ik, heb ze althans nog niet ontmoet bij m'n heterovrienden.
Gedrag dus. Bij jouw vrienden niet, omdat dat jouw types niet zijn, dus je vrienden niet. Logisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ach ja, ik heb het gewoon niet zo op flikkertjes met van die maniertjes die de drama queen uithangen. En die heb je toch enkel in homo milieus denk ik, heb ze althans nog niet ontmoet bij m'n heterovrienden.
Jij vind het dus normaal dat ze hand in hand lopen en de hand op elkaars kont leggen?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gedrag dus. Bij jouw vrienden niet, omdat dat jouw types niet zijn, dus je vrienden niet. Logisch.
Nouja eigenlijk wel. Ik zie hetero's in het openbaar ook genoeg zoenen en klef doen. Het interesseert me niet zoveel eigenlijk, zolang het maar geen aanstootgevende situatie wordt, en hand in hand lopen is dat niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Jij vind het dus normaal dat ze hand in hand lopen en de hand op elkaars kont leggen?
Kom op zeg
Nja, ik vind dat dus al provocerend en komt gewoon omdat ik het samenzijn van twee mensen van hetzelfde geslacht gewoon niet kan/wil snappen. Geef ik ook toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk wel. Ik zie hetero's in het openbaar ook genoeg zoenen en klef doen. Het interesseert me niet zoveel eigenlijk, zolang het maar geen aanstootgevende situatie wordt, en hand in hand lopen is dat niet.
Mag ik vragen wat je daar niet aan snapt? Ik zie namelijk geen verschil tussen de liefde tussen twee mannen/vrouwen dan tussen een man en een vrouw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, ik vind dat dus al provocerend en komt gewoon omdat ik het samenzijn van twee mensen van hetzelfde geslacht gewoon niet kan/wil snappen. Geef ik ook toe.
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je daar niet aan snapt? Ik zie namelijk geen verschil tussen de liefde tussen twee mannen/vrouwen dan tussen een man en een vrouw.
Maar wat zij doen heeft toch compleet geen impact op jouw persoon en/of persoonlijke leven? Of wil je echt voor anderen bepalen wie ze wel en niet mogen liefhebben en dat naar elkaar uiten?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.
Als er groepen/groepjes homo's moslims of christenen gaan naroepen mogen die groepje ook aangepakt worden. Maar dat gebeurt nu eenmaal niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kind later een gay is, en een natte ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.
Dan kan ik het misschien wel accepteren omdat het eigen bloed is, toch zal ik zijn maniertjes veroordelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kind later een gay is, en een natte ook.
Kan hier niets aan toevoegen. Well said.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Seam het volgende:
De moraalridders in dit topic
Man man, wat is het leven toch zwaar en oneerlijk. Als mannen wat ballen hadden trokken ze zich hier niets van aan.
Het begrip "gezonde relatie" vind ik wel een beetje een wassen neus hoor. Want wie bepaalt wat een gezonde relatie is?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat homostellen elkaar leuk vinden en de relatie tussen die 2 gezond is. Dat betwijfel ik bij de volwassene-kind en paard-mens relatie.
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Piye het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit homo's in het openbaar klef doen.
[..]
Het begrip "gezonde relatie" vind ik wel een beetje een wassen neus hoor. Want wie bepaalt wat een gezonde relatie is?
Tussen een man en een man voor mij ook niet, zo was het volgens de natuur niet bedoeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.
Dat is logisch want gezond is een relatief begrip.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.
De natuur richt zich natuurlijk (hihi) op het zorgen voor nageslacht. Vanuit dit perspectief zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit niet "gezond" is met het oog op de vermenigvuldiging van de mens. Máár homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor. Ook bij dieren komt dit fenomeen voor en dan zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit wél natuurlijk is. Uiteindelijk vormt het geen gevaar voor de mensheid daar er al meer dan zeven miljard van ons op de aarde zijn en dit aantal alleen maar zal groeien. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. We mogen in 2012 wel wat toleranter zijn tegenover elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tussen een man en een man voor mij ook niet, zo was het volgens de natuur niet bedoeld.
Dat vind jij vanzelfsprekend (en ik ook), maar daar kunnen de meningen over zijn verdeeld. Vooral als je het doortrekt naar andere relaties, zoals homoseksuele relaties of relaties tussen iemand van 18 en 14 of iemand van 80 en 20.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tolereren doe ik ook zeker! Accepteren matig.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De natuur richt zich natuurlijk (hihi) op het zorgen voor nageslacht. Vanuit dit perspectief zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit niet "gezond" is met het oog op de vermenigvuldiging van de mens. Máár homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor. Ook bij dieren komt dit fenomeen voor en dan zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit wél natuurlijk is. Uiteindelijk vormt het geen gevaar voor de mensheid daar er al meer dan zeven miljard van ons op de aarde zijn en dit aantal zal alleen maar groeien. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. We mogen in 2012 wel wat toleranter zijn tegenover elkaar.
Meestal is het wel zo in de relatie die ik aankaartte dat het kind zich in die relatie niet prettig voelt en daardoor de relatie niet gezond is. Dat is waarschijnlijk wel zo in de relaties waar jij het over hebt en daardoor bestempel ik die wel als gezond.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind jij vanzelfsprekend (en ik ook), maar daar kunnen de meningen over zijn verdeeld. Vooral als je het doortrekt naar andere relaties, zoals homoseksuele relaties of relaties tussen iemand van 18 en 14 of iemand van 80 en 20.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat tolereren voorlopig al een stap in de goede richting is. Als we 50 jaar terug de tijd in gaan dan zou dit niet getolereerd worden. Ik hoop dat over 50 jaar de mensheid richting acceptatie beweegt en dat homoseksualiteit ook gewoon in het openbaar geuit kan worden zonder gekken gezichten te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tolereren doe ik ook zeker! Accepteren matig.
Vraagje: ben jij zelf een homo of erg tolerant?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat tolereren voorlopig al een stap in de goede richting is. Als we 50 jaar terug de tijd in gaan dan zou dit niet getolereerd worden. Ik hoop dat over 50 jaar de mensheid richting acceptatie beweegt en dat homoseksualiteit ook gewoon in het openbaar geuit kan worden zonder gekken gezichten te krijgen.
Erg tolerant. Ik heb vrienden en oude kennissen van vroeger die homo zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vraagje: ben jij zelf een homo of erg tolerant?
En zelf vind ik het natuurlijk zwaar overdreven dat mensen aangevallen worden om hun geaardheid, daar niet van!
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef luckass het volgende:
gadverdamme doe dat lekker thuis ofzo
Nee? Jij vindt dat gezond? 45 en 8 jaar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Maar goed deze draad gaat over homofilie of homoseksualiteit.
Dat bepaalde groepen meer voor dit soort overlast / agressie sturen, dat merk ik ook op. En die groep moslimjongeren die inderdaad dit doen, die mag je ook hard aanpakken. Dat je het niet met de afkomst/geloof/seksuele voorkeur eens bent, betekent niet dat je die ander iets hoeft aan te doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Als er groepen/groepjes homo's moslims of christenen gaan naroepen mogen die groepje ook aangepakt worden. Maar dat gebeurt nu eenmaal niet of nauwelijks.
Dat moslimjongeren vaak de groep uitmaken die WEL mensen naroept: Jonge vrouwen zonder hoofddoekje of homo's, dat gebeurt wel. Dus dat is een probleem.
Pauperquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef corehype het volgende:
Ik heb een hekel hommos, MAG ik dat ook es zeggen zonder excuus op te geven of mag dat ook al niet meer?
Ach zolang het over juten of hommos gaat dan kruipt ieders aars bij elkaar in NL
Dus jij bepaalt welke relaties wel of niet gezond zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meestal is het wel zo in de relatie die ik aankaartte dat het kind zich in die relatie niet prettig voelt en daardoor de relatie niet gezond is. Dat is waarschijnlijk wel zo in de relaties waar jij het over hebt en daardoor bestempel ik die wel als gezond.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt welke relaties wel of niet gezond zijn?
Het is geen aanval op jou, ik wil gewoon duidelijk maken waarom het een wassen neus is. Zolang er geen eenduidige definitie is voor een gezonde relatie, kan je moeilijk verwachten dat iedereen lief doet tegen mensen in gezonde relaties, terwijl ze ongezonde relaties afkeuren.quote:
Kan heel mooi zijn zo'n relatie. In Bijbelse tijden was dit ook zeer gebruikelijk trouwens. Helaas heeft men Jezus bij het grofvuil gezet in dit land.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt dat gezond? 45 en 8 jaar?
Ik liep een jaar of 10 geleden hand-in-hand met mijn toenmalige vriendje en we werden toenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef DZK het volgende:
zou het ook zo erg zijn in Nederlandse steden?
Zo lopen nohomo's niet. Zo praten nohomo's niet. Zo slaan nohomo's niet. Dat is geen van nature gedrag. Dat is homogedrag waarmee deze groep zich kennelijk meent te moeten onderscheiden. Van mij mogen ze, maar ga er niet raar van staan kijken als niet iedereen dat doet. Niet iedereen heeft immers dezelfde normen en waarden, dus ga die ook niet lopen afdwingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef terdege het volgende:
[..]
En waarom zouden zij een reden hebben om op een bepaalde manier te lopen? Heb jij een reden om als een hetero te lopen? Blijkbaar is dit hoe zij van nature lopen. En zelfs al zou het gespeeld zijn, wat dan nog? Laat iedereen gewoon lekker doen en lopen zoals diegene dat zelf wilt.
Het is trouwens wel grappig dat je in jouw post precies dezelfde dingen zegt waar ik het over had in mijn vorige post.
Anti-homoliedjes in dancehall.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
Door homo's kan Beenie man zijn concert niet doen
quote:
Sizzla (die volgens mij wel heeft getekend) heeft ook een leuke reactie erop gemaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En natuurlijk bounty killer die heeft gezegd wel te stoppen met homofobische teksten maar hij geeft geen excuses en heeft er eentje uit gebracht zonder grove teksten...
aight box eindelijk iemand met mijn muzieksmaakquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Sizzla (die volgens mij wel heeft getekend) heeft ook een leuke reactie erop gemaakt.
En deze is ook wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |