Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je daar niet aan snapt? Ik zie namelijk geen verschil tussen de liefde tussen twee mannen/vrouwen dan tussen een man en een vrouw.
Maar wat zij doen heeft toch compleet geen impact op jouw persoon en/of persoonlijke leven? Of wil je echt voor anderen bepalen wie ze wel en niet mogen liefhebben en dat naar elkaar uiten?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.
Als er groepen/groepjes homo's moslims of christenen gaan naroepen mogen die groepje ook aangepakt worden. Maar dat gebeurt nu eenmaal niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Is het ook een misdrijf als homo's bijvoorbeeld moslims of Christenen naroepen of beledigen? De acties van homo's richting andersdenkenden wordt nogal eens makkelijk over het hoofd gezien. Of ook de intolerante houding tegen andersdenkenden.
Ik hoop dat je kind later een gay is, en een natte ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.
Dan kan ik het misschien wel accepteren omdat het eigen bloed is, toch zal ik zijn maniertjes veroordelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kind later een gay is, en een natte ook.
Kan hier niets aan toevoegen. Well said.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Seam het volgende:
De moraalridders in dit topic
Man man, wat is het leven toch zwaar en oneerlijk. Als mannen wat ballen hadden trokken ze zich hier niets van aan.
Het begrip "gezonde relatie" vind ik wel een beetje een wassen neus hoor. Want wie bepaalt wat een gezonde relatie is?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat homostellen elkaar leuk vinden en de relatie tussen die 2 gezond is. Dat betwijfel ik bij de volwassene-kind en paard-mens relatie.
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Piye het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit homo's in het openbaar klef doen.
[..]
Het begrip "gezonde relatie" vind ik wel een beetje een wassen neus hoor. Want wie bepaalt wat een gezonde relatie is?
Tussen een man en een man voor mij ook niet, zo was het volgens de natuur niet bedoeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.
Dat is logisch want gezond is een relatief begrip.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.
De natuur richt zich natuurlijk (hihi) op het zorgen voor nageslacht. Vanuit dit perspectief zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit niet "gezond" is met het oog op de vermenigvuldiging van de mens. Máár homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor. Ook bij dieren komt dit fenomeen voor en dan zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit wél natuurlijk is. Uiteindelijk vormt het geen gevaar voor de mensheid daar er al meer dan zeven miljard van ons op de aarde zijn en dit aantal alleen maar zal groeien. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. We mogen in 2012 wel wat toleranter zijn tegenover elkaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tussen een man en een man voor mij ook niet, zo was het volgens de natuur niet bedoeld.
Dat vind jij vanzelfsprekend (en ik ook), maar daar kunnen de meningen over zijn verdeeld. Vooral als je het doortrekt naar andere relaties, zoals homoseksuele relaties of relaties tussen iemand van 18 en 14 of iemand van 80 en 20.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Tolereren doe ik ook zeker! Accepteren matig.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
De natuur richt zich natuurlijk (hihi) op het zorgen voor nageslacht. Vanuit dit perspectief zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit niet "gezond" is met het oog op de vermenigvuldiging van de mens. Máár homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor. Ook bij dieren komt dit fenomeen voor en dan zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit wél natuurlijk is. Uiteindelijk vormt het geen gevaar voor de mensheid daar er al meer dan zeven miljard van ons op de aarde zijn en dit aantal zal alleen maar groeien. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. We mogen in 2012 wel wat toleranter zijn tegenover elkaar.
Meestal is het wel zo in de relatie die ik aankaartte dat het kind zich in die relatie niet prettig voelt en daardoor de relatie niet gezond is. Dat is waarschijnlijk wel zo in de relaties waar jij het over hebt en daardoor bestempel ik die wel als gezond.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind jij vanzelfsprekend (en ik ook), maar daar kunnen de meningen over zijn verdeeld. Vooral als je het doortrekt naar andere relaties, zoals homoseksuele relaties of relaties tussen iemand van 18 en 14 of iemand van 80 en 20.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat tolereren voorlopig al een stap in de goede richting is. Als we 50 jaar terug de tijd in gaan dan zou dit niet getolereerd worden. Ik hoop dat over 50 jaar de mensheid richting acceptatie beweegt en dat homoseksualiteit ook gewoon in het openbaar geuit kan worden zonder gekken gezichten te krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tolereren doe ik ook zeker! Accepteren matig.
Vraagje: ben jij zelf een homo of erg tolerant?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat tolereren voorlopig al een stap in de goede richting is. Als we 50 jaar terug de tijd in gaan dan zou dit niet getolereerd worden. Ik hoop dat over 50 jaar de mensheid richting acceptatie beweegt en dat homoseksualiteit ook gewoon in het openbaar geuit kan worden zonder gekken gezichten te krijgen.
Erg tolerant. Ik heb vrienden en oude kennissen van vroeger die homo zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vraagje: ben jij zelf een homo of erg tolerant?
En zelf vind ik het natuurlijk zwaar overdreven dat mensen aangevallen worden om hun geaardheid, daar niet van!
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef luckass het volgende:
gadverdamme doe dat lekker thuis ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |