abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118984716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je daar niet aan snapt? Ik zie namelijk geen verschil tussen de liefde tussen twee mannen/vrouwen dan tussen een man en een vrouw.
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.
  donderdag 8 november 2012 @ 17:20:15 #177
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_118985041
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kan het niet echt verklaren maar vind gewoon dat het niet hoort, en zal het ook niet zo snel accepteren geloof ik... Zie liever het ideaalplaatje van man-vrouw.
Maar wat zij doen heeft toch compleet geen impact op jouw persoon en/of persoonlijke leven? Of wil je echt voor anderen bepalen wie ze wel en niet mogen liefhebben en dat naar elkaar uiten?

Ik heb vooral gemerkt dat mensen die onzeker zijn over zichzelf (en/of hun eigen geaardheid), of bang zijn dat anderen ze op een bepaalde manier zien (onzekerheid) erg hun best doen om aan de buitenwereld te laten zien hoe vies ze het vinden. Vaak zijn de felste anti-homo mensen kast-homo's, al hoeft dat natuurlijk niet te zijn, een flinke tik onzekerheid kan al voldoende zijn.

Een roedel onzekere mensen die onderling vaak de alpha opzoeken zullen dat dan ook vaak in de praktijk brengen. Grote monden, kleine hartjes, ze zijn zelf vaak ook erg snel beledigd.

Ik heb zelf compleet geen seksuele gevoelens bij mannen maar het boeit me echt helemaal niets wat 2 andere mannen met elkaar doen..

[ Bericht 17% gewijzigd door B-FliP op 08-11-2012 17:35:35 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_118985110
Zoals je zelf al aangeeft heb je er dus geen rationele argumenten voor. Misschien moet je maar is goed nadenken over dit onderwerp en je proberen over je gevoelens heen te zetten. Ik moet er zelf ook echt niet aan denken om iets seksueels met een man te doen maar wat boeit het in godsnaam wat een ander doet. Zie je iets wat je liever niet ziet dan kijk je toch een andere kant op? Hoe zou jij het vinden als jij anders behandeld wordt omdat je op vrouwen valt? En hoe ga je reageren als jouw (toekomstige) kinderen homo zijn? De kans is namelijk aanwezig dat dit gebeurd.
pi_118985297
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Is het ook een misdrijf als homo's bijvoorbeeld moslims of Christenen naroepen of beledigen? De acties van homo's richting andersdenkenden wordt nogal eens makkelijk over het hoofd gezien. Of ook de intolerante houding tegen andersdenkenden.
Als er groepen/groepjes homo's moslims of christenen gaan naroepen mogen die groepje ook aangepakt worden. Maar dat gebeurt nu eenmaal niet of nauwelijks.
Dat moslimjongeren vaak de groep uitmaken die WEL mensen naroept: Jonge vrouwen zonder hoofddoekje of homo's, dat gebeurt wel. Dus dat is een probleem.
dag
pi_118985404
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:11 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Ik hoop dat je kind later een gay is, en een natte ook. :')
Roken is lekker
  donderdag 8 november 2012 @ 17:30:15 #181
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_118985417
Wat? Ze zijn niet in elkaar getrapt? Vooruitgang!

:')
Graag op anoniem
pi_118985597
De moraalridders in dit topic :')
Man man, wat is het leven toch zwaar en oneerlijk. Als mannen wat ballen hadden trokken ze zich hier niets van aan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_118986424
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:29 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik hoop dat je kind later een gay is, en een natte ook. :')
Dan kan ik het misschien wel accepteren omdat het eigen bloed is, toch zal ik zijn maniertjes veroordelen.
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:36 schreef Seam het volgende:
De moraalridders in dit topic :')
Man man, wat is het leven toch zwaar en oneerlijk. Als mannen wat ballen hadden trokken ze zich hier niets van aan.
Kan hier niets aan toevoegen. Well said.
  donderdag 8 november 2012 @ 18:32:44 #184
351780 Piye
King of Kush
pi_118987167
Ik zie eigenlijk nooit homo's in het openbaar klef doen. :o

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:39 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik denk dat homostellen elkaar leuk vinden en de relatie tussen die 2 gezond is. Dat betwijfel ik bij de volwassene-kind en paard-mens relatie.
Het begrip "gezonde relatie" vind ik wel een beetje een wassen neus hoor. Want wie bepaalt wat een gezonde relatie is?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  Redactie Sport donderdag 8 november 2012 @ 18:35:03 #185
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_118987237
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:32 schreef Piye het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit homo's in het openbaar klef doen. :o

[..]

Het begrip "gezonde relatie" vind ik wel een beetje een wassen neus hoor. Want wie bepaalt wat een gezonde relatie is?
Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_118987329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik kan zo geen definitie geven van een goede relatie maar het mag toch als vanzelf spreken dat een liefdesrelatie tussen een volwassene van 45 en een kind van 8 niet als gezond bestempelt mag worden.
Tussen een man en een man voor mij ook niet, zo was het volgens de natuur niet bedoeld.
pi_118987331
quote:

[..]

Dat is logisch want gezond is een relatief begrip.
pi_118987499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Tussen een man en een man voor mij ook niet, zo was het volgens de natuur niet bedoeld.
De natuur richt zich natuurlijk (hihi) op het zorgen voor nageslacht. Vanuit dit perspectief zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit niet "gezond" is met het oog op de vermenigvuldiging van de mens. Máár homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor. Ook bij dieren komt dit fenomeen voor en dan zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit wél natuurlijk is. Uiteindelijk vormt het geen gevaar voor de mensheid daar er al meer dan zeven miljard van ons op de aarde zijn en dit aantal alleen maar zal groeien. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. We mogen in 2012 wel wat toleranter zijn tegenover elkaar.
  donderdag 8 november 2012 @ 18:43:09 #189
351780 Piye
King of Kush
pi_118987520
quote:

[..]

Dat vind jij vanzelfsprekend (en ik ook), maar daar kunnen de meningen over zijn verdeeld. Vooral als je het doortrekt naar andere relaties, zoals homoseksuele relaties of relaties tussen iemand van 18 en 14 of iemand van 80 en 20.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_118987545
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

De natuur richt zich natuurlijk (hihi) op het zorgen voor nageslacht. Vanuit dit perspectief zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit niet "gezond" is met het oog op de vermenigvuldiging van de mens. Máár homoseksualiteit komt niet alleen bij mensen voor. Ook bij dieren komt dit fenomeen voor en dan zou je kunnen zeggen dat homoseksualiteit wél natuurlijk is. Uiteindelijk vormt het geen gevaar voor de mensheid daar er al meer dan zeven miljard van ons op de aarde zijn en dit aantal zal alleen maar groeien. Ik heb er in ieder geval niets op tegen. We mogen in 2012 wel wat toleranter zijn tegenover elkaar.
Tolereren doe ik ook zeker! Accepteren matig.
pi_118989441
Dat met die euro _O-
  donderdag 8 november 2012 @ 20:00:27 #192
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_118991329
Wat een gezeur. Je hoeft helemaal niet pro-homoseksualiteit te zijn. Ruimdenkendheid werkt natuurlijk twee kanten op.

Mensen naroepen op straat is sowieso pauper.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Redactie Sport donderdag 8 november 2012 @ 20:13:41 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_118991996
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat vind jij vanzelfsprekend (en ik ook), maar daar kunnen de meningen over zijn verdeeld. Vooral als je het doortrekt naar andere relaties, zoals homoseksuele relaties of relaties tussen iemand van 18 en 14 of iemand van 80 en 20.
Meestal is het wel zo in de relatie die ik aankaartte dat het kind zich in die relatie niet prettig voelt en daardoor de relatie niet gezond is. Dat is waarschijnlijk wel zo in de relaties waar jij het over hebt en daardoor bestempel ik die wel als gezond.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 8 november 2012 @ 20:59:54 #194
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_118994610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Tolereren doe ik ook zeker! Accepteren matig.
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat tolereren voorlopig al een stap in de goede richting is. Als we 50 jaar terug de tijd in gaan dan zou dit niet getolereerd worden. Ik hoop dat over 50 jaar de mensheid richting acceptatie beweegt en dat homoseksualiteit ook gewoon in het openbaar geuit kan worden zonder gekken gezichten te krijgen. :)
pi_118994667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef SarsaEd het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel kunnen stellen dat tolereren voorlopig al een stap in de goede richting is. Als we 50 jaar terug de tijd in gaan dan zou dit niet getolereerd worden. Ik hoop dat over 50 jaar de mensheid richting acceptatie beweegt en dat homoseksualiteit ook gewoon in het openbaar geuit kan worden zonder gekken gezichten te krijgen. :)
Vraagje: ben jij zelf een homo of erg tolerant?

En zelf vind ik het natuurlijk zwaar overdreven dat mensen aangevallen worden om hun geaardheid, daar niet van!
  donderdag 8 november 2012 @ 21:02:52 #196
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_118994779
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 21:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:

[..]

Vraagje: ben jij zelf een homo of erg tolerant?

En zelf vind ik het natuurlijk zwaar overdreven dat mensen aangevallen worden om hun geaardheid, daar niet van!
Erg tolerant. Ik heb vrienden en oude kennissen van vroeger die homo zijn. ;)
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:19:10 #197
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_119003496
quote:

[..]

Ben ik niet met je eens.

Maar goed deze draad gaat over homofilie of homoseksualiteit.
pi_119004047
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef luckass het volgende:
gadverdamme doe dat lekker thuis ofzo
pi_119004109
Gadverdamme ga toch lekker thuis ofzo zoenen met je vriendin, hoef ik niet aan te zien!111
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:55:14 #200
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_119004152
Lekker stront stampen.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')