quote:Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
Ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar als hand in hand lopen al een probleem moet zijn dan is dit gezeik nog lang niet afgelopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Flying_eagle het volgende:
pfff ..... is dit gezeik nog steeds gaande?
Vaker als jij denkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij in je dagelijkse leven last van ‘’moslim-straattuig’’ dan ?
Ik bedoel meer dat er hier nog steeds over dit onderwerp wordt gejankt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar als hand in hand lopen al een probleem moet zijn dan is dit gezeik nog lang niet afgelopen.
Je bent wel erg geinteresseerd in dit homo onderwerp als heteroquote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef corehype het volgende:
Veel kasthomo's hier, worden jullie homo omdat jullie op de zolder geen meid kunnen vinden ofzo?
Mensen weten blijkbaar alleen niet dat ze allang in het openbaar verschijnen. De enige verandering is gewoon dat sommige zich nu normaal weten te gedragen in plaats van dat ze zich verstoppen voor de rest van de bevolking.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef koekii het volgende:
Mensen zijn nog conservatief ze willen geen veranderingen zoals homo's in het openbaar.
Ik vind het wel lekker als vrouwen elkaar likken maar dat is ongelijk aan mannen die elkaar betasten (nee, dat is NIET hetzelfde)quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je bent wel erg geinteresseerd in dit homo onderwerp als heteroBen je er zelf ook niet nieuwsgierig naar?
Je hoeft niet in dit topic te kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er hier nog steeds over dit onderwerp wordt gejankt.
Nee, ik ben homo omdat ik zo ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef corehype het volgende:
Veel kasthomo's hier, worden jullie homo omdat jullie op de zolder geen meid kunnen vinden ofzo?
Valt me vooral op dat als het om homo's gaat, dat er dan in één keer heel veel gezeik over is. De aandacht wordt sterk overtrokken .....quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben homo omdat ik zo ben.
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Valt me vooral op dat als het om homo's gaat, dat er dan in één keer heel veel gezeik over is. De aandacht wordt sterk overtrokken .....
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neukenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?
Het zijn ook mensen, voor het geval je dat ontgaan was.
Ik claim nergens dat homo's geen mensen zouden zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?
Het zijn ook mensen, voor het geval je dat ontgaan was.
Vooral alleen op dat laatste reageren.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat homo's geen mensen zouden zijn.
Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neuken
Wat een oliedom antwoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neuken
Het zijn ook mensen...quote:
Ik denk dat homostellen elkaar leuk vinden en de relatie tussen die 2 gezond is. Dat betwijfel ik bij de volwassene-kind en paard-mens relatie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |