Absoluut wel, maar verhoudingsgewijs minder. Verschil is dat in de bijbel geen waardeoordeel wordt gegeven over homo's. Er zijn 'zelfs' christelijke groepen die homo's volledig accepteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blanke christelijken doen dat idd helemaal niet.
En waarom zouden zij een reden hebben om op een bepaalde manier te lopen? Heb jij een reden om als een hetero te lopen? Blijkbaar is dit hoe zij van nature lopen. En zelfs al zou het gespeeld zijn, wat dan nog? Laat iedereen gewoon lekker doen en lopen zoals diegene dat zelf wilt.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.
Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
Robert M. en wat priesters agreequote:Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Triest; heel triest dat er anno 2012 nog steeds kortzichtige, zielige mensen bestaan die zo over homo's denken.
Laat die mannen gewoon lekker; ze doen er godverdomme niemand kwaad mee.
Hoi CDA-erquote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef DZK het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar verhoudingsgewijs minder. Verschil is dat in de bijbel geen waardeoordeel wordt gegeven over homo's. Er zijn 'zelfs' christelijke groepen die homo's volledig accepteren.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:02 schreef terdege het volgende:
Ik erger me kapot aan al die mensen die in dit topic zeggen: Ik accepteer ze wel maar.... ze moeten niet overdreven vrolijk zijn/ mogen elkaar niet zoenen/ moeten niet overdreven laten zien dat ze gay zijn etc. Zij maken zelf wel uit hoe ze zich gedragen. Wordt er aan jou ook eisen gesteld dat je niet te vrolijk of te mannelijk mag zijn als je op straat rondloopt?
Jullie zijn net zo erg homofoob als de mensen in dat filmpje. Het enige verschil is dat in de hedendaagse westerse maatschappij homoseksualiteit geaccepteerd dient te worden(gelukkig maar) waardoor jullie jullie echte gevoelens maar verstoppen in dit soort uitspraken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 14:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, maar ze hoeven zich niet super afwijkend te gedragen om maar zoveel mogelijk te onderstrepen dat ze homo zijn. Niemand is beter dan een ander, dus hoe je ook niet een speciaal homo loopje aan te meten om dat zonodig uit te dragen. Want daarmee draag je uiteindelijk alleen je onzekerheid over je geaardheid uit en wordt je homo loopje een schild. Werk eerst aan jezelf en dan pas aan je homo loopje zou ik zeggen.
Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
quote:Verder maakt het me niet uit of je homo, lesbo, bi of normaal bent.
Ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar als hand in hand lopen al een probleem moet zijn dan is dit gezeik nog lang niet afgelopen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Flying_eagle het volgende:
pfff ..... is dit gezeik nog steeds gaande?
Vaker als jij denkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij in je dagelijkse leven last van ‘’moslim-straattuig’’ dan ?
Ik bedoel meer dat er hier nog steeds over dit onderwerp wordt gejankt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje gezien hebt, maar als hand in hand lopen al een probleem moet zijn dan is dit gezeik nog lang niet afgelopen.
Je bent wel erg geinteresseerd in dit homo onderwerp als heteroquote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef corehype het volgende:
Veel kasthomo's hier, worden jullie homo omdat jullie op de zolder geen meid kunnen vinden ofzo?
Mensen weten blijkbaar alleen niet dat ze allang in het openbaar verschijnen. De enige verandering is gewoon dat sommige zich nu normaal weten te gedragen in plaats van dat ze zich verstoppen voor de rest van de bevolking.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef koekii het volgende:
Mensen zijn nog conservatief ze willen geen veranderingen zoals homo's in het openbaar.
Ik vind het wel lekker als vrouwen elkaar likken maar dat is ongelijk aan mannen die elkaar betasten (nee, dat is NIET hetzelfde)quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Je bent wel erg geinteresseerd in dit homo onderwerp als heteroBen je er zelf ook niet nieuwsgierig naar?
Je hoeft niet in dit topic te kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er hier nog steeds over dit onderwerp wordt gejankt.
Nee, ik ben homo omdat ik zo ben.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:14 schreef corehype het volgende:
Veel kasthomo's hier, worden jullie homo omdat jullie op de zolder geen meid kunnen vinden ofzo?
Valt me vooral op dat als het om homo's gaat, dat er dan in één keer heel veel gezeik over is. De aandacht wordt sterk overtrokken .....quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken.
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben homo omdat ik zo ben.
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Valt me vooral op dat als het om homo's gaat, dat er dan in één keer heel veel gezeik over is. De aandacht wordt sterk overtrokken .....
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neukenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?
Het zijn ook mensen, voor het geval je dat ontgaan was.
Ik claim nergens dat homo's geen mensen zouden zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat er heel veel problemen om gemaakt worden. Waarom? Er is in principe geen verschil met hetero liefde ofwel soms?
Het zijn ook mensen, voor het geval je dat ontgaan was.
Vooral alleen op dat laatste reageren.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:31 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik claim nergens dat homo's geen mensen zouden zijn.
Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:30 schreef corehype het volgende:
[..]
Net zoals pedofielen en mensen die met paarden neuken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |