Jij hebt wel aan die hetero's gevraagd of ze met elkaar wilden zoenen voor jouw ogen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vraag ik om een gay show te zien?
Nee, maar dat zijn gewoon mijn persoonlijke normen van wat kan en niet. Meerdere mensen lijken het ook nog niet geaccepteerd te hebben zo blijkt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij hebt wel aan die hetero's gevraagd of ze met elkaar wilden zoenen voor jouw ogen?
En dus zou jij ze onheus bejegenen? Misschien gebeurt dat ook wel andersom omdat iemand het niet eens is met jouw kledingkeus. Zou toch een mooie boel worden op straat of denk je ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn gewoon mijn persoonlijke normen van wat kan en niet. Meerdere mensen lijken het ook nog niet geaccepteerd te hebben zo blijkt.
Naja, achter gesloten deuren doen ze wat ze willen. Liever niet in het openbaar...quote:Op donderdag 8 november 2012 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dus zou jij ze onheus bejegenen? Misschien gebeurt dat ook wel andersom omdat iemand het niet eens is met jouw kledingkeus. Zou toch een mooie boel worden op straat of denk je ook niet?
Dat kan iemand ook vinden van jouw kleding. Je trekt maar wat anders aan als je de straat op gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:47 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Naja, achter gesloten deuren doen ze wat ze willen. Liever niet in het openbaar...
Dat is zulke rare vergelijking, maar jij vind het dus wel OK zo'n homokoppeltje dat elkaar loopt af te likken op straat als je gezellig iets zit te eten. Ook al verdwijnt je eetlust daardoor meteen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan iemand ook vinden van jouw kleding. Je trekt maar wat anders aan als je de straat op gaat.
Dat aflikken waar jij het over hebt, vind ik net zo ongepast als dat hetero's dat doen. Maar 1 kusje of hand in hand lopen kan me echt niet boeien.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat is zulke rare vergelijking, maar jij vind het dus wel OK zo'n homokoppeltje dat elkaar loopt af te likken op straat als je gezellig iets zit te eten. Ook al verdwijnt je eetlust daardoor meteen?
Nee want mensen zijn bang dat ze in een gayshow belanden.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:50 schreef SarsaEd het volgende:
Mensen beweren dat ze zo tolerant zijn naar homo's, mits ze:
- niet openlijk hun geaardheid uiten
- geen seks hebben
- het voor zichzelf houden
- etc.
Niet echt gelijke rechten, hmm?
Hmm ja ik volg je wel hoor, langs beide kanten kan het niet echt. Laat ik zeggen dat ik vrij tolerant ben ten opzichte van homo's voor zover ik niet aan een persoon kan zien of hij homo is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat aflikken waar jij het over hebt, vind ik net zo ongepast als dat hetero's dat doen. Maar 1 kusje of hand in hand lopen kan me echt niet boeien.
Ik word misselijk van dikke mensen. Zouden die dan ook uit het straatbeeld moeten verdwijnen?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat is zulke rare vergelijking, maar jij vind het dus wel OK zo'n homokoppeltje dat elkaar loopt af te likken op straat als je gezellig iets zit te eten. Ook al verdwijnt je eetlust daardoor meteen?
Dikke mensen kunnen mits wil afvallen, een homo kan zijn seksualiteit toch niet van zich afgooien?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef SarsaEd het volgende:
[..]
Ik word misselijk van dikke mensen. Zouden die dan ook uit het straatbeeld moeten verdwijnen?
Maar ik begrijp uit veel mensen die 'tolerant' zijn dat het niet om de geaardheid gaat, maar om het gedrag dat ze vertonen. Terwijl dat veelal gedrag is wat hetero's ook vertonen.. Hypocriet wel. Gedrag staat niet meteen voor geaardheid.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hmm ja ik volg je wel hoor, langs beide kanten kan het niet echt. Laat ik zeggen dat ik vrij tolerant ben ten opzichte van homo's voor zover ik niet aan een persoon kan zien of hij homo is.
Toch niet? Ik dacht dat je dat in die speciale klinieken door een pastoor uit je kon laten verdrijven.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dikke mensen kunnen mits wil afvallen, een homo kan zijn seksualiteit toch niet van zich afgooien?
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef Alfje het volgende:
[..]
Jij vind het normaal dat wanneer twee mensen van hetzelfde geslacht hand in hand lopen ze uitgescholden en bedreigd worden?
Kan ik mij in vinden. Al moet ik zeggen dat hetero vrouwen ook een ster zijn in drama queen uithangen.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ach ja, ik heb het gewoon niet zo op flikkertjes met van die maniertjes die de drama queen uithangen. En die heb je toch enkel in homo milieus denk ik, heb ze althans nog niet ontmoet bij m'n heterovrienden.
Gedrag dus. Bij jouw vrienden niet, omdat dat jouw types niet zijn, dus je vrienden niet. Logisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ach ja, ik heb het gewoon niet zo op flikkertjes met van die maniertjes die de drama queen uithangen. En die heb je toch enkel in homo milieus denk ik, heb ze althans nog niet ontmoet bij m'n heterovrienden.
Jij vind het dus normaal dat ze hand in hand lopen en de hand op elkaars kont leggen?quote:Op donderdag 8 november 2012 17:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gedrag dus. Bij jouw vrienden niet, omdat dat jouw types niet zijn, dus je vrienden niet. Logisch.
Nouja eigenlijk wel. Ik zie hetero's in het openbaar ook genoeg zoenen en klef doen. Het interesseert me niet zoveel eigenlijk, zolang het maar geen aanstootgevende situatie wordt, en hand in hand lopen is dat niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Jij vind het dus normaal dat ze hand in hand lopen en de hand op elkaars kont leggen?
Kom op zeg
Nja, ik vind dat dus al provocerend en komt gewoon omdat ik het samenzijn van twee mensen van hetzelfde geslacht gewoon niet kan/wil snappen. Geef ik ook toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja eigenlijk wel. Ik zie hetero's in het openbaar ook genoeg zoenen en klef doen. Het interesseert me niet zoveel eigenlijk, zolang het maar geen aanstootgevende situatie wordt, en hand in hand lopen is dat niet.
Mag ik vragen wat je daar niet aan snapt? Ik zie namelijk geen verschil tussen de liefde tussen twee mannen/vrouwen dan tussen een man en een vrouw.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, ik vind dat dus al provocerend en komt gewoon omdat ik het samenzijn van twee mensen van hetzelfde geslacht gewoon niet kan/wil snappen. Geef ik ook toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |