Nee? Jij vindt dat gezond? 45 en 8 jaar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Maar goed deze draad gaat over homofilie of homoseksualiteit.
Dat bepaalde groepen meer voor dit soort overlast / agressie sturen, dat merk ik ook op. En die groep moslimjongeren die inderdaad dit doen, die mag je ook hard aanpakken. Dat je het niet met de afkomst/geloof/seksuele voorkeur eens bent, betekent niet dat je die ander iets hoeft aan te doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Als er groepen/groepjes homo's moslims of christenen gaan naroepen mogen die groepje ook aangepakt worden. Maar dat gebeurt nu eenmaal niet of nauwelijks.
Dat moslimjongeren vaak de groep uitmaken die WEL mensen naroept: Jonge vrouwen zonder hoofddoekje of homo's, dat gebeurt wel. Dus dat is een probleem.
Pauperquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:11 schreef corehype het volgende:
Ik heb een hekel hommos, MAG ik dat ook es zeggen zonder excuus op te geven of mag dat ook al niet meer?
Ach zolang het over juten of hommos gaat dan kruipt ieders aars bij elkaar in NL
Dus jij bepaalt welke relaties wel of niet gezond zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meestal is het wel zo in de relatie die ik aankaartte dat het kind zich in die relatie niet prettig voelt en daardoor de relatie niet gezond is. Dat is waarschijnlijk wel zo in de relaties waar jij het over hebt en daardoor bestempel ik die wel als gezond.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt welke relaties wel of niet gezond zijn?
Het is geen aanval op jou, ik wil gewoon duidelijk maken waarom het een wassen neus is. Zolang er geen eenduidige definitie is voor een gezonde relatie, kan je moeilijk verwachten dat iedereen lief doet tegen mensen in gezonde relaties, terwijl ze ongezonde relaties afkeuren.quote:
Kan heel mooi zijn zo'n relatie. In Bijbelse tijden was dit ook zeer gebruikelijk trouwens. Helaas heeft men Jezus bij het grofvuil gezet in dit land.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee? Jij vindt dat gezond? 45 en 8 jaar?
Ik liep een jaar of 10 geleden hand-in-hand met mijn toenmalige vriendje en we werden toenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef DZK het volgende:
zou het ook zo erg zijn in Nederlandse steden?
Zo lopen nohomo's niet. Zo praten nohomo's niet. Zo slaan nohomo's niet. Dat is geen van nature gedrag. Dat is homogedrag waarmee deze groep zich kennelijk meent te moeten onderscheiden. Van mij mogen ze, maar ga er niet raar van staan kijken als niet iedereen dat doet. Niet iedereen heeft immers dezelfde normen en waarden, dus ga die ook niet lopen afdwingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:41 schreef terdege het volgende:
[..]
En waarom zouden zij een reden hebben om op een bepaalde manier te lopen? Heb jij een reden om als een hetero te lopen? Blijkbaar is dit hoe zij van nature lopen. En zelfs al zou het gespeeld zijn, wat dan nog? Laat iedereen gewoon lekker doen en lopen zoals diegene dat zelf wilt.
Het is trouwens wel grappig dat je in jouw post precies dezelfde dingen zegt waar ik het over had in mijn vorige post.
Anti-homoliedjes in dancehall.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
Door homo's kan Beenie man zijn concert niet doen
quote:
Sizzla (die volgens mij wel heeft getekend) heeft ook een leuke reactie erop gemaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En natuurlijk bounty killer die heeft gezegd wel te stoppen met homofobische teksten maar hij geeft geen excuses en heeft er eentje uit gebracht zonder grove teksten...
aight box eindelijk iemand met mijn muzieksmaakquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Sizzla (die volgens mij wel heeft getekend) heeft ook een leuke reactie erop gemaakt.
En deze is ook wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |