Ik ben een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.quote:
Waar?quote:
Neuh. Ik moraalridder alleen als het mij uitkomt. Opportunist dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen is stiekem enigszins moraalridder.
Dan ben je toch op bepaalde momenten een moraalridder.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Neuh. Ik moraalridder alleen als het mij uitkomt. Opportunist dus.
Of een negerzoen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.
Zwart van buiten, blank van binnen?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.
Jazeker, ik ben verslaafd aan die krengen.quote:
Ik ben gelukkig afgekickt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben verslaafd aan die krengen.
Mijn God, hoe jong ben je?quote:
Wat zit erin? Pepermunt?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geniale snoepjes uit de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Ik kan ze wel qua vorm.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Geniale snoepjes uit de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Kan vanalles zijn, je hebt ze in fruit, drop, munt.quote:
Tikkel, met een l. Erg populair in de Randstad.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef Ziba het volgende:
Niemand die Tikkers kent hoor. Misschien in dorpjes ofzo.
Dit is een grap?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef TitusPullo het volgende:
Het klopt wel, blanken ogen altijd een beetje kwetsbaarder dan andere mensen.
Vertel dat maar aan de Aboriginals.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:03 schreef TitusPullo het volgende:
Het klopt wel, blanken ogen altijd een beetje kwetsbaarder dan andere mensen.
Dat we slimmer zijn is niet onze schuld.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de Aboriginals.
Van debuitenkant ken ik ze wel. Maar drop.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Tikkel, met een l. Erg populair in de Randstad.
U bent gezakt voor de inburgering.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:05 schreef Ziba het volgende:
[..]
Van debuitenkant ken ik ze wel. Maar drop.
Ja lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe heten die balkvormige schuimsnoepjes half roze half geel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |