De lessen Maatschappijleer lijken me op een zwarte school wel interessant.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.
Je zou na de tweede naar een zwarte school hebben moeten gaan, daar maken ze zulke grappen niet.
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.
Je zou na de tweede naar een zwarte school hebben moeten gaan, daar maken ze zulke grappen niet.
Mail Rutte maar, hij doet het als hobby.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De lessen Maatschappijleer lijken me op een zwarte school wel interessant.
Wat zit je toch vervelend te blaten naar mij toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze staan vast in de rij om zich voor jou te ontkleden.
Jij moet eens YouTuben op Jane Elliott.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.
In dienst bij 3-voud.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.
Grappig. Nu ben je van de SC ook een beetje de moraalridder en toen onbewust ook al met je niet laten afkijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien was ik bang dat ze erachter zouden komen en dat ik de schuld dan zou krijgen.
Wel laf op zich.
Jij bent begonnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat zit je toch vervelend te blaten naar mij toe.
Ik heb de docu al gezien.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij moet eens YouTuben op Jane Elliott.
Ik kan het ook wel, ik laat gewoon onderstaande zien en klaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mail Rutte maar, hij doet het als hobby.
O ik was heel bewust een moraalridder toen hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Grappig. Nu ben je van de SC ook een beetje de moraalridder en toen onbewust ook al met je niet laten afkijken.
Ze is gewoon een incognito negerin geloof ik, met haar intrinsieke haat jegens blanken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb de docu al gezien.
Wat een kindermishandeling
Meer tegen kinderen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is gewoon een incognito negerin geloof ik, met haar intrinsieke haat jegens blanken.
Maar omwille van de lieve vrede wil ik best wat ridderlijker zijn.quote:
Ik haat moraalridders best wel. Tenzij het mij goed uitkomt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ik was heel bewust een moraalridder toen hoor.
Nah ze doet tegenwoordig die experimenten met volwassenen.quote:
Ik ben geen incassobureau.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wanneer? Jij stuurt zomaar een kolossale vrouw.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel, ik laat gewoon onderstaande zien en klaar.
Zo hoort Nederland te zijn, hoppa.
Ik haat opportunisten dan ook wel, tenzij ze uiteindelijk laten zien dat hun hart op de goede plek zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik haat moraalridders best wel. Tenzij het mij goed uitkomt.
Niet jouw gare boeren alternatief.quote:
Wat ben ik dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik haat opportunisten dan ook wel, tenzij ze uiteindelijk laten zien dat hun hart op de goede plek zit.
Het is lunchtijd.quote:
Iedereen is stiekem enigszins opportunist.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik haat opportunisten dan ook wel, tenzij ze uiteindelijk laten zien dat hun hart op de goede plek zit.
Iedereen is stiekem enigszins moraalridder.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen is stiekem enigszins opportunist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |