Ik vind blank wel mooi maar naakt afstotelijk. En bij vrouwen kan het wel mooi zijn naakt soms. Maar jij vindt?quote:
Heb zin om Final Fantasy IX te spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik nog op de PS1 gespeeld. Was wel een leuk spel.
Blanke mannen kunnen naakt ook mooi zijn, maar ik val sowieso op gezichten dus boeiend.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind blank wel mooi maar naakt afstotelijk. En bij vrouwen kan het wel mooi zijn naakt soms. Maar jij vindt?
Vind ik raar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik liet mensen nooit afkijken.
Ze moesten zelf maar opzoeken hoeveel Armeniers er waren omgekomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik liet mensen nooit afkijken.
Nee. Ziet er kwetsbaar uit ofzo. Ach, kan ik niet echt uitleggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blanke mannen kunnen naakt ook mooi zijn, maar ik val sowieso op gezichten dus boeiend.
Wat zijn dit nou toch voor zinnen, mens?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind blank wel mooi maar naakt afstotelijk.
Blanken zien er sowieso kwetsbaarder uit dan kleurlingen, naakt of niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ziet er kwetsbaar uit ofzo. Ach, kan ik niet echt uitleggen.
Was ik maar 15, dan kon ik mijn achterlijke gedrag nog verklaren. Denk ik wel eens. Nu ik 19 ben wordt het niet heel erg meer getolereerd.quote:
Geeft niks, ik tolereer je wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Was ik maar 15, dan kon ik mijn achterlijke gedrag nog verklaren. Denk ik wel eens. Nu ik 19 ben wordt het niet heel erg meer getolereerd.
Op de middelbare school werden ook constant Armenen grapjes gemaakt. Misschien wel daarom.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze moesten zelf maar opzoeken hoeveel Armeniers er waren omgekomen.
Komt dat door de blankheid? Dat is wel zo. Maar vooral naakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blanken zien er sowieso kwetsbaarder uit dan kleurlingen, naakt of niet.
Ach. Ik vind blanke mannen naakt niet zo denderend.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou toch voor zinnen, mens?
Nee, blanken hebben gewoon verfijndere karakteristieken, wat minder ruw en grof.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Komt dat door de blankheid? Dat is wel zo. Maar vooral naakt.
Misschien was ik bang dat ze erachter zouden komen en dat ik de schuld dan zou krijgen.quote:
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Op de middelbare school werden ook constant Armenen grapjes gemaakt. Misschien wel daarom.
Ze staan vast in de rij om zich voor jou te ontkleden.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach. Ik vind blanke mannen naakt niet zo denderend.
De lessen Maatschappijleer lijken me op een zwarte school wel interessant.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.
Je zou na de tweede naar een zwarte school hebben moeten gaan, daar maken ze zulke grappen niet.
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.
Je zou na de tweede naar een zwarte school hebben moeten gaan, daar maken ze zulke grappen niet.
Mail Rutte maar, hij doet het als hobby.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De lessen Maatschappijleer lijken me op een zwarte school wel interessant.
Wat zit je toch vervelend te blaten naar mij toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze staan vast in de rij om zich voor jou te ontkleden.
Jij moet eens YouTuben op Jane Elliott.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |