Zeg, bol hok, moet jij niet nodig je eerste baan zoeken?quote:
Iets met mening en iedereen heeft er eentje enzo.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Het zal best een persoonlijke tragedie zijn voor de direct betrokkenen maar om er nu nationaal zoveel ophef over te maken.....
Ho ho, we gaan dit veel moeilijker maken dan nodig. Wen er maar aan!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Het zal best een persoonlijke tragedie zijn voor de direct betrokkenen maar om er nu nationaal zoveel ophef over te maken.....
De ouders hebben de publiciteit gezocht he.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Met aandacht alleen verandert er weinig.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De ouders hebben de publiciteit gezocht he.
Ze willen dat pesten weer even in de aandacht komt. En af en toe is dat best nodig. Je kunt het nooit uitbannen maar iedereen die een school of instantie redt is mooi meegenomen vind ik.
Wat een kut-ouders heb je dan zeg. Zooooo heuy!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De ouders hebben de publiciteit gezocht he.
Ze willen dat pesten weer even in de aandacht komt. En af en toe is dat best nodig. Je kunt het nooit uitbannen maar iedereen die een school of instantie redt is mooi meegenomen vind ik.
Door VVD-stemmers welteverstaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou ja, de VVD wordt inmiddels ook gepest.
Nestvervuiling.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Door VVD-stemmers welteverstaan.
Jawel.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet of in het dierenrijk ook wordt gepest.
Geen reet mee te maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:17 schreef De_Guidance het volgende:
Als de ouders én Anusfrutje123 er blij van worden..
Terecht. Er lopen soms wat malloten rond.quote:
Soms wordt een bepaald geval nu eenmaal emblematisch.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef Tem het volgende:
Er gebeurt wel meer in het dierenrijk waar jij niet aan doet.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Er lopen soms wat malloten rond.
Die heb ik veertien jaar geleden gevonden. Sindsdien heeft je moeder van niemand last gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg, bol hok, moet jij niet nodig je eerste baan zoeken?
Seks met dooie mannetjesexemplaren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er gebeurt wel meer in het dierenrijk waar jij niet aan doet.
Man The fuck up!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Soms wordt een bepaald geval nu eenmaal emblematisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |