Ja, maar opeens is Rutte geen zak hooi meerquote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon links van het midden hoor
Hij had z'n kritiek op die katholieke tuthola inderdaad beter in een andere vorm kunnen gieten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke ophef?
Die ouders hebben gevraagd of dat ding van internet kon worden gehaald. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Het is natuurlijk wel gek als een een blad het zover laat aankomen. Hoe komen ze erbij om zulk soort bagger te plaatsen ? .quote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke ophef?
Die ouders hebben gevraagd of dat ding van internet kon worden gehaald. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
De Telegraaf Media Groep is eigenaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gek als een een blad het zover laat aankomen. Hoe komen ze erbij om zulk bagger te plaatsen ? .
Ik zag al facebookophef voorbij komen!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hallo.
De twitterophef natuurlijk!
Hey ik moet tegenwicht bieden aan bijna jullie allemaal hier.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, stop godverdomme met de kont likken van het kabinet.
Tja.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Telegraaf Media Groep is eigenaar.
Rouvoet denkt dat Brussel gaat dwarsliggen bij die inkomensafhankelijke premies.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik moet tegenwicht bieden aan bijna jullie allemaal hier.
Daar moet sowieso nog aan gesleuteld worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rouvoet denkt dat Brussel gaat dwarsliggen bij die inkomensafhankelijke premies.
Misschien omdat het herfst is, misschien omdat het crisis is, misschien omdat ze teveel achter het internet zitten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat iedereen boos is.
Ik weet niet of sleutelen nog helpt...quote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar moet sowieso nog aan gesleuteld worden.
Ik weet het niet..quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien omdat het herfst is, misschien omdat het crisis is, misschien omdat ze teveel achter het internet zitten.
Of ze zijn niet boos, dat kan ook.
Is dat die homo van Don't Stop Believing?quote:
Natuurlijk wel, waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet niet of sleutelen nog helpt...
Google zegt van niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat die homo van Don't Stop Believing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |