Die vieze harde dingen die in je mond smelten?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe heten die balkvormige schuimsnoepjes half roze half geel?
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vieze harde dingen die in je mond smelten?
Ugh.
Schuimblokken heten die.quote:
Schuimblokkenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef De_Guidance het volgende:
Hoe heten die balkvormige schuimsnoepjes half roze half geel?
Dan moet je beter je best doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die vieze harde dingen die in je mond smelten?
Ugh.
Ik zuig liever iets anders.quote:
Gevaarlijk. Met je zuur creëert dat zoutzuur.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:02 schreef De_Guidance het volgende:
Alsof ik al die snoepnamen nog weet.
Sowieso was ik niet zo'n fan van drop, behalve DubbelZout
Goed nieuws voor jou dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevaarlijk. Met je zuur creëert dat zoutzuur.
Neuh. fok heeft zijn pispaaltjes nodig. Dus blijf nog maar ff.quote:
Oké gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. fok heeft zijn pispaaltjes nodig. Dus blijf nog maar ff.
No worries, jij bent er toch ook nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. fok heeft zijn pispaaltjes nodig. Dus blijf nog maar ff.
Nee hoor, zelfs onze meest geduchte vechters ogen minder gevaarlijk dan donkere vechters:quote:
Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
No worries, jij bent er toch ook nog?
Ik eet het echt zelden tot nooit, maar het is wel lekker.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is lekker goed voor je hart en nieren.
Deze staan voor mij op 1.
[ afbeelding ]
Waarom? Jij hoeft mijn posts niet leuk te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meh, te makkelijk. Wees eens origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |