Het principe dat inkomensafhankelijk maken van producten van private instellingen....kan wordne gezien als verkapte staatsteun. Dat is het punt van Rouvoet. Maar ik ben gen jurist, laat staan eentje die de Europese grondwet pact kent.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, waarom niet?
Dan maar geen JSF.
Dat lijkt mij geen goed idee.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de Amerikanen moet Europa het Amerikaanse verzorgingsstaat-model omarmen.
Maar waarom hij nu werd gepest blijft echter heel vaag allemaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef De_Guidance het volgende:
Tim was overigens geen homo, aldus zijn oud-klagenoot.
Met of zonder de Patient Protection and Affordable Care Act ?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens de Amerikanen moet Europa het Amerikaanse verzorgingsstaat-model omarmen.
Daar hoeft toch helemaal geen duidelijke reden voor te zijn. Als iemand eenmaal het pispaaltje is dan is het moeilijk om van dat imago af te raken.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar waarom hij nu werd gepest blijft echter heel vaag allemaal.
Het gaat echt nergens meer over. Ik steun de Luuk.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik vraag me af hoeveel doodsbedreigingen die Koelman nu heeft gekregen
Gewoon het zwarte schaap.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar waarom hij nu werd gepest blijft echter heel vaag allemaal.
Het is ook niet duidelijk of hij nog steeds werd gepest, of dat het van een tijdje terug is.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon het zwarte schaap.
Je moet niet alles proberen uit te leggen, lukt niet.
Dank.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:06 schreef De_Guidance het volgende:
Hier zijn klasgenoten aan het woord EG, als je er benieuwd naar bent.
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Tem het volgende:
Wat een gemiep over die Tim. Zwakke broeders redden het niet in deze jungle.
Dat is nog eens een Republikeins standpunt.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Tem het volgende:
Hé, zoiets zei ik laatst. Toen had ik Titus op mijn dak.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:09 schreef Tem het volgende:
En terecht.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hé, zoiets zei ik laatst. Toen had ik Titus op mijn dak.
Klep dicht, paljas!quote:
Lazer toch op, blaaskaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |