quote:Op donderdag 8 november 2012 08:05 schreef Cwen het volgende:
Limone, niks ontaards aan hoor.
Hilliebillie, ook voor jou nog even spannend dus!
Raz, gefeliciteerd met je menstruatie.
Hier voelt mijn hele lijf alsof het al volop ongesteld is, maar nog altijd geen bloed en alleen een beetje bruin/rood verlies bij het afvegen. Ik ben benieuwd of het vandaag dan doorzet... Hoezo controle?
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?Cwen, controle in dit geval is niet zo gek, toch? Al is het maar vanwege de (on) praktische kant van ongesteldheid.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja maar das anders he...die geeft hormonen af waardoor je sws geen eisprong hebt. Maar genoeg over voorbeheodmiddelen hier inderdaad
quote:
Moet er nog iets aangepast worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Limone het volgende:
ah vandaar Aventura! Pak van mijn hart![]()
Ook meestal een van die woorden, maar ik vond het zo opgeschreven een beetje raar/plat staan in dit topicquote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?
Sowieso. Ongi.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Out of context komt mijn seks wel een beetje vreemd over.
Ik ga iig vandaag of morgen ongesteld worden, daarna eens starten met een nieuwe lijst.
Twijfel of ik zal temperaturen enzo.
Klussen ga ik overigens de komende weekenden doen. Seks waarschijnlijk ook.
Ik heb klussen altijd al zo debiel gevonden. De Niet Ongi Dag krijg ik ook kotsneigingen van hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Oef, ik las deel 237 terug en ik zag dat jullie een beetje op me hadden zitten wachten. *schuldig voelt
Nog al een aantal rotdagen achter de rug, dus ik ben even onder een steen gekropen geweest. Ook nog eens ongesteld geworden trouwens, dus hier definitief geen twee streepjes.
Is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ongi is ook het laatste woord dat je hier wilt lezen!
Silmarwen, begrijp ik nu goed dat je ook niet meer ongi wilt worden?![]()
Zoja, leuk!
Maar, inmiddels leef ik weer helemaal hoorquote:
Ik ben mijn cyclus gewoon van af het moment dat ik de pil in de prullenbak mikte gaan bijhouden. Sommige mensen zijn direct al heel regelmatig ongesteld na het stoppen met de pil, voor anderen duurt het even. Mijn lichaam vond dat het na het stoppen met de pil de eerste cyclus moest overslaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Een cyclus-n00b-vraagje: Ik ben dus vandaag ongesteld geworden. Mijn cyclus begint dus nu. Laatste dag van laatste pil-menstruatie was 3 oktober. Kan ik dit dan beschouwen als een 'cyclus' van 35 dagen, of telt deze hele afgelopen periode eigenlijk niet echt als cyclus omdat het nog zo vlak na de pil viel?
dat is hier standaard jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was wat aan het Googlen op cyclus, ovulatie, etc. en toen kwam ik steeds de uitdrukking "ik heb mijn regels" tegen, ook zo'n vreemde (Vlaamse?) term. Ik ben juist enorm ongeregeld nu
.
Oh dat is niet zo dus?...quote:
Je kunt het beter lekker lang doen dan er lekker lang over pratenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel lekker lang
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Oeh, oeh, mijn NOD moet even gewijzigd worden naar 4 december. Dat was een foutje in de OP van deel 237 (had daar 30-10 ipv 30-11 moeten zijn). Achter mijn username mag trouwens nog even 06-2012.
Danku!
Ja, zo wel!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Out of context komt mijn seks wel een beetje vreemd over.
Plat heb ik heb ik nooit zo moeite meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ook meestal een van die woorden, maar ik vond het zo opgeschreven een beetje raar/plat staan in dit topic![]()
.
Ik heb trouwens een (nogal pijnlijke) eisprong gehad, dus als mijn LF netjes 14 dagen duurt, heb ik een soort van idee van waneer ik mijn nod kan verwachten. Zou fijn zijn als het klopt
.
Nou precies dat over ongesteld zijn heb ik ook! Ik voel me dan inderdaad weer stukken beter dan de dagen daarvoor. Vooral die buik die dan weer normaal plat is. Goed dat je dat zo zegt. Ik vergeet dat namelijk wel eens in the heat of the moment.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Cwen het volgende:
Ongi is echt een rotwoord, al vind ik ongesteld zijn zelf net als Zand helemaal niet zo erg. Ik heb er vrij weinig last van en voel me dan juist vaak een stuk beter dan de dagen ervoor.
Oh, en voor iedereen denkt dat ik mijn seksleven met mijn schoonmoeder bespreek: no way!
Zij wil alleen héél graag kleinkinderen, dus momenteel (sinds manlief zo STOM was om te laten vallen dat ik m'n spiraal heb laten verwijderen) informeert ze er graag naar, hoe het gaat, hoe ik me voel en hoe spannend ik het vind... Nou ja, het is lief bedoeld.![]()
En voor de OP: we zijn bezig sinds 10-12 en ik weet nog steeds niet wanneer mijn NOD is. Geen rood bloed is nog geen nieuwe cyclus, toch?
Ik wilde zeggen: 'nou, hup, maak dan gebruik van die eisprong!' Maar je mag nog niet voor het echie gaan, of wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je kunt het beter lekker lang doen dan er lekker lang over praten
Ja hoor, we mogen er weer voor gaan, mocht zelfs van het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 'nou, hup, maak dan gebruik van die eisprong!' Maar je mag nog niet voor het echie gaan, of wel?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef Limone het volgende:
hè, gelukkig maar! Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus ik verwacht veel van je deze maand
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:17 schreef Cwen het volgende:
Limone, voelde me niet veroordeeld hoor! Het ís ook een beetje gek, dus ik dacht, ik leg het uit. En precies wat je zegt, met je schoonvader aan de borrel je cyclus bespreken is een beetje... Awkward
.
Oeh, oeh, dankjewel Limone!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Limone het volgende:
[..]Dat oeh, oeh hoor ik vriendinnen en mijzelf zo zeggen
Aangepast!
He wat jammer Sethiwe!quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:19 schreef Sethiwe het volgende:
Het duimen kan weer stoppen.
Ben weer ongesteld geworden.
Agreequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
Het wordt tijd voor streepjes hier!!!
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
*Boemsenalskonijnmodus AAN*quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef martine1984 het volgende:
Hier weer een negatieve ovulatie test. Snap er niks van, slakkengehalte gehalte was hoog gisteren en vandaag al word t nu wel al minder. Volgens de app zou de eisprong vandaag of morgen moeten zijn. Dus dan zou ik nu toch wel een tweede streep moeten hebben. Dinsdag was er een heel licht streepje. Maar nu helemaal niks meer..... Morgen wellicht meer succes
dit geeft hoop vanmiddag doe ik gewoon weer een test. We zien wel wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?
Voor de zekerheid zou ik een keer of 12 aanhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef martine1984 het volgende:
Twee streepjes op de ovutest. *boemsen als de konijnen modus aan* hoelang heb je eigenlijk de tijd om t eitje te bevruchten? Ga vanavond uit eten zou t daarna op tijd zijn? Of moet ik mijn man vanmiddag voor dat hij gaat werken nog tussen de lakens sleuren?
Dat laatste zou ik absoluut doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef martine1984 het volgende:
Twee streepjes op de ovutest. *boemsen als de konijnen modus aan* hoelang heb je eigenlijk de tijd om t eitje te bevruchten? Ga vanavond uit eten zou t daarna op tijd zijn? Of moet ik mijn man vanmiddag voor dat hij gaat werken nog tussen de lakens sleuren?
Serieus? Ik niet hoor, tenzij je nogal opgewonden bent en niet kan wachten. Bij mij was de eisprong altijd pas minimaal 24 uur na de eerste positieve test. De laatste keer had mijn man zelfs geen zin op de dag van de positieve test. Paniek alom maar nergens voor nodig achteraf. Zwanger geworden die ronde!quote:
Opgewondenheid is altijd reden om het bed in te duiken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder stoorzenders zou ik überhaupt elk moment aangrijpen om te sexen.
Euh. Slakkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?
bij is dat witte slijmerige afscheiding waar je draadjes van kunt trekken. En wat betreft t klussen moet t toch uitstellen tot vanavond mn man is aan t werk gegaan.... Is ook wel handiger met een rond springende peuter.....quote:
Nu ben ik niet zo thuis in de ovulatietesten, maar het is toch niet standaard dat de eisprong pas 24 uur na die test is? Ik zou het risico niet willen lopen iets te missen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Serieus? Ik niet hoor, tenzij je nogal opgewonden bent en niet kan wachten. Bij mij was de eisprong altijd pas minimaal 24 uur na de eerste positieve test. De laatste keer had mijn man zelfs geen zin op de dag van de positieve test. Paniek alom maar nergens voor nodig achteraf. Zwanger geworden die ronde!
Nee, dat ligt er volgens mij net aan hoe snel je je piek vindt. Maar het is volgens mij wel zo dat je eisprong pas 24 tot 36 uur na je positieve ovulatietest is. En na je eisprong is je eitje nog ongeveer 12 uur in leven. Dus het komt naar mijn mening echt niet op een paar uurtjes hoor. Je kan toch niet altijd midden op de dag het bed induiken omdat de test die middag positief is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo thuis in de ovulatietesten, maar het is toch niet standaard dat de eisprong pas 24 uur na die test is? Ik zou het risico niet willen lopen iets te missen.
Dat is waar! Maar ik bedoelde dat het wel leuk moet blijven en het echt geen noodzaak is om direct het bed in te duiken. Het voordeel van ovulatietesten is juist dat je nog even de tijd hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef L-E het volgende:
Dat kan niet altijd, nee. Maar als de mogelijkheid er is, waarom niet?
Bummerquote:
Zaadcellen blijven ook wel een paar daagjes in leven in onze buik, dus beter te vroeg vrijen dan te laat wat dat betreftquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar ik bedoelde dat het wel leuk moet blijven en het echt geen noodzaak is om direct het bed in te duiken. Het voordeel van ovulatietesten is juist dat je nog even de tijd hebt
Soms is er innestelingsbloed? Of is dat niet zo snel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:13 schreef DJMomo het volgende:
iemand hier ervaring met bloed tijdens eisprong? Zit op dag 12 (of back to 1)? Snap er niets meer van. Heb wel zeur gevoeletje rechts onderin. Af en toe steekjes zeg maar.
En ik over een weekquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:33 schreef martine1984 het volgende:
Mojo ik heb geen idee. Voel je normaal je eisprong?
Roomsnoes misschien toch maar even testen? Wie weet ben jij de gene die de streepjes regen nieuw leven in kan blazen.... Ik volg over 2 weken
Wachtbankjes zijn inderdaad stom!quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
En ik over een week
Het wachtbankje is trouwens nu al stom.
Bloos!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje sluipt stiekem even binnen projskippyja hup opschieten dan
![]()
Komt goed schatje
De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Projskippy, stoer hoor om een babywinkel in te gaan. Ik vond dat veel te confronterend.
Herkenbaar. De hele postquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.
Inmiddels word ik vooral super hyper van babywinkels. Het is dat je er geen seks mag hebben, maar anders trok ik vriendlief gewoon zo bovenop me midden in een box (of wat er dan ook maar in de buurt staat; commode ook goed) om snel weer verder te boemsen als k'nijnen. Zodat we dan een tijdje er na gewoon ook die hele babywinkel leeg kunnen gaan kopen.
Voor mij ook, het eerste deel dan. Ik weet nog dat ik na de miskraam een Prenatal in, ik droeg het dode kindje toen zelfs nog. Waarom ik dat deed weet ik tot vandaag niet. Poeh, dat deed pijn zeg. Ik ging er huilend weer uit en sinds die tijd ben ik geen babywinkel meer in geweest.quote:
Dat geloof ik heel goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.
Oh, dat had ik niet begrepen... raar dat het zo vroeg is...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:36 schreef DJMomo het volgende:
oh maar zandsculptuur, er is wel bloed hoor. en plenty of it. Dus niet goed.![]()
maar voor jou ga ik duimen hoor! wow, spannend toch weer allemaal.
Ik word week van mensen die me Skippy noemenquote:
Voor mij is de miskraam ook al weer een aardige tijd geleden. Het roept wel nog steeds rotgevoelens op, maar ik wil er niet zo veel meer mee bezig zijn. Ik wil blij zijn met wat ik heb en blij zijn met het gevoel wat ik nu heb wanneer ik bedenk dat vriendlief en ik er nu weer helemaal voor gaan (en dat er hopelijk over een tijdje een mooie kleine hier rondkruipt)quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Voor mij ook, het eerste deel dan. Ik weet nog dat ik na de miskraam een Prenatal in, ik droeg het dode kindje toen zelfs nog. Waarom ik dat deed weet ik tot vandaag niet. Poeh, dat deed pijn zeg. Ik ging er huilend weer uit en sinds die tijd ben ik geen babywinkel meer in geweest.
Dus ik vind het wel stoer om het gewoon te doen hoor!
Ik heb dat ook heel erg gehad met mijn schoonvader. Iedere keer dat ik even misselijk was (of buikpijn had, bijvoorbeeld doordat ik net weer ongesteld was geworden) begon 'ie opmerkingen te maken over of ik zwanger was, of hij begon te wijzen op z'n eigen bolle buik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik heel goed.
Ik wordt er nu al verdrietig van dat onze hele vriendengroep al zwanger is of aan de kinderen zit en wij nog niet. (Mijn man is jonger en was er eerder nog niet echt aan toe, en ik wel al maar ik heb gewacht tot we er allebei voor wilden gaan.) En dan vragen ze ook bij elke verjaardag en andere gelegenheden wanneer wij nu eens gaan beginnen en grappen ze dat ik vast al zwanger ben als ik de BOB ben... Dan moet ik al moeite doen om niet boos te worden omdat ik het wel al een tijd heel graag wil, maar je toch echt met zijn 2-en moet zijn om een kindje te maken.
Ik kan me voorstellen dat dit na een miskraam nog veel erger is...
Had ik gister ook, steken rechts in mn buik. Ook helemaal van onder... Auw! Nu al de hele ochtend een zeurderig gevoel. Mn borsten zijn ook gevoelig maar dat heb ik al vaker gehad. Ik probeer er niks achter te zoeken maar ben wel heel benieuwd of ik jou kan volgen in de streepjes regenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef zandsculptuur het volgende:
Awww, DJMomo. Daar is ook geen touw aan vast te knopen dus he. Heb je niet gewoon last van je darmen oid? Geen bloed = goed, toch?
![]()
Ik had gisteren enorme steken in mijn onderbuik, aan één kant. Nooit eerder gehad, behalve dus vorige week bij m'n eisprong. Ik word er een beetje para van. Ik zit ook onder de puistjes, daar heb ik anders echt nooit last van. Maar mijn hormonen zijn natuurlijk een beetje door elkaar gehusseld ivm de mk, dus het kan gewoon nog alle kanten op. Al hoop ik natuurlijk wel volgende week de streepjesregen te kunnen inzetten
.
Dat was wel te verwachten..quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Wumb het volgende:
En toen was ik alsnog ongesteld geworden.
Oh dat is lang... Zeker met je andere voorgaande cyclussen die zo kort waren...quote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef Wumb het volgende:
Ik weet het Tico, maar behalve het bruine geen voortekenen gehad zoals normaal.
Zulke krampen heb ik in geen jaren gehad (lig op bed). Zit op 37 dagen, ben benieuwd wat de volgende ronde wordt.
Sommige mensen snappen niet dat zulke vragen gevoelig kunnen liggen. Als je al heel lang bezig bent en het lukt niet of als je een miskraam hebt gehad zijn die vragen echt niet fijn. Ik kan me daar ook heel boos om maken. Maar dat kan je natuurlijk niet laten blijken want dat is ook weer verdacht... Afgelopen weekend kreeg ik zelfs commentaar dat ik een rokje aanhad, dus vast zwanger was.... Ja logisch....quote:Op woensdag 14 november 2012 11:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik heb dat ook heel erg gehad met mijn schoonvader. Iedere keer dat ik even misselijk was (of buikpijn had, bijvoorbeeld doordat ik net weer ongesteld was geworden) begon 'ie opmerkingen te maken over of ik zwanger was, of hij begon te wijzen op z'n eigen bolle buik.Dat soort dingen zijn zo vervelend. Niet alleen (in mijn geval) vanwege de miskraam, maar ook omdat je graag wilt dat het wél raak is in plaats van dat je na een maand 'wachten' toch weer ongesteld wordt. Dat ongesteld worden iedere maand is gewoon best een teleurstelling. En (aansluitend op jouw verhaal) kan ik me ook voorstellen dat je zit te wachten op het moment dat je man er klaar voor is en dat soort opmerkingen dus helemaal niet lekker vallen.
Balen Roomsnoes! We doen er ons best voor. Denk dat de afgelopen weken niet vruchtbaar genoeg waren. Wij gaan in ieder geval flink klussen dit weekend. En we beginnen vanavond maar al. Denk dat we het beste vanavond, vrijdag, zondag en dinsdag kunnen klussen. Dan hebben we alle vruchtbare dagen wel gecoverd denk ik. (Met meer keren heb ik natuurlijk ook geen problemen...quote:Op woensdag 14 november 2012 08:35 schreef Roomsnoes het volgende:
Iemand anders moet de streepjesregen maar in gang zettenhier weinig geluk deze maand.
Jammer Wumb! Zeker omdat je dan toch nog een klein stemmetje in je achterhoofd hebt dat het toch nog raak kan zijn, omdat je nog niet ongesteld bent geworden. Maar nu heb je in ieder geval wel zekerheid.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Wumb het volgende:
En toen was ik alsnog ongesteld geworden.
Nee, daar heb je gelijk in Wumb. Maar mijn schoonvader krijgt vaak genoeg een "niet doen", "doe even", "houd even op" of wat dan ook naar zijn hoofd. Ook wel in duidelijkere bewoordingen hoor, maar het komt er gewoon niet in. Hij is ook eventjes wel wat rustiger geweest, maar de laatste tijd is het weer terug. Want "hij wil zo graag opa worden". Hij is echt niet te houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:36 schreef Wumb het volgende:
Als je niet vertelt dat die opmerkingen gevoelig liggen zullen ze er nooit wat van leren.
En bedankt Musique en Zomerzon.
Want dat is lekker luchtig voor een eventuele baby? Wordt 'ie hard van?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat zulke vragen gevoelig kunnen liggen. Als je al heel lang bezig bent en het lukt niet of als je een miskraam hebt gehad zijn die vragen echt niet fijn. Ik kan me daar ook heel boos om maken. Maar dat kan je natuurlijk niet laten blijken want dat is ook weer verdacht... Afgelopen weekend kreeg ik zelfs commentaar dat ik een rokje aanhad, dus vast zwanger was.... Ja logisch....
Ja maar wij willen ook niet dat mensen weten dat we bezig zijn want dan krijg je weer elke week de vraag of het al gelukt is... Dus eigenlijk is het nooit goed... Haha.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Want dat is lekker luchtig voor een eventuele baby? Wordt 'ie hard van?![]()
Ach, in mijn omgeving valt het verder opzich mee hoor. Zusje weet dat ze het vanzelf wel hoort als het zo ver is en alle overige mensen (behalve dus m'n schoonvader) die weten dat we er mee bezig zijn snappen wel dat sommige opmerkingen gewoon beter niet gemaakt kunnen worden.
Ik heb destijds gewoon aangegeven dat wij ervoor gingen, en dat ik het zelf wel zou melden als het zover was. Dat men het mij dus niet hoefde te vragen. Werkte prima!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ja maar wij willen ook niet dat mensen weten dat we bezig zijn want dan krijg je weer elke week de vraag of het al gelukt is... Dus eigenlijk is het nooit goed... Haha.
Dus we moeten gewoon zorgen dat het snel raak is dan zijn we van die vragen ook af...
Zo doen wij het ook ongeveer. Tegen degenen waarvan we weten dat ze gaan zitten vissen, hebben we niets gezegd. Verder is het geen geheim ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb destijds gewoon aangegeven dat wij ervoor gingen, en dat ik het zelf wel zou melden als het zover was. Dat men het mij dus niet hoefde te vragen. Werkte prima!
Plus, toen ik de miskraam kreeg, was ik ook alleen maar blij dat iedereen er vanaf wist (zodra ik 2 streepjes plaste, heb ik het ook gewoon verteld, net zoals ik van tevoren had gezegd). Vond het juist heel prettig zo. Geen geheimzinnig gedoe, geen opmerkingen die per ongeluk verkeerd worden geplaatst, gewoon duidelijk en makkelijk
Al sla je me dood.. geen idee eigenlijk. Misschien een goed idee om eens te vragen. Maar, aan de andere kant is het af en toe erg moeilijk om met hem te praten omdat hij zich alles erg persoonlijk aantrekt en 'het allemaal niet zo bedoelt'. Na zo'n gesprek ligt 'ie dan 3 dagen (en dat is niet overdreven) alleen maar op bed en doet 'ie geen boe of bah. Eigenlijk schaam ik me ook wel om dit hier zo op te schrijven, maar ik merk nu wel pas echt dat ik er behoorlijk mee zit en (ook door bovenstaande) niet zo goed weet wat ik moet.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:15 schreef Wumb het volgende:
Dank je Skippy.
En het is natuurlijk wel leuk dat hij zo graag wil. Het is alleen niet altijd net zo makkelijk als een kilo appels kopen. Was het bij zijn kinderen direct de eerste keer raak?
Wij hebben het hier ook alleen aan de mensen verteld waarvan we het belangrijk of prettig vonden dat ze het wisten. En omdat ik tegen sommige mensen ook gewoon m'n mond niet kan houden omdat ik het veel te 'spannend' vind.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook ongeveer. Tegen degenen waarvan we weten dat ze gaan zitten vissen, hebben we niets gezegd. Verder is het geen geheim ofzo.
En zodra ik zwanger ben kan ik het toch niet voor me houdenEn mocht het mis gaan weet ik dat het dan juist goed is voor mij als mensen het weten. Ik krop dingen nogal op en het is voor mij beter om het te kunnen delen.
Dat dus. Want zodra er ook maar een 'negatief' woord zijn kant op gaat rent 'ie weg om de eerste dagen niet meer terug te komen. Dus nee, eigenlijk mag ik niets over hem zeggen. En ergens weet ik ook niet of ik dat dus wel wil, want dan gebeurt straks weer het zelfde zoals de vorige keer, en de vorige keer, en de vorige keer.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:50 schreef Wumb het volgende:
Hij mag wel wat over jou zeggen maar andersom niet? Dat vind ik niet helemaal logisch.
Ik zou er toch proberen over te praten als ik jou was. Je zit er inderdaad mee en het dan voor jezelf houden heeft niet zoveel zin.
Klopt, bij mij voelden alle drie de zwangerschappen heel anders aan. Nou ja, succes met wachten! Duurt lang hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:59 schreef zandsculptuur het volgende:
De vorige keer was ik 10 dagen voor mijn nod al zo misselijk als wat, alsof ik continu een kater had. Dat heb ik nu niet, maar ik lees overal dat elke zwangerschap weer anders kan zijn. Dus wel zien het wel.
Dat bij ons dus eigenlijk ook. Verder is het echt een lieverd, alleen af en toe wat moeilijk. Kritiek kan 'ie gewoon echt niet aan. En hij vindt het ook kritiek wanneer ik aangeef dat ik bepaalde opmerkingen niet prettig vind 'want hij bedoelt het zo goed en probeert ook alleen maar blabla...'.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Musique het volgende:
Wat irritant Skippy. Dus eigenlijk mag je alleen "leuk" tegen hem zijn en geen enkele vorm van kritiek hebben op zijn gedrag? En hij kan wel tegen jou zeggen wat hij wil? Lijkt me een hele lastige situatie..
Mijn schoonmoeder heeft er ook wel een handje van trouwens. Zij heeft een hele andere levenswijze, alternatief into goeroes en mediteren, en je mag dan ook vooral géén commentaar hebben op de goeroes die zij aanhangt, want dan is ze boos en beledigd. Mijn vriend en zijn broers en zus hebben het dan ook allang opgegeven. Buiten dat is het gelukkig een schat van een vrouw die altijd voor iedereen klaarstaat en waar mogelijk wil helpen.
Zand! Wat zeg je nou! Spannend. Snel strepen plassen jijquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Bij ons weet iedereen het ivm de miskraam, maar dat is zo recent dat ik niet verwacht dat iemand er binnenkort over zal beginnen.
Ik heb trouwens het idee dat het weer raak is, maar durf er nog niet zo goed op te hopen.
Nee, niet echt... toen voelde ik me vooral misselijk, dat heb ik nu niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef Cwen het volgende:
Zand, ook mijn duimen draaien, ik hoop het zó voor jullie! Voelt het hetzelfde als de vorige keer?
Hmm, Zand dat heb ik ook wel eens gehad. Ook echt heel veel. Toen heb ik ook van alles bij elkaar geroepen. Iehl! Wuh? Heh! Watte? Heh? Ik heb er bij mij nooit een touw aan kunnen vastknopen wat het nou precies geweest is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, niet echt... toen voelde ik me vooral misselijk, dat heb ik nu niet.
Ik had net zoiets geks trouwens; het gevoel alsof ik bloedde. Dus ik snel op het toilet kijken, was het allemaal witte vloed, echt wtf zo veel.
Thanks Zandquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Voor wie het nodig heeft![]()
![]()
@Skippy: nee daar lijkt het eigenlijk niet echt op, het was veel dunner en minder slijmerig (lekker plastisch weer).
Planning is volgende week ergens, maar de verleiding om eerder te testen is groot.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef ProjSkippy het volgende:
Wanneer is de planning om te gaan testen?
Dat had ik ook!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, niet echt... toen voelde ik me vooral misselijk, dat heb ik nu niet.
Ik had net zoiets geks trouwens; het gevoel alsof ik bloedde. Dus ik snel op het toilet kijken, was het allemaal witte vloed, echt wtf zo veel.
Iets lichter is ook lichter, denk ik? Lijkt mij dan negatief.quote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef cheezburger het volgende:
Vraagje.... Ik ben al een week aan het klooien met de ovutesten van testjezelf, maar ze blijven negatief. Nu heb ik vandaag voor het eerst een kruidvattest gedaan (de andere zijn op en ik kon zo snel niet dezelfde krijgen) en ik ben nu in de war... Ik kreeg twee strepen, en de ovu-streep was maar een heel pietsie lichter dan de controlestreep, zéér duidelijk zichtbaar. Regel is echter dat de streep even donker of donkerder moet zijn dan je controlestreep. Hoe moet ik dat nu weer interpreteren? Positief of negatief?
Dit zou ik ook zeggen. Ik las toen wij ook bezig waren dat de ovulatietesten van KV niet zo goed Zijn, iets met vals positief of negatief. Dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 16:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Iets lichter is ook lichter, denk ik? Lijkt mij dan negatief.
Hier ook weer niet gelukt, 10 mnd nuquote:Op zondag 18 november 2012 18:05 schreef Oksel het volgende:
Hier nu officieel een jaar geen 2e streepje.
Schiet nog niet echt op
Jeetje... Dat is wel al een tijdje...quote:Op zondag 18 november 2012 18:05 schreef Oksel het volgende:
Hier nu officieel een jaar geen 2e streepje.
Schiet nog niet echt op
Ik weet het niet. Ik merk dat ik er veel mee bezig ben en er best een beetje verdrietig van word. Ik heb eigenlijk ook geen idee wanneer mijn nod zal zijn ivm de miskraam. Ik denk morgen, maar misschien houdt mijn lijf me wel voor de gek. Misschien dat ik vanmiddag even langs de kruidvat ga voor 2x5 testen en dan wacht tot morgen. Of woensdag. Of vanmiddag. Stom wachtbankjequote:
Dan kan je inderdaad als kado voor jezelf 2 streepjes geven. Haha.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:05 schreef zandsculptuur het volgende:
Nouja, er is nog niets te merken verder, dus het kan idd nog.
Ik had bedacht dat als het de volgende ronde raak zou zijn, we een heel leuk kerstcadeautje zouden krijgen. Romantisch.
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij!)
*sluipt weer weg...
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor laterquote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet.![]()
Dat ga ik m'n collega's toch niet aan doen, getuige zijn van onze heerlijke, wilde geyle neuckseks?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later.
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat.
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later.
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat.
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenlandquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.
Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland. Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven
.
Uhu. Er is hier wel camerabewakingquote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook
Hij zit al sinds zondag aan de antibiotica. Sinds toen at 'ie nog wel, maar gisteravond wilde 'ie ineens niet meer.. Volgens vriend had 'ie vannacht nog wel wat op, maar ik kon het niet zo goed beoordelen dus ik heb even niet iets waar ik me aan kan vastklampen van 'ZIE, HIJ REDT HET GEWOON, MIJN HELD, MIJN SUPERDUPERDINGquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat naar Skippyis er wat aan te doen nog?
Welke app heb je eigenlijk? Bij mijn app (womanlog) komen er ook hartjes als je sekst
Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:
Merk ook veel verschil in libido zonder of met de nuvaring.
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.
Hoewel mijn libido nooit zo bedroevend laag was als toen ik nog aan de pil was
(En toen ik stopte met de pil kwam mijn libido terug. Alleen niet meer voor m'n ex![]()
)
Nu ben ik ineens weer misselijk. Exact dezelfde misselijheid als toen ik zwanger was. Ik word hier tuureluurs van.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:
Projskippy beterschap met je huisdier. Wat voor een huisdier(en) heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:07 schreef ProjSkippy het volgende:
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!
Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen komquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook niet. Niet lang nadat ik stopte, ging ik kwijlen van ongeveer alle mannen die ik zag
.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen kom.
Oh haiiii vriend die hier af en toe mee leest.Ik houd alleen van jou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje, zoetsappig heey!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]Haaiiii vriend van Skippy
![]()
.
Klinkt misschien heel zoetsappig, maar sinds ik mijn vriend ken, heb ik dat eigenlijk nooit meer bij een andere man. Hij is gewoon 'the one' en ik heb nul behoefte aan een ander. Of fantaseren over een ander. Of kijken naar een ander. Het komt gewoon niet eens in me op. Terwijl ik best een turbulente vrijgezellentijd heb gehad daarvoor
. Tijdje terug zat ik in m'n eentje in een kroeg (ik moest wat tijd doden tussen twee afspraken in) en toen begon de barman met me te flirten
. Ik voelde me gevleid en beledigd tegelijk
![]()
![]()
.
Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Cwen het volgende:
Skippy,. Ik heb zelf ook huisdieren, katten weliswaar, en ik heb een idee hoe je je voelt. Ik hoop dat hij of zij er weer bovenop komt!
Succes, hopelijk werkt datquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.
Hij heeft een heule grote spuit met water en glucose gehad. Ik had nog nooit zo'n grote gezienquote:
Ik heb gelezen dat ze dan maximaal 24 uur na elkaar springen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef Wumb het volgende:
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd.
Zoiets heb ik ook ergens gelezen, weet bij god niet meer waarquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty![]()
Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
Skippy ook op het wachtbankje. Wel kapot geschoten door m'n 'dat-verrekte-wachtbankje-kill-it-with-fire-smiley' overigens.quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Musique het volgende:
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankjeHopelijk het laatste wachtbankje!
Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
Niet in Nederland... maar sneeuw en regen hier. Met -1 wordt dat dus een gladde boel vannachtquote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Musique het volgende:
Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van
Hihi, dat gaat het hier ook ooit wel worden. Ik ben niet zo'n trouwe slikker en een prikpil oid krijg je mij echt niet aan. Maar voor ik weer wat moet gaan slikken zijn we al een hoop aantal jaren verder, denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes
Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt.
Klopt, we seksen dan ook maar gewoon wat in het rondquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Welkom Blokje!quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Blokje. het volgende:
Dank voor het warme welkom dames
Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.
Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
Niets bijzonders hoorquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bentNiet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent
De eerste weken gingen bij mij ook nog wel, maar nu is het gewoon weg, foetsiequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was
Ik ga compleet van de leg van alle hormonen in alle vormen van anticonceptie maar als ik zwanger ben heb ik veel meer zin!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bentNiet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij
Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |