quote:Op donderdag 8 november 2012 08:05 schreef Cwen het volgende:
Limone, niks ontaards aan hoor.
Hilliebillie, ook voor jou nog even spannend dus!
Raz, gefeliciteerd met je menstruatie.
Hier voelt mijn hele lijf alsof het al volop ongesteld is, maar nog altijd geen bloed en alleen een beetje bruin/rood verlies bij het afvegen. Ik ben benieuwd of het vandaag dan doorzet... Hoezo controle?
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?Cwen, controle in dit geval is niet zo gek, toch? Al is het maar vanwege de (on) praktische kant van ongesteldheid.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja maar das anders he...die geeft hormonen af waardoor je sws geen eisprong hebt. Maar genoeg over voorbeheodmiddelen hier inderdaad
quote:
Moet er nog iets aangepast worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Limone het volgende:
ah vandaar Aventura! Pak van mijn hart![]()
Ook meestal een van die woorden, maar ik vond het zo opgeschreven een beetje raar/plat staan in dit topicquote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?
Sowieso. Ongi.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Out of context komt mijn seks wel een beetje vreemd over.
Ik ga iig vandaag of morgen ongesteld worden, daarna eens starten met een nieuwe lijst.
Twijfel of ik zal temperaturen enzo.
Klussen ga ik overigens de komende weekenden doen. Seks waarschijnlijk ook.
Ik heb klussen altijd al zo debiel gevonden. De Niet Ongi Dag krijg ik ook kotsneigingen van hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Oef, ik las deel 237 terug en ik zag dat jullie een beetje op me hadden zitten wachten. *schuldig voelt
Nog al een aantal rotdagen achter de rug, dus ik ben even onder een steen gekropen geweest. Ook nog eens ongesteld geworden trouwens, dus hier definitief geen twee streepjes.
Is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ongi is ook het laatste woord dat je hier wilt lezen!
Silmarwen, begrijp ik nu goed dat je ook niet meer ongi wilt worden?![]()
Zoja, leuk!
Maar, inmiddels leef ik weer helemaal hoorquote:
Ik ben mijn cyclus gewoon van af het moment dat ik de pil in de prullenbak mikte gaan bijhouden. Sommige mensen zijn direct al heel regelmatig ongesteld na het stoppen met de pil, voor anderen duurt het even. Mijn lichaam vond dat het na het stoppen met de pil de eerste cyclus moest overslaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Een cyclus-n00b-vraagje: Ik ben dus vandaag ongesteld geworden. Mijn cyclus begint dus nu. Laatste dag van laatste pil-menstruatie was 3 oktober. Kan ik dit dan beschouwen als een 'cyclus' van 35 dagen, of telt deze hele afgelopen periode eigenlijk niet echt als cyclus omdat het nog zo vlak na de pil viel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |