quote:Op donderdag 8 november 2012 08:05 schreef Cwen het volgende:
Limone, niks ontaards aan hoor.
Hilliebillie, ook voor jou nog even spannend dus!
Raz, gefeliciteerd met je menstruatie.
Hier voelt mijn hele lijf alsof het al volop ongesteld is, maar nog altijd geen bloed en alleen een beetje bruin/rood verlies bij het afvegen. Ik ben benieuwd of het vandaag dan doorzet... Hoezo controle?
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?Cwen, controle in dit geval is niet zo gek, toch? Al is het maar vanwege de (on) praktische kant van ongesteldheid.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja maar das anders he...die geeft hormonen af waardoor je sws geen eisprong hebt. Maar genoeg over voorbeheodmiddelen hier inderdaad
quote:
Moet er nog iets aangepast worden?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:44 schreef Limone het volgende:
ah vandaar Aventura! Pak van mijn hart![]()
Ook meestal een van die woorden, maar ik vond het zo opgeschreven een beetje raar/plat staan in dit topicquote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Limone het volgende:
Seks, neuken, wippen, vrijen. Ik gebruik het woord 'klussen' nooit. Ik zeg meestal seks of neuken, jij?
Sowieso. Ongi.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Out of context komt mijn seks wel een beetje vreemd over.
Ik ga iig vandaag of morgen ongesteld worden, daarna eens starten met een nieuwe lijst.
Twijfel of ik zal temperaturen enzo.
Klussen ga ik overigens de komende weekenden doen. Seks waarschijnlijk ook.
Ik heb klussen altijd al zo debiel gevonden. De Niet Ongi Dag krijg ik ook kotsneigingen van hoor.
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Oef, ik las deel 237 terug en ik zag dat jullie een beetje op me hadden zitten wachten. *schuldig voelt
Nog al een aantal rotdagen achter de rug, dus ik ben even onder een steen gekropen geweest. Ook nog eens ongesteld geworden trouwens, dus hier definitief geen twee streepjes.
Is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Ongi is ook het laatste woord dat je hier wilt lezen!
Silmarwen, begrijp ik nu goed dat je ook niet meer ongi wilt worden?![]()
Zoja, leuk!
Maar, inmiddels leef ik weer helemaal hoorquote:
Ik ben mijn cyclus gewoon van af het moment dat ik de pil in de prullenbak mikte gaan bijhouden. Sommige mensen zijn direct al heel regelmatig ongesteld na het stoppen met de pil, voor anderen duurt het even. Mijn lichaam vond dat het na het stoppen met de pil de eerste cyclus moest overslaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Een cyclus-n00b-vraagje: Ik ben dus vandaag ongesteld geworden. Mijn cyclus begint dus nu. Laatste dag van laatste pil-menstruatie was 3 oktober. Kan ik dit dan beschouwen als een 'cyclus' van 35 dagen, of telt deze hele afgelopen periode eigenlijk niet echt als cyclus omdat het nog zo vlak na de pil viel?
dat is hier standaard jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was wat aan het Googlen op cyclus, ovulatie, etc. en toen kwam ik steeds de uitdrukking "ik heb mijn regels" tegen, ook zo'n vreemde (Vlaamse?) term. Ik ben juist enorm ongeregeld nu
.
Oh dat is niet zo dus?...quote:
Je kunt het beter lekker lang doen dan er lekker lang over pratenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer wel lekker lang
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef ProjSkippy het volgende:
Oeh, oeh, mijn NOD moet even gewijzigd worden naar 4 december. Dat was een foutje in de OP van deel 237 (had daar 30-10 ipv 30-11 moeten zijn). Achter mijn username mag trouwens nog even 06-2012.
Danku!
Ja, zo wel!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:53 schreef Silmarwen het volgende:
Out of context komt mijn seks wel een beetje vreemd over.
Plat heb ik heb ik nooit zo moeite meequote:Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ook meestal een van die woorden, maar ik vond het zo opgeschreven een beetje raar/plat staan in dit topic![]()
.
Ik heb trouwens een (nogal pijnlijke) eisprong gehad, dus als mijn LF netjes 14 dagen duurt, heb ik een soort van idee van waneer ik mijn nod kan verwachten. Zou fijn zijn als het klopt
.
Nou precies dat over ongesteld zijn heb ik ook! Ik voel me dan inderdaad weer stukken beter dan de dagen daarvoor. Vooral die buik die dan weer normaal plat is. Goed dat je dat zo zegt. Ik vergeet dat namelijk wel eens in the heat of the moment.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Cwen het volgende:
Ongi is echt een rotwoord, al vind ik ongesteld zijn zelf net als Zand helemaal niet zo erg. Ik heb er vrij weinig last van en voel me dan juist vaak een stuk beter dan de dagen ervoor.
Oh, en voor iedereen denkt dat ik mijn seksleven met mijn schoonmoeder bespreek: no way!
Zij wil alleen héél graag kleinkinderen, dus momenteel (sinds manlief zo STOM was om te laten vallen dat ik m'n spiraal heb laten verwijderen) informeert ze er graag naar, hoe het gaat, hoe ik me voel en hoe spannend ik het vind... Nou ja, het is lief bedoeld.![]()
En voor de OP: we zijn bezig sinds 10-12 en ik weet nog steeds niet wanneer mijn NOD is. Geen rood bloed is nog geen nieuwe cyclus, toch?
Ik wilde zeggen: 'nou, hup, maak dan gebruik van die eisprong!' Maar je mag nog niet voor het echie gaan, of wel?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:17 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Je kunt het beter lekker lang doen dan er lekker lang over praten
Ja hoor, we mogen er weer voor gaan, mocht zelfs van het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: 'nou, hup, maak dan gebruik van die eisprong!' Maar je mag nog niet voor het echie gaan, of wel?
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:36 schreef Limone het volgende:
hè, gelukkig maar! Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, dus ik verwacht veel van je deze maand
quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:17 schreef Cwen het volgende:
Limone, voelde me niet veroordeeld hoor! Het ís ook een beetje gek, dus ik dacht, ik leg het uit. En precies wat je zegt, met je schoonvader aan de borrel je cyclus bespreken is een beetje... Awkward
.
Oeh, oeh, dankjewel Limone!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Limone het volgende:
[..]Dat oeh, oeh hoor ik vriendinnen en mijzelf zo zeggen
Aangepast!
He wat jammer Sethiwe!quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:19 schreef Sethiwe het volgende:
Het duimen kan weer stoppen.
Ben weer ongesteld geworden.
Agreequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
Het wordt tijd voor streepjes hier!!!
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
*Boemsenalskonijnmodus AAN*quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef martine1984 het volgende:
Hier weer een negatieve ovulatie test. Snap er niks van, slakkengehalte gehalte was hoog gisteren en vandaag al word t nu wel al minder. Volgens de app zou de eisprong vandaag of morgen moeten zijn. Dus dan zou ik nu toch wel een tweede streep moeten hebben. Dinsdag was er een heel licht streepje. Maar nu helemaal niks meer..... Morgen wellicht meer succes
dit geeft hoop vanmiddag doe ik gewoon weer een test. We zien wel wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?
Voor de zekerheid zou ik een keer of 12 aanhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef martine1984 het volgende:
Twee streepjes op de ovutest. *boemsen als de konijnen modus aan* hoelang heb je eigenlijk de tijd om t eitje te bevruchten? Ga vanavond uit eten zou t daarna op tijd zijn? Of moet ik mijn man vanmiddag voor dat hij gaat werken nog tussen de lakens sleuren?
Dat laatste zou ik absoluut doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef martine1984 het volgende:
Twee streepjes op de ovutest. *boemsen als de konijnen modus aan* hoelang heb je eigenlijk de tijd om t eitje te bevruchten? Ga vanavond uit eten zou t daarna op tijd zijn? Of moet ik mijn man vanmiddag voor dat hij gaat werken nog tussen de lakens sleuren?
Serieus? Ik niet hoor, tenzij je nogal opgewonden bent en niet kan wachten. Bij mij was de eisprong altijd pas minimaal 24 uur na de eerste positieve test. De laatste keer had mijn man zelfs geen zin op de dag van de positieve test. Paniek alom maar nergens voor nodig achteraf. Zwanger geworden die ronde!quote:
Opgewondenheid is altijd reden om het bed in te duiken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder stoorzenders zou ik überhaupt elk moment aangrijpen om te sexen.
Euh. Slakkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?
bij is dat witte slijmerige afscheiding waar je draadjes van kunt trekken. En wat betreft t klussen moet t toch uitstellen tot vanavond mn man is aan t werk gegaan.... Is ook wel handiger met een rond springende peuter.....quote:
Nu ben ik niet zo thuis in de ovulatietesten, maar het is toch niet standaard dat de eisprong pas 24 uur na die test is? Ik zou het risico niet willen lopen iets te missen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Serieus? Ik niet hoor, tenzij je nogal opgewonden bent en niet kan wachten. Bij mij was de eisprong altijd pas minimaal 24 uur na de eerste positieve test. De laatste keer had mijn man zelfs geen zin op de dag van de positieve test. Paniek alom maar nergens voor nodig achteraf. Zwanger geworden die ronde!
Nee, dat ligt er volgens mij net aan hoe snel je je piek vindt. Maar het is volgens mij wel zo dat je eisprong pas 24 tot 36 uur na je positieve ovulatietest is. En na je eisprong is je eitje nog ongeveer 12 uur in leven. Dus het komt naar mijn mening echt niet op een paar uurtjes hoor. Je kan toch niet altijd midden op de dag het bed induiken omdat de test die middag positief is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo thuis in de ovulatietesten, maar het is toch niet standaard dat de eisprong pas 24 uur na die test is? Ik zou het risico niet willen lopen iets te missen.
Dat is waar! Maar ik bedoelde dat het wel leuk moet blijven en het echt geen noodzaak is om direct het bed in te duiken. Het voordeel van ovulatietesten is juist dat je nog even de tijd hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef L-E het volgende:
Dat kan niet altijd, nee. Maar als de mogelijkheid er is, waarom niet?
Bummerquote:
Zaadcellen blijven ook wel een paar daagjes in leven in onze buik, dus beter te vroeg vrijen dan te laat wat dat betreftquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dat is waar! Maar ik bedoelde dat het wel leuk moet blijven en het echt geen noodzaak is om direct het bed in te duiken. Het voordeel van ovulatietesten is juist dat je nog even de tijd hebt
Soms is er innestelingsbloed? Of is dat niet zo snel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:13 schreef DJMomo het volgende:
iemand hier ervaring met bloed tijdens eisprong? Zit op dag 12 (of back to 1)? Snap er niets meer van. Heb wel zeur gevoeletje rechts onderin. Af en toe steekjes zeg maar.
En ik over een weekquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:33 schreef martine1984 het volgende:
Mojo ik heb geen idee. Voel je normaal je eisprong?
Roomsnoes misschien toch maar even testen? Wie weet ben jij de gene die de streepjes regen nieuw leven in kan blazen.... Ik volg over 2 weken
Wachtbankjes zijn inderdaad stom!quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
En ik over een week
Het wachtbankje is trouwens nu al stom.
Bloos!quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje sluipt stiekem even binnen projskippyja hup opschieten dan
![]()
Komt goed schatje
De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Projskippy, stoer hoor om een babywinkel in te gaan. Ik vond dat veel te confronterend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |