abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:34:46 #76
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_119056357
Pfff, wat een dag zeg! :|W
Post ik in een topic terwijl ik iemand een DM wil sturen.. heerlijk!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_119058521
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef L-E het volgende:

[..]

Nu ben ik niet zo thuis in de ovulatietesten, maar het is toch niet standaard dat de eisprong pas 24 uur na die test is? Ik zou het risico niet willen lopen iets te missen.
Nee, dat ligt er volgens mij net aan hoe snel je je piek vindt. Maar het is volgens mij wel zo dat je eisprong pas 24 tot 36 uur na je positieve ovulatietest is. En na je eisprong is je eitje nog ongeveer 12 uur in leven. Dus het komt naar mijn mening echt niet op een paar uurtjes hoor. Je kan toch niet altijd midden op de dag het bed induiken omdat de test die middag positief is?
E.
pi_119060137
Fijn dat je twee streepjes hebt, Martine!

Ik heb morgen mijn nod. Vrijdag had ik een negatieve test. Of was het donderdag? Ik weet het niet meer. Dus of weer mislukt, of een te vroege test. . . Verder voel ik weinig. Ja, als ik heul hard in mijn tetten knijp, doen ze pijn :D
Dit was overigens de eerste poging met ovutesten, dus met heel doelgericht vrijen :P Wel spannend dus.
pi_119060167
Dat kan niet altijd, nee. Maar als de mogelijkheid er is, waarom niet? :)
pi_119060752
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:33 schreef L-E het volgende:
Dat kan niet altijd, nee. Maar als de mogelijkheid er is, waarom niet? :)
Dat is waar! Maar ik bedoelde dat het wel leuk moet blijven en het echt geen noodzaak is om direct het bed in te duiken. Het voordeel van ovulatietesten is juist dat je nog even de tijd hebt :)
E.
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:41:19 #81
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_119064843
Ongesteld inc giga koppijn. -O-
pi_119079232
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:41 schreef Silmarwen het volgende:
Ongesteld inc giga koppijn. -O-
Bummer :(

Hier wederom een negatieve test, op m'n nod. Nog geen bloed overigens. Terugkijkend ben ik de laatste 4 maanden steeds op de 11e ongesteld geworden :D Dus laat maar komen.

Stiekem vind ik het erg jammer dat het juist deze ronde mislukt lijkt. Het is hier vadersdag vandaag, dus vandaag positief testen had leuk geweest. Plus de laatste nod in mijn 27e levensjaar. Heb altijd gevonden dat 27 een mooie leeftijd is om moeder te worden. Niet dat 28 nou zo heel anders gaat zijn, maar toch. Jammer. Volgende keer beter!
pi_119084446
Silmarwen balen dat je dan ook nog eens zo'n hoofdpijn hebt.

Roomsnoes jammer dat je negatief hebt getest en je je verwachtingen weer bij moet stellen.
pi_119113394
zojuist mn eerste menstruatie na gestopt te zijn met de pil. dus nu kunnen we voor het 'echt' er voor gaan! mn nod is 11 december en wil ook graag in de op
en rond mn vruchtbare dagen heb ik lekker een week vakantie :) ivm verjaardagen van man en mij e.d.
enige ding is dat als het raak is, de uitgerekende datum het zelfde is als bij de eerste alleen dan twee jaar later ;)
pi_119114458
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:51 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat is waar! Maar ik bedoelde dat het wel leuk moet blijven en het echt geen noodzaak is om direct het bed in te duiken. Het voordeel van ovulatietesten is juist dat je nog even de tijd hebt :)
Zaadcellen blijven ook wel een paar daagjes in leven in onze buik, dus beter te vroeg vrijen dan te laat wat dat betreft :)
Sarcasme. Herken het.
pi_119145998
Hallo :W

Mag ik ook in de OP? Ik ben een kleine 2 maanden geleden met de pil gestopt en ben 27 oktober voor het eerst ongesteld geworden. Mijn NOD is 24 november, tenminste als ik een cyclus van 28 dagen heb.

Naar ik mij meen te herinneren van toen ik geen pil slikte, heb ik een cyclus van 28 dagen. Maar da's alweer een paar jaar geleden, dus misschien is dat wel veranderd :)

Wij gaan voor ons 1e kindje :) We hebben geen haast, dus zijn (nog) niet aan het tempen en dergelijke. Maar het zou toch wel erg leuk zijn als het snel raak zou zijn!!
pi_119153785
Musique welkom hier! Succes.
pi_119154259
Musique, welkom!

Roomsnoes, wat jammer! Maar afwachten nu dus...

Silmarwen, balen :(

Martine, je hebt normaliter echt tijd zat en een eitje blijft zo'n 24 uur leven :).

Hier nog altijd ongesteld, dus wachten tot het stopt :(
Home is where the O+ is...
pi_119154369
Hm. Ik had de hoop inmiddels opgegeven, maar ben nog steeds niet ongesteld, maar wel wat kleine krampen hier en daar. Terwijl ik de laatste 4 maanden stipt de 11. ongesteld werd.
Zou het heel misschien dan toch...? (Stom gedoe dit, zeg!)

Musique,welkom. Dat je hier maar snel weer weg bent ;)
Ik vind het sowieso wel weer tijd voor streepjes, eigenlijk.
pi_119154959
iemand hier ervaring met bloed tijdens eisprong? Zit op dag 12 (of back to 1)? Snap er niets meer van. Heb wel zeur gevoeletje rechts onderin. Af en toe steekjes zeg maar.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119155094
Musique welkom. Hopelijk is het snel raak.
DJMomo, geen ervaring mee. Kan je normaal je eisprong voelen?
pi_119155298
Mojo ik heb geen idee. Voel je normaal je eisprong?

Roomsnoes misschien toch maar even testen? Wie weet ben jij de gene die de streepjes regen nieuw leven in kan blazen.... Ik volg over 2 weken ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:47:09 #93
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_119155530
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:13 schreef DJMomo het volgende:
iemand hier ervaring met bloed tijdens eisprong? Zit op dag 12 (of back to 1)? Snap er niets meer van. Heb wel zeur gevoeletje rechts onderin. Af en toe steekjes zeg maar.
Soms is er innestelingsbloed? Of is dat niet zo snel...

Eisprong voelt bij mij aan als steekjes, links of rechts.
pi_119155657
voor innestelingsbloed zou er toch eerst een eisprong moeten zijn geweest. Aangezien dit dag 12 zou zijn (bij een cyclus van normaal 27/28 dagen, met doorgaans korte lutteale fase van een dag of 10) zou het daarvoor nog te vroeg zijn geweest..

Als gezegd, ben het spoor even bijster!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119155773
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:33 schreef martine1984 het volgende:
Mojo ik heb geen idee. Voel je normaal je eisprong?

Roomsnoes misschien toch maar even testen? Wie weet ben jij de gene die de streepjes regen nieuw leven in kan blazen.... Ik volg over 2 weken ;)
En ik over een week *O*
Het wachtbankje is trouwens nu al stom -O-.
pi_119156209
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:58 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

En ik over een week *O*
Het wachtbankje is trouwens nu al stom -O-.
Wachtbankjes zijn inderdaad stom! -O-

Maar klussen is wel heel erg leuk! *O*

Komend weekend weer flink aan de klus. Hopen dat we na 4 pogingen dan een streepje erbij krijgen!
Oost west, mij best.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:35:05 #97
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119156777
Musique, welkom! *O*

Roomsnoes ik ben benieuwd! Misschien toch maar even testen?

Silmarwen -O-

Hier niets nieuws onder de zon. Wel gisteren een babywinkel ingedoken, gewoon omdat het kan. :X

De laatste paar weken ook ineens steeds meer zwangeren en PUPO's om me heen (vriendinnen, kennissen). Nu moet ik dus echt wel opschieten anders kunnen we straks niet met z'n allen gezellig zwangerschapsgymen. :( :D ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:43:57 #98
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_119156979
* droomvrouwtje sluipt stiekem even binnen projskippy :* ja hup opschieten dan :P
Komt goed schatje :*
Be happy with the little things in life
pi_119157041
Roomsnoes, testen joh! ;)

Projskippy, stoer hoor om een babywinkel in te gaan. Ik vond dat veel te confronterend.

En verder ben ik alles weer vergeten. Eigenlijk hoor ik hier ook niet meer maar ik blijf jullie volgen en leef met jullie mee :*
Het is al zo lang stil met streepjes, iedere keer als er gepost is hoop ik dat er goed nieuws is. Succes dames!
E.
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:24:37 #100
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119157970
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
* droomvrouwtje sluipt stiekem even binnen projskippy :* ja hup opschieten dan :P
Komt goed schatje :*
Bloos! O+ Ik doe m'n uiterste best om met je te gymen straks. Of yoga. Ook goed.

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')