quote:
Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef ProjSkippy het volgende:Oeh, oeh, mijn NOD moet even gewijzigd worden naar
4 december. Dat was een foutje in de OP van deel 237 (had daar 30-10 ipv 30-11 moeten zijn). Achter mijn username mag trouwens nog even
06-2012.
Danku!

Dat oeh, oeh hoor ik vriendinnen en mijzelf zo zeggen

Aangepast!
quote:
Ja, zo wel!

quote:
Op donderdag 8 november 2012 10:09 schreef zandsculptuur het volgende:[..]
Ook meestal een van die woorden, maar ik vond het zo opgeschreven een beetje raar/plat staan in dit topic

.
Ik heb trouwens een (nogal pijnlijke

) eisprong gehad, dus als mijn LF netjes 14 dagen duurt, heb ik een soort van idee van waneer ik mijn nod kan verwachten. Zou fijn zijn als het klopt

.
Plat heb ik heb ik nooit zo moeite mee
Wat fijn, joh dat je nu al weer een eisprong hebt! Geniet er van

quote:
Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Cwen het volgende:Ongi is echt een rotwoord, al vind ik ongesteld zijn zelf net als Zand helemaal niet zo erg. Ik heb er vrij weinig last van en voel me dan juist vaak een stuk beter dan de dagen ervoor.
Oh, en voor iedereen denkt dat ik mijn seksleven met mijn schoonmoeder bespreek: no way!

Zij wil alleen héél graag kleinkinderen, dus momenteel (sinds manlief zo STOM was om te laten vallen dat ik m'n spiraal heb laten verwijderen) informeert ze er graag naar, hoe het gaat, hoe ik me voel en hoe spannend ik het vind... Nou ja, het is lief bedoeld.
En voor de OP: we zijn bezig sinds
10-12 en ik weet nog steeds niet wanneer mijn NOD is. Geen rood bloed is nog geen nieuwe cyclus, toch?
Nou precies dat over ongesteld zijn heb ik ook! Ik voel me dan inderdaad weer stukken beter dan de dagen daarvoor. Vooral die buik die dan weer normaal plat is. Goed dat je dat zo zegt. Ik vergeet dat namelijk wel eens in the heat of the moment.
Ik bedacht me later dat mijn post over je seksleven bespreken met je schoonouders misschien wat veroordelend klonk. Was niet de bedoeling! Toch bijzonder als je dat soort persoonlijke dingen met je schoonouders kan bespreken?
Omdat ik een miskraam had 'moest'ik het mijn ouders (en schoonouders) wel vertellen dat wij bezig zijn. En omdat ze van mij houden is mijn cyclus en ongesteldheid nu opeens blijkbaar onderwerpen waar je prima aan de borreltafel over kan praten. Over gênant gesproken. Dat je schoonvader vraagt of 'het allemaal weer regelmatig is'. Lief bedoeld natuurlijk..