Oeh, oeh, dankjewel Limone!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Limone het volgende:
[..]Dat oeh, oeh hoor ik vriendinnen en mijzelf zo zeggen
Aangepast!
He wat jammer Sethiwe!quote:Op vrijdag 9 november 2012 07:19 schreef Sethiwe het volgende:
Het duimen kan weer stoppen.
Ben weer ongesteld geworden.
Agreequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
Het wordt tijd voor streepjes hier!!!
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
*Boemsenalskonijnmodus AAN*quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:52 schreef martine1984 het volgende:
Hier weer een negatieve ovulatie test. Snap er niks van, slakkengehalte gehalte was hoog gisteren en vandaag al word t nu wel al minder. Volgens de app zou de eisprong vandaag of morgen moeten zijn. Dus dan zou ik nu toch wel een tweede streep moeten hebben. Dinsdag was er een heel licht streepje. Maar nu helemaal niks meer..... Morgen wellicht meer succes
dit geeft hoop vanmiddag doe ik gewoon weer een test. We zien wel wat er gebeurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?
Voor de zekerheid zou ik een keer of 12 aanhouden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef martine1984 het volgende:
Twee streepjes op de ovutest. *boemsen als de konijnen modus aan* hoelang heb je eigenlijk de tijd om t eitje te bevruchten? Ga vanavond uit eten zou t daarna op tijd zijn? Of moet ik mijn man vanmiddag voor dat hij gaat werken nog tussen de lakens sleuren?
Dat laatste zou ik absoluut doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef martine1984 het volgende:
Twee streepjes op de ovutest. *boemsen als de konijnen modus aan* hoelang heb je eigenlijk de tijd om t eitje te bevruchten? Ga vanavond uit eten zou t daarna op tijd zijn? Of moet ik mijn man vanmiddag voor dat hij gaat werken nog tussen de lakens sleuren?
Serieus? Ik niet hoor, tenzij je nogal opgewonden bent en niet kan wachten. Bij mij was de eisprong altijd pas minimaal 24 uur na de eerste positieve test. De laatste keer had mijn man zelfs geen zin op de dag van de positieve test. Paniek alom maar nergens voor nodig achteraf. Zwanger geworden die ronde!quote:
Opgewondenheid is altijd reden om het bed in te duiken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Zonder stoorzenders zou ik überhaupt elk moment aangrijpen om te sexen.
Euh. Slakkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Martine, bij mij kwam de eisprong altijd pas een paar dagen na de slakken zeg maar. Wellicht moet het nog komen?
bij is dat witte slijmerige afscheiding waar je draadjes van kunt trekken. En wat betreft t klussen moet t toch uitstellen tot vanavond mn man is aan t werk gegaan.... Is ook wel handiger met een rond springende peuter.....quote:
Nu ben ik niet zo thuis in de ovulatietesten, maar het is toch niet standaard dat de eisprong pas 24 uur na die test is? Ik zou het risico niet willen lopen iets te missen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Serieus? Ik niet hoor, tenzij je nogal opgewonden bent en niet kan wachten. Bij mij was de eisprong altijd pas minimaal 24 uur na de eerste positieve test. De laatste keer had mijn man zelfs geen zin op de dag van de positieve test. Paniek alom maar nergens voor nodig achteraf. Zwanger geworden die ronde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |