Hij heeft een heule grote spuit met water en glucose gehad. Ik had nog nooit zo'n grote gezienquote:
Ik heb gelezen dat ze dan maximaal 24 uur na elkaar springen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef Wumb het volgende:
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd.
Zoiets heb ik ook ergens gelezen, weet bij god niet meer waarquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty![]()
Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
Skippy ook op het wachtbankje. Wel kapot geschoten door m'n 'dat-verrekte-wachtbankje-kill-it-with-fire-smiley' overigens.quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Musique het volgende:
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankjeHopelijk het laatste wachtbankje!
Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |