abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:13:50 #251
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119543999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Succes, hopelijk werkt dat :*
Hij heeft een heule grote spuit met water en glucose gehad. Ik had nog nooit zo'n grote gezien :o . Nu moet 'ie het zelf weer verder doen en we moeten hem dwangvoeren. Maar hij is nog al koppig, dus daar heeft 'ie niet veel zin in. Blijven duimen dus.

@Roomsnoes: ik heb (nog) geen ervaring met die testjes, dus ik zou het niet weten.. Klinkt wel vaag iig, maar meer kan ik er niet over zeggen.

Haaaaaai Blokje. :W Weest welkom. Ik ben ook voor kerstcadeautjes enzo, dus hup iedereen, aan de klus/seks/gezelligheid. ~:)

Hoe veel mensen zitten er hier eigenlijk onder een kloontje? :X * Skippy steekt vinger op

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 23-11-2012 17:19:16 ]
pi_119544187
Hee, fijn, iemand die voor de kerstcadeau's gaat zorgen!
Welkom Blokje :Y.

En Skippy: cavia's O+. Sterkte, de beestjes laten zich nooit zo kennen, maar dat maakt het des te zieliger.
pi_119544852
Welkom Blokje!

Hier heb ik vanmorgen te horen gekregen dat ik een eisprong heb gehad (nav de Clomid moest ik gisteren bloed laten prikken om dit te testen..).. Als het goed is, is het ei afgelopen weekend gesproken, dus volgende week zou ik moeten kunnen testen als ik niet ongesteld word..

Vandaag op werk ineens misselijk, het kwam er aan alle kanten uit :X .. Het darm-gedeelte heerst, maar niemand heeft overgegeven... Pff, dit wordt een lange week.. :s)
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:13:06 #254
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_119548055
Spannend, babbel! Zal voor je duimen.
pi_119550230
Skippy wel heel gezellig cavia's, vind ik. Hopelijk heeft die voldoende aan de energieboost van de dierenarts en komt die er weer helemaal bovenop.

Welkom blokje. Het wordt idd tijd voor streepjes hier.

Spannend babbel, ik ga voor je duimen.

Frummeltje hoe is het bij jou?

Roomsnoes heb je ook een onregelmatige cyclus? Ik ben nu ook druk in de weer met de ovutesten. Is nog wel even uitvogelen want hij leek op dag 6 en 7 positief en nu gisteren op dag 14 duidelijk positief en vandaag weer negatief, ik test gewoon even door om te kijken of die nog een keer positief wordt :P.
pi_119563194
Misschien heb je wel meerdere eisprongen Sethiwe :P. Maar gewoon doortesten inderdaad.

* Wumb heeft last van maagzuur en middenrif.
pi_119563950
Skippy, mijn duimen draaien voor je caaf!

Babbel, klinkt als buikgriep :(. Maar ook voor jou draaien de duimen!

Sethiwe, wat gek met die testen! Maar het kan nogal verschillen met welke urine op welk moment je test. Test je altijd op hetzelfde moment? Zelfde merk?

Wumb, klinkt naar. Was jij al ongesteld geworden?

Hier vandaag een positieve ovulatietest, yay! Ben alleen niet zeker of de piek gister al begonnen is of vandaag pas. Maar goed, mijn NOD is dus over 2 weken :).
Home is where the O+ is...
pi_119564115
Gewoon lekker aan de klus dus, cwen ;)
pi_119565323
Cwen, ja ik zit nu in een nieuwe ronde.
En ik ben nu wakker omdat ik kotsmisselijk ben, maar dat kan ook komen door stress en weinig eten. Gaat wel over. Ik geloof toch niks meer van symptomen :D.
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:07:19 #260
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_119566292
Hmpf, gluur hier elke dag en elke dag hoop ik *O* smiley's en streepjes te zien... ;( Het begint een beetje een onvrolijk topic te worden, go go eitjes!!!

En welkom en succes aan alle newbies :)

Babbel toch wel heel spannend *O*

Ja ik heb me wat naar de achtergrond verplaatst want het schiet allemaal toch even niet zo op
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_119566508
Chanty :*

Bedankt allemaal voor het duimen.. Het ergste lijkt voorbij, dus nu ga ik een week mijn kop in het zand steken en niet letten op allerlei mogelijk symptomen..Ik heb me ook voorgenomen om niet eerder te gaan testen, ik wacht gewoon af of }) komt... Komt 'ie niet, dan is de Kruidvat dichtbij :s)

Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
pi_119566970
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd. :')
pi_119568791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef Wumb het volgende:
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd. :')
Ik heb gelezen dat ze dan maximaal 24 uur na elkaar springen.
pi_119569351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty :*

Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
Zoiets heb ik ook ergens gelezen, weet bij god niet meer waar :D En ik las ook dat voor een tweeeige tweelig er twee eitjes tegelijk moeten springen. Maar ik heb geen idee of dat klop. Het is lang geleden dat ik biologie heb gehad :D

De test die ik gisteravond laat deed was postitief, geen twijfel over mogelijk. De tweede streep stond er al eerder dan de controlestreep. Ik had gisteravond wat krampen aan een kant in mijn onderbuik, plus deze test dus, en afscheiding (normaal heb ik haast niets). Dus we hebben een druk weekend voor de boeg :P

Ik ben expres verder gaan testen met de zelfde soort test. Volgens mij zijn het enorm gevoelige testjes, want de vorige maand had ik elke keer een streep, en 2x een donkerder streep. Op zich misleidend dus, maar ik dacht dat ik het beste inzicht in mijn cyclus krijg door geen appels met peren te vergelijken.
Verder is mijn cyclus aardig regelmatig. 35-31-31-31-34 dagen, dus geen gekkigheden. Ik heb dus gen reden om aan te nemen dat er iets raars aan de hand is.

En verder is het al te lang geleden dat er hier streepjes waren. HCG-streepjes, that is.
pi_119591666
Wumb, balen van de misselijkheid en de stress, hoop dat het snel beter gaat! En wat die symptomen betreft, je kunt je er idd maar beter niet blind op staren, maar soms is dat zo lastig ;).

Babbel, sterkte onder de steen en groot gelijk!

Chanty, *insert kusjesmiley*

Meerdere eisprongen zijn in elk geval niet mogelijk want zodra je eisprong is geweest gaat je lijf een heel andere fase in. Of meerdere LH pieken mogelijk zijn weet ik echt niet. Het lijkt me niet, om bovengenoemde reden, maar wellicht kan het wel hoor.

Ik vind het sowieso grappig te zien dat de testjes bij iedereen anders reageren. Hier overduidelijk niets tot de LH piek van ca 2 dagen, dus makkelijk checken.

*schuift nu naast Babbel, Zomer, Skippy en Sethiwe op het wachtbankje*
pi_119591934
Hey. Nog rustig in dit topic dus? Ik heb ook niets te melden. Cyclus is dit keer iig weer langer dan 12 dagen, das wel fijn. Benieuwd waar t eindigt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 25 november 2012 @ 10:09:08 #267
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119591975
Oef meiden, ben ik weer. M'n caaf is vrijdagavond al overleden. Het ging ineens vreselijk snel, vijf minuten er voor liep 'ie nog 'gewoon' rond. Het ging echt heel naar, maar details van z'n dood zal ik jullie besparen.

Maar goed, vanaf nu alleen maar weer on-topic gelul van mij ;). Wil ook niet zielig zijn ofzo, dan moet ik maar verhuizen naar het F&F gedeelte hier (geloof ik).

Wumb, ik heb uiteindelijk maar een lijstje gemaakt zodat ik een beetje inzicht hdad in wat er iedere maand weer terug komt (en dus wsl niet een zwangerschap aanduidt). Dat werkte wel rustgevend, zeg maar.

Babbel :*, Chanty :*.

Hier gezellig op het wachtbankje. Toch zou een gemiddelde cyclus voor een vrouw ook wel veel korter mogen zijn. Arghhhh, wachtbankje! [insertsmileydiebankjeaangortschiet].
  zondag 25 november 2012 @ 10:15:46 #268
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_119592045
Een tweeeiige tweeling ontstaat doordat er twee eitjes tegelijk rijpen, springen en bevrucht worden.

http://www.meerling.nl/moeder/zwangerschap/een_of_tweeeiig.htm

Dus ja je kunt meerdere eisprongen hebben in die zin, dat er meerdere eitjes tegelijk vrijkomen. Volgens mij kan het niet zo zijn dat je op maandag een eisprong hebt en op woensdag weer ;)

Wat LH pieken betreft, normaal heb je die een keer voor je eisprong, maar ikzelf had bv continu positieve ovutesten omdat mijn lichaam geen eisprong aanmaakt maar zich wel telkens erop voorbereidt. Dus de hormonen worden wel aangemaakt, maar er gebeurt verder niks. Het kan volgens mij ook zo zijn dat je een piek hebt en er toch geen eisprong plaatsvindt en dat op een later moment weer een piek is en er wel een eisprong is.

Skippy sterkte met het verlies van je beestje ;( :*

En alle wachtenden succes!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_119594877
Ach Skippy ;(
Roomsnoes lekker aan de klus? :9
Cwen, welkom op het wachtbankje ;)
pi_119620275
hier ook druk aant boemsen als k'nijnen. heb er net als sommige anderen van hier er nu ook veeeel meer zin in zo met naderende eisprong ;-)
pi_119620337
Zooo, een paar dagen niet online, veel bij te lezen!

Skippy heel veel sterkte :* Altijd klote als je lieve diertje overlijdt...
Roomsnoes is lekker aan het klussen? :D
Zand, heb je al iets meer duidelijkheid nu?
Blokje welkom hier :W Ik hoop dat je snel een 2e streepje piest!
Babbel spannend!! Hopelijk voel je je iets beter dan gisteren.
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankje :{ Hopelijk het laatste wachtbankje!

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
pi_119620688
projskippy, arme caaf ;(
musique, geen bloed... ik duim hoor!
kan er een wachtbankjes smile komen? ik deel iig even wat koffie rond. c_/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 25 november 2012 @ 22:38:58 #273
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119622018
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Musique het volgende:
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankje :{ Hopelijk het laatste wachtbankje!

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
Skippy ook op het wachtbankje. Wel kapot geschoten door m'n 'dat-verrekte-wachtbankje-kill-it-with-fire-smiley' overigens.

Iedereen bedankt voor de knuffels enzo. Jullie zijn lief O+.
pi_119622892
Musique, spannend! :9

Hier nog niks te melden hoor ;)
pi_119633892
Skippy, je caaf :(

Roomsnoes, leuk weekend gehad? ;)

Momo, langer dan 12 dagen is altijd goed!

Hillie, grappig is dat hè? Veel plezier :D

Musique, we wachten met je mee!

Zand, zou het dan toch...

*Pakt koffie aan van Momo en zoekt een comfortabel plekje tussen de restanten van het bankje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')