abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119466417
Het is inderdaad waar dat je het na 7/8 weken al kan vertellen. Als het zo is dan zal ik het inderdaad met kerst voor iedereen mooi inpakken :).
Ik voel weer dezelfde misselijkheid die ik de vorige keer had na de eisprong, maar nu wel minder hoofdpijn. Dus ik weet het weer niet. We hopen gewoon weer op twee streepjes dit keer...

Cwen, ik had inderdaad afgelopen maandag ook het idee dat er ineens allemaal mooie mannen bij de sportschool waren ja... Vond het al raar. :D
Oost west, mij best.
pi_119480422
wij hebben de eerste keer gewacht tot na de 1e echo. Dat wilde vent graag zo. Toevallig was het toen net Sinterklaas, dus toen hebben we heel tacky babysokjes aan onszelf kado gedaan, met een nog tacky'er rijmpje ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 22 november 2012 @ 09:03:55 #203
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119496163
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij! o|O)
*sluipt weer weg...
  donderdag 22 november 2012 @ 10:46:56 #205
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119496290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij! o|O)
*sluipt weer weg...
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet. :@
pi_119496313
Haha gewoon doen, wilde verwekking! >:O
pi_119496634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet. :@
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later 8-).
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat :7.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:23:26 #208
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119497283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat :7.
Dat ga ik m'n collega's toch niet aan doen, getuige zijn van onze heerlijke, wilde geyle neuckseks? :X
pi_119497365
Je had nog helemaal niks gezegd over die collega's joh! In de lift dan maar.
pi_119497467
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook :@
Sarcasme. Herken het.
pi_119497504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.

Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119497564
Ik ben in Hamburg verwekt rond oud en nieuw, vind ik wel leuk eigenlijk, romantisch weekendje weg (ik denk eigenlijk liters alcohol, maar goed) O+
pi_119500062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.

Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen :{
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland :') . Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven :P .
pi_119502187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland :') . Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven :P .
:D En zo is mijn neefje een Italiaantje. De onze wordt hoe dan ook een Fransje. Wij wonen namelijk in Frankrijk :)

Overmorgen heb ik mijn NOD. Ik ben benieuwd, wat ik al eerder zei, ik heb niet het gevoel dat het deze maand raak is. Maar je weet het niet hè...
pi_119502332
Spannend, musique!
pi_119503933
Spannend, Musique!

En een spannende avond voor Skippy dus... ;)
Home is where the O+ is...
pi_119504981
Hier nog steeds geen spoor van het maandelijkse feestje.
Ik heb ook geen klachten meer waardoor ik denk: ik zou zwanger kunnen zijn. Idem voor ongesteld worden.
Dusch. Ik word er een beetje flauw van. Doe gewoon, lijf! :')
pi_119507173
ProjSkippy, lekker, slakkensoep :9.

Musique en zand, spannend!
pi_119508027
Escargo-go-go! *O*
pi_119528175
Weer negatief getest vanmorgen. Nouja, dan zal het ook wel niet. Dan maar geduldig wachten op mn menstruatie... en we gaan gewoon voor het kerstcadeautje O+!
pi_119528230
Balen zand :(.
Het is altijd spannend dit topic te openen, niet wetende of je een mooie verrassing tegemoet komt.
pi_119528249
Ik baal vooral dat ik nog niks weet nu :').
Hopelijk plast iemand anders snel streepjes! Musique is als volgende aan de beurt toch? ;)
pi_119528291
Ja precies, ik snap dat je daarom baalt. Die onzekerheid is echt niet grappig.

Ik ben zelf benieuwd wanneer m'n nod is. Straks kom ik weer voor niks in onzekerheid te zitten :').

En ja, Musique moet gewoon streepjes plassen! Dat klinkt als musique in de oren. :')
pi_119528663
Balen zand :(. Die onzekerheid is idd heel erg vervelend!

Ik ben nog steeds behoorlijk 'bunny', dus ei zal wel vandaag of morgen zijn. Ik ben nog steeds verbijsterd dat mijn hoofd, dat mede door mijn ASS toch normaliter niet echt snel naar seks staat, zich een paar dagen per maand er zó veel zin in heeft! Om over mijn lijf nog niet te spreken... Ik vind het echt bizar. Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook wel?
pi_119528700
Ik heb om hele andere redenen een hele poos niet zo'n enorm libido gehad, maar het idee dat er een kind van kon komen maakte wel iets in me los ja >:) O+
pi_119528890
Ik heb altijd wel een hoog libido. Maar vooral rond die dagen, ja ;).
pi_119528908
Cwen, wat is ASS? :@
pi_119529006
Hier ook geen 2 streepjes vanmorgen ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg. :(
pi_119529036
:(
Hallo streepjesseizoen, waar blijf je?
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:26:52 #230
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119529424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook :@
Uhu. Er is hier wel camerabewaking :9~ . Geen lift.

Hihi, ik heb om me heen nog niet van dat soort Italiaantje/Griekje/.../verhalen gehoord. Ik heb ook eigenlijk geen idee of ik ook ergens bijzonder vandaan kom :D . Toch maar eens mijn moeder vragen whatsappen.

Spannend Musique! ^O^

Mweh, Zandsculptuur en Martine -O- .

@Cwen Een bepaalde periode van de maand heb ik véél meer zin in seks. :9~ Je ziet het ook in de app die we bijhouden. Dan staat er ineens een behoorlijk aantal hartjes (aka er heeft geyle neuckseks plaatsgevonden) bij elkaar in de buurt en dan is het ineens weer rustiger. Overigens hangt het bij mij ook wel heel erg samen met hoeveel stress ik heb. Ik ben echt een ziekelijke stresskip en op dat soort momenten kan ik me niet tot seks zetten behalve na een massage van een uur van vriend, maar daar heeft 'ie ook niet altijd zin in.

Hier was de avond en nacht best spannend, maar niet om de goede redenen -O- . Een van m'n huisdieren is behoorlijk ziek en wil eigenlijk niet meer eten. Een van m'n andere beestjes is net een paar weken geleden overleden aan (waarschijnlijk) het zelfde dus ik stress me helemaal kapot. :'(
pi_119529488
Wat naar Skippy ;( is er wat aan te doen nog?
Welke app heb je eigenlijk? Bij mijn app (womanlog) komen er ook hartjes als je sekst :9
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:33:51 #232
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119529571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat naar Skippy ;( is er wat aan te doen nog?
Welke app heb je eigenlijk? Bij mijn app (womanlog) komen er ook hartjes als je sekst :9
Hij zit al sinds zondag aan de antibiotica. Sinds toen at 'ie nog wel, maar gisteravond wilde 'ie ineens niet meer.. Volgens vriend had 'ie vannacht nog wel wat op, maar ik kon het niet zo goed beoordelen dus ik heb even niet iets waar ik me aan kan vastklampen van 'ZIE, HIJ REDT HET GEWOON, MIJN HELD, MIJN SUPERDUPERDING *O* '. Hij moet het voornamelijk zelf doen nu (en met de antibiotica), maar hij moet wel blijven eten.

Ik gebruik 'Mijn biologische klok' van Predictor. Werkt heel prettig!
pi_119531259
Martine balen :*

Zandsculptuur wat balen dat je lichaam nog van slag lijkt te zijn na de miskraam.

Projskippy beterschap met je huisdier. Wat voor een huisdier(en) heb je?

Libido gaat idd omhoog rond de eisprong >:)
Merk ook veel verschil in libido zonder of met de nuvaring.
pi_119533194
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:
Merk ook veel verschil in libido zonder of met de nuvaring.
Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.
Hoewel mijn libido nooit zo bedroevend laag was als toen ik nog aan de pil was :')
(En toen ik stopte met de pil kwam mijn libido terug. Alleen niet meer voor m'n ex :@ :') )

Nu ben ik ineens weer misselijk. Exact dezelfde misselijheid als toen ik zwanger was. Ik word hier tuureluurs van :') .
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:07:21 #235
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119533600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.
Hoewel mijn libido nooit zo bedroevend laag was als toen ik nog aan de pil was :')
(En toen ik stopte met de pil kwam mijn libido terug. Alleen niet meer voor m'n ex :@ :') )

Nu ben ik ineens weer misselijk. Exact dezelfde misselijheid als toen ik zwanger was. Ik word hier tuureluurs van :') .
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!

Kusje voor je tuureluursheid :* .

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:

Projskippy beterschap met je huisdier. Wat voor een huisdier(en) heb je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119533972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:07 schreef ProjSkippy het volgende:
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!
Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook niet :P. Niet lang nadat ik stopte, ging ik kwijlen van ongeveer alle mannen die ik zag :9~ .
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:27:03 #237
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119534193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook niet :P. Niet lang nadat ik stopte, ging ik kwijlen van ongeveer alle mannen die ik zag :9~ .
Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen kom :@ .

Oh haiiii vriend die hier af en toe mee leest. :W Ik houd alleen van jou O+ O+ O+ O+ O+
pi_119534343
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen kom :@ .

Oh haiiii vriend die hier af en toe mee leest. :W Ik houd alleen van jou O+ O+ O+ O+ O+
:D Haaiiii vriend van Skippy :W O+.

Klinkt misschien heel zoetsappig, maar sinds ik mijn vriend ken, heb ik dat eigenlijk nooit meer bij een andere man :@ . Hij is gewoon 'the one' en ik heb nul behoefte aan een ander. Of fantaseren over een ander. Of kijken naar een ander. Het komt gewoon niet eens in me op. Terwijl ik best een turbulente vrijgezellentijd heb gehad daarvoor :') . Tijdje terug zat ik in m'n eentje in een kroeg (ik moest wat tijd doden tussen twee afspraken in) en toen begon de barman met me te flirten :o . Ik voelde me gevleid en beledigd tegelijk :') :@ :').
pi_119536751
Zand: ASS is Asperger's Syndroom, een milde en iets afwijkende variant van autisme. Heel kort samengevat: ik ben bovengemiddeld intelligent, maar niet zo goed met sociale vaardigheden en dus ook niet met fysieke aangelegenheden ;).
En wat balen dat je cyclus zo moeilijk doet :( . Maar ik word bijvoorbeeld ook misselijk vlak voor m'n ongesteldheid.

Martine, verdikkie :(

Skippy, :* . Ik heb zelf ook huisdieren, katten weliswaar, en ik heb een idee hoe je je voelt. Ik hoop dat hij of zij er weer bovenop komt!

En ja, stress is hier ook een echte libidokiller. Gelukkig kan ik ergens weliswaar helemaal in opgaan, maar dingen ook heel erg van me af zetten, soms. Dat is wel prettig met stress op het werk enzo.

Wat man betreft, manlief en ik zijn echte high school sweethearts *; . Ik heb dus nooit echt een andere relatie gehad ofzo en kan soms dus wel naar mannen kijken van 'hoe zou het met die-en-die zijn?' Maar da's inderdaad met name rond deze tijd van de maand :9.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:08:26 #240
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119537329
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

:D Haaiiii vriend van Skippy :W O+.

Klinkt misschien heel zoetsappig, maar sinds ik mijn vriend ken, heb ik dat eigenlijk nooit meer bij een andere man :@ . Hij is gewoon 'the one' en ik heb nul behoefte aan een ander. Of fantaseren over een ander. Of kijken naar een ander. Het komt gewoon niet eens in me op. Terwijl ik best een turbulente vrijgezellentijd heb gehad daarvoor :') . Tijdje terug zat ik in m'n eentje in een kroeg (ik moest wat tijd doden tussen twee afspraken in) en toen begon de barman met me te flirten :o . Ik voelde me gevleid en beledigd tegelijk :') :@ :').
Jeetje, zoetsappig heey! :9 :P

Ach, blijven kijken is niets mis mee :Y) . Hij doet het zelf ook en daar kunnen we best lol om hebben samen. Maar [zoetsappigmodus] hij is voor mij ook 'the one'. We begrijpen elkaar in alles, heerlijk. Ik snap mezelf ook veel beter tegenwoordig. Bij mijn ex ging het zo:

Skippy heeft kutdag, zit in hoofd helemaal vol, komt thuis, zegt 'heeft kutdag gehad'. Ex-vriend zegt: 'Oh, oké'. En dawast. Later bij het afwassen laat vriend een bord vallen. Bord blijft heel, maar Skippy springt uit vel. Janken tot in eeuwigheid endezo. Zegt ex-vriend: 'joh, het bord is nog heel hoor!' Dus Skippy legt uit: 'Het is gewoon even te veel, de welbekende druppel blabla'. Na een x aantal minuten uitleg van Skippy zegt ex-vriend: 'Maar er is niets mis met het bord hoor! Het is nog heel!' }:| }:| }:| En nee, dat bedoelde 'ie niet grappig. Verder was het overigens echt een schat hoor!

Mijn vriend begrijpt me wél, steunt me, is er voor me. En, zoals gezegd, daardoor begrijp ik mezelf ook veel beter O+ . [/zoetsappigmodus]

Maar, als er iemand met me flirt kan ik daar nog best een beetje van genieten. Ik doe er niets meer mee, maar het geeft wel m'n zelfvertrouwen een boost :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 24-11-2012 09:45:23 ]
pi_119537383
oh zand -O-

en zie nu pas martine. sjezus, helemaal stom :(

beterschap voor je huisdiertje, skippy!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:13:15 #242
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119537498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Cwen het volgende:

Skippy, :* . Ik heb zelf ook huisdieren, katten weliswaar, en ik heb een idee hoe je je voelt. Ik hoop dat hij of zij er weer bovenop komt!
Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.
pi_119537926
Zo. Met hoe ik me nu voel, denk ik haast dat mijn ovulatietesten het mis hadden en mijn eisprong pas veel later geweest is. Misselijk :r :r :r
pi_119537934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.
Succes, hopelijk werkt dat :*
pi_119538794
Libido? Wasda?
Heb sinds het stoppen met de nuvring dat k zo nu en dan wel echt zin heb in seks, maar het is nooit veel. Maar dan heb ik nooit heel erg gehad. Het is meer dat mijn hoofd zin heeft, en dat he lichamelijke gevoel pas komt als we bezig zijn.

Ik ben weet met de eisprongtestjes bezig. Gister een knapositieve (de eerste die ik deed deze ronde). Op dag 10. Terwij ie vorige maand op dag 21 positief was/leek. Vage boel.
pi_119539874
Hallo dames :W

Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Wel onder een kloon, aangezien ik aardig wat Fok!kers irl ook ken.
Even voorstellen.. Ik ben dus Blokje. ( O-)), 25 jaar, vriend is 32 jaar. Wonen nu dik 4 jaar samen en vonden het weleens tijd worden :P

Aanstaande dinsdag wordt mijn spiraaltje verwijderd.

Om maar met een goed voornemen dit topic in te sprinten: Dames, december streepjesregen? Als kerstcadeautjes voor onszelf? ;)
pi_119540509
Welkom blokje *O*
Kerstcadeautjes O+
pi_119541579
Hoi Blok, welkom! :W

Ik ben óók voor kerstcadeautjes, en misschien krijg ik zelfs een Sinterklaascadeautje! O~)

(geduld is zo een schone zaak...)
pi_119542282
Thanks ladies *O*

Enne, Cwen, geduld hebben is lastig..Maar hopelijk wordt het wel beloond :)
pi_119543967
Roomsnoes, wat balen dat het zo vaag is. Heb je hetzelfde merk als vorige maand?
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:13:50 #251
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119543999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Succes, hopelijk werkt dat :*
Hij heeft een heule grote spuit met water en glucose gehad. Ik had nog nooit zo'n grote gezien :o . Nu moet 'ie het zelf weer verder doen en we moeten hem dwangvoeren. Maar hij is nog al koppig, dus daar heeft 'ie niet veel zin in. Blijven duimen dus.

@Roomsnoes: ik heb (nog) geen ervaring met die testjes, dus ik zou het niet weten.. Klinkt wel vaag iig, maar meer kan ik er niet over zeggen.

Haaaaaai Blokje. :W Weest welkom. Ik ben ook voor kerstcadeautjes enzo, dus hup iedereen, aan de klus/seks/gezelligheid. ~:)

Hoe veel mensen zitten er hier eigenlijk onder een kloontje? :X * Skippy steekt vinger op

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 23-11-2012 17:19:16 ]
pi_119544187
Hee, fijn, iemand die voor de kerstcadeau's gaat zorgen!
Welkom Blokje :Y.

En Skippy: cavia's O+. Sterkte, de beestjes laten zich nooit zo kennen, maar dat maakt het des te zieliger.
pi_119544852
Welkom Blokje!

Hier heb ik vanmorgen te horen gekregen dat ik een eisprong heb gehad (nav de Clomid moest ik gisteren bloed laten prikken om dit te testen..).. Als het goed is, is het ei afgelopen weekend gesproken, dus volgende week zou ik moeten kunnen testen als ik niet ongesteld word..

Vandaag op werk ineens misselijk, het kwam er aan alle kanten uit :X .. Het darm-gedeelte heerst, maar niemand heeft overgegeven... Pff, dit wordt een lange week.. :s)
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:13:06 #254
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_119548055
Spannend, babbel! Zal voor je duimen.
pi_119550230
Skippy wel heel gezellig cavia's, vind ik. Hopelijk heeft die voldoende aan de energieboost van de dierenarts en komt die er weer helemaal bovenop.

Welkom blokje. Het wordt idd tijd voor streepjes hier.

Spannend babbel, ik ga voor je duimen.

Frummeltje hoe is het bij jou?

Roomsnoes heb je ook een onregelmatige cyclus? Ik ben nu ook druk in de weer met de ovutesten. Is nog wel even uitvogelen want hij leek op dag 6 en 7 positief en nu gisteren op dag 14 duidelijk positief en vandaag weer negatief, ik test gewoon even door om te kijken of die nog een keer positief wordt :P.
pi_119563194
Misschien heb je wel meerdere eisprongen Sethiwe :P. Maar gewoon doortesten inderdaad.

* Wumb heeft last van maagzuur en middenrif.
pi_119563950
Skippy, mijn duimen draaien voor je caaf!

Babbel, klinkt als buikgriep :(. Maar ook voor jou draaien de duimen!

Sethiwe, wat gek met die testen! Maar het kan nogal verschillen met welke urine op welk moment je test. Test je altijd op hetzelfde moment? Zelfde merk?

Wumb, klinkt naar. Was jij al ongesteld geworden?

Hier vandaag een positieve ovulatietest, yay! Ben alleen niet zeker of de piek gister al begonnen is of vandaag pas. Maar goed, mijn NOD is dus over 2 weken :).
pi_119564115
Gewoon lekker aan de klus dus, cwen ;)
pi_119565323
Cwen, ja ik zit nu in een nieuwe ronde.
En ik ben nu wakker omdat ik kotsmisselijk ben, maar dat kan ook komen door stress en weinig eten. Gaat wel over. Ik geloof toch niks meer van symptomen :D.
  zaterdag 24 november 2012 @ 10:07:19 #260
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_119566292
Hmpf, gluur hier elke dag en elke dag hoop ik *O* smiley's en streepjes te zien... ;( Het begint een beetje een onvrolijk topic te worden, go go eitjes!!!

En welkom en succes aan alle newbies :)

Babbel toch wel heel spannend *O*

Ja ik heb me wat naar de achtergrond verplaatst want het schiet allemaal toch even niet zo op
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_119566508
Chanty :*

Bedankt allemaal voor het duimen.. Het ergste lijkt voorbij, dus nu ga ik een week mijn kop in het zand steken en niet letten op allerlei mogelijk symptomen..Ik heb me ook voorgenomen om niet eerder te gaan testen, ik wacht gewoon af of }) komt... Komt 'ie niet, dan is de Kruidvat dichtbij :s)

Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
pi_119566970
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd. :')
pi_119568791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef Wumb het volgende:
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd. :')
Ik heb gelezen dat ze dan maximaal 24 uur na elkaar springen.
pi_119569351
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty :*

Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
Zoiets heb ik ook ergens gelezen, weet bij god niet meer waar :D En ik las ook dat voor een tweeeige tweelig er twee eitjes tegelijk moeten springen. Maar ik heb geen idee of dat klop. Het is lang geleden dat ik biologie heb gehad :D

De test die ik gisteravond laat deed was postitief, geen twijfel over mogelijk. De tweede streep stond er al eerder dan de controlestreep. Ik had gisteravond wat krampen aan een kant in mijn onderbuik, plus deze test dus, en afscheiding (normaal heb ik haast niets). Dus we hebben een druk weekend voor de boeg :P

Ik ben expres verder gaan testen met de zelfde soort test. Volgens mij zijn het enorm gevoelige testjes, want de vorige maand had ik elke keer een streep, en 2x een donkerder streep. Op zich misleidend dus, maar ik dacht dat ik het beste inzicht in mijn cyclus krijg door geen appels met peren te vergelijken.
Verder is mijn cyclus aardig regelmatig. 35-31-31-31-34 dagen, dus geen gekkigheden. Ik heb dus gen reden om aan te nemen dat er iets raars aan de hand is.

En verder is het al te lang geleden dat er hier streepjes waren. HCG-streepjes, that is.
pi_119591666
Wumb, balen van de misselijkheid en de stress, hoop dat het snel beter gaat! En wat die symptomen betreft, je kunt je er idd maar beter niet blind op staren, maar soms is dat zo lastig ;).

Babbel, sterkte onder de steen en groot gelijk!

Chanty, *insert kusjesmiley*

Meerdere eisprongen zijn in elk geval niet mogelijk want zodra je eisprong is geweest gaat je lijf een heel andere fase in. Of meerdere LH pieken mogelijk zijn weet ik echt niet. Het lijkt me niet, om bovengenoemde reden, maar wellicht kan het wel hoor.

Ik vind het sowieso grappig te zien dat de testjes bij iedereen anders reageren. Hier overduidelijk niets tot de LH piek van ca 2 dagen, dus makkelijk checken.

*schuift nu naast Babbel, Zomer, Skippy en Sethiwe op het wachtbankje*
pi_119591934
Hey. Nog rustig in dit topic dus? Ik heb ook niets te melden. Cyclus is dit keer iig weer langer dan 12 dagen, das wel fijn. Benieuwd waar t eindigt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 25 november 2012 @ 10:09:08 #267
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119591975
Oef meiden, ben ik weer. M'n caaf is vrijdagavond al overleden. Het ging ineens vreselijk snel, vijf minuten er voor liep 'ie nog 'gewoon' rond. Het ging echt heel naar, maar details van z'n dood zal ik jullie besparen.

Maar goed, vanaf nu alleen maar weer on-topic gelul van mij ;). Wil ook niet zielig zijn ofzo, dan moet ik maar verhuizen naar het F&F gedeelte hier (geloof ik).

Wumb, ik heb uiteindelijk maar een lijstje gemaakt zodat ik een beetje inzicht hdad in wat er iedere maand weer terug komt (en dus wsl niet een zwangerschap aanduidt). Dat werkte wel rustgevend, zeg maar.

Babbel :*, Chanty :*.

Hier gezellig op het wachtbankje. Toch zou een gemiddelde cyclus voor een vrouw ook wel veel korter mogen zijn. Arghhhh, wachtbankje! [insertsmileydiebankjeaangortschiet].
  zondag 25 november 2012 @ 10:15:46 #268
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_119592045
Een tweeeiige tweeling ontstaat doordat er twee eitjes tegelijk rijpen, springen en bevrucht worden.

http://www.meerling.nl/moeder/zwangerschap/een_of_tweeeiig.htm

Dus ja je kunt meerdere eisprongen hebben in die zin, dat er meerdere eitjes tegelijk vrijkomen. Volgens mij kan het niet zo zijn dat je op maandag een eisprong hebt en op woensdag weer ;)

Wat LH pieken betreft, normaal heb je die een keer voor je eisprong, maar ikzelf had bv continu positieve ovutesten omdat mijn lichaam geen eisprong aanmaakt maar zich wel telkens erop voorbereidt. Dus de hormonen worden wel aangemaakt, maar er gebeurt verder niks. Het kan volgens mij ook zo zijn dat je een piek hebt en er toch geen eisprong plaatsvindt en dat op een later moment weer een piek is en er wel een eisprong is.

Skippy sterkte met het verlies van je beestje ;( :*

En alle wachtenden succes!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_119594877
Ach Skippy ;(
Roomsnoes lekker aan de klus? :9
Cwen, welkom op het wachtbankje ;)
pi_119620275
hier ook druk aant boemsen als k'nijnen. heb er net als sommige anderen van hier er nu ook veeeel meer zin in zo met naderende eisprong ;-)
pi_119620337
Zooo, een paar dagen niet online, veel bij te lezen!

Skippy heel veel sterkte :* Altijd klote als je lieve diertje overlijdt...
Roomsnoes is lekker aan het klussen? :D
Zand, heb je al iets meer duidelijkheid nu?
Blokje welkom hier :W Ik hoop dat je snel een 2e streepje piest!
Babbel spannend!! Hopelijk voel je je iets beter dan gisteren.
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankje :{ Hopelijk het laatste wachtbankje!

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
pi_119620688
projskippy, arme caaf ;(
musique, geen bloed... ik duim hoor!
kan er een wachtbankjes smile komen? ik deel iig even wat koffie rond. c_/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 25 november 2012 @ 22:38:58 #273
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119622018
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Musique het volgende:
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankje :{ Hopelijk het laatste wachtbankje!

Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
Skippy ook op het wachtbankje. Wel kapot geschoten door m'n 'dat-verrekte-wachtbankje-kill-it-with-fire-smiley' overigens.

Iedereen bedankt voor de knuffels enzo. Jullie zijn lief O+.
pi_119622892
Musique, spannend! :9

Hier nog niks te melden hoor ;)
pi_119633892
Skippy, je caaf :(

Roomsnoes, leuk weekend gehad? ;)

Momo, langer dan 12 dagen is altijd goed!

Hillie, grappig is dat hè? Veel plezier :D

Musique, we wachten met je mee!

Zand, zou het dan toch...

*Pakt koffie aan van Momo en zoekt een comfortabel plekje tussen de restanten van het bankje*
pi_119635016
Het wordt nu wel heel druk op het wachtbankje hoor... Erg onvruchtbare maanden de afgelopen tijd... :(

Ik ga vrijdag weer testen maar heb niet het gevoel dat het deze maand wat geworden is. Ik voel me niet anders dan vorige maand. Ben zelfs minder misselijk. Dus ik denk niet dat het raak is. Maar we zullen zien...

Ik merk inderdaad dat mijn libido wel is gestegen na het stoppen met de pil. Zeker in de eerste twee weken van de cyclus. Ik heb ook een tijdje de nuvaring gehad, maar ik merkte dat ik in de stopweek van de nuvaring heel veel hoofdpijn had. Daarmee had ik echt heel veel last van de hormonen. En ook een heel laag libido. Toen ik terug overstapte op de pil is dat wel iets verbeterd. Maar nu ik gestopt ben is het helemaal opgebloeid. :) Ben eigenlijk aan het twijfelen wat ik ga doen met de pil na de zwangerschap. Ik weet niet of ik daar nog terug aan kan beginnen. Of misschien een hele lichte pil nemen. Dan moet je wel goed op tijd de pil innemen, maar dan zal mijn libido misschien niet zo laag meer zijn...
Oost west, mij best.
pi_119636348
Misschien de Cerazette? :)
pi_119636648
Dank voor het warme welkom dames O+

Cwen is zeker flink aan de klus nu? ;)
Babbel, gaat het wat beter met de darmen nu?
Skip, wat naar van je cavia ;( :* Sterkte meis! Fijn dat je het bankje aan gort hebt geschoten :D
Chanty, ik heb wel een poos hier meegelezen. Je bent een sterke vrouw :*
Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.

Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
pi_119638443
Hier nog steeds niets.
Maar ik loop wel helemaal leeg :D De 2,3 kilo aan vocht die ik vasthield ben ik weer helemaal kwijt in ieder geval, dat is wel een opluchting.

Blokje succes morgen bij de gyn!

Over libido gesproken, ook het mijne is een stuk hoger sinds ik met de pil ben gestopt, en wat Zomerzon zegt, zeker in de 1e 2 weken van mijn cyclus.

Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van :{ En vanochtend toen ik op mijn werk kwam, zat er ineens een stagiaire. Ook leuk dat ze dat even melden van tevoren, niemand wist er iets van. Ik heb haar maar aan het archiveren gezet ~O>
pi_119641033
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Musique het volgende:

Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van :{
Niet in Nederland... maar sneeuw en regen hier. Met -1 wordt dat dus een gladde boel vannacht }:|

Ik had gisteren voor de 4e dag op rij een positieve ovutest. En dit keer echt positief, dus dat de tweede streep duidelijk donkerder was. Niet zoals vorige maand een licht tweede streepje.
En ik vind mezelf zo stom dat ik ga googelen naar ervaringen. Dan vind je alleen maar van die "ja ik was toch zwanger"-verhalen, terwijl ik eet dat dat niet kan. heb immers tussen mijn menstruatie en eerste ovutest niet gesext. En toch doorzoeken he :')

Ik moet tzt ook maar gaan nadenken over een pil oid. Nuvaring was op zich prima, ik ben nm niet zo goed in regelmatig pillen nemen. Maar zin hbben in sex is ook wel ns leuk! :Y)
pi_119641547
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes :')

Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt :P .
  maandag 26 november 2012 @ 16:28:14 #282
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119641853
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes :')

Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt :P .
Hihi, dat gaat het hier ook ooit wel worden. Ik ben niet zo'n trouwe slikker en een prikpil oid krijg je mij echt niet aan. Maar voor ik weer wat moet gaan slikken zijn we al een hoop aantal jaren verder, denk ik.

@Blokje. Hihi, ja, dat kapot schieten voelde best even lekker hoor ;). Maar gezellig met z'n allen tussen de restanten heeft ook wel wat.
Succes morgen bij de gyn :).

@Roomsnoes: ik probeer me altijd tegen te houden om van alles te gaan Googlen. Maar dat lukt lang niet altijd. En vervolgens heb ik er weer spijt van dat ik m'n snufferd weer in Google gestoken heb.
pi_119643212
Succes morgen blokje :)
pi_119647384
Ac: na deze gehoopte zwangerschap ben ik er wel klaar mee. Wil dan iets langer werkends. Ws spiraaltje.

Waar wonen jullie allemaal dan? Sneeuw?

Blokje. Succes bij gyn.

Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)

Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119659260
Ik was eigenlijk zaterdag alweer een stuk beter, al waren mijn darmen vandaag wel weer aan het rommelen.. Mijn buik is ook heel bol, maar ik let er verder niet op, hoor... :X

Ik heb natuurlijk ook nog helemaal niet gegoogled |:(

Ik zoek een mooie steen naast het wachtbankje waar ik onder kan schuilen.. Gelukkig een hoop afleiding met de verjaardag van mijn vriend en <O) ... Vrijdag zijn we precies een jaar geregistreerd partner, is toch een mooie dag om te testen... En de eisprong is dan 2 weken terug (of anders min 12 dagen).. Had ik al gezegd dat de Progesteronwaarde in mijn bloed al 40.5 was... dat is ook erg hoog (dat wijst in ieder geval op een eisprong, maar dit stijgt ook als je zwanger bent..).

Ooh, waar is die steen.... ;) Iedereen veel succes/sterkte! :*
pi_119660741
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Klopt, we seksen dan ook maar gewoon wat in het rond :Y)
pi_119663567
Vanmiddag weer een positieve ovutest. Wordt er eerlijk gezegd niet veel wijzer van zo. Google maar aangeslingerd, maar of ik daar vrolijk van word :X. Ervaringen van meiden die toen al zwanger bleken. Dat is natuurlijk wel positief, maar kan me niet voorstellen dat dit voor mij opgaat. Of dat er meerdere keren door je lichaam geprobeerd wordt om een eisprong te laten plaats vinden die vervolgens mislukt, waarna er een vollgende LH piek plaats vindt.
Maar goed ik test gewoon door. Vanavond ook getest en die was weer negatief. Vanmiddag was wel met hele geconcentreerde urine, want had nog niet heel veel gedronken. Zal best iets invloed hebben, maar geloof niet dat die dan in eens positief kan zijn daardoor.

Verder kregen we zaterdag van schoonzus en broer te horen dat ze in verwachting zijn. Heel leuk voor hun, maar had hiervan wel even een dipje.

verder las ik dat het druk is op het wachtbankje. Ik wil ieereen veel succes wensen met wachten en hopelijk komt er een vloedgolf met streepjes voorbij. Babbel al zit je naast het bankje onder de steen ik hoop dat je meegaat met de vloedgolf aan streepjes.
pi_119664152
Heel begrijpelijk dat je daar n dipje van krijgt sethiwe. Ik zag je naam als laatste post staan en moest even kijken. Ovutesten werkten bij mij niet als zwangerschapstest. Werden niet donker. En bij mij was het streepje echt veel donkerder op de dag van/voor de eisprong. Met geconcentreerde urine waren allebei de streepjes dan wat donkerder, maar de verhouding tussen de 2 was dan gelijk.

Het is alweer te lang geleden dat er hier iets te vieren was. Ik ga duimen voor streepjes!
pi_119665214
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Blokje. het volgende:
Dank voor het warme welkom dames O+

Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.

Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
Welkom Blokje!

Ja daar zit ik inderdaad ook aan te denken. Want die hormonen hoef ik echt niet meer. Door die afkickverschijnselen heb ik echt het idee dat die niet goed zijn voor mij. Maar dat is van later zorg.
Eerst maar eens zorgen dat we twee streepjes krijgen (gvd)!!!

Hoe is het afgelopen bij de gyn?
Oost west, mij best.
pi_119665486
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bent :@ Niet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_119665668
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:

Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)

Niets bijzonders hoor :D Ik hield heel veel vocht vast. En een week later zat ik ieder uur op de WC om het er weer uit te piesen.

Sethiwe :*

Roomsnoes, voor mij is dat een reden om bewust niet te gaan googelen. Mijn vriend is fysio en heeft af en toe patienten die er heilig van overtuigd zijn dat ze een bepaald iets hebben, omdat ze dat via internet geconstateerd hebben. En dan blijkt het 9 van de 10 keer niet zo te zijn. Ik denk dat dat met de ovu testen een zelfde iets is, alleen dan lees je wat positievere verhalen natuurlijk :) Ieder lichaam is anders en reageert ook anders. Google kan je grootste vijand zijn, of je beste vriend, maar uiteindelijk is het je eigen lichaam wat uitsluitsel geeft, al duurt het bij de een wat langer dan bij de ander.
pi_119665945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bent :@ Niet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent ;)
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was :9
pi_119666098
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was :9
De eerste weken gingen bij mij ook nog wel, maar nu is het gewoon weg, foetsie ;( Niet dat we geen seks hebben hoor, maar het gevoel dat ik mn vriend wilde bespringen heb ik al heeeel lang niet meer gehad. En dat vlakke gevoel van toen ik aan de pil was, dat heb ik nu weer. De spontaniteit en levenslust is een beetje weg, en dat mis ik enorm. Maarja, het is voor een goed doel allemaal natuurlijk, maar no way dat ik ooit weer aan de pil ga ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_119666503
Dat is niet automatisch zo Spirit, blijft per persoon verschillen. Bovendien zijn de hormonen in de pil kunstmatig.
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:35:09 #295
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119666958
Van de pil is opzich bekend dat het je libido behoorlijk aan gort kan helpen, maar het verschilt per persoon. Ik had er bij mijn eerste pil ook heel erg veel last van. Er moest bij mij heel (maar dan ook echt heel, heel, heel) wat gebeuren voor ik zin kreeg. Dat is voor de vriend die ik toen had best 'zwaar' geweest en ik wil dat mijn huidige vriend ook niet aan gaan doen, mocht ik ooit weer eens aan de pil willen gaan.

Van zwangerschap weet ik dat niet. Ik ben natuurlijk (kort) zwanger geweest, maar ik kan me niet meer herinneren of ik toen meer zin, gelijke zin, of minder zin had.
pi_119667076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga compleet van de leg van alle hormonen in alle vormen van anticonceptie maar als ik zwanger ben heb ik veel meer zin! :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:53:25 #297
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_119667359
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij

Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
pi_119667549
Redden jullie het financieel zonder jouw baan een poosje?
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:15:36 #299
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119667878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij

Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
-O-

Knuffel.

Zouden jullie het niet een tijdje uit kunnen zingen zonder jouw inkomen? Wat Pvoesss vraagt.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:19:48 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119667967
Wat ik me trouwens nog afvroeg. Hebben jullie al dat geslak ook wel eens zó erg gehad dat het bij je benen langs naar beneden liep? :X Het is bij mij nu weer wat rustiger, maar de afgelopen twee/drie dagen was het echt niet te houden. Ik vond het echt heel raar (en ook best wel vervelend). Heb het er lekker plastisch met een goede vriendin van me over gehad, en die zei dat ze dat nooit zó erg gehad had.

Iemand enig idee? Het was echt niet omnomnom :Y) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')