Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij!)
*sluipt weer weg...
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor laterquote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet.![]()
Dat ga ik m'n collega's toch niet aan doen, getuige zijn van onze heerlijke, wilde geyle neuckseks?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later.
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat.
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later.
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat.
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenlandquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.
Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland. Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven
.
Uhu. Er is hier wel camerabewakingquote:Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook
Hij zit al sinds zondag aan de antibiotica. Sinds toen at 'ie nog wel, maar gisteravond wilde 'ie ineens niet meer.. Volgens vriend had 'ie vannacht nog wel wat op, maar ik kon het niet zo goed beoordelen dus ik heb even niet iets waar ik me aan kan vastklampen van 'ZIE, HIJ REDT HET GEWOON, MIJN HELD, MIJN SUPERDUPERDINGquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat naar Skippyis er wat aan te doen nog?
Welke app heb je eigenlijk? Bij mijn app (womanlog) komen er ook hartjes als je sekst
Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:
Merk ook veel verschil in libido zonder of met de nuvaring.
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.
Hoewel mijn libido nooit zo bedroevend laag was als toen ik nog aan de pil was
(En toen ik stopte met de pil kwam mijn libido terug. Alleen niet meer voor m'n ex![]()
)
Nu ben ik ineens weer misselijk. Exact dezelfde misselijheid als toen ik zwanger was. Ik word hier tuureluurs van.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:
Projskippy beterschap met je huisdier. Wat voor een huisdier(en) heb je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:07 schreef ProjSkippy het volgende:
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!
Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen komquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook niet. Niet lang nadat ik stopte, ging ik kwijlen van ongeveer alle mannen die ik zag
.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen kom.
Oh haiiii vriend die hier af en toe mee leest.Ik houd alleen van jou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeetje, zoetsappig heey!quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]Haaiiii vriend van Skippy
![]()
.
Klinkt misschien heel zoetsappig, maar sinds ik mijn vriend ken, heb ik dat eigenlijk nooit meer bij een andere man. Hij is gewoon 'the one' en ik heb nul behoefte aan een ander. Of fantaseren over een ander. Of kijken naar een ander. Het komt gewoon niet eens in me op. Terwijl ik best een turbulente vrijgezellentijd heb gehad daarvoor
. Tijdje terug zat ik in m'n eentje in een kroeg (ik moest wat tijd doden tussen twee afspraken in) en toen begon de barman met me te flirten
. Ik voelde me gevleid en beledigd tegelijk
![]()
![]()
.
Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Cwen het volgende:
Skippy,. Ik heb zelf ook huisdieren, katten weliswaar, en ik heb een idee hoe je je voelt. Ik hoop dat hij of zij er weer bovenop komt!
Succes, hopelijk werkt datquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.
Hij heeft een heule grote spuit met water en glucose gehad. Ik had nog nooit zo'n grote gezienquote:
Ik heb gelezen dat ze dan maximaal 24 uur na elkaar springen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:53 schreef Wumb het volgende:
Er bestaat toch zoiets als tweeëige tweelingen? Al zit er met zo'n tijdbestek dan wel veel verschil in leeftijd.
Zoiets heb ik ook ergens gelezen, weet bij god niet meer waarquote:Op zaterdag 24 november 2012 10:25 schreef Babbel1 het volgende:
Chanty![]()
Over de ovulatietesten; volgens mij word je altijd ongesteld als er een eisprong is geweest (zonder bevruchting natuurlijk). Het kan volgens mij niet zo zijn dat je meerdere eisprongen hebt. Als je dan vaker een positieve ovulatietest hebt binnen één cyclus kan het wel zijn dat je lijf meerdere keren probeert om het ei te laten springen, maar dat dit op de een of andere manier niet lukt.. Daardoor krijg je meerdere keren een LH-piek.. Maar dit weet ik niet helemaal zeker, iemand die dit kan bevestigen?
Skippy ook op het wachtbankje. Wel kapot geschoten door m'n 'dat-verrekte-wachtbankje-kill-it-with-fire-smiley' overigens.quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef Musique het volgende:
Cwen, wumb, zomer, cethiwe en momo op het wachtbankjeHopelijk het laatste wachtbankje!
Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Wel heb ik duidelijk alle symptonen die ik maandelijks heb, dus ik verwacht het nog steeds binnen nu en heel snel.
Niet in Nederland... maar sneeuw en regen hier. Met -1 wordt dat dus een gladde boel vannachtquote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Musique het volgende:
Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van
Hihi, dat gaat het hier ook ooit wel worden. Ik ben niet zo'n trouwe slikker en een prikpil oid krijg je mij echt niet aan. Maar voor ik weer wat moet gaan slikken zijn we al een hoop aantal jaren verder, denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes
Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt.
Klopt, we seksen dan ook maar gewoon wat in het rondquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Welkom Blokje!quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Blokje. het volgende:
Dank voor het warme welkom dames
Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.
Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
Niets bijzonders hoorquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bentNiet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent
De eerste weken gingen bij mij ook nog wel, maar nu is het gewoon weg, foetsiequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was
Ik ga compleet van de leg van alle hormonen in alle vormen van anticonceptie maar als ik zwanger ben heb ik veel meer zin!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bentNiet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij
Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |