Niet in Nederland... maar sneeuw en regen hier. Met -1 wordt dat dus een gladde boel vannachtquote:Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Musique het volgende:
Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van
Hihi, dat gaat het hier ook ooit wel worden. Ik ben niet zo'n trouwe slikker en een prikpil oid krijg je mij echt niet aan. Maar voor ik weer wat moet gaan slikken zijn we al een hoop aantal jaren verder, denk ik.quote:Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes
Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt.
Klopt, we seksen dan ook maar gewoon wat in het rondquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Welkom Blokje!quote:Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Blokje. het volgende:
Dank voor het warme welkom dames
Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.
Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
Niets bijzonders hoorquote:Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bentNiet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent
De eerste weken gingen bij mij ook nog wel, maar nu is het gewoon weg, foetsiequote:Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was
Ik ga compleet van de leg van alle hormonen in alle vormen van anticonceptie maar als ik zwanger ben heb ik veel meer zin!quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bentNiet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij
Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |