abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119635016
Het wordt nu wel heel druk op het wachtbankje hoor... Erg onvruchtbare maanden de afgelopen tijd... :(

Ik ga vrijdag weer testen maar heb niet het gevoel dat het deze maand wat geworden is. Ik voel me niet anders dan vorige maand. Ben zelfs minder misselijk. Dus ik denk niet dat het raak is. Maar we zullen zien...

Ik merk inderdaad dat mijn libido wel is gestegen na het stoppen met de pil. Zeker in de eerste twee weken van de cyclus. Ik heb ook een tijdje de nuvaring gehad, maar ik merkte dat ik in de stopweek van de nuvaring heel veel hoofdpijn had. Daarmee had ik echt heel veel last van de hormonen. En ook een heel laag libido. Toen ik terug overstapte op de pil is dat wel iets verbeterd. Maar nu ik gestopt ben is het helemaal opgebloeid. :) Ben eigenlijk aan het twijfelen wat ik ga doen met de pil na de zwangerschap. Ik weet niet of ik daar nog terug aan kan beginnen. Of misschien een hele lichte pil nemen. Dan moet je wel goed op tijd de pil innemen, maar dan zal mijn libido misschien niet zo laag meer zijn...
Oost west, mij best.
pi_119636348
Misschien de Cerazette? :)
pi_119636648
Dank voor het warme welkom dames O+

Cwen is zeker flink aan de klus nu? ;)
Babbel, gaat het wat beter met de darmen nu?
Skip, wat naar van je cavia ;( :* Sterkte meis! Fijn dat je het bankje aan gort hebt geschoten :D
Chanty, ik heb wel een poos hier meegelezen. Je bent een sterke vrouw :*
Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.

Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
pi_119638443
Hier nog steeds niets.
Maar ik loop wel helemaal leeg :D De 2,3 kilo aan vocht die ik vasthield ben ik weer helemaal kwijt in ieder geval, dat is wel een opluchting.

Blokje succes morgen bij de gyn!

Over libido gesproken, ook het mijne is een stuk hoger sinds ik met de pil ben gestopt, en wat Zomerzon zegt, zeker in de 1e 2 weken van mijn cyclus.

Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van :{ En vanochtend toen ik op mijn werk kwam, zat er ineens een stagiaire. Ook leuk dat ze dat even melden van tevoren, niemand wist er iets van. Ik heb haar maar aan het archiveren gezet ~O>
pi_119641033
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef Musique het volgende:

Is het in NL ook zo'n triest weer? Hier is het waardeloos, grauw, grijs en veel regen. Het schijnt de hele week zo te blijven. Daar wordt een mens niet blij van :{
Niet in Nederland... maar sneeuw en regen hier. Met -1 wordt dat dus een gladde boel vannacht }:|

Ik had gisteren voor de 4e dag op rij een positieve ovutest. En dit keer echt positief, dus dat de tweede streep duidelijk donkerder was. Niet zoals vorige maand een licht tweede streepje.
En ik vind mezelf zo stom dat ik ga googelen naar ervaringen. Dan vind je alleen maar van die "ja ik was toch zwanger"-verhalen, terwijl ik eet dat dat niet kan. heb immers tussen mijn menstruatie en eerste ovutest niet gesext. En toch doorzoeken he :')

Ik moet tzt ook maar gaan nadenken over een pil oid. Nuvaring was op zich prima, ik ben nm niet zo goed in regelmatig pillen nemen. Maar zin hbben in sex is ook wel ns leuk! :Y)
pi_119641547
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes :')

Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt :P .
  maandag 26 november 2012 @ 16:28:14 #282
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119641853
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:20 schreef zandsculptuur het volgende:
Google is ook mijn grootste vijand, Roomsnoes :')

Ik ga echt nooit meer terug aan de pil. Dat wordt nog een leuke discussie tzt :P .
Hihi, dat gaat het hier ook ooit wel worden. Ik ben niet zo'n trouwe slikker en een prikpil oid krijg je mij echt niet aan. Maar voor ik weer wat moet gaan slikken zijn we al een hoop aantal jaren verder, denk ik.

@Blokje. Hihi, ja, dat kapot schieten voelde best even lekker hoor ;). Maar gezellig met z'n allen tussen de restanten heeft ook wel wat.
Succes morgen bij de gyn :).

@Roomsnoes: ik probeer me altijd tegen te houden om van alles te gaan Googlen. Maar dat lukt lang niet altijd. En vervolgens heb ik er weer spijt van dat ik m'n snufferd weer in Google gestoken heb.
pi_119643212
Succes morgen blokje :)
pi_119647384
Ac: na deze gehoopte zwangerschap ben ik er wel klaar mee. Wil dan iets langer werkends. Ws spiraaltje.

Waar wonen jullie allemaal dan? Sneeuw?

Blokje. Succes bij gyn.

Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)

Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119659260
Ik was eigenlijk zaterdag alweer een stuk beter, al waren mijn darmen vandaag wel weer aan het rommelen.. Mijn buik is ook heel bol, maar ik let er verder niet op, hoor... :X

Ik heb natuurlijk ook nog helemaal niet gegoogled |:(

Ik zoek een mooie steen naast het wachtbankje waar ik onder kan schuilen.. Gelukkig een hoop afleiding met de verjaardag van mijn vriend en <O) ... Vrijdag zijn we precies een jaar geregistreerd partner, is toch een mooie dag om te testen... En de eisprong is dan 2 weken terug (of anders min 12 dagen).. Had ik al gezegd dat de Progesteronwaarde in mijn bloed al 40.5 was... dat is ook erg hoog (dat wijst in ieder geval op een eisprong, maar dit stijgt ook als je zwanger bent..).

Ooh, waar is die steen.... ;) Iedereen veel succes/sterkte! :*
pi_119660741
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Ohja zand het frustrerende van in de war cycli is ook dat je compleet mis zat vwb enigszins gericht sexen ook.
Klopt, we seksen dan ook maar gewoon wat in het rond :Y)
pi_119663567
Vanmiddag weer een positieve ovutest. Wordt er eerlijk gezegd niet veel wijzer van zo. Google maar aangeslingerd, maar of ik daar vrolijk van word :X. Ervaringen van meiden die toen al zwanger bleken. Dat is natuurlijk wel positief, maar kan me niet voorstellen dat dit voor mij opgaat. Of dat er meerdere keren door je lichaam geprobeerd wordt om een eisprong te laten plaats vinden die vervolgens mislukt, waarna er een vollgende LH piek plaats vindt.
Maar goed ik test gewoon door. Vanavond ook getest en die was weer negatief. Vanmiddag was wel met hele geconcentreerde urine, want had nog niet heel veel gedronken. Zal best iets invloed hebben, maar geloof niet dat die dan in eens positief kan zijn daardoor.

Verder kregen we zaterdag van schoonzus en broer te horen dat ze in verwachting zijn. Heel leuk voor hun, maar had hiervan wel even een dipje.

verder las ik dat het druk is op het wachtbankje. Ik wil ieereen veel succes wensen met wachten en hopelijk komt er een vloedgolf met streepjes voorbij. Babbel al zit je naast het bankje onder de steen ik hoop dat je meegaat met de vloedgolf aan streepjes.
pi_119664152
Heel begrijpelijk dat je daar n dipje van krijgt sethiwe. Ik zag je naam als laatste post staan en moest even kijken. Ovutesten werkten bij mij niet als zwangerschapstest. Werden niet donker. En bij mij was het streepje echt veel donkerder op de dag van/voor de eisprong. Met geconcentreerde urine waren allebei de streepjes dan wat donkerder, maar de verhouding tussen de 2 was dan gelijk.

Het is alweer te lang geleden dat er hier iets te vieren was. Ik ga duimen voor streepjes!
pi_119665214
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:45 schreef Blokje. het volgende:
Dank voor het warme welkom dames O+

Zomerzon, is misschien een koperspiraaltje iets? Ik heb nu anderhalf jaar de multiload: Libido helemaal top en eigenlijk nergens last van.

Morgen dus naar de gyn..vind het spannend!
Welkom Blokje!

Ja daar zit ik inderdaad ook aan te denken. Want die hormonen hoef ik echt niet meer. Door die afkickverschijnselen heb ik echt het idee dat die niet goed zijn voor mij. Maar dat is van later zorg.
Eerst maar eens zorgen dat we twee streepjes krijgen (gvd)!!!

Hoe is het afgelopen bij de gyn?
Oost west, mij best.
pi_119665486
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bent :@ Niet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_119665668
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:02 schreef DJMomo het volgende:

Musique waar ben je op leeggelopen dan? (Wil ik dat weten?)

Niets bijzonders hoor :D Ik hield heel veel vocht vast. En een week later zat ik ieder uur op de WC om het er weer uit te piesen.

Sethiwe :*

Roomsnoes, voor mij is dat een reden om bewust niet te gaan googelen. Mijn vriend is fysio en heeft af en toe patienten die er heilig van overtuigd zijn dat ze een bepaald iets hebben, omdat ze dat via internet geconstateerd hebben. En dan blijkt het 9 van de 10 keer niet zo te zijn. Ik denk dat dat met de ovu testen een zelfde iets is, alleen dan lees je wat positievere verhalen natuurlijk :) Ieder lichaam is anders en reageert ook anders. Google kan je grootste vijand zijn, of je beste vriend, maar uiteindelijk is het je eigen lichaam wat uitsluitsel geeft, al duurt het bij de een wat langer dan bij de ander.
pi_119665945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Als je niet zo goed tegen de hormonen in de pil kan, kun je je lol op als je zwanger bent :@ Niet om jullie te ontmoedigen hoor, maar vergeet ook niet van dat hoge libido en het "jezelf zijn" te genieten nu je nog niet zwanger bent ;)
Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was :9
pi_119666098
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:49 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Mijn libido rees juist de pan uit toen ik zwanger was :9
De eerste weken gingen bij mij ook nog wel, maar nu is het gewoon weg, foetsie ;( Niet dat we geen seks hebben hoor, maar het gevoel dat ik mn vriend wilde bespringen heb ik al heeeel lang niet meer gehad. En dat vlakke gevoel van toen ik aan de pil was, dat heb ik nu weer. De spontaniteit en levenslust is een beetje weg, en dat mis ik enorm. Maarja, het is voor een goed doel allemaal natuurlijk, maar no way dat ik ooit weer aan de pil ga ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_119666503
Dat is niet automatisch zo Spirit, blijft per persoon verschillen. Bovendien zijn de hormonen in de pil kunstmatig.
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:35:09 #295
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119666958
Van de pil is opzich bekend dat het je libido behoorlijk aan gort kan helpen, maar het verschilt per persoon. Ik had er bij mijn eerste pil ook heel erg veel last van. Er moest bij mij heel (maar dan ook echt heel, heel, heel) wat gebeuren voor ik zin kreeg. Dat is voor de vriend die ik toen had best 'zwaar' geweest en ik wil dat mijn huidige vriend ook niet aan gaan doen, mocht ik ooit weer eens aan de pil willen gaan.

Van zwangerschap weet ik dat niet. Ik ben natuurlijk (kort) zwanger geweest, maar ik kan me niet meer herinneren of ik toen meer zin, gelijke zin, of minder zin had.
pi_119667076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga compleet van de leg van alle hormonen in alle vormen van anticonceptie maar als ik zwanger ben heb ik veel meer zin! :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:53:25 #297
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_119667359
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij

Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
pi_119667549
Redden jullie het financieel zonder jouw baan een poosje?
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:15:36 #299
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119667878
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gedoe met die ovulatie testen ga ik niet aan beginnen. O.o veel te veel geneuroot voor mij

Hier is alles een beetje in de was geschopt. Ik raak misschien in februari mijn baan kwijt en zwanger solliciteren.. Nou goed, we zien wel waar het schip strand.
-O-

Knuffel.

Zouden jullie het niet een tijdje uit kunnen zingen zonder jouw inkomen? Wat Pvoesss vraagt.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:19:48 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119667967
Wat ik me trouwens nog afvroeg. Hebben jullie al dat geslak ook wel eens zó erg gehad dat het bij je benen langs naar beneden liep? :X Het is bij mij nu weer wat rustiger, maar de afgelopen twee/drie dagen was het echt niet te houden. Ik vond het echt heel raar (en ook best wel vervelend). Heb het er lekker plastisch met een goede vriendin van me over gehad, en die zei dat ze dat nooit zó erg gehad had.

Iemand enig idee? Het was echt niet omnomnom :Y) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')