Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij!)
*sluipt weer weg...
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor laterquote:Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet.![]()
Dat ga ik m'n collega's toch niet aan doen, getuige zijn van onze heerlijke, wilde geyle neuckseks?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later.
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat.
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later.
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat.
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenlandquote:Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.
Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen
quote:Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland. Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |