abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119466417
Het is inderdaad waar dat je het na 7/8 weken al kan vertellen. Als het zo is dan zal ik het inderdaad met kerst voor iedereen mooi inpakken :).
Ik voel weer dezelfde misselijkheid die ik de vorige keer had na de eisprong, maar nu wel minder hoofdpijn. Dus ik weet het weer niet. We hopen gewoon weer op twee streepjes dit keer...

Cwen, ik had inderdaad afgelopen maandag ook het idee dat er ineens allemaal mooie mannen bij de sportschool waren ja... Vond het al raar. :D
Oost west, mij best.
pi_119480422
wij hebben de eerste keer gewacht tot na de 1e echo. Dat wilde vent graag zo. Toevallig was het toen net Sinterklaas, dus toen hebben we heel tacky babysokjes aan onszelf kado gedaan, met een nog tacky'er rijmpje ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 22 november 2012 @ 09:03:55 #203
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119496163
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij! o|O)
*sluipt weer weg...
  donderdag 22 november 2012 @ 10:46:56 #205
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119496290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij! o|O)
*sluipt weer weg...
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet. :@
pi_119496313
Haha gewoon doen, wilde verwekking! >:O
pi_119496634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet. :@
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later 8-).
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat :7.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:23:26 #208
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119497283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat :7.
Dat ga ik m'n collega's toch niet aan doen, getuige zijn van onze heerlijke, wilde geyle neuckseks? :X
pi_119497365
Je had nog helemaal niks gezegd over die collega's joh! In de lift dan maar.
pi_119497467
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook :@
Sarcasme. Herken het.
pi_119497504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.

Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119497564
Ik ben in Hamburg verwekt rond oud en nieuw, vind ik wel leuk eigenlijk, romantisch weekendje weg (ik denk eigenlijk liters alcohol, maar goed) O+
pi_119500062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.

Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen :{
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland :') . Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven :P .
pi_119502187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland :') . Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven :P .
:D En zo is mijn neefje een Italiaantje. De onze wordt hoe dan ook een Fransje. Wij wonen namelijk in Frankrijk :)

Overmorgen heb ik mijn NOD. Ik ben benieuwd, wat ik al eerder zei, ik heb niet het gevoel dat het deze maand raak is. Maar je weet het niet hè...
pi_119502332
Spannend, musique!
pi_119503933
Spannend, Musique!

En een spannende avond voor Skippy dus... ;)
Home is where the O+ is...
pi_119504981
Hier nog steeds geen spoor van het maandelijkse feestje.
Ik heb ook geen klachten meer waardoor ik denk: ik zou zwanger kunnen zijn. Idem voor ongesteld worden.
Dusch. Ik word er een beetje flauw van. Doe gewoon, lijf! :')
pi_119507173
ProjSkippy, lekker, slakkensoep :9.

Musique en zand, spannend!
pi_119508027
Escargo-go-go! *O*
pi_119528175
Weer negatief getest vanmorgen. Nouja, dan zal het ook wel niet. Dan maar geduldig wachten op mn menstruatie... en we gaan gewoon voor het kerstcadeautje O+!
pi_119528230
Balen zand :(.
Het is altijd spannend dit topic te openen, niet wetende of je een mooie verrassing tegemoet komt.
pi_119528249
Ik baal vooral dat ik nog niks weet nu :').
Hopelijk plast iemand anders snel streepjes! Musique is als volgende aan de beurt toch? ;)
pi_119528291
Ja precies, ik snap dat je daarom baalt. Die onzekerheid is echt niet grappig.

Ik ben zelf benieuwd wanneer m'n nod is. Straks kom ik weer voor niks in onzekerheid te zitten :').

En ja, Musique moet gewoon streepjes plassen! Dat klinkt als musique in de oren. :')
pi_119528663
Balen zand :(. Die onzekerheid is idd heel erg vervelend!

Ik ben nog steeds behoorlijk 'bunny', dus ei zal wel vandaag of morgen zijn. Ik ben nog steeds verbijsterd dat mijn hoofd, dat mede door mijn ASS toch normaliter niet echt snel naar seks staat, zich een paar dagen per maand er zó veel zin in heeft! Om over mijn lijf nog niet te spreken... Ik vind het echt bizar. Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook wel?
Home is where the O+ is...
pi_119528700
Ik heb om hele andere redenen een hele poos niet zo'n enorm libido gehad, maar het idee dat er een kind van kon komen maakte wel iets in me los ja >:) O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')