abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119466417
Het is inderdaad waar dat je het na 7/8 weken al kan vertellen. Als het zo is dan zal ik het inderdaad met kerst voor iedereen mooi inpakken :).
Ik voel weer dezelfde misselijkheid die ik de vorige keer had na de eisprong, maar nu wel minder hoofdpijn. Dus ik weet het weer niet. We hopen gewoon weer op twee streepjes dit keer...

Cwen, ik had inderdaad afgelopen maandag ook het idee dat er ineens allemaal mooie mannen bij de sportschool waren ja... Vond het al raar. :D
Oost west, mij best.
pi_119480422
wij hebben de eerste keer gewacht tot na de 1e echo. Dat wilde vent graag zo. Toevallig was het toen net Sinterklaas, dus toen hebben we heel tacky babysokjes aan onszelf kado gedaan, met een nog tacky'er rijmpje ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 22 november 2012 @ 09:03:55 #203
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119496163
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij! o|O)
*sluipt weer weg...
  donderdag 22 november 2012 @ 10:46:56 #205
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119496290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:42 schreef Suikertante het volgende:
(dan zit je hier verkeerd ProjSkippy, aan de slag jij! o|O)
*sluipt weer weg...
Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet. :@
pi_119496313
Haha gewoon doen, wilde verwekking! >:O
pi_119496634
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:46 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ja zeg, ik ben op m'n werk. Nou heeft het me altijd al geyl geleken om m'n vriend alles van m'n bureau te laten maaien en mij daar dan op te gooien maar ik durf niet. :@
Gewoon doen, levert ook nog eens een leuke anekdote op voor later 8-).
"Zeg zoon, wist je eigenlijk dat jij bent verwekt op mama's bureau?"
Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat :7.
  donderdag 22 november 2012 @ 11:23:26 #208
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119497283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Doet het vast leuk als 'ie met zijn eerste biertje tussen zijn 17-jarige scootervriendjes staat :7.
Dat ga ik m'n collega's toch niet aan doen, getuige zijn van onze heerlijke, wilde geyle neuckseks? :X
pi_119497365
Je had nog helemaal niks gezegd over die collega's joh! In de lift dan maar.
pi_119497467
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook :@
Sarcasme. Herken het.
pi_119497504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.

Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119497564
Ik ben in Hamburg verwekt rond oud en nieuw, vind ik wel leuk eigenlijk, romantisch weekendje weg (ik denk eigenlijk liters alcohol, maar goed) O+
pi_119500062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef Tally het volgende:
Van die opmerkingen heb ik ook gehoord : Ze is verwekt in de kinderkamer op de grond. We kregen spontaan zin.

Ja en ik droog spontaan op van zulke opmerkingen :{
Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland :') . Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven :P .
pi_119502187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Toen ik mijn neefje voor 't eerst vast hield, zei mijn zwager: 'kijk, ons kleine griekje'. De kerst daarvoor zaten we met de hele familie in Griekenland :') . Mijn zus vond het overigens niet grappig, ik zag haar op de achtergrond haar man een flinke mep geven :P .
:D En zo is mijn neefje een Italiaantje. De onze wordt hoe dan ook een Fransje. Wij wonen namelijk in Frankrijk :)

Overmorgen heb ik mijn NOD. Ik ben benieuwd, wat ik al eerder zei, ik heb niet het gevoel dat het deze maand raak is. Maar je weet het niet hè...
pi_119502332
Spannend, musique!
pi_119503933
Spannend, Musique!

En een spannende avond voor Skippy dus... ;)
Home is where the O+ is...
pi_119504981
Hier nog steeds geen spoor van het maandelijkse feestje.
Ik heb ook geen klachten meer waardoor ik denk: ik zou zwanger kunnen zijn. Idem voor ongesteld worden.
Dusch. Ik word er een beetje flauw van. Doe gewoon, lijf! :')
pi_119507173
ProjSkippy, lekker, slakkensoep :9.

Musique en zand, spannend!
pi_119508027
Escargo-go-go! *O*
pi_119528175
Weer negatief getest vanmorgen. Nouja, dan zal het ook wel niet. Dan maar geduldig wachten op mn menstruatie... en we gaan gewoon voor het kerstcadeautje O+!
pi_119528230
Balen zand :(.
Het is altijd spannend dit topic te openen, niet wetende of je een mooie verrassing tegemoet komt.
pi_119528249
Ik baal vooral dat ik nog niks weet nu :').
Hopelijk plast iemand anders snel streepjes! Musique is als volgende aan de beurt toch? ;)
pi_119528291
Ja precies, ik snap dat je daarom baalt. Die onzekerheid is echt niet grappig.

Ik ben zelf benieuwd wanneer m'n nod is. Straks kom ik weer voor niks in onzekerheid te zitten :').

En ja, Musique moet gewoon streepjes plassen! Dat klinkt als musique in de oren. :')
pi_119528663
Balen zand :(. Die onzekerheid is idd heel erg vervelend!

Ik ben nog steeds behoorlijk 'bunny', dus ei zal wel vandaag of morgen zijn. Ik ben nog steeds verbijsterd dat mijn hoofd, dat mede door mijn ASS toch normaliter niet echt snel naar seks staat, zich een paar dagen per maand er zó veel zin in heeft! Om over mijn lijf nog niet te spreken... Ik vind het echt bizar. Ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook wel?
pi_119528700
Ik heb om hele andere redenen een hele poos niet zo'n enorm libido gehad, maar het idee dat er een kind van kon komen maakte wel iets in me los ja >:) O+
pi_119528890
Ik heb altijd wel een hoog libido. Maar vooral rond die dagen, ja ;).
pi_119528908
Cwen, wat is ASS? :@
pi_119529006
Hier ook geen 2 streepjes vanmorgen ongesteld geworden, 2 dagen te vroeg. :(
pi_119529036
:(
Hallo streepjesseizoen, waar blijf je?
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:26:52 #230
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119529424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
Zul je net zien dat ze camerabewaking hebben ook :@
Uhu. Er is hier wel camerabewaking :9~ . Geen lift.

Hihi, ik heb om me heen nog niet van dat soort Italiaantje/Griekje/.../verhalen gehoord. Ik heb ook eigenlijk geen idee of ik ook ergens bijzonder vandaan kom :D . Toch maar eens mijn moeder vragen whatsappen.

Spannend Musique! ^O^

Mweh, Zandsculptuur en Martine -O- .

@Cwen Een bepaalde periode van de maand heb ik véél meer zin in seks. :9~ Je ziet het ook in de app die we bijhouden. Dan staat er ineens een behoorlijk aantal hartjes (aka er heeft geyle neuckseks plaatsgevonden) bij elkaar in de buurt en dan is het ineens weer rustiger. Overigens hangt het bij mij ook wel heel erg samen met hoeveel stress ik heb. Ik ben echt een ziekelijke stresskip en op dat soort momenten kan ik me niet tot seks zetten behalve na een massage van een uur van vriend, maar daar heeft 'ie ook niet altijd zin in.

Hier was de avond en nacht best spannend, maar niet om de goede redenen -O- . Een van m'n huisdieren is behoorlijk ziek en wil eigenlijk niet meer eten. Een van m'n andere beestjes is net een paar weken geleden overleden aan (waarschijnlijk) het zelfde dus ik stress me helemaal kapot. :'(
pi_119529488
Wat naar Skippy ;( is er wat aan te doen nog?
Welke app heb je eigenlijk? Bij mijn app (womanlog) komen er ook hartjes als je sekst :9
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:33:51 #232
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119529571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:29 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat naar Skippy ;( is er wat aan te doen nog?
Welke app heb je eigenlijk? Bij mijn app (womanlog) komen er ook hartjes als je sekst :9
Hij zit al sinds zondag aan de antibiotica. Sinds toen at 'ie nog wel, maar gisteravond wilde 'ie ineens niet meer.. Volgens vriend had 'ie vannacht nog wel wat op, maar ik kon het niet zo goed beoordelen dus ik heb even niet iets waar ik me aan kan vastklampen van 'ZIE, HIJ REDT HET GEWOON, MIJN HELD, MIJN SUPERDUPERDING *O* '. Hij moet het voornamelijk zelf doen nu (en met de antibiotica), maar hij moet wel blijven eten.

Ik gebruik 'Mijn biologische klok' van Predictor. Werkt heel prettig!
pi_119531259
Martine balen :*

Zandsculptuur wat balen dat je lichaam nog van slag lijkt te zijn na de miskraam.

Projskippy beterschap met je huisdier. Wat voor een huisdier(en) heb je?

Libido gaat idd omhoog rond de eisprong >:)
Merk ook veel verschil in libido zonder of met de nuvaring.
pi_119533194
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:
Merk ook veel verschil in libido zonder of met de nuvaring.
Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.
Hoewel mijn libido nooit zo bedroevend laag was als toen ik nog aan de pil was :')
(En toen ik stopte met de pil kwam mijn libido terug. Alleen niet meer voor m'n ex :@ :') )

Nu ben ik ineens weer misselijk. Exact dezelfde misselijheid als toen ik zwanger was. Ik word hier tuureluurs van :') .
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:07:21 #235
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119533600
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 11:54 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ja he?! Verschil tussen dag en nacht vond ik.
Hoewel mijn libido nooit zo bedroevend laag was als toen ik nog aan de pil was :')
(En toen ik stopte met de pil kwam mijn libido terug. Alleen niet meer voor m'n ex :@ :') )

Nu ben ik ineens weer misselijk. Exact dezelfde misselijheid als toen ik zwanger was. Ik word hier tuureluurs van :') .
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!

Kusje voor je tuureluursheid :* .

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:47 schreef Sethiwe het volgende:

Projskippy beterschap met je huisdier. Wat voor een huisdier(en) heb je?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119533972
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:07 schreef ProjSkippy het volgende:
Dát! Dat had ik ook! Haha, bij mij en m'n ex boterde het in bed ook echt niet meer, omdat ik gewoon 0 zin had. Pas in de laatste weken van onze relatie ben ik gestopt met de pil (omdat ik het idee had van de pil die ik toen had iedere keer nog al misselijk te worden. Ik wilde kijken of, wanneer ik zou stoppen, die misselijkheid ook weg ging).. En toen kwam m'n libido om de hoek kijken, zooooo, hallo!
Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook niet :P. Niet lang nadat ik stopte, ging ik kwijlen van ongeveer alle mannen die ik zag :9~ .
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:27:03 #237
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119534193
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:19 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Haha, zo herkenbaar! Ik dacht: we hebben toch nooit seks, dus die pil hoeft dan ook niet :P. Niet lang nadat ik stopte, ging ik kwijlen van ongeveer alle mannen die ik zag :9~ .
Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen kom :@ .

Oh haiiii vriend die hier af en toe mee leest. :W Ik houd alleen van jou O+ O+ O+ O+ O+
pi_119534343
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:27 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ooh, maar dat doe ik stiekem nog steeds bij allerlei mannen die ik tegen kom :@ .

Oh haiiii vriend die hier af en toe mee leest. :W Ik houd alleen van jou O+ O+ O+ O+ O+
:D Haaiiii vriend van Skippy :W O+.

Klinkt misschien heel zoetsappig, maar sinds ik mijn vriend ken, heb ik dat eigenlijk nooit meer bij een andere man :@ . Hij is gewoon 'the one' en ik heb nul behoefte aan een ander. Of fantaseren over een ander. Of kijken naar een ander. Het komt gewoon niet eens in me op. Terwijl ik best een turbulente vrijgezellentijd heb gehad daarvoor :') . Tijdje terug zat ik in m'n eentje in een kroeg (ik moest wat tijd doden tussen twee afspraken in) en toen begon de barman met me te flirten :o . Ik voelde me gevleid en beledigd tegelijk :') :@ :').
pi_119536751
Zand: ASS is Asperger's Syndroom, een milde en iets afwijkende variant van autisme. Heel kort samengevat: ik ben bovengemiddeld intelligent, maar niet zo goed met sociale vaardigheden en dus ook niet met fysieke aangelegenheden ;).
En wat balen dat je cyclus zo moeilijk doet :( . Maar ik word bijvoorbeeld ook misselijk vlak voor m'n ongesteldheid.

Martine, verdikkie :(

Skippy, :* . Ik heb zelf ook huisdieren, katten weliswaar, en ik heb een idee hoe je je voelt. Ik hoop dat hij of zij er weer bovenop komt!

En ja, stress is hier ook een echte libidokiller. Gelukkig kan ik ergens weliswaar helemaal in opgaan, maar dingen ook heel erg van me af zetten, soms. Dat is wel prettig met stress op het werk enzo.

Wat man betreft, manlief en ik zijn echte high school sweethearts *; . Ik heb dus nooit echt een andere relatie gehad ofzo en kan soms dus wel naar mannen kijken van 'hoe zou het met die-en-die zijn?' Maar da's inderdaad met name rond deze tijd van de maand :9.
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:08:26 #240
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119537329
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:31 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

:D Haaiiii vriend van Skippy :W O+.

Klinkt misschien heel zoetsappig, maar sinds ik mijn vriend ken, heb ik dat eigenlijk nooit meer bij een andere man :@ . Hij is gewoon 'the one' en ik heb nul behoefte aan een ander. Of fantaseren over een ander. Of kijken naar een ander. Het komt gewoon niet eens in me op. Terwijl ik best een turbulente vrijgezellentijd heb gehad daarvoor :') . Tijdje terug zat ik in m'n eentje in een kroeg (ik moest wat tijd doden tussen twee afspraken in) en toen begon de barman met me te flirten :o . Ik voelde me gevleid en beledigd tegelijk :') :@ :').
Jeetje, zoetsappig heey! :9 :P

Ach, blijven kijken is niets mis mee :Y) . Hij doet het zelf ook en daar kunnen we best lol om hebben samen. Maar [zoetsappigmodus] hij is voor mij ook 'the one'. We begrijpen elkaar in alles, heerlijk. Ik snap mezelf ook veel beter tegenwoordig. Bij mijn ex ging het zo:

Skippy heeft kutdag, zit in hoofd helemaal vol, komt thuis, zegt 'heeft kutdag gehad'. Ex-vriend zegt: 'Oh, oké'. En dawast. Later bij het afwassen laat vriend een bord vallen. Bord blijft heel, maar Skippy springt uit vel. Janken tot in eeuwigheid endezo. Zegt ex-vriend: 'joh, het bord is nog heel hoor!' Dus Skippy legt uit: 'Het is gewoon even te veel, de welbekende druppel blabla'. Na een x aantal minuten uitleg van Skippy zegt ex-vriend: 'Maar er is niets mis met het bord hoor! Het is nog heel!' }:| }:| }:| En nee, dat bedoelde 'ie niet grappig. Verder was het overigens echt een schat hoor!

Mijn vriend begrijpt me wél, steunt me, is er voor me. En, zoals gezegd, daardoor begrijp ik mezelf ook veel beter O+ . [/zoetsappigmodus]

Maar, als er iemand met me flirt kan ik daar nog best een beetje van genieten. Ik doe er niets meer mee, maar het geeft wel m'n zelfvertrouwen een boost :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 24-11-2012 09:45:23 ]
pi_119537383
oh zand -O-

en zie nu pas martine. sjezus, helemaal stom :(

beterschap voor je huisdiertje, skippy!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:13:15 #242
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_119537498
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:51 schreef Cwen het volgende:

Skippy, :* . Ik heb zelf ook huisdieren, katten weliswaar, en ik heb een idee hoe je je voelt. Ik hoop dat hij of zij er weer bovenop komt!
Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.
pi_119537926
Zo. Met hoe ik me nu voel, denk ik haast dat mijn ovulatietesten het mis hadden en mijn eisprong pas veel later geweest is. Misselijk :r :r :r
pi_119537934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zo weer even naar de dierenarts. We hopen dat als 'ie nu nog even een extra stoot energie etc. binnen krijgt, dat 'ie dan genoeg heeft om het vol te houden tot het virus/ de bacterie (dat weten ze nog steeds niet) weg is.
Succes, hopelijk werkt dat :*
pi_119538794
Libido? Wasda?
Heb sinds het stoppen met de nuvring dat k zo nu en dan wel echt zin heb in seks, maar het is nooit veel. Maar dan heb ik nooit heel erg gehad. Het is meer dat mijn hoofd zin heeft, en dat he lichamelijke gevoel pas komt als we bezig zijn.

Ik ben weet met de eisprongtestjes bezig. Gister een knapositieve (de eerste die ik deed deze ronde). Op dag 10. Terwij ie vorige maand op dag 21 positief was/leek. Vage boel.
pi_119539874
Hallo dames :W

Ik kom me ook voorzichtig melden hier. Wel onder een kloon, aangezien ik aardig wat Fok!kers irl ook ken.
Even voorstellen.. Ik ben dus Blokje. ( O-)), 25 jaar, vriend is 32 jaar. Wonen nu dik 4 jaar samen en vonden het weleens tijd worden :P

Aanstaande dinsdag wordt mijn spiraaltje verwijderd.

Om maar met een goed voornemen dit topic in te sprinten: Dames, december streepjesregen? Als kerstcadeautjes voor onszelf? ;)
pi_119540509
Welkom blokje *O*
Kerstcadeautjes O+
pi_119541579
Hoi Blok, welkom! :W

Ik ben óók voor kerstcadeautjes, en misschien krijg ik zelfs een Sinterklaascadeautje! O~)

(geduld is zo een schone zaak...)
pi_119542282
Thanks ladies *O*

Enne, Cwen, geduld hebben is lastig..Maar hopelijk wordt het wel beloond :)
pi_119543967
Roomsnoes, wat balen dat het zo vaag is. Heb je hetzelfde merk als vorige maand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')