Dat bij ons dus eigenlijk ook. Verder is het echt een lieverd, alleen af en toe wat moeilijk. Kritiek kan 'ie gewoon echt niet aan. En hij vindt het ook kritiek wanneer ik aangeef dat ik bepaalde opmerkingen niet prettig vind 'want hij bedoelt het zo goed en probeert ook alleen maar blabla...'.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:49 schreef Musique het volgende:
Wat irritant Skippy. Dus eigenlijk mag je alleen "leuk" tegen hem zijn en geen enkele vorm van kritiek hebben op zijn gedrag? En hij kan wel tegen jou zeggen wat hij wil? Lijkt me een hele lastige situatie..
Mijn schoonmoeder heeft er ook wel een handje van trouwens. Zij heeft een hele andere levenswijze, alternatief into goeroes en mediteren, en je mag dan ook vooral géén commentaar hebben op de goeroes die zij aanhangt, want dan is ze boos en beledigd. Mijn vriend en zijn broers en zus hebben het dan ook allang opgegeven. Buiten dat is het gelukkig een schat van een vrouw die altijd voor iedereen klaarstaat en waar mogelijk wil helpen.
Zand! Wat zeg je nou! Spannend. Snel strepen plassen jijquote:Op donderdag 15 november 2012 11:16 schreef zandsculptuur het volgende:
Bij ons weet iedereen het ivm de miskraam, maar dat is zo recent dat ik niet verwacht dat iemand er binnenkort over zal beginnen.
Ik heb trouwens het idee dat het weer raak is, maar durf er nog niet zo goed op te hopen.
Nee, niet echt... toen voelde ik me vooral misselijk, dat heb ik nu niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef Cwen het volgende:
Zand, ook mijn duimen draaien, ik hoop het zó voor jullie! Voelt het hetzelfde als de vorige keer?
Hmm, Zand dat heb ik ook wel eens gehad. Ook echt heel veel. Toen heb ik ook van alles bij elkaar geroepen. Iehl! Wuh? Heh! Watte? Heh? Ik heb er bij mij nooit een touw aan kunnen vastknopen wat het nou precies geweest is.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, niet echt... toen voelde ik me vooral misselijk, dat heb ik nu niet.
Ik had net zoiets geks trouwens; het gevoel alsof ik bloedde. Dus ik snel op het toilet kijken, was het allemaal witte vloed, echt wtf zo veel.
Thanks Zandquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:46 schreef zandsculptuur het volgende:
Voor wie het nodig heeft![]()
![]()
@Skippy: nee daar lijkt het eigenlijk niet echt op, het was veel dunner en minder slijmerig (lekker plastisch weer).
Planning is volgende week ergens, maar de verleiding om eerder te testen is groot.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef ProjSkippy het volgende:
Wanneer is de planning om te gaan testen?
Dat had ik ook!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:52 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, niet echt... toen voelde ik me vooral misselijk, dat heb ik nu niet.
Ik had net zoiets geks trouwens; het gevoel alsof ik bloedde. Dus ik snel op het toilet kijken, was het allemaal witte vloed, echt wtf zo veel.
Iets lichter is ook lichter, denk ik? Lijkt mij dan negatief.quote:Op zondag 18 november 2012 15:53 schreef cheezburger het volgende:
Vraagje.... Ik ben al een week aan het klooien met de ovutesten van testjezelf, maar ze blijven negatief. Nu heb ik vandaag voor het eerst een kruidvattest gedaan (de andere zijn op en ik kon zo snel niet dezelfde krijgen) en ik ben nu in de war... Ik kreeg twee strepen, en de ovu-streep was maar een heel pietsie lichter dan de controlestreep, zéér duidelijk zichtbaar. Regel is echter dat de streep even donker of donkerder moet zijn dan je controlestreep. Hoe moet ik dat nu weer interpreteren? Positief of negatief?
Dit zou ik ook zeggen. Ik las toen wij ook bezig waren dat de ovulatietesten van KV niet zo goed Zijn, iets met vals positief of negatief. Dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 16:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Iets lichter is ook lichter, denk ik? Lijkt mij dan negatief.
Hier ook weer niet gelukt, 10 mnd nuquote:Op zondag 18 november 2012 18:05 schreef Oksel het volgende:
Hier nu officieel een jaar geen 2e streepje.
Schiet nog niet echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |