De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:46 schreef .Sparkling. het volgende:
Projskippy, stoer hoor om een babywinkel in te gaan. Ik vond dat veel te confronterend.
Herkenbaar. De hele postquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.
Inmiddels word ik vooral super hyper van babywinkels. Het is dat je er geen seks mag hebben, maar anders trok ik vriendlief gewoon zo bovenop me midden in een box (of wat er dan ook maar in de buurt staat; commode ook goed) om snel weer verder te boemsen als k'nijnen. Zodat we dan een tijdje er na gewoon ook die hele babywinkel leeg kunnen gaan kopen.
Voor mij ook, het eerste deel dan. Ik weet nog dat ik na de miskraam een Prenatal in, ik droeg het dode kindje toen zelfs nog. Waarom ik dat deed weet ik tot vandaag niet. Poeh, dat deed pijn zeg. Ik ging er huilend weer uit en sinds die tijd ben ik geen babywinkel meer in geweest.quote:
Dat geloof ik heel goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De eerste maanden na de miskraam vond ik het wel confronterend. Toen was alles eigenlijk confronterend; bepaalde data, zwangere buiken om je heen, weer ongesteld worden etc.
Oh, dat had ik niet begrepen... raar dat het zo vroeg is...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:36 schreef DJMomo het volgende:
oh maar zandsculptuur, er is wel bloed hoor. en plenty of it. Dus niet goed.![]()
maar voor jou ga ik duimen hoor! wow, spannend toch weer allemaal.
Ik word week van mensen die me Skippy noemenquote:
Voor mij is de miskraam ook al weer een aardige tijd geleden. Het roept wel nog steeds rotgevoelens op, maar ik wil er niet zo veel meer mee bezig zijn. Ik wil blij zijn met wat ik heb en blij zijn met het gevoel wat ik nu heb wanneer ik bedenk dat vriendlief en ik er nu weer helemaal voor gaan (en dat er hopelijk over een tijdje een mooie kleine hier rondkruipt)quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Voor mij ook, het eerste deel dan. Ik weet nog dat ik na de miskraam een Prenatal in, ik droeg het dode kindje toen zelfs nog. Waarom ik dat deed weet ik tot vandaag niet. Poeh, dat deed pijn zeg. Ik ging er huilend weer uit en sinds die tijd ben ik geen babywinkel meer in geweest.
Dus ik vind het wel stoer om het gewoon te doen hoor!
Ik heb dat ook heel erg gehad met mijn schoonvader. Iedere keer dat ik even misselijk was (of buikpijn had, bijvoorbeeld doordat ik net weer ongesteld was geworden) begon 'ie opmerkingen te maken over of ik zwanger was, of hij begon te wijzen op z'n eigen bolle buik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:51 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dat geloof ik heel goed.
Ik wordt er nu al verdrietig van dat onze hele vriendengroep al zwanger is of aan de kinderen zit en wij nog niet. (Mijn man is jonger en was er eerder nog niet echt aan toe, en ik wel al maar ik heb gewacht tot we er allebei voor wilden gaan.) En dan vragen ze ook bij elke verjaardag en andere gelegenheden wanneer wij nu eens gaan beginnen en grappen ze dat ik vast al zwanger ben als ik de BOB ben... Dan moet ik al moeite doen om niet boos te worden omdat ik het wel al een tijd heel graag wil, maar je toch echt met zijn 2-en moet zijn om een kindje te maken.
Ik kan me voorstellen dat dit na een miskraam nog veel erger is...
Had ik gister ook, steken rechts in mn buik. Ook helemaal van onder... Auw! Nu al de hele ochtend een zeurderig gevoel. Mn borsten zijn ook gevoelig maar dat heb ik al vaker gehad. Ik probeer er niks achter te zoeken maar ben wel heel benieuwd of ik jou kan volgen in de streepjes regenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:12 schreef zandsculptuur het volgende:
Awww, DJMomo. Daar is ook geen touw aan vast te knopen dus he. Heb je niet gewoon last van je darmen oid? Geen bloed = goed, toch?
![]()
Ik had gisteren enorme steken in mijn onderbuik, aan één kant. Nooit eerder gehad, behalve dus vorige week bij m'n eisprong. Ik word er een beetje para van. Ik zit ook onder de puistjes, daar heb ik anders echt nooit last van. Maar mijn hormonen zijn natuurlijk een beetje door elkaar gehusseld ivm de mk, dus het kan gewoon nog alle kanten op. Al hoop ik natuurlijk wel volgende week de streepjesregen te kunnen inzetten
.
Dat was wel te verwachten..quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Wumb het volgende:
En toen was ik alsnog ongesteld geworden.
Oh dat is lang... Zeker met je andere voorgaande cyclussen die zo kort waren...quote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef Wumb het volgende:
Ik weet het Tico, maar behalve het bruine geen voortekenen gehad zoals normaal.
Zulke krampen heb ik in geen jaren gehad (lig op bed). Zit op 37 dagen, ben benieuwd wat de volgende ronde wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |