Oh, je bent geen fan van Waterman nee?quote:Op zondag 4 november 2012 00:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Één puntje van kritiek in de euforie. Het duurde wel lang voor die 3-0 viel. Eerste minuten na rust lieten ze Heracles te veel voetballen. Als Waterman die bal niet tegen de lat aan grabbelt wordt het 2-1 en zitten we met zijn allen weer een half uur te billenknijpen.
Kneuzenactie van Waterman trouwens weer.
Hutchinson was inderdaad de beste van het veld. Zo heeft hij in zijn 1e seizoen bij PSV ook veel fantastische wedstrijden op het middenveld gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2012 00:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Complimenten Advocaat voor Hutchinson
Dick Advocaat had na afloop speciale complimenten voor Atiba Hutchinson. De Canadees speelde volgens de PSV coach een uitstekende pot op het middenveld. 'We wisten dat hij fantastisch kan voetballen op het middenveld. Na de blessure van Mark van Bommel kon ik hem alleen niet eerder op het middenveld zetten door de schorsing van Manolev.' Indien Van Bommel donderdag nog niet in actie komt tegen AIK, zal Hutchinson opnieuw op het middenveld staan.
Die dislikesquote:
Los daarvan, maar jij vond het dus een solide ingreep?quote:Op zondag 4 november 2012 00:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh, je bent geen fan van Waterman nee?
Tuurlijk zag dat er niet goed uit, maar verder keepte hij weer degelijk hoor. Is gewoon beter dan Tyton op dit moment.quote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Los daarvan, maar jij vond het dus een solide ingreep?
Verder heeft hij geen bal gehad man....quote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk zag dat er niet goed uit, maar verder keepte hij weer degelijk hoor. Is gewoon beter dan Tyton op dit moment.
Spelhervattingenquote:Op zondag 4 november 2012 00:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Verder heeft hij geen bal gehad man....
Nee tuurlijk niet. Maar het was geen doelpunt, en toch vond jij dat het puntje om over te zeiken. Zijn nog wel andere dingen gebeurd hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Los daarvan, maar jij vond het dus een solide ingreep?
Ik zeikte vooral over de instelling na rust. Als je weet dat je verdediging (en doelman) niet supersolide zijn, dan is dat vragen om problemen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar het was geen doelpunt, en toch vond jij dat het puntje om over te zeiken. Zijn nog wel andere dingen gebeurd hoor.
Ik heb even geen zin om alle punten weer op te rakelen. Maar deze doelman doet t beter dan zijn voorgangers. Misschien op lijnkeepgebied wat minder, maar voor de rest minstens 3dubbel beter.quote:Op zondag 4 november 2012 00:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zeikte vooral over de instelling na rust. Als je weet dat je verdediging (en doelman) niet supersolide zijn, dan is dat vragen om problemen.
Nogmaals, het ging me niet zozeer om die actie, maar meer om de instelling na rust. Als iemand in dat kwartier een foutje maakt (en dat gebeurde dus bijna) en het wordt 2-1, dan wordt het echt nog billenknijpen met dit PSV.quote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin om alle punten weer op te rakelen. Maar deze doelman doet t beter dan zijn voorgangers. Misschien op lijnkeepgebied wat minder, maar voor de rest minstens 3dubbel beter.
Nee, ok. Klopt ook. Maar 't valt me altijd op dat je iets negatiefs over Waterman moet zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging me niet zozeer om die actie, maar meer om de instelling na rust. Als iemand in dat kwartier een foutje maakt (en dat gebeurde dus bijna) en het wordt 2-1, dan wordt het echt nog billenknijpen met dit PSV.
Nou ja, we hebben ook dit jaar al gezien dat een "ongelukje" in een klein hoekje zit. Bij dit PSV is het verschil tussen een klinkende overwinning en een schlemielig gelijkspel nu eenmaal verschrikkelijk klein.quote:Op zondag 4 november 2012 00:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, ok. Klopt ook. Maar 't valt me altijd op dat je iets negatiefs over Waterman moet zeggen.
Maar goed. Ik vond 't niet echt aan instelling liggen. Het is niet bepaald dat PSV er bij de zakken neer gaan zitten is. Kansen gingen er niet in, geen kansen werden weggegeven. Alles op alles op die 3-0 te maken is natuurlijk ook weer iets te veel van 't goede.
En uiteindelijk is er (gelukkig) ook niks verkeerd gegaan. Iets wat ik vorig jaar wel had zien gebeuren.
Mwahh, ja.. Maar niet echt noemenswaardige aanvallen, imo. Al was het 2-1 geworden, had PSV gewoon wat later afstand genomen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben ook dit jaar al gezien dat een "ongelukje" in een klein hoekje zit. Bij dit PSV is het verschil tussen een klinkende overwinning en een schlemielig gelijkspel nu eenmaal verschrikkelijk klein.
En in dat eerste kwartier na rust creerde Psv niets en Heracles (juist door fouten van PSV) wel een paar aanvallen.
quote:Oja en ik blijf zeggen dat Waterman een PSV-onwaardige keeper is, maar weet sinds deze week wel waarom Tyton niet keept en heb daar nu ook alle bgrip voor.
Had ook nog een tweetal zeer beroerde spelhervattingen hoor.quote:
Heeft prima wedstrijden op het middenveld gespeeld. Is niet de man met de steekpass maar knapt heel veel verdedigend werk op.quote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hutchinson was inderdaad de beste van het veld. Zo heeft hij in zijn 1e seizoen bij PSV ook veel fantastische wedstrijden op het middenveld gespeeld.
Dat is het niet. Geen kwestie van toegeven. Laat maar.quote:Op zondag 4 november 2012 00:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Goed dat je toegeeft dat je dat nu ook ziet.
quote:Op donderdag 1 november 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
PSV wint met 4-1.
Iedereen verwacht weer wat moeizaams en is negatief en dan knallen ze er even op waardoor we tijdelijk euforisch zijn
quote:
Het gaat erom wie het zegt. Dit had ik niet verwacht van Geo4kant.quote:
owja iddquote:Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom wie het zegt. Dit had ik niet verwacht van Geo4kant.
Staat er al?quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand hier een gif van maken en in OP zetten?
Oh ja. Jij bent sneeeeeeeel.quote:
Los van de het totale gebrek aan behoefte om in te grijpen van minimaal 8 spelers van Heracles, was het een prachtgoal.quote:Op zondag 4 november 2012 12:40 schreef Scarface88 het volgende:
Volgens mij heeft Matavz nog nooit zo hard een bal ingeschoten. Mooie goal.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, opvallend weinig kwallende Ajacieden hier vandaag in het PSV-topic.
Ook wel eens lekker.
Edit: Ik mis ze wel. Misschien moet ik even bij hun gaan kijken....
Terwijl de 3-0 eigenlijk de belangrijkste goal was.quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:
De ontlading bij Wijnaldum na die 4-0 is ook op z'n zachtst gezegd bijzonder te noemen.
Wat een mongool.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-11-2012 om 16:10:57Randstad speelt tot nu toe marginale rol in eredivisie. #Feyenoord en #Ajax al op negen punten van #PSV en tien punten van #Twente zo. reageer retweet
Haten op de randstad iddquote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Wat een mongool.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 04-11-2012 om 16:10:57Randstad speelt tot nu toe marginale rol in eredivisie. #Feyenoord en #Ajax al op negen punten van #PSV en tien punten van #Twente zo. reageer retweet
quote:Op zondag 4 november 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Los van de het totale gebrek aan behoefte om in te grijpen van minimaal 8 spelers van Heracles, was het een prachtgoal.
Sterke vergelijking. Een bal binnen de 16 op 5 vierkante meter 4x over mogen spelen zonder dat er een been van de tegenstander beweegt is gewoon ongelooflijk.quote:Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als Barcelona weer eens scoort. "pak die messi toch eens aan!!!!"
Misschien moet hij het aantal spelers afkomstig uit de Randstad in de top 5 eens afzetten tegen de spelers die elders vandaan komen.....quote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Het is niet echt boeiende informatie, maar om hem een mongool te noemenquote:Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Want? Als iedereen voor de man staat, scherp is en hard inspeelt is dat voor een beoogd topclub wel te doen. Er zijn wel meer mannen in PSVshirt geweest die dat voor elkaar kregen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sterke vergelijking. Een bal binnen de 16 op 5 vierkante meter 4x over mogen spelen zonder dat er een been van de tegenstander beweegt is gewoon ongelooflijk.
Die ingooi van Willems zullen we morgenavond bij VI wel voorbij zien komen, wat een dingetje was dat zeg. Ik vond Strootman erg goed gisteren, beter dan een 7quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cijfers:
Waterman 6 (weinig te doen, maar wat ie deed was niet geweldig)
Manolev 7
Derijck 8 (eerste redelijke pot)
Marcelo 7
Willems 7 (incl ingooi)
Hutch 9 (was beest)
Stroot 7 (voor zijn doen matig)
Wijnaldum 5,5 (matig)
Narsingh 7 (mocht vaker scoren)
Lens 7 (en dat met blessure)
Mertens 9 (zou ie dan toch weer in vorm komen)
Matavz 8,5
Had een heel aantal matige passes enz.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die ingooi van Willems zullen we morgenavond bij VI wel voorbij zien komen, wat een dingetje was dat zeg. Ik vond Strootman erg goed gisteren, beter dan een 7
Bij die goal werd er amper hard ingespeeld man. Het waren allemaal boogballetjes en trage tikkies. Kijk nog eens goed, hij staat in de OP nota bene.quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want? Als iedereen voor de man staat, scherp is en hard inspeelt is dat voor een beoogd topclub wel te doen. Er zijn wel meer mannen in PSVshirt geweest die dat voor elkaar kregen.
ach normaal gesproken heeft hij geen onaardige ingooien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die ingooi van Willems zullen we morgenavond bij VI wel voorbij zien komen, wat een dingetje was dat zeg. Ik vond Strootman erg goed gisteren, beter dan een 7
Die worden alleen beroerd gebruikt.quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach normaal gesproken heeft hij geen onaardige ingooien.
Het zijn gewoon verkapte hoekschoppenquote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Precies. Hij kan van alle spelers in de eredivisie het meest verre ingooien.quote:Op zondag 4 november 2012 21:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het zijn gewoon verkapte hoekschoppen
Kreeg de indruk dat hij de bal deze keer maar een meter of 5 wou gooien, maar de bal ging maar 1 meter ofzo, het zag er best knullig uit. Kan gebeuren....quote:Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hutch stond/staat daar ook altijd als middenvelder. Ze kijken gewoon waar hij vorig jaar hele seizoen stond. Wijnaldum was vorig jaar altijd Rechts voor en daarom staat hij als aanvaller.quote:Op zondag 4 november 2012 21:59 schreef HetBrabandertje het volgende:
Blijkbaar is aanvallende middenvelder ook al gelijk aan aanvaller... Maar Hutchinson zal dan morgen wel speler van de week zijn bij VI, dat zal Gijp niet leuk vinden
Bij dat moment van Narsingh gaf hij gelijk de pass, maar die kwam tegen zn andere voet aan geloof ik. Daardoor was de controle weg en duurde het te langquote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind dat een 4 eigenlijk wel kan. Hij had tegen een team dat al knock-out was gemaakt gewoon moeite. Hij verpeste echt alle aanvallen.
Moment wanneer Narsingh buitenspel stond kwam door hem. Hij moest weer eerst aannemen en dan pas geven. En die keer dat PSV met drie man tegen over 2 verdediger en 1 keeper stond gaf hij aan Matavz in plaats van Narsingh. Hij mistte 4 100% kans.
Hij was gewoon bagger en een 4 is te verdedigen.
Hij staat op het lijstje als aanvaller, maar speelde op het middenveld, als je Wijnaldum afrekent op gemiste kansen dan had Narsingh een 2 moeten hebben, zeker omdat dat een aanvaller is. Wat heeft die veel kansen verkloot....quote:
Wat een bal kreeg Narsingh ook van Wijnaldum. Direct schieten was onmogelijk en aannemen was al lastigquote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij staat op het lijstje als aanvaller, maar speelde op het middenveld, als je Wijnaldum afrekent op gemiste kansen dan had Narsingh een 2 moeten hebben, zeker omdat dat een aanvaller is. Wat heeft die veel kansen verkloot....
Ik had het hier fout dan. Het leek erop dat hij eerst aannam.quote:Op zondag 4 november 2012 22:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bij dat moment van Narsingh gaf hij gelijk de pass, maar die kwam tegen zn andere voet aan geloof ik. Daardoor was de controle weg en duurde het te lang
Narsingh verklote veel kansen, maar had daar tegen over 2 assists en 1 doelpunt. Wijnaldum had er geen 1.quote:Op zondag 4 november 2012 22:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij staat op het lijstje als aanvaller, maar speelde op het middenveld, als je Wijnaldum afrekent op gemiste kansen dan had Narsingh een 2 moeten hebben, zeker omdat dat een aanvaller is. Wat heeft die veel kansen verkloot....
Die kans (stuiterende bal in de eerste helft) neem ik hem niet eens zo kwalijk, maar een aantal andere...tjongejonge....quote:Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een bal kreeg Narsingh ook van Wijnaldum. Direct schieten was onmogelijk en aannemen was al lastig
Die mochten er wel in idd, maar hij was niet de enige hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kans (stuiterende bal in de eerste helft) neem ik hem niet eens zo kwalijk, maar een aantal andere...tjongejonge....
Hij speelde eerst echt geweldig, scoorde alleen maar (begin seizoen)quote:Op zondag 4 november 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
Ik denk dat mensen hier Wijnaldum nog jaren lange kans willen geven, maar dat kan niet meer. Zijn contract loopt over 2.5 jaar af, dus hij moet nu presteren. Wie ziet dat nog gebeuren?
Dat moet je juist weer niet doen.quote:Op zondag 4 november 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelde eerst echt geweldig, scoorde alleen maar (begin seizoen)
Nu hij geen concurrent meer heeft, speelt hij weer bagger.. Misschien moet Dick eens overwegen om Mertens daar neer te zetten, zodat Gini eens meer inzet gaat tonen
en??quote:Op zondag 4 november 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat moet je juist weer niet doen.
Na 1 van zijn gemiste kansen durfde hij paar minuten de bal niet meer aan te raken. Hij was helemaal van slag. Was gewoon zielig. Ik zie echt talent in hem, maar hij moet zijn hoofd ff legen.
Hutch, Stroot, Mertens 8quote:
Inderdaad ben het hier wel mee eens. In het voetbal draait het om goals, hij voetbalde misschien wel leuk mee maar het gaat om de afwerking, die was dramatisch.quote:Op zondag 4 november 2012 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind dat een 4 eigenlijk wel kan. Hij had tegen een team dat al knock-out was gemaakt gewoon moeite. Hij verpeste echt alle aanvallen.
Moment wanneer Narsingh buitenspel stond kwam door hem. Hij moest weer eerst aannemen en dan pas geven. En die keer dat PSV met drie man tegen over 2 verdediger en 1 keeper stond gaf hij aan Matavz in plaats van Narsingh. Hij mistte 4 100% kans.
Hij was gewoon bagger en een 4 is te verdedigen.
quote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gini voetbalt altijd beter rond Sinterklaas.
Dit is zelfs voor jou een matige grap.quote:Op zondag 4 november 2012 22:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gini voetbalt altijd beter rond Sinterklaas.
Uhm. Mis ik iets?quote:Op maandag 5 november 2012 08:47 schreef BeamofLight het volgende:
Gelukkig is het goed weer in Lissabon. Goede keuze!
Wat is met hem? Omdat Sporting heeft verloren? Serieus? Gaan we hier om elke eikel die vervelend is weggegaan zitten gniffelen als zijn ploeg verloren heeft?quote:
Hij heeft wel een punt, Labyad is al een tijdje weg, vergeet het toch gewoon, en concentreer je op PSV. Dat is vele malen leuker (afgelopen zaterdag althans) dan een portugese ploeg die moeite heeft om te presteren.quote:Op maandag 5 november 2012 09:02 schreef tompsv18 het volgende:
Wat kan jij janken zeg de hele tijd, tering zeg
Ik begon er ook niet over, maar om nou zo overdreven te reageren slaat ook weer nergens op. Best leuk dat het slecht met hem gaat.quote:Op maandag 5 november 2012 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, Labyad is al een tijdje weg, vergeet het toch gewoon, en concentreer je op PSV. Dat is vele malen leuker (afgelopen zaterdag althans) dan een portugese ploeg die moeite heeft om te presteren.
Nee dus. Dit is puur leedvermaak. Mooi man. Wij dalijk CL en hij kutten tegen Maritimo Funchal enzo. Echt zooo jammer dat we nooit te weten krijgen dat hij eigenlijk toch wel baalt.quote:Op maandag 5 november 2012 09:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, Labyad is al een tijdje weg, vergeet het toch gewoon, en concentreer je op PSV. Dat is vele malen leuker (afgelopen zaterdag althans) dan een portugese ploeg die moeite heeft om te presteren.
Leedvermaak is gewoon treurig. Net als al die Feyenoordsupporters die het nu leuk vinden dat het met Wijnaldum slecht gaat. Sorry, maar tot dat niveau wil ik echt niet afzakken. Dat is gewoon zielig.quote:Op maandag 5 november 2012 09:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dus. Dit is puur leedvermaak. Mooi man. Wij dalijk CL en hij kutten tegen Maritimo Funchal enzo. Echt zooo jammer dat we nooit te weten krijgen dat hij eigenlijk toch wel baalt.
Wat lul jij steeds over feyenoord gast? Ik moet Labyad niet door zijn gedrag vorig jaar. Daar mag ik toch mijn mening over hebben of niet? En zal voortaan anders eerst ff een pre-post naar jou sturen ter goedkeuring, ok maat.quote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Leedvermaak is gewoon treurig. Net als al die Feyenoordsupporters die het nu leuk vinden dat het met Wijnaldum slecht gaat. Sorry, maar tot dat niveau wil ik echt niet afzakken. Dat is gewoon zielig.
Goed idee! We zullen jouw niveau eens wat op gaan krikken met persoonlijke coaching.quote:Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat lul jij steeds over feyenoord gast? Ik moet Labyad niet door zijn gedrag vorig jaar. Daar mag ik toch mijn mening over hebben of niet? En zal voortaan anders eerst ff een pre-post naar jou sturen ter goedkeuring, ok maat.
Mwah, leuk vinden. Het is meer dat iedereen het al had zien aankomen.quote:Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Leedvermaak is gewoon treurig. Net als al die Feyenoordsupporters die het nu leuk vinden dat het met Wijnaldum slecht gaat. Sorry, maar tot dat niveau wil ik echt niet afzakken. Dat is gewoon zielig.
Lang niet iedereen. Er waren er genoeg in het Feyenoord-kamp die het heel erg vonden dat Wijnaldum wegging. Als iedereen hem een koekebakker vond, dan waren er ook geen doodsbedreigingen aan zijn adres geweest.quote:Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, leuk vinden. Het is meer dat iedereen het al had zien aankomen.
Meer om de manier waarop, zeker niet om de voetballer Wijnaldum. Helemaal niet toen hij stampvoetend op 10 wilde spelen terwijl hij dat gewoon niet kan.quote:Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lang niet iedereen. Er waren er genoeg in het Feyenoord-kamp die het heel erg vonden dat Wijnaldum wegging.
Die doodsbedreigingen heb ik even gemist blijkbaar, heb je daar nog een bron voor?quote:Als iedereen hem een koekebakker vond, dan waren er ook geen doodsbedreigingen aan zijn adres geweest.
Het is dat ik geen gifje heb van de weglopers bij bony's tweede goal, afgelopen zaterdag. Pot verwijt de ketel. Wij hebben geen sfeer en jullie de meeste vroegtijdige weglopers.quote:Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft natuurlijk wel gelijk, feyenoord heeft altijd maar een marginale rol gespeeld in het Nederlandse voetbal. Een overstap naar sfeerclub psv is dan ook logisch.
Iemand had daar nog een hele mooie tweet over gemaakt die is ook veel voorbij gekomen afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is dat ik geen gifje heb van de weglopers bij bony's tweede goal, afgelopen zaterdag. Pot verwijt de ketel. Wij hebben geen sfeer en jullie de meeste vroegtijdige weglopers.
Speelt Narsingh echt zo slecht dat hij geen basisplaats heeft? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij zich met gemak in de basis zou spelen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:40 schreef Doublepain het volgende:
Wijnaldum en Willems spelen onder hun niveau... Dit kan beter
't Is geen rechtsbuiten voor een club die 90% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander speelt. Afgelopen zaterdag was de opdracht om iets in te zakken. Dan kan hij op snelheid goud waard zijn. Zaterdag was hij best aardig.quote:Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelt Narsingh echt zo slecht dat hij geen basisplaats heeft? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij zich met gemak in de basis zou spelen.
Aah ok, echt voor de counter dus. Daardoor kon hij beter excelleren bij Heerenveen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Is geen rechtsbuiten voor een club die 90% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander speelt. Afgelopen zaterdag was de opdracht om iets in te zakken. Dan kan hij op snelheid goud waard zijn. Zaterdag was hij best aardig.
Ik vind hem niet zo slecht, valt alleen op als hij met Lens speelt. Aangezien Lens niet zo vaak in de spits staat en Narsingh geen afspeelmogelijkheid geeft. Door de lucht heeft geen zin want Toivonen is er niet. Maar als ik hem met Matavz zie, dan zie je gewoon dat die 2 bij elkaar horen. Matavz wordt ook onderschat. Die gaf me weer een paar ballen op rechtsquote:Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Speelt Narsingh echt zo slecht dat hij geen basisplaats heeft? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij zich met gemak in de basis zou spelen.
Dat en door het feit dat die Djuricic een geweldige steekbal heeft en Dost altijd op de goede plek stond.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, echt voor de counter dus. Daardoor kon hij beter excelleren bij Heerenveen.
Zijn nieuwste trucje 'De ingooi' hoop ik anders wel vaker te zienquote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Willems moet per direct kappen met alle niet-verdedigende praktijken, want godsallemachtig wat krijg ik het Spaans benauwd als ie weer een poging doet tot panna's en allerlei andere hopeloos falende trucje.
Bal afpakken, inleveren en weer op je plek gaan staan. Eventueel opkomen als afspeelmogelijkheid, niks meer.
Matavz is een betere spits dan Dost. Alleen spelen die 2 niet vaak met elkaar.quote:Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat en door het feit dat die Djuricic een geweldige steekbal heeft en Dost altijd op de goede plek stond.
Moment opname, aangezien die panna poging maar 1x gebeurde, hij speelt nu prima achterin maar aanvallend matig. Hij is nu minder aan de bal, wat gewoon jammer is. Dat was juist zijn sterke punt.quote:Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Willems moet per direct kappen met alle niet-verdedigende praktijken, want godsallemachtig wat krijg ik het Spaans benauwd als ie weer een poging doet tot panna's en allerlei andere hopeloos falende trucje.
Bal afpakken, inleveren en weer op je plek gaan staan. Eventueel opkomen als afspeelmogelijkheid, niks meer.
Achja, incidentje. Is niet erg.quote:Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn nieuwste trucje 'De ingooi' hoop ik anders wel vaker te zien
Structureel wekelijks speelt ie het balletje drie keer per wedstrijd onder zijn voet door. Als ik een euro kreeg voor iedere technisch gemankeerde sleepbeweging van die jongen reed ik nu dezelfde wagen als de selectie.quote:Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moment opname, aangezien die panna poging maar 1x gebeurde, hij speelt nu prima achterin maar aanvallend matig. Hij is nu minder aan de bal, wat gewoon jammer is. Dat was juist zijn sterke punt.
Ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, is ook flauw. Al moest ik wel hardop lachen.
Over zijn techniek gesproken, hij kan het wel. Eerlijk is eerlijk, zijn bewegingen zijn best van een hoog niveau, technisch begaafde speler. Alleen moet hij ervaring krijgen, dat komt nog wel. Als je dat nu van hem afpakt, kan je hem net zo goed bij Jong PSV laten ballen en vaarwel zeggen.quote:Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Structureel wekelijks speelt ie het balletje drie keer per wedstrijd onder zijn voet door. Als ik een euro kreeg voor iedere technisch gemankeerde sleepbeweging van die jongen reed ik nu dezelfde wagen als de selectie.
Ik heb echt geen flauw idee of wij dezelfde wedstrijden zien, maar hoe on earth kun je beweren dat Willems technisch begaafd is? Die jongen doet maar wat. De manier waarop Mertens die bal in een beweging aanneemt en vol overgave over de keeper krult, dat is techniek. Wat Willems laat zien is de bal aangespeeld krijgen, geen tegenstander in een straal van 10 meter om zich heen hebben en dan een compleet gemankeerde sleepbeweging maken om richting Mertens te stuiven. Het is echt te bizar voor woorden als je erop gaat letten.quote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over zijn techniek gesproken, hij kan het wel. Eerlijk is eerlijk, zijn bewegingen zijn best van een hoog niveau, technisch begaafde speler. Alleen moet hij ervaring krijgen, dat komt nog wel. Als je dat nu van hem afpakt, kan je hem net zo goed bij Jong PSV laten ballen en vaarwel zeggen.
Blijkbaar zien we andere wedstrijden. Aangezien Willems vaak effect heeft door langs een man te spelen, alleen moet hij hem daarna idd afgeven. Dat jij ziet dat hij ´´weer´´ een mislukte poging maakt en dan balverlies lijdt. Aangezien dat maar 1x per wedstrijd zo is en als je dat gaat vergelijken met een Wijnaldum of Hutchinson. Dan is het best weinig. Ik snap al die haat naar hem ineens niet, aangezien iedereen zo blij was met wat hij deed. Nu doet hij blijkbaar maar wat.quote:Op maandag 5 november 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of wij dezelfde wedstrijden zien, maar hoe on earth kun je beweren dat Willems technisch begaafd is? Die jongen doet maar wat. De manier waarop Mertens die bal in een beweging aanneemt en vol overgave over de keeper krult, dat is techniek. Wat Willems laat zien is de bal aangespeeld krijgen, geen tegenstander in een straal van 10 meter om zich heen hebben en dan een compleet gemankeerde sleepbeweging maken om richting Mertens te stuiven. Het is echt te bizar voor woorden als je erop gaat letten.
Ben het helemaal met je eens. Alleen op het moment (na zijn blessure) mislukt meer dan normaal. Maar komt gewoon goed met deze baasquote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar zien we andere wedstrijden. Aangezien Willems vaak effect heeft door langs een man te spelen, alleen moet hij hem daarna idd afgeven. Dat jij ziet dat hij ´´weer´´ een mislukte poging maakt en dan balverlies lijdt. Aangezien dat maar 1x per wedstrijd zo is en als je dat gaat vergelijken met een Wijnaldum of Hutchinson. Dan is het best weinig. Ik snap al die haat naar hem ineens niet, aangezien iedereen zo blij was met wat hij deed. Nu doet hij blijkbaar maar wat.
Vooral die assist van de 3-1 straalt wat uit
Ja, dat is een hele mooie assist en natuurlijk lukt het eens in de zoveel keer. Dat is eenzelfde verhaal als bij Manolev, maar het rendement is onevenredig als je het naast de moeite zet. Ondertussen loopt ie vaker in de weg dan dat het daadwerkelijk iets oplevert.quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar zien we andere wedstrijden. Aangezien Willems vaak effect heeft door langs een man te spelen, alleen moet hij hem daarna idd afgeven. Dat jij ziet dat hij ´´weer´´ een mislukte poging maakt en dan balverlies lijdt. Aangezien dat maar 1x per wedstrijd zo is en als je dat gaat vergelijken met een Wijnaldum of Hutchinson. Dan is het best weinig. Ik snap al die haat naar hem ineens niet, aangezien iedereen zo blij was met wat hij deed. Nu doet hij blijkbaar maar wat.
Vooral die assist van de 3-1 straalt wat uit
Willems hoeft wat mij betreft niet te banken, ik vind het een betere back dan Manolev en Hutchinson. Het enige wat hij naar mijn idee moet doen is sober verdedigen en ondersteuning bieden. Pieters centraal lijkt me mogelijk, maar ik moet het eerst zien gebeuren. Hij werd pas bij Utrecht gehaald toen ze met hem experimenteerde op de linksbackpositie want dat ging daar heel aardig. Maar bij PSV vind ik het ook geen geweldenaar op de back. Hij is alleen wel wat verder dan Willems.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben het eens dat hij nu matig is, maar dat gaat heus wel goedkomen. Komt van een blessure en dat is altijd zo met talenten dat ze een terugval hebben. Zie Clasie dit moment. Rendement gaat er zeker uitkomen, geef hem gewoon tijd. Advocaat roept zelf ook al dat hij hem vaker moet afgeven. Maar ben benieuwd hoe het eruit gaat zijn als shuffle koning Pieters terug is. Centraal of Willems op de bank?
Snap sowieso niet waarom die inworp 2x uitgelicht moet worden bij studio sport en studio voetbal. Ja knullig maar dikke carequote:Op maandag 5 november 2012 15:03 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind (en denk ook dat hij dat nog gaat doen) dat hij nog wel wat fouten mag maken. Als er maar progressie in blijft zitten. Hij natuurlijk op een nog al apart snelle manier in de basis komen te staan en zelfs in Oranje terecht gekomen, iets wat ik haast onverantwoord en veel te snel vind.
Om hem al als volwaardig aan te zien (zoals bijv. Derksen doet) vind ik niet juist, hij moet eerst maar eens lekker blijven groeien. Denk dat het wel een goede wordt als hij wat meer rust in zijn spel kan vinden.
Even de calimero uithangen: Dat ze gisteren bij Studio Voetbal in het voetbaloverzicht bij PSV nou weer begonnen met 'koopkracht' en de ingooi van Jetro vind ik nogal treurig. Überhaupt is PSV niet besproken. Het lijkt er soms wel op dat PSV ook nooit iets kan doen wat positief besproken wordt in de media. Ik zou wel eens willen zien met wat voor superlatieven er gestrooid zouden worden als Ajax zo'n potje zou hebben laten zien.
Ik heb onze vriend Manolev ook al genoeg defensieve rariteiten uit zien halen hoor. Het is heus niet zo dat hij enkel bekritiseerd wordt op zijn aanvallende drift.quote:Op maandag 5 november 2012 14:42 schreef DeParo het volgende:
Overigens wel grappig dat zowel Manolev als Willems eigenlijk prima verdedigers zijn, alleen wanneer ze over de vleugels moeten komen laten ze nog wel eens steken vallen, daar worden ze telkens op afgerekend terwijl ze uiteindelijk toch op een verdedigende positie staan.
Goedkoop scoren. Zal ook wel in VI komen vanavond. Evenals momentjes van Manolev.quote:Op maandag 5 november 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom die inworp 2x uitgelicht moet worden bij studio sport en studio voetbal. Ja knullig maar dikke careheeft geen waarde.
Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.quote:Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik heb onze vriend Manolev ook al genoeg defensieve rariteiten uit zien halen hoor. Het is heus niet zo dat hij enkel bekritiseerd wordt op zijn aanvallende drift.
Wat betreft Pieters: Ook hij speelde soms de meest belabberde wedstrijden, daarin deed hij echt alles fout. Over zijn idiote maniertjes zullen we het maar niet hebben. Hoop natuurlijk wel dat hij goed en sterk terugkomt.
Is logisch, zijn tegenstanders hadden steeds de slappe lach..quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.
Dat kan hij alleen bewijzen wanneer hij ook daadwerkelijk op 10 speelt. Dit heeft hij anderhalve wedstrijd gedaan, waarvan die eerste helft in die zeer slechte wedstrijd tegen Willem II waar je van hem niet kan verwachten dat hij het verschil gaat maken wanneer iedereen in het team slecht speelt. En zoals gezegd, tegen Heracles vond ik hem niet slecht. Ik vind gewoon dat voordat mensen iemand tot op het bot afzeiken, op een manier die de noemer 'supporter' niet verdient (dat is dus iets anders dan kritisch zijn), je hem eerst maar eens de kans moet geven om daadwerkelijk te falen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hij vond dat hij op 10 moest spelen, dat moet hij bewijzen. Dat kan in wedstrijden tegen Willem II, PEC, AIK en Heracles, maar dat doet hij niet.. Integendeel zelfs.
Dat is gvd mijn quote.quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar serieus, Gijp heeft met Manolev gedaan wat Youp v/h Hek met Buckler heeft gedaan: stelselmatig ridiculiseren en daarmee kapot maken.
En dat bewaar je allemaal?quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is gvd mijn quote.
Het grote PSV topic #627 Met Ola blijf je scherp
Nee, maar die kwam me wel heel bekend voor. Ik maak de Buckler vergelijking niet dagelijks.quote:
Niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wachtte al bijna 2 maanden op erkenning voor zijn post.
Het is ook niet echt een heel moeilijke vergelijking, he? Ik heb hem vaker horen vallen en eerlijk gezegd ben ik het er niet mee eens. Een man als vd Gijp kan Manolev alleen belichten, niet meer.quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is gvd mijn quote.
Bullshit. Als je elk foutje van Messi belicht dan kun je ook van dat soort filmpjes maken. Tuurlijk, het duurt wat langer voor je wat materiaal hebt.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een heel moeilijke vergelijking, he? Ik heb hem vaker horen vallen en eerlijk gezegd ben ik het er niet mee eens. Een man als vd Gijp kan Manolev alleen belichten, niet meer.
Niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is gvd mijn quote.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elk foutje van Messi belicht dan kun je ook van dat soort filmpjes maken. Tuurlijk, het duurt wat langer voor je wat materiaal hebt.....
Manolev heeft een wat mindere periode gehad en is toen kapot gemaakt door die slechte cabaretiers van VI. Het is treurige en goedkope televisie voor en door zielige mensen. Gijp is een in-en-in triest en zielig geval die zijn eigen treurigheid en depressie bevecht door anderen belachelijk te maken.
Gijp is een tv-persoonlijkheid die ieder weekend laat zien wat hem opviel. Kolderieke inworpen, een aftrap die meteen over de achterlijn wordt gerost, en bovenal heb ik het vermoeden dat het Gijp niet zoveel uitmaakt wie er iets fout doet, als hij maar kan aantonen dat er weer iets leuks is gebeurd.quote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elk foutje van Messi belicht dan kun je ook van dat soort filmpjes maken. Tuurlijk, het duurt wat langer voor je wat materiaal hebt.....
Manolev heeft een wat mindere periode gehad en is toen kapot gemaakt door die slechte cabaretiers van VI. Het is treurige en goedkope televisie voor en door zielige mensen. Gijp is een in-en-in triest en zielig geval die zijn eigen treurigheid en depressie bevecht door anderen belachelijk te maken.
Ik zeg ook niet dat het een complot is. Ik zeg dat een manifestatie van zijn eigen onzekerheid is.quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gijp is een tv-persoonlijkheid die ieder weekend laat zien wat hem opviel. Kolderieke inworpen, een aftrap die meteen over de achterlijn wordt gerost, en bovenal heb ik het vermoeden dat het Gijp niet zoveel uitmaakt wie er iets fout doet, als hij maar kan aantonen dat er weer iets leuks is gebeurd.
Helaas om toe te geven is het onze eigen Manolev die buitensport veel foutjes maakt, juist datgene waar Gijp om kan lachen. Als het hem persoonlijk te doen was geweest had hij het veel beter aan kunnen pakken, dus dat complot geloof ik niet.
Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een complot is. Ik zeg dat een manifestatie van zijn eigen onzekerheid is.
Idd, zoals hier al gezegd, door Gijp en door personen de klakkeloos alles overnemen wat er uit de monden van Gijp en De Snor komt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.
Door iedereen te gebruiken die hem voorbij komt. Maar net als met pestkoppen op de basisschool, werkt het beter als je je eigen onzekerheden maskeert door je op één slachtoffer meer te richten dan anderen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Door iedereen te gebruiken die hem voorbij komt. Maar net als met pestkoppen op de basisschool, werkt het beter als je je eigen onzekerheden maskeert door je op één slachtoffer meer te richten dan anderen.
Gijp is gewoon dat iets te dikke jongetje op het schoolplein dat inziet dat het niet alleen helpt om anderen te pesten die dik zijn (omdat dat tegen hem kan keren), maar dat hij zich moet richten op het dikke jongetje met rood haar en een beugel.
Het is begin November, manquote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef J2T het volgende:
Als jullie dit jaar geen kampioen worden, dan worden jullie het nooit meer. 10 punten voorsprong op Ajax en Feyenoord en 1 punt achterstand op het matige FCT.
In de hoop meer geloofwaardigheid te krijgen? Weet ik veel, ik ben geen afgestudeerd psycholoog met 10 jaar ervaring.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die zo benauwd is om eigen onzekerheden te maskeren zichzelf compleet portretteren in KRO's Profiel?
"Fonsie, zenuwinzinkinkje." En daarna een schaterlach. Lijkt me niet het prototype iemand die zijn onzekerheden verborgen wil houden, als zelfs zijn beste vriend en biografieschrijver hem proberen te analyseren.
Hij heeft gewoon een niet al te serieuze kijk op voetbal. Het lijkt hem geen zak te interesseren wie er kampioen wordt, wie er wint of verliest en wie er degradeert of promoveert. Hij kijkt gewoon graag naar mooi voetbal, en hij kijkt daarnaast ook heel graag naar grappige momenten in voetbal. En vette pech voor ons dat ons aller Manolev hem die voorheen wekelijks presenteerde. Afgelopen zaterdag liet hij weer pijnlijk merken waarom.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In de hoop meer geloofwaardigheid te krijgen? Weet ik veel, ik ben geen afgestudeerd psycholoog met 10 jaar ervaring.....
Maar dat hij constant halfwege een psychiatrisch ziekenhuis is, dat lijkt me wel duidelijk.
Laten we de aftrap niet vergeten.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. Zal ook wel in VI komen vanavond. Evenals momentjes van Manolev.
Ja. Blijf er vooral zo naar kijken. Lekker kritiekloos. Het zal niets te maken hebben met eigenbelang als hij zich richt op één speler die het in het verleden gewoon goed gedaan heeft bij PSV.quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een niet al te serieuze kijk op voetbal. Het lijkt hem geen zak te interesseren wie er kampioen wordt, wie er wint of verliest en wie er degradeert of promoveert. Hij kijkt gewoon graag naar mooi voetbal, en hij kijkt daarnaast ook heel graag naar grappige momenten in voetbal. En vette pech voor ons dat ons aller Manolev hem die voorheen wekelijks presenteerde. Afgelopen zaterdag liet hij weer pijnlijk merken waarom.
Ja.quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?
Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
En door altijd maar de te vertellen hoe weinig het hem boeit probeert hij andere (en zichzelf) er van te overtuigen waardoor hij ook nooit serieus hoeft te reageren op onderwerpen wat te stressvol wordt.
Wat Hoppa zegt 'klopt gewoon'. (Is niet altijd maar in dit geval denk ik wel)
Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Lens die de bal meteen het publiek in jaagtquote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we de aftrap niet vergeten.
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?
+ Geld nodig hebt/wilt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?
Dan lijkt me profiel geen handige zet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?
Drama makes the world go around.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan lijkt me profiel geen handige zet.
Hij heeft er bijzonder veel moeten annuleren sinds zijn "inzinkinkje". Hij was juist immens populair, vandaar ook iedere week de vraag "wanneer komt Gijp nou eindelijk terug?"quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
+ Geld nodig hebt/wilt.
Volgens mij had hij al een tijdje geen lezinkjes meer kunnen doen.
Van de ene kant is het leuke TV, maar van de andere kant willen Gijp en Derksen nogal stelselmatig zich op 1 speler richten. Als iemand op een negatief blaadje staat blijft het niets en als iemand al goed aangeschreven staat kan ie niet zoveel fout doen. Vergelijk eens de Willems-bash tov het gedrag naar van Rhijn (een van de slechtst scorende verdedigers in het Pro Klassement, en terecht.)quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
En door altijd maar de te vertellen hoe weinig het hem boeit probeert hij andere (en zichzelf) er van te overtuigen waardoor hij ook nooit serieus hoeft te reageren op onderwerpen wat te stressvol wordt.
Wat Hoppa zegt 'klopt gewoon'. (Is niet altijd maar in dit geval denk ik wel)
idd zeg. Nou is dat ook wel terecht als het afgezeken wordt. Hoe krijg je het toch in je hoofd om zo'n bal te spelen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we de aftrap niet vergeten.
Ik denk dat Gini eigenlijk wilde antwoorden dat hij in z'n blote snikkel slaapt op de vraag of hij in een PSV pyjama slaapt.quote:
Het zou me niet eens verbazen als het komt omdat Manolev ooit 'nee' heeft gezegd tegen een interview-verzoek voor VI ofzo. Zo treurig zijn die mannetjes. Ik vind het echt mongolen-TV, en dan doe ik de mongolen te kort.quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de ene kant is het leuke TV, maar van de andere kant willen Gijp en Derksen nogal stelselmatig zich op 1 speler richten. Als iemand op een negatief blaadje staat blijft het niets en als iemand al goed aangeschreven staat kan ie niet zoveel fout doen. Vergelijk eens de Willems-bash tov het gedrag naar van Rhijn (een van de slechtst scorende verdedigers in het Pro Klassement, en terecht.)
En dan maar doen of het allemaal maar een grapje is en wel kan, en dat de media alles maar kan zeggen.
Het is gewoon een amusements programma, die kan je toch niet de schuld geven dat Manolev zich keer op keer lul zet, zij koppen zijn voorzetjes alleen maar in.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als het komt omdat Manolev ooit 'nee' heeft gezegd tegen een interview-verzoek voor VI ofzo. Zo treurig zijn die mannetjes. Ik vind het echt mongolen-TV, en dan doe ik de mongolen te kort.
Ik ga mezelf niet herhalen, mocht je toch antwoord op deze post willen, dan lees maar wat ik hierboven al heb getypt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een amusements programma, die kan je toch niet de schuld geven dat Manolev zich keer op keer lul zet, zij koppen zijn voorzetjes alleen maar in.
Nee ik hoef geen antwoordquote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet herhalen, mocht je toch antwoord op deze post willen, dan lees maar wat ik hierboven al heb getypt.
Dat dacht ik al, je leek me niet het type dat geïnteresseerd is in iemand anders zijn mening, anders dan zou je die wel lezen zo af en toe...quote:
Waarom neem je dan wel de moeite om hierop te reageren?quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, je leek me niet het type dat geïnteresseerd is in iemand anders zijn mening, anders dan zou je die wel lezen zo af en toe...
Vind ik gewoon leuk...quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom neem je dan wel de moeite om hierop te reageren?
5:01 eigenlijk moest Gini zeggen: Dus ze was voor Ajaxquote:
Volgens mij ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gini eigenlijk wilde antwoorden dat hij in z'n blote snikkel slaapt op de vraag of hij in een PSV pyjama slaapt.
Ik ga Manolev niet verdedigen, want hij is simpelweg niet van het niveau dat bij ons in de basis moet staan. Maar ik deel wel de mening dat Van der Gijp in grote mate invloed heeft gehad op het falen van Manolev bij PSV. Waarom? Manolev heeft aardige wedstrijden gespeeld. Maar na een reeks slechte wedstrijden en blunders, is hij mikpunt geworden van de simpele uitlach-onderbroekenlol van Van der Gijp. Hij merkt dat het aanslaat bij het publiek, dus gooit er nog een schepje bovenop en licht alle vreemde acties van Manolev eruit. Acties die andere spelers ook regelmatig maken trouwens. Ook het kritische fluitpubliek van PSV ziet de uitvergroting van de fouten van Manolev week in week uit bij VI, begint de mening van Van der Gijp te kopiëren (want dat is blijkbaar grappig, want iedereen heeft het erover en lacht erom) en begint het tijdens wedstrijden uit te lachen, te fluiten en te juichen als hij gewisseld wordt. Dat heeft natuurlijk invloed op het zelfvertrouwen van Manolev, waardoor hij meer fouten maakt, die Van der Gijp weer inkopt in VI, etc. etc. Een vicieuze cirkel. Gestart door de uitvergroting door Van der Gijp in VI.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een amusements programma, die kan je toch niet de schuld geven dat Manolev zich keer op keer lul zet, zij koppen zijn voorzetjes alleen maar in.
Je kan ook de nodige andere spelers uitlichten. Ik denk dat wanneer je Lex Immers blijft volgen, je ook meerdere voorbeelden van idioterie kan uitlichten, iedere wedstrijd. En dan nog dat aanstekelijke lachje eronder, en klaar ben je.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Manolev maakt acties die veel achterlijker uit zien. Gijp lacht niet zo snel iemand uit die het even niet kon, hij denkt bij elke actie altijd 'wat zou die voetballer nu hebben gedacht' en dat is iets dat bij Manolev soms wel erg moeilijk is.quote:Op maandag 5 november 2012 19:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je kan ook de nodige andere spelers uitlichten. Ik denk dat wanneer je Lex Immers blijft volgen, je ook meerdere voorbeelden van idioterie kan uitlichten, iedere wedstrijd. En dan nog dat aanstekelijke lachje eronder, en klaar ben je.
Manolev heeft overigens minimaal twee keer een grote coverage gehad, en stond ook een keer op de cover van VI, als ik me niet vergis. Dus ik denk niet dat hij ooit geweigerd heeft. Verder heeft René niet zoveel te maken met de grudges van Johan Derksen. Overigens werkt het wel zo dat als Derksen iemand niet mag om een bepaalde reden, hij echt niet objectief lijft. Dat geldt trouwens voor al die zgn. 'objectieve' media mannetjes van iedere vorm van Wilfried de Jong tot aan Derksen, Van Nijnatten en Borst. Allen komen ze op voor hun vriendjes en pakken ze mensen die ze minder mogen, aan.
quote:Lens twee weken uit de roulatie
Jeremain Lens kreeg vandaag meer duidelijkheid over zijn schouderblessure. Uit een MRI-scan is gebleken dat de aanvaller naar verwachting twee weken uit de roulatie is. Hij mist daardoor in ieder geval de duels tegen AIK aanstaande donderdag en Heerenveen komend weekend. Of hij er uit tegen ADO Den Haag alweer bij kan zijn, is nog onbekend.
quote:
Dit is wel erg makkelijk. Wanneer Manolev naar voren rent, weet je toch ook gewoon dat hij een rush wil maken. En Immers (en zat andere spelers) doen de meest vreemde dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar Manolev maakt acties die veel achterlijker uit zien. Gijp lacht niet zo snel iemand uit die het even niet kon, hij denkt bij elke actie altijd 'wat zou die voetballer nu hebben gedacht' en dat is iets dat bij Manolev soms wel erg moeilijk is.
Immers kan je natuurlijk wel uitlachen dat hij weer eens een bal naast schiet, maar het is niet zo moeilijk om te bedenken wat hij wilde: wel de bal er in.
ik kan het wel begrijpen, maar hij is toch ook al een jaar mee gestopt toch. vandaag nog 1 keer kort manolev, maar hij vond ook dat het te veel was.quote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is wel erg makkelijk. Wanneer Manolev naar voren rent, weet je toch ook gewoon dat hij een rush wil maken. En Immers (en zat andere spelers) doen de meest vreemde dingen.
En Vd Gijp doet het vooral voor een leuk itempje. Niet om iets aan de kaak te stellen oid. Dt zie je terug in die onzin over de 4e man, lekkere wijven en anekdotes die hij soms wel eens herhaald. allemaal leuk en grappig vaak, maar niet serieus te nemen. En ik vind dat hij moet ophouden op het moment dat het stigmatiserend gaat werken.
Hoe dan ook, met al zijn beperkingen en irritante trekjes in zijn spel, is het wel de beste rechtsback-bezetting die we hebben m.i.quote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kan het wel begrijpen, maar hij is toch ook al een jaar mee gestopt toch. vandaag nog 1 keer kort manolev, maar hij vond ook dat het te veel was.
als hij niet zou opkomen heb je gelijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met al zijn beperkingen en irritante trekjes in zijn spel, is het wel de beste rechtsback-bezetting die we hebben m.i.
Vond dat middenveld dat er zondag stond (Brama, Janssen, Schilder) eerlijk gezegd absoluut niet kampioen waardig hoor. Pure middelmaat. Met Fer en die nieuwe jongen erbij is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar is het niet van het niveau van PSV. Jammer van die prutsers bij ons achterin.quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
ap, denk ik. Twente heeft een betere basis
Timmy en Vogel hadden alleen veel meer kwaliteit. Vooral Simons vond ik echt geweldig. Zonde dat ze hem weg hebben gedaan.quote:Op maandag 5 november 2012 23:05 schreef ValHallen het volgende:
Hutchinson is zo'n speler die je kampioen maakt. Zoals Simons, Vogel jullie ook kampioen maakten.
In hun beste basiself zouden Woutje Drama en Janssen ook bankzitters zijn. Schilder is echt een uitstekende speler.quote:Op maandag 5 november 2012 23:13 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vond dat middenveld dat er zondag stond (Brama, Janssen, Schilder) eerlijk gezegd absoluut niet kampioen waardig hoor. Pure middelmaat. Met Fer en die nieuwe jongen erbij is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar is het niet van het niveau van PSV. Jammer van die prutsers bij ons achterin.
Dat zie ik als een van zijn beperkingen en trekjes. Maar dan nog vind ik hem beter. Sterker nog, verdedigend is hij helemaal niet zo sterk. Het is juist doordat hij de druk houdt, dat er over links niet zo makkelijk aangevallen kan worden tegen PSV met Manolev. Pieters is een betere verdediger, maar er waren veel meer succesvolle aanvallen over zijn zijde. Dat werd ook minder wel Willems. Wellicht door dezelfde reden, hoewel Willems in het begin niet zoveel durfde op te komen.quote:Op maandag 5 november 2012 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
als hij niet zou opkomen heb je gelijk
Goede verdedigers genoeg jwzquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175949
Gewoon nog een middenvelder kopen, waarom ook niet.
Als ik tussen de regels doorlees in verschillende artikelen, krijg ik het vermoeden dat verwacht wordt dat Van Bommel dit seizoen nog (veel) meer wedstrijden gaat missen. Misschien is zijn blessure iets chronisch of een gevolg van overbelasting ofzo. En door de afwezigheid van Toivonen is het middenveld te licht. Een andere reden kan ik me niet bedenken, want hoe kan heel de directie en technische staf vinden dat de verdediging voldoende is.... Ik hoop toch dat ze inzien dat dat niet het geval isquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:39 schreef ValHallen het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175949
Gewoon nog een middenvelder kopen, waarom ook niet.
Op het middenveld kan hij dat. De laatste keer dat hij bij PSV regelmatig op het middenveld speelde is hij niet voor niets uitgeroepen tot MVP van PSV dat seizoen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Timmy en Vogel hadden alleen veel meer kwaliteit. Vooral Simons vond ik echt geweldig. Zonde dat ze hem weg hebben gedaan.
Hutch heeft nu ongeveer voor het eerst dit seizoen echt goed gespeeld he, man of the match niveau. Eerst maar ff aankijken of hij dit niveau vol kan houden.
Blijkbaar hebben we een goede defensie, Rutten klaage niet en nu Advocaat ook niet. Dan hebben wij blijkbaar geen kijk eropquote:Op dinsdag 6 november 2012 07:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Als ik tussen de regels doorlees in verschillende artikelen, krijg ik het vermoeden dat verwacht wordt dat Van Bommel dit seizoen nog (veel) meer wedstrijden gaat missen. Misschien is zijn blessure iets chronisch of een gevolg van overbelasting ofzo. En door de afwezigheid van Toivonen is het middenveld te licht. Een andere reden kan ik me niet bedenken, want hoe kan heel de directie en technische staf vinden dat de verdediging voldoende is.... Ik hoop toch dat ze inzien dat dat niet het geval is
Ten eerste, Pieters is ook maar een matige verdediger, dus dat er van die kant behoorlijk wat goals kwamen, verbaast me niks. Maar je kunt toch niet zeggen dat Manolev een betere back is dan Pieters omdat vanaf links meer tegentreffers komen? Misschien komen er per duel wel drie keer zoveel voorzetten vanaf rechts, die gewoon niet worden afgemaakt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Idd, zoals hier al gezegd, door Gijp en door personen de klakkeloos alles overnemen wat er uit de monden van Gijp en De Snor komt.
Misschien is het wat weggezakt door de kritiek op de aanvalsdrift, maar als verdediger is hij echt niet denderend hoor. Hij stond enorm vaak uit positie, waardoor anderen weer zijn klusjes op moesten lossen, hij was erg onrustig en er was geregeld miscommunicatie. Een algemene bron van onrust dus. Zijn puur verdedigende kwaliteiten vind ik niet zo bijzonder. Statistiekjes vertellen maar een beperkt verhaal, ik kijk liever naar de speler zelf.
We gaan toch niet doen alsof een Manolev die zijn aanvallende intenties inperkt ineens een topverdediger is? No way!
Ik snap je reactie niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ten eerste, Pieters is ook maar een matige verdediger, dus dat er van die kant behoorlijk wat goals kwamen, verbaast me niks. Maar je kunt toch niet zeggen dat Manolev een betere back is dan Pieters omdat vanaf links meer tegentreffers komen? Misschien komen er per duel wel drie keer zoveel voorzetten vanaf rechts, die gewoon niet worden afgemaakt.
Het is een wisselwerking tussen de verdediging en het middenveld, het ligt idd niet puur aan 1 kant. Het is alleen zo lekker zijn als je weet dat je een verdediging hebt waar je van uit kunt gaan als je ergens op het veld een fout maakt of balverlies lijdt. Dat is nu gewoon niet het geval. Individueel houdt het bepaald niet over (zo schat Marcello vrijwel elke hoge bal verkeerd in, wat erg vaak gevaar oplevert), maar ook het samenspel is niet goed. Er is vaak chaos en miscommunicatie. We hebben ook geen verdediger waar je bang van wordt, een type Stam of Alex. Al ontbreekt zo'n type bij elke club in Nederland.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Feit blijft dat in de paar wedstrijden dat het middenveld goed stond, ook Derijck en Marcelo top speelde. Dat is geen toeval, daar zit een logica achter die ik hier al vaker heb uitgelegd.
Natuurlijk zijn het geen topverdedigers. Maar het is makkelijker om matige verdedigers te ontlasten met een goed middenveld, dan dat het is om goede verdedigers te gebruiken om een matig middenveld beter te laten draaien. Althans, in het type voetbal dat Advocaat duidelijk met PSV wil spelen.
Ik heb ook niet zo veel tegen kopen. De uitlating van Sanders valt te prijzen (geen winstoogmerk, maar goed voetbal). Ik heb wel wat tegen de manier waarop patsertje Brands koopt. Daar zit haast geen (goede) gedachte achter. Wat dat betreft kan ik me soms best wel vinden in de PSV-haters.quote:Daarom snap ik het wel. Het is misschien makkelijker voor de PSV-haters omdat ze dan weer wat te zeiken hebben, maar daar heb ik schijt aan. Liever dat ze nu zeiken over onze aankopen, dan dat ze op het einde van het seizoen zeiken omdat we weer geen kampioen zijn
Als Twente Djuricic haalt zie ik ze wel als absolute favoriet samen met Tadic en Chadli. Als PSV (Advocaat) dan toch zo nodig een middenvelder moet aantrekken dan is Djuricic de beste optie.quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
Maargoed, alvast gefeliciteerd met het kampioenschap, denk ik. Twente heeft een betere basiself, maar een complete flapdrol als trainer.
Ik zie Djuricic niet naar Twente gaan eerlijk gezegd. Als ik trouwens PSV was zou ik proberen Van Ginkel binnen te hengelen. Al zal daar inmiddels ook wel een flink prijskaartje aan hangen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als Twente Djuricic haalt zie ik ze wel als absolute favoriet samen met Tadic en Chadli. Als PSV (Advocaat) dan toch zo nodig een middenvelder moet aantrekken dan is Djuricic de beste optie.
Die is niet betaalbaar. Vitesse zal daar de hoofdprijs voor vragen. Djuricic heeft een aflopend contract en zal deze zomer sowieso verkocht worden door Heerenveen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie Djuricic niet naar Twente gaan eerlijk gezegd. Als ik trouwens PSV was zou ik proberen Van Ginkel binnen te hengelen. Al zal daar inmiddels ook wel een flink prijskaartje aan hangen.
Ik zou van Ginkel laten waar die zit en me concentreren op Locadia.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie Djuricic niet naar Twente gaan eerlijk gezegd. Als ik trouwens PSV was zou ik proberen Van Ginkel binnen te hengelen. Al zal daar inmiddels ook wel een flink prijskaartje aan hangen.
Inderdaad. PSV moet eens van die koopzucht af en concentreren op de eigen jeugd. En als er dan toch zo nodig gekocht moet worden dan een verdediger. Met Hutchinson op het middenveld ging het prima. Wijnaldum gewoon lekker een jaartje daar laten staan. Van Bommel is dit weekend waarschijnlijk ook weer fit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou van Ginkel laten waar die zit en me concentreren op Locadia.
Ik vraag me dan ook af waarom Advocaat zo nodig een middenvelder wil. Het probleem zit toch duidelijk bij de verdediging? Kennelijk ziet Advocaat dat anders.... Het lijkt me niet dat hij kijkt naar de leeftijd van Van Bommel, aangezien een jonge speler die de helft van de kwaliteiten van Van Bommel heeft, al niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV moet eens van die koopzucht af en concentreren op de eigen jeugd. En als er dan toch zo nodig gekocht moet worden dan een verdediger. Met Hutchinson op het middenveld ging het prima. Wijnaldum gewoon lekker een jaartje daar laten staan. Van Bommel is dit weekend waarschijnlijk ook weer fit.
2 compleet verschillende spelers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou van Ginkel laten waar die zit en me concentreren op Locadia.
Ja, dat begrijp ik ook wel. Maar dat doet niet af aan het feit dat er niet weer voor de volle mep gekocht hoeft te worden als je een behoorlijk getalenteerde speler uit eigen jeugd tot je beschikking hebt. Met de redenatie dat we een speler nog niet hebben vanwege andere kwaliteiten houd je nooit op met kopen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 compleet verschillende spelers.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:34:18Manchester City heeft zich officieel bij #PSV gemeld voor toptalent Riechedly #Bazoer (16). reageer retweet
Aiai...twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:35:43#Bazoer was afgelopen weekend in #Manchester. Lees morgen alles over hem en #PSV in het #ED reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:34:18Manchester City heeft zich officieel bij #PSV gemeld voor toptalent Riechedly #Bazoer (16). reageer retweet
Aiai...twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 17:35:43#Bazoer was afgelopen weekend in #Manchester. Lees morgen alles over hem en #PSV in het #ED reageer retweet
Rik Elfrink, de "PSV-watcher" die vorige maand nog liep te verkondigen dat alles rond was en hij bij ging tekenenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Krijg je straks iets van het niveautje Boyataquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
Zoals Sleegers al twitterde, gewoon een middenvelder huren voor een half seizoen. City heeft vast nog wel iets lopen dat niet aan spelen toekomt.
Gaat fout ja. Jongen kan zich daar voor zijn 20e financieel afhankelijk spelen. Aan de andere kant, hoeveel grote talenten die vroegtijdig naar het buitenland zijn verkast zijn daadwerkelijk op een hoog niveau doorgebroken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vanuit PSV? Precies 0.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat fout ja. Jongen kan zich daar voor zijn 20e financieel afhankelijk spelen. Aan de andere kant, hoeveel grote talenten die vroegtijdig naar het buitenland zijn verkast zijn daadwerkelijk op een hoog niveau doorgebroken?
Ik snap die gedachtegang van die spelers nooit. Alsof je met een salaris van minstens 3-5 ton niet rond kan komen..quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat fout ja. Jongen kan zich daar voor zijn 20e financieel afhankelijk spelen. Aan de andere kant, hoeveel grote talenten die vroegtijdig naar het buitenland zijn verkast zijn daadwerkelijk op een hoog niveau doorgebroken?
Ook vanuit Ajax of Feyenoord. Bruma was een mega talent. Van Aanholt ook. Bouy en zo zijn er nog een heel aantal.quote:
Ik denk dat ze dat in den beginne niet gaan verdienen. Positieve is dat we met Koch, Hendrix en Hermanson 3 verdedigende talenten. Bazoer is eenzelfde type als Koch en Hermansson. Van die 3 is Bazoer wel het meest getalenteerd. Gezien zijn leeftijd dan hè.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap die gedachtegang van die spelers nooit. Alsof je met een salaris van minstens 3-5 ton niet rond kan komen..
Dat verdienen ze niet. Verder wordt het ook niet geheel vrijgegeven als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap die gedachtegang van die spelers nooit. Alsof je met een salaris van minstens 3-5 ton niet rond kan komen..
Maar je kan wel op je 20e/21e terugkomen naar Nederland en dan als miljonair opnieuw beginnen.... Kortom, je zou kunnen zeggen dat dat pad juist meer zekerheid biedt dan wanneer je in Nederland begint. De garantie dat je het gaat maken heb je immers nooit. Je kunt beter daar mislukken en het daarna hier proberen, dan hier mislukken en dan nooit meer een optie te hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook vanuit Ajax of Feyenoord. Bruma was een mega talent. Van Aanholt ook. Bouy en zo zijn er nog een heel aantal.
Het blijft een carriere met risico's waarbij je compleet afhankelijk bent van je lichaam als je verder geen opleiding hebt gedaan. Als je een auto ongeluk krijgt bijvoorbeeld en nooit meer kunt voetballen ben je in ieder geval wel al financieel onafhankelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
True. Maar het zal iniedergeval wel (ver) boven modaal zijn.. En uiteindelijk komt zo'n jongen er (via PSV) wel. Hij moet een keuze maken. alleen Geld(meteen) of Geld(opbouwend) en voetbal.. Gek genoeg kiezen ze vaak voor optie 1quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat in den beginne niet gaan verdienen. Positieve is dat we met Koch, Hendrix en Hermanson 3 verdedigende talenten. Bazoer is eenzelfde type als Koch en Hermansson. Van die 3 is Bazoer wel het meest getalenteerd. Gezien zijn leeftijd dan hè.
Jaaaaa.. oke, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het blijft een carriere met risico's waarbij je compleet afhankelijk bent van je lichaam als je verder geen opleiding hebt gedaan. Als je een auto ongeluk krijgt bijvoorbeeld en nooit meer kunt voetballen ben je in ieder geval wel al financieel onafhankelijk.
Bouy is pas 19, die heeft nog tijd zat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook vanuit Ajax of Feyenoord. Bruma was een mega talent. Van Aanholt ook. Bouy en zo zijn er nog een heel aantal.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je uit een gezin komt die elke maand moeite heeft om rond te komen en je in een klap voor je hele familie kunt zorgen door bij een grote club te tekenen. Maar het blijft natuurlijk zonde, in principe kun je die hele jeugdopleiding net zo goed opdoeken want de echte grote talenten worden weg gekocht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jaaaaa.. oke, natuurlijkMaar dat is meestal nou niet de reden voor zo'n jongen om voor het grote geld te kiezen natuurlijk.
Vaak zie je dat die jongens die terugkomen het uiteindelijk niet redden. Ik denk dat de kans om het in hier te maken groter is dan bij een Man City of Chelsea. Daar moet namelijk meteen gepresteerd worden. Doordat er veel geld is krijgen talenten vaak niet de tijd zichzelf te ontwikkelen en wordt er gekozen een topper aan te trekken die die ervaring wel al heeft. Dus op de korte termijn kan een talent aardig wat geld maken. Maar op lange termijn denk ik dat hij meer kans heeft op een leuke carrière wanneer hij in Nederland blijft en wellicht na een aantal seizoenen naar het buitenland vertrekt. Maar ja, vertel dat een zaakwaarnemer maar eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar je kan wel op je 20e/21e terugkomen naar Nederland en dan als miljonair opnieuw beginnen.... Kortom, je zou kunnen zeggen dat dat pad juist meer zekerheid biedt dan wanneer je in Nederland begint. De garantie dat je het gaat maken heb je immers nooit. Je kunt beter daar mislukken en het daarna hier proberen, dan hier mislukken en dan nooit meer een optie te hebben.
Klopt. Denk echter dat hij dit seizoen bij Ajax veel minuten had kunnen maken. Bruma is trouwens ook nog maar 20 jaar hoor. Kijk naar een BMI, de Vrij of een Kongolo. 'Generatiegenoten' die wekelijks spelen en zich in de kijker spelen. Bruma zit de helft van de tijd op de bank of speelt op rechtsback.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bouy is pas 19, die heeft nog tijd zat.
Verdedigers kunnen vaak heel goed penals nemen. Ik noem een Jaap Stam, een Frank de Boer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:54 schreef Adames het volgende:
apart dat een verdediger de penalty neemt
memorabele penalty's jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verdedigers kunnen vaak heel goed penals nemen. Ik noem een Jaap Stam, een Frank de Boer.
Het is jammer dat dat soort typetjes al op zo'n jonge leeftijd verpest worden. Waarschijnlijk hebben ze hem echt het gevoel gegeven dat hij het bij City helemaal gaat maken. Natuurlijk gaat hij dat dan geloven, want hij wil dat graag geloven en ziet bij PSV nu al dat hij zijn leeftijdsgenoten al 2 jaar voorbij is. Helaas werkt het in het echte leven niet zoals de mensen hem willen laten geloven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Bazoer mag lekker opflikkeren, met zijn tientallen zaakwaarnemers.. Die heeft het te hoog zitten, maar zulke spelertjes heb ik niets mee en heeft PSV helemaal niks aan. Zelfs als hij blijft met een te hoog salaris. Flikker toch op
Geen problemen als hij blijft. Maar moet wel realistisch blijven natuurlijk. Kan niet zo zijn dat de ene 10 ruggen verdient en de andere een half miljoen. Mocht hij gaan kan ik daar ook prima mee leven. Als jij veel meer kunt verdienen ga je misschien ook. Een Bakalli bijvoorbeeld kiest voor zijn toekomst. Bazoer kiest waarschijnlijk voor het geld. Ik kan me personnlijk beter vinden in de keuze van Bakalli.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Bazoer mag lekker opflikkeren, met zijn tientallen zaakwaarnemers.. Die heeft het te hoog zitten, maar zulke spelertjes heb ik niets mee en heeft PSV helemaal niks aan. Zelfs als hij blijft met een te hoog salaris. Flikker toch op
Voor het geld zou ik het misschien ook doen, neem ik hem niet kwalijk hoor. Maar als je echt een toptalent bent, dan moet zoiets je niet aanspreken en je voeten laten spreken. Dan komt het geld vanzelf wel aanzettenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is jammer dat dat soort typetjes al op zo'n jonge leeftijd verpest worden. Waarschijnlijk hebben ze hem echt het gevoel gegeven dat hij het bij City helemaal gaat maken. Natuurlijk gaat hij dat dan geloven, want hij wil dat graag geloven en ziet bij PSV nu al dat hij zijn leeftijdsgenoten al 2 jaar voorbij is. Helaas werkt het in het echte leven niet zoals de mensen hem willen laten geloven.
En bij City natuurlijk al helemaal niet. De kans dat je daar als niet gearriveerde ster ooit doorbreekt is natuurlijk 0,0. Hij speelt over drie jaar ergens in het Championship, ironisch genoeg waarschijnlijk wel tegen een salaris dat 3x zo hoog is als de best betaalde speler van de Eredivisie.
Dat is de andere kant. Ik heb het kei naar mijn zin op mijn werk, krijg genoeg waardering en verdien ook niet slecht. Maar als er morgen een bedrijf komt dat me 5x zo veel salaris biedt, dan zwaai ik met mijn handje naar mijn baas en begin ik bij mijn nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het geld zou ik het misschien ook doen, neem ik hem niet kwalijk hoor. Maar als je echt een toptalent bent, dan moet zoiets je niet aanspreken en je voeten laten spreken. Dan komt het geld vanzelf wel aanzetten
mmwah, dat ligt toch wel anders neem ik aan. Kantoorbaantje of voetbalbaantje.. Nogal een verschil, daarmee bedoel ik niet met wat ze doen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is de andere kant. Ik heb het kei naar mijn zin op mijn werk, krijg genoeg waardering en verdien ook niet slecht. Maar als er morgen een bedrijf komt dat me 5x zo veel salaris biedt, dan zwaai ik met mijn handje naar mijn baas en begin ik bij mijn nieuwe werkgever.
Ook als dat betekent dat ik dan wat minder baanbrekend werk moet gaan doen op een lager niveau. En al helemaal als ik weet dat ik me in 3 of 4 jaar financieel onafhankelijk kan werken en daarna weer lekker kan gaan doen wat ik wil.
Als je het vergelijkt met een 13 in dozijn pennelikkerbaantje wel ja.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
mmwah, dat ligt toch wel anders neem ik aan. Kantoorbaantje of voetbalbaantje.. Nogal een verschil, daarmee bedoel ik niet met wat ze doen.
Klopt, je hebt gelijk. 4x meer salaris ga ik ook voor, dat ontken ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een 13 in dozijn pennelikkerbaantje wel ja.....
Er zijn genoeg baantjes die te vergelijken zijn. Ik ken toevallig een zeer (ZEEEEER) getalenteerd onderzoeker. Doet onderzoek bij een academisch ziekenhuis en is bezig met baanbrekende onderzoeken naar kanker. Verdient weinig, want niet in het bedrijfsleven. Maar, mogelijk wel in de toekomst een grote doorbraak met ook natuurlijk persoonlijke glorie. Nu heeft een pharmaceut interesse in zijn diensten, maar dan moet hij wel zijn onderzoek opzeggen en in een team commerciële belangen nastreven. Maar 4x zo veel salaris....
Ik vind dat te vergelijken, omdat ook hij zijn ontwikkeling onderbreekt voor snel gewin.
Wat zou jij doen?
Maar het blijft jammer, want in beide gevallen wint de commercie het van de individuele vooruitgang. Ik vind dat je iedereen moet stimuleren om het beste uit zichzelf te halen, via de weg die het beste bij die persoon past.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk. 4x meer salaris ga ik ook voor, dat ontken ik sowieso niet.
Des te meer kans om door te brekenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou maar niet meer naar City gaan als ik Bazoer was. Ze zijn nog slechter dan Ajax
Ovaa?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een 13 in dozijn pennelikkerbaantje wel ja.....
Er zijn genoeg baantjes die te vergelijken zijn. Ik ken toevallig een zeer (ZEEEEER) getalenteerd onderzoeker. Doet onderzoek bij een academisch ziekenhuis en is bezig met baanbrekende onderzoeken naar kanker. Verdient weinig, want niet in het bedrijfsleven. Maar, mogelijk wel in de toekomst een grote doorbraak met ook natuurlijk persoonlijke glorie. Nu heeft een pharmaceut interesse in zijn diensten, maar dan moet hij wel zijn onderzoek opzeggen en in een team commerciële belangen nastreven. Maar 4x zo veel salaris....
Het klopt dat je uiteindelijk niets meer van ze hoort. Van Aanholt is de eerste die het op de rebound toch lijkt te redden. Hoewel de verhalen over hem ook niet negatief waren. Maar de redenatie die ik aangaf blijft natuurlijk een logische. Verder daalt het niveau in Nederland steeds verder af, en is de kans vanuit dat opzicht ook groter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vaak zie je dat die jongens die terugkomen het uiteindelijk niet redden. Ik denk dat de kans om het in hier te maken groter is dan bij een Man City of Chelsea. Daar moet namelijk meteen gepresteerd worden. Doordat er veel geld is krijgen talenten vaak niet de tijd zichzelf te ontwikkelen en wordt er gekozen een topper aan te trekken die die ervaring wel al heeft. Dus op de korte termijn kan een talent aardig wat geld maken. Maar op lange termijn denk ik dat hij meer kans heeft op een leuke carrière wanneer hij in Nederland blijft en wellicht na een aantal seizoenen naar het buitenland vertrekt. Maar ja, vertel dat een zaakwaarnemer maar eens.
Seedorf, Van Basten.... Je hebt penalty-falers in iedere linie wel zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Verdedigers kunnen vaak heel goed penals nemen. Ik noem een Jaap Stam, een Frank de Boer.
Je redenatie is logisch ja. Maar juist door dat het niveau wat verder afzakt heeft dat talent eerder kans om hier door te breken en dan een stap naar het buitenland te zetten. Ik denk dat voor de hele grote talenten dat de juist te bewandelen weg is.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het klopt dat je uiteindelijk niets meer van ze hoort. Van Aanholt is de eerste die het op de rebound toch lijkt te redden. Hoewel de verhalen over hem ook niet negatief waren. Maar de redenatie die ik aangaf blijft natuurlijk een logische. Verder daalt het niveau in Nederland steeds verder af, en is de kans vanuit dat opzicht ook groter.
Herken de ironie in de post.quote:[..]
Seedorf, Van Basten.... Je hebt penalty-falers in iedere linie wel zitten.
EL winnen is ook wel leuk. En is in principe best mogelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:44 schreef Lemming22 het volgende:
Ach ja, liever kampioen dan kwartfinale EL..
Que? Ik ken Ovaa, maar wat bedoel je er mee?quote:
Die kans acht ik een stuk kleiner dan kampioen worden (en dat wordt al geen makkie). Niet de moeite waard om de gok voor te nemen met alle consequenties voor de competitie (en toekomstige financien) van dien. Want de selectie is niet sterk en breed genoeg om op 2 (of 3) fronten mee te strijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
EL winnen is ook wel leuk. En is in principe best mogelijk.
Wat mij betreft mag na de winterstop ook de focus exclusief op de competitie maar ik vind zolang je in de EL zit je als club met de sterkste opstelling moet spelen en proberen tot het einde mee te strijden. Goed presteren in Europa is altijd goed voor het aanzien van de club, interesse van en voor spelers, en UEFA-coëfficienten.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die kans acht ik een stuk kleiner dan kampioen worden (en dat wordt al geen makkie). Niet de moeite waard om de gok voor te nemen met alle consequenties voor de competitie (en toekomstige financien) van dien. Want de selectie is niet sterk en breed genoeg om op 2 (of 3) fronten mee te strijden.
Duimen, dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Strootman niet mee naar Zweden. Geen Bommel, geen Strootman, geen Lens. Vroegtijdige uitschakeling lonkt.
Engelaar maar weer in de basis?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Strootman niet mee naar Zweden. Geen Bommel, geen Strootman, geen Lens. Vroegtijdige uitschakeling lonkt.
Tweetje van gisteren.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef ZuidGrens het volgende:
En weet iemand hoe het zit met Pieters? Duurt nu wel heel erg lang of ligt dat aan mij?
Ben benieuwd of ie centraal gaat spelen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 14:20:01In de verdediging krijgt PSV in de winterstop Pieters terug. Nog een andere erbij halen is dus niet noodzakelijk reageer retweet
Bedankt. Pieters is ook niet alles, maar ik zie nog altijd liever Pieters op linksback dan Willems.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tweetje van gisteren.Ben benieuwd of ie centraal gaat spelen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 14:20:01In de verdediging krijgt PSV in de winterstop Pieters terug. Nog een andere erbij halen is dus niet noodzakelijk reageer retweet
Inderdaad / Het probleem is altijd dat het toch niet goed voelt als PSV verliest. Ook al volgt er iets positiefs, zoals vroegtijdige uitschakeling.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wil ze gewoon iedere wedstrijd zien winnen. Ook tegen een gemankeerde ploeg als AIK. Daarentegen ben ik ook niet rouwig wanneer PSV uitgeschakelt zou worden.
Zaterdagavond 20:45. Lekker van 18.00 tot 02:00 bezig zijn waarvan 90 minuten voetbal.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag of morgen komt de info online over kaartverkoop Ajax-PSV en zaterdag wss begint de verkoop ervóór
Daarom ook maar gewoon 1 keer in de drie jaar gaanquote:Op woensdag 7 november 2012 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zaterdagavond 20:45. Lekker van 18.00 tot 02:00 bezig zijn waarvan 90 minuten voetbal.
Nee, ik ga wel gewoon ieder jaar, maar dit is haast niet te doen. Kun je nagaan hoe lang je wel niet bezig bent als je NIET uit de regio Eindhoven komt. Dan hadden ze mijn bips kunnen kussen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom ook maar gewoon 1 keer in de drie jaar gaan
Misschien ideetje om te meeten wel?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel gewoon ieder jaar, maar dit is haast niet te doen. Kun je nagaan hoe lang je wel niet bezig bent als je NIET uit de regio Eindhoven komt. Dan hadden ze mijn bips kunnen kussen.
Sorry, maar meeten is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien ideetje om te meeten wel?
Maar schatje we hadden chemie allesquote:Op woensdag 7 november 2012 13:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sorry, maar meeten is niet echt mijn dingNiks persoonlijks, hoor. Ik vind je een prima vent in het topic.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar schatje we hadden chemie alles![]()
Nee geintje is prima man.
Echt he.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Scarface88 het volgende:
Gezellige sociale interactie.
[ afbeelding ]
Een stel individualisten. Van Bommel zei laatst al dat er niemand was om in het vliegtuig een potje mee te kaarten omdat iedereen in zijn eigen wereldje zit, best triest.quote:
Wat had je dan verwacht/gehoopt. Dat ze een spel Twister hadden meegenomen voor de vertrekhal?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Scarface88 het volgende:
Gezellige sociale interactie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht/gehoopt. Dat ze een spel Twister hadden meegenomen voor de vertrekhal?
Andere uiterste, maar als ik met de voetbal ergens naartoe ga ziet het er anders uitquote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht/gehoopt. Dat ze een spel Twister hadden meegenomen voor de vertrekhal?
Hoevaak reis jij als 1 groep per vliegtuig, bus en noem het maar op naar het buitenland? Daarbij bestaat jouw team voornamelijk uit vrienden en is dit hun werk. Als je met een schoolklas/bedrijfsuitje op reis gaat vormen er ook groepjes, daar is niks onmenselijk aan. En ja ik zie paar spelers met een koptelefoon op, maar wat is daar zo gek aan? Wellicht hebben ze wel vliegangst en hebben ze het nodig om te ontspannenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Andere uiterste, maar als ik met de voetbal ergens naartoe ga ziet het er anders uit
Ik verwacht/hoop niks, maar als er buiten het veld geen klik is hoe moet die er in het veld dan wel zijn. Alhoewel er wel jongens zijn die na de training samen naar de kapper gaan en hip-hop muziek maken (quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een heel verschil met pak 'em beet 10 jaar geleden. Koptelefoontje op, telefoon in je hand en gaan. Ik erger me daar ook al een tijdje aan. Zie je ook vaak bij uitwedstrijden, helemaal met clubs die een landelijke dekking hebben staan er gewoon altijd kinderen enzo te wachten tot die bus aankomt. Driekwart nu loopt gewoon strak voor zich uit met dat ding op hun kop. Ik vind dat om te kotsen.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
True, maar als wij met het werk gaan ziet het er ook anders uit. En een jaar of 10 geleden had dit er ook anders uit gezien.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoevaak reis jij als 1 groep per vliegtuig, bus en noem het maar op naar het buitenland? Daarbij bestaat jouw team voornamelijk uit vrienden en is dit hun werk. Als je met een schoolklas/bedrijfsuitje op reis gaat vormen er ook groepjes, daar is niks onmenselijk aan. En ja ik zie paar spelers met een koptelefoon op, maar wat is daar zou gek aan? Wellicht hebben ze wel vliegangst en hebben ze het nodig om te ontspannen
Daar heb je gelijk in, maar dit is de vertrekhal van een vliegveld en hebben dus nog een lange reis voor de boeg.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een heel verschil met pak 'em beet 10 jaar geleden. Koptelefoontje op, telefoon in je hand en gaan. Ik erger me daar ook al een tijdje aan. Zie je ook vaak bij uitwedstrijden, helemaal met clubs die een landelijke dekking hebben staan er gewoon altijd kinderen enzo te wachten tot die bus aankomt. Driekwart nu loopt gewoon strak voor zich uit met dat ding op hun kop. Ik vind dat om te kotsen.
Die ongeïnteresseerde houding inderdaad. Wat is er mis met een handtekening uitdelen aan jonge fans.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een heel verschil met pak 'em beet 10 jaar geleden. Koptelefoontje op, telefoon in je hand en gaan. Ik erger me daar ook al een tijdje aan. Zie je ook vaak bij uitwedstrijden, helemaal met clubs die een landelijke dekking hebben staan er gewoon altijd kinderen enzo te wachten tot die bus aankomt. Driekwart nu loopt gewoon strak voor zich uit met dat ding op hun kop. Ik vind dat om te kotsen.
Kijk zo kan het ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Bij Denen is dat anders, die praten gewoon met elkaar;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |