Het is gewoon een amusements programma, die kan je toch niet de schuld geven dat Manolev zich keer op keer lul zet, zij koppen zijn voorzetjes alleen maar in.quote:Op maandag 5 november 2012 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als het komt omdat Manolev ooit 'nee' heeft gezegd tegen een interview-verzoek voor VI ofzo. Zo treurig zijn die mannetjes. Ik vind het echt mongolen-TV, en dan doe ik de mongolen te kort.
Ik ga mezelf niet herhalen, mocht je toch antwoord op deze post willen, dan lees maar wat ik hierboven al heb getypt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een amusements programma, die kan je toch niet de schuld geven dat Manolev zich keer op keer lul zet, zij koppen zijn voorzetjes alleen maar in.
Nee ik hoef geen antwoordquote:Op maandag 5 november 2012 16:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet herhalen, mocht je toch antwoord op deze post willen, dan lees maar wat ik hierboven al heb getypt.
Dat dacht ik al, je leek me niet het type dat geďnteresseerd is in iemand anders zijn mening, anders dan zou je die wel lezen zo af en toe...quote:
Waarom neem je dan wel de moeite om hierop te reageren?quote:Op maandag 5 november 2012 17:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, je leek me niet het type dat geďnteresseerd is in iemand anders zijn mening, anders dan zou je die wel lezen zo af en toe...
Vind ik gewoon leuk...quote:Op maandag 5 november 2012 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom neem je dan wel de moeite om hierop te reageren?
5:01 eigenlijk moest Gini zeggen: Dus ze was voor Ajaxquote:
Volgens mij ookquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gini eigenlijk wilde antwoorden dat hij in z'n blote snikkel slaapt op de vraag of hij in een PSV pyjama slaapt.
Ik ga Manolev niet verdedigen, want hij is simpelweg niet van het niveau dat bij ons in de basis moet staan. Maar ik deel wel de mening dat Van der Gijp in grote mate invloed heeft gehad op het falen van Manolev bij PSV. Waarom? Manolev heeft aardige wedstrijden gespeeld. Maar na een reeks slechte wedstrijden en blunders, is hij mikpunt geworden van de simpele uitlach-onderbroekenlol van Van der Gijp. Hij merkt dat het aanslaat bij het publiek, dus gooit er nog een schepje bovenop en licht alle vreemde acties van Manolev eruit. Acties die andere spelers ook regelmatig maken trouwens. Ook het kritische fluitpubliek van PSV ziet de uitvergroting van de fouten van Manolev week in week uit bij VI, begint de mening van Van der Gijp te kopiëren (want dat is blijkbaar grappig, want iedereen heeft het erover en lacht erom) en begint het tijdens wedstrijden uit te lachen, te fluiten en te juichen als hij gewisseld wordt. Dat heeft natuurlijk invloed op het zelfvertrouwen van Manolev, waardoor hij meer fouten maakt, die Van der Gijp weer inkopt in VI, etc. etc. Een vicieuze cirkel. Gestart door de uitvergroting door Van der Gijp in VI.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon een amusements programma, die kan je toch niet de schuld geven dat Manolev zich keer op keer lul zet, zij koppen zijn voorzetjes alleen maar in.
Je kan ook de nodige andere spelers uitlichten. Ik denk dat wanneer je Lex Immers blijft volgen, je ook meerdere voorbeelden van idioterie kan uitlichten, iedere wedstrijd. En dan nog dat aanstekelijke lachje eronder, en klaar ben je.quote:Op maandag 5 november 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar Manolev maakt acties die veel achterlijker uit zien. Gijp lacht niet zo snel iemand uit die het even niet kon, hij denkt bij elke actie altijd 'wat zou die voetballer nu hebben gedacht' en dat is iets dat bij Manolev soms wel erg moeilijk is.quote:Op maandag 5 november 2012 19:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je kan ook de nodige andere spelers uitlichten. Ik denk dat wanneer je Lex Immers blijft volgen, je ook meerdere voorbeelden van idioterie kan uitlichten, iedere wedstrijd. En dan nog dat aanstekelijke lachje eronder, en klaar ben je.
Manolev heeft overigens minimaal twee keer een grote coverage gehad, en stond ook een keer op de cover van VI, als ik me niet vergis. Dus ik denk niet dat hij ooit geweigerd heeft. Verder heeft René niet zoveel te maken met de grudges van Johan Derksen. Overigens werkt het wel zo dat als Derksen iemand niet mag om een bepaalde reden, hij echt niet objectief lijft. Dat geldt trouwens voor al die zgn. 'objectieve' media mannetjes van iedere vorm van Wilfried de Jong tot aan Derksen, Van Nijnatten en Borst. Allen komen ze op voor hun vriendjes en pakken ze mensen die ze minder mogen, aan.
quote:Lens twee weken uit de roulatie
Jeremain Lens kreeg vandaag meer duidelijkheid over zijn schouderblessure. Uit een MRI-scan is gebleken dat de aanvaller naar verwachting twee weken uit de roulatie is. Hij mist daardoor in ieder geval de duels tegen AIK aanstaande donderdag en Heerenveen komend weekend. Of hij er uit tegen ADO Den Haag alweer bij kan zijn, is nog onbekend.
quote:
Dit is wel erg makkelijk. Wanneer Manolev naar voren rent, weet je toch ook gewoon dat hij een rush wil maken. En Immers (en zat andere spelers) doen de meest vreemde dingen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar Manolev maakt acties die veel achterlijker uit zien. Gijp lacht niet zo snel iemand uit die het even niet kon, hij denkt bij elke actie altijd 'wat zou die voetballer nu hebben gedacht' en dat is iets dat bij Manolev soms wel erg moeilijk is.
Immers kan je natuurlijk wel uitlachen dat hij weer eens een bal naast schiet, maar het is niet zo moeilijk om te bedenken wat hij wilde: wel de bal er in.
ik kan het wel begrijpen, maar hij is toch ook al een jaar mee gestopt toch. vandaag nog 1 keer kort manolev, maar hij vond ook dat het te veel was.quote:Op maandag 5 november 2012 22:45 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is wel erg makkelijk. Wanneer Manolev naar voren rent, weet je toch ook gewoon dat hij een rush wil maken. En Immers (en zat andere spelers) doen de meest vreemde dingen.
En Vd Gijp doet het vooral voor een leuk itempje. Niet om iets aan de kaak te stellen oid. Dt zie je terug in die onzin over de 4e man, lekkere wijven en anekdotes die hij soms wel eens herhaald. allemaal leuk en grappig vaak, maar niet serieus te nemen. En ik vind dat hij moet ophouden op het moment dat het stigmatiserend gaat werken.
Hoe dan ook, met al zijn beperkingen en irritante trekjes in zijn spel, is het wel de beste rechtsback-bezetting die we hebben m.i.quote:Op maandag 5 november 2012 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik kan het wel begrijpen, maar hij is toch ook al een jaar mee gestopt toch. vandaag nog 1 keer kort manolev, maar hij vond ook dat het te veel was.
als hij niet zou opkomen heb je gelijkquote:Op maandag 5 november 2012 22:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met al zijn beperkingen en irritante trekjes in zijn spel, is het wel de beste rechtsback-bezetting die we hebben m.i.
Vond dat middenveld dat er zondag stond (Brama, Janssen, Schilder) eerlijk gezegd absoluut niet kampioen waardig hoor. Pure middelmaat. Met Fer en die nieuwe jongen erbij is het wel een ander verhaal natuurlijk, maar is het niet van het niveau van PSV. Jammer van die prutsers bij ons achterin.quote:Op maandag 5 november 2012 23:10 schreef ValHallen het volgende:
ap, denk ik. Twente heeft een betere basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |