abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118850793
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.
Idd, zoals hier al gezegd, door Gijp en door personen de klakkeloos alles overnemen wat er uit de monden van Gijp en De Snor komt.
Misschien is het wat weggezakt door de kritiek op de aanvalsdrift, maar als verdediger is hij echt niet denderend hoor. Hij stond enorm vaak uit positie, waardoor anderen weer zijn klusjes op moesten lossen, hij was erg onrustig en er was geregeld miscommunicatie. Een algemene bron van onrust dus. Zijn puur verdedigende kwaliteiten vind ik niet zo bijzonder. Statistiekjes vertellen maar een beperkt verhaal, ik kijk liever naar de speler zelf.
We gaan toch niet doen alsof een Manolev die zijn aanvallende intenties inperkt ineens een topverdediger is? No way!
pi_118850946
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?

Door iedereen te gebruiken die hem voorbij komt. Maar net als met pestkoppen op de basisschool, werkt het beter als je je eigen onzekerheden maskeert door je op één slachtoffer meer te richten dan anderen.

Gijp is gewoon dat iets te dikke jongetje op het schoolplein dat inziet dat het niet alleen helpt om anderen te pesten die dik zijn (omdat dat tegen hem kan keren), maar dat hij zich moet richten op het dikke jongetje met rood haar en een beugel.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 5 november 2012 @ 15:50:50 #153
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_118851015
Als jullie dit jaar geen kampioen worden, dan worden jullie het nooit meer. 10 punten voorsprong op Ajax en Feyenoord en 1 punt achterstand op het matige FCT.
pi_118851058
Manolev is ws gewoon een middenvelder, dat speelt hij bij zijn land ook.
  maandag 5 november 2012 @ 15:52:07 #155
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118851069
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Door iedereen te gebruiken die hem voorbij komt. Maar net als met pestkoppen op de basisschool, werkt het beter als je je eigen onzekerheden maskeert door je op één slachtoffer meer te richten dan anderen.

Gijp is gewoon dat iets te dikke jongetje op het schoolplein dat inziet dat het niet alleen helpt om anderen te pesten die dik zijn (omdat dat tegen hem kan keren), maar dat hij zich moet richten op het dikke jongetje met rood haar en een beugel.

Waarom zou iemand die zo benauwd is om eigen onzekerheden te maskeren zichzelf compleet portretteren in KRO's Profiel?

"Fonsie, zenuwinzinkinkje." En daarna een schaterlach. Lijkt me niet het prototype iemand die zijn onzekerheden verborgen wil houden, als zelfs zijn beste vriend en biografieschrijver hem proberen te analyseren.
Dit, dus.
  maandag 5 november 2012 @ 15:52:20 #156
344378 J2T
pi_118851081
Manolev is een cultheld. Mooi figuur.
  maandag 5 november 2012 @ 15:52:43 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118851096
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef J2T het volgende:
Als jullie dit jaar geen kampioen worden, dan worden jullie het nooit meer. 10 punten voorsprong op Ajax en Feyenoord en 1 punt achterstand op het matige FCT.
Het is begin November, man :')
Dit, dus.
  maandag 5 november 2012 @ 15:53:26 #158
344378 J2T
pi_118851120
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is begin November, man :')
Oh.
pi_118851181
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die zo benauwd is om eigen onzekerheden te maskeren zichzelf compleet portretteren in KRO's Profiel?

"Fonsie, zenuwinzinkinkje." En daarna een schaterlach. Lijkt me niet het prototype iemand die zijn onzekerheden verborgen wil houden, als zelfs zijn beste vriend en biografieschrijver hem proberen te analyseren.
In de hoop meer geloofwaardigheid te krijgen? Weet ik veel, ik ben geen afgestudeerd psycholoog met 10 jaar ervaring.....

Maar dat hij constant halfwege een psychiatrisch ziekenhuis is, dat lijkt me wel duidelijk.
  maandag 5 november 2012 @ 15:58:41 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118851324
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

In de hoop meer geloofwaardigheid te krijgen? Weet ik veel, ik ben geen afgestudeerd psycholoog met 10 jaar ervaring.....

Maar dat hij constant halfwege een psychiatrisch ziekenhuis is, dat lijkt me wel duidelijk.
Hij heeft gewoon een niet al te serieuze kijk op voetbal. Het lijkt hem geen zak te interesseren wie er kampioen wordt, wie er wint of verliest en wie er degradeert of promoveert. Hij kijkt gewoon graag naar mooi voetbal, en hij kijkt daarnaast ook heel graag naar grappige momenten in voetbal. En vette pech voor ons dat ons aller Manolev hem die voorheen wekelijks presenteerde. Afgelopen zaterdag liet hij weer pijnlijk merken waarom.
Dit, dus.
  Redactie Sport maandag 5 november 2012 @ 15:59:15 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118851354
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Goedkoop scoren. Zal ook wel in VI komen vanavond. Evenals momentjes van Manolev.
Laten we de aftrap niet vergeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118851392
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon een niet al te serieuze kijk op voetbal. Het lijkt hem geen zak te interesseren wie er kampioen wordt, wie er wint of verliest en wie er degradeert of promoveert. Hij kijkt gewoon graag naar mooi voetbal, en hij kijkt daarnaast ook heel graag naar grappige momenten in voetbal. En vette pech voor ons dat ons aller Manolev hem die voorheen wekelijks presenteerde. Afgelopen zaterdag liet hij weer pijnlijk merken waarom.
Ja. Blijf er vooral zo naar kijken. Lekker kritiekloos. Het zal niets te maken hebben met eigenbelang als hij zich richt op één speler die het in het verleden gewoon goed gedaan heeft bij PSV.
pi_118851412
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?

Ja.
En door altijd maar de te vertellen hoe weinig het hem boeit probeert hij andere (en zichzelf) er van te overtuigen waardoor hij ook nooit serieus hoeft te reageren op onderwerpen wat te stressvol wordt.

Wat Hoppa zegt 'klopt gewoon'. (Is niet altijd maar in dit geval denk ik wel)
  maandag 5 november 2012 @ 16:01:51 #164
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118851474
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja.
En door altijd maar de te vertellen hoe weinig het hem boeit probeert hij andere (en zichzelf) er van te overtuigen waardoor hij ook nooit serieus hoeft te reageren op onderwerpen wat te stressvol wordt.

Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?
Dit, dus.
pi_118851475
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Lens die de bal meteen het publiek in jaagt :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_118851494
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?
pi_118851521
quote:
5s.gif Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

+ Geld nodig hebt/wilt.
Volgens mij had hij al een tijdje geen lezinkjes meer kunnen doen.
  maandag 5 november 2012 @ 16:03:11 #168
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118851523
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dan lijkt me profiel geen handige zet.
Dit, dus.
pi_118851537
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan lijkt me profiel geen handige zet.
Drama makes the world go around.
  maandag 5 november 2012 @ 16:04:12 #170
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118851570
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[..]

+ Geld nodig hebt/wilt.
Volgens mij had hij al een tijdje geen lezinkjes meer kunnen doen.
Hij heeft er bijzonder veel moeten annuleren sinds zijn "inzinkinkje". Hij was juist immens populair, vandaar ook iedere week de vraag "wanneer komt Gijp nou eindelijk terug?"
Dit, dus.
  Redactie Sport maandag 5 november 2012 @ 16:04:13 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_118851571
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja.

Van de ene kant is het leuke TV, maar van de andere kant willen Gijp en Derksen nogal stelselmatig zich op 1 speler richten. Als iemand op een negatief blaadje staat blijft het niets en als iemand al goed aangeschreven staat kan ie niet zoveel fout doen. Vergelijk eens de Willems-bash tov het gedrag naar van Rhijn (een van de slechtst scorende verdedigers in het Pro Klassement, en terecht.)

En dan maar doen of het allemaal maar een grapje is en wel kan, en dat de media alles maar kan zeggen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_118851726
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

idd zeg. Nou is dat ook wel terecht als het afgezeken wordt. Hoe krijg je het toch in je hoofd om zo'n bal te spelen?
pi_118853496
quote:
Ik denk dat Gini eigenlijk wilde antwoorden dat hij in z'n blote snikkel slaapt op de vraag of hij in een PSV pyjama slaapt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118853810
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Van de ene kant is het leuke TV, maar van de andere kant willen Gijp en Derksen nogal stelselmatig zich op 1 speler richten. Als iemand op een negatief blaadje staat blijft het niets en als iemand al goed aangeschreven staat kan ie niet zoveel fout doen. Vergelijk eens de Willems-bash tov het gedrag naar van Rhijn (een van de slechtst scorende verdedigers in het Pro Klassement, en terecht.)

En dan maar doen of het allemaal maar een grapje is en wel kan, en dat de media alles maar kan zeggen.
Het zou me niet eens verbazen als het komt omdat Manolev ooit 'nee' heeft gezegd tegen een interview-verzoek voor VI ofzo. Zo treurig zijn die mannetjes. Ik vind het echt mongolen-TV, en dan doe ik de mongolen te kort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')