Idd, zoals hier al gezegd, door Gijp en door personen de klakkeloos alles overnemen wat er uit de monden van Gijp en De Snor komt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.
Door iedereen te gebruiken die hem voorbij komt. Maar net als met pestkoppen op de basisschool, werkt het beter als je je eigen onzekerheden maskeert door je op één slachtoffer meer te richten dan anderen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?
quote:Op maandag 5 november 2012 15:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Door iedereen te gebruiken die hem voorbij komt. Maar net als met pestkoppen op de basisschool, werkt het beter als je je eigen onzekerheden maskeert door je op één slachtoffer meer te richten dan anderen.
Gijp is gewoon dat iets te dikke jongetje op het schoolplein dat inziet dat het niet alleen helpt om anderen te pesten die dik zijn (omdat dat tegen hem kan keren), maar dat hij zich moet richten op het dikke jongetje met rood haar en een beugel.
Het is begin November, manquote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef J2T het volgende:
Als jullie dit jaar geen kampioen worden, dan worden jullie het nooit meer. 10 punten voorsprong op Ajax en Feyenoord en 1 punt achterstand op het matige FCT.
In de hoop meer geloofwaardigheid te krijgen? Weet ik veel, ik ben geen afgestudeerd psycholoog met 10 jaar ervaring.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die zo benauwd is om eigen onzekerheden te maskeren zichzelf compleet portretteren in KRO's Profiel?
"Fonsie, zenuwinzinkinkje." En daarna een schaterlach. Lijkt me niet het prototype iemand die zijn onzekerheden verborgen wil houden, als zelfs zijn beste vriend en biografieschrijver hem proberen te analyseren.
Hij heeft gewoon een niet al te serieuze kijk op voetbal. Het lijkt hem geen zak te interesseren wie er kampioen wordt, wie er wint of verliest en wie er degradeert of promoveert. Hij kijkt gewoon graag naar mooi voetbal, en hij kijkt daarnaast ook heel graag naar grappige momenten in voetbal. En vette pech voor ons dat ons aller Manolev hem die voorheen wekelijks presenteerde. Afgelopen zaterdag liet hij weer pijnlijk merken waarom.quote:Op maandag 5 november 2012 15:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
In de hoop meer geloofwaardigheid te krijgen? Weet ik veel, ik ben geen afgestudeerd psycholoog met 10 jaar ervaring.....
Maar dat hij constant halfwege een psychiatrisch ziekenhuis is, dat lijkt me wel duidelijk.
Laten we de aftrap niet vergeten.quote:Op maandag 5 november 2012 15:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. Zal ook wel in VI komen vanavond. Evenals momentjes van Manolev.
Ja. Blijf er vooral zo naar kijken. Lekker kritiekloos. Het zal niets te maken hebben met eigenbelang als hij zich richt op één speler die het in het verleden gewoon goed gedaan heeft bij PSV.quote:Op maandag 5 november 2012 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een niet al te serieuze kijk op voetbal. Het lijkt hem geen zak te interesseren wie er kampioen wordt, wie er wint of verliest en wie er degradeert of promoveert. Hij kijkt gewoon graag naar mooi voetbal, en hij kijkt daarnaast ook heel graag naar grappige momenten in voetbal. En vette pech voor ons dat ons aller Manolev hem die voorheen wekelijks presenteerde. Afgelopen zaterdag liet hij weer pijnlijk merken waarom.
Ja.quote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?
Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
En door altijd maar de te vertellen hoe weinig het hem boeit probeert hij andere (en zichzelf) er van te overtuigen waardoor hij ook nooit serieus hoeft te reageren op onderwerpen wat te stressvol wordt.
Wat Hoppa zegt 'klopt gewoon'. (Is niet altijd maar in dit geval denk ik wel)
Daar dacht ik ook al aan inderdaad. Lens die de bal meteen het publiek in jaagtquote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we de aftrap niet vergeten.
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?
quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar als je je onzekerheid wilt camoufleren, dan ga je toch niet meewerken aan een programma als Profiel wat uitgebreid je onzekerheden en zwaktepunten op tafel legt inclusief pijnlijke analyses van zijn beste maat, biografieschrijver en naaste collega's?
+ Geld nodig hebt/wilt.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?
Dan lijkt me profiel geen handige zet.quote:Op maandag 5 november 2012 16:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wel als je daarnaast ook ziekelijk mediageil bent?
Drama makes the world go around.quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan lijkt me profiel geen handige zet.
Hij heeft er bijzonder veel moeten annuleren sinds zijn "inzinkinkje". Hij was juist immens populair, vandaar ook iedere week de vraag "wanneer komt Gijp nou eindelijk terug?"quote:Op maandag 5 november 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
+ Geld nodig hebt/wilt.
Volgens mij had hij al een tijdje geen lezinkjes meer kunnen doen.
Van de ene kant is het leuke TV, maar van de andere kant willen Gijp en Derksen nogal stelselmatig zich op 1 speler richten. Als iemand op een negatief blaadje staat blijft het niets en als iemand al goed aangeschreven staat kan ie niet zoveel fout doen. Vergelijk eens de Willems-bash tov het gedrag naar van Rhijn (een van de slechtst scorende verdedigers in het Pro Klassement, en terecht.)quote:Op maandag 5 november 2012 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.
En door altijd maar de te vertellen hoe weinig het hem boeit probeert hij andere (en zichzelf) er van te overtuigen waardoor hij ook nooit serieus hoeft te reageren op onderwerpen wat te stressvol wordt.
Wat Hoppa zegt 'klopt gewoon'. (Is niet altijd maar in dit geval denk ik wel)
idd zeg. Nou is dat ook wel terecht als het afgezeken wordt. Hoe krijg je het toch in je hoofd om zo'n bal te spelen?quote:Op maandag 5 november 2012 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we de aftrap niet vergeten.
Ik denk dat Gini eigenlijk wilde antwoorden dat hij in z'n blote snikkel slaapt op de vraag of hij in een PSV pyjama slaapt.quote:
Het zou me niet eens verbazen als het komt omdat Manolev ooit 'nee' heeft gezegd tegen een interview-verzoek voor VI ofzo. Zo treurig zijn die mannetjes. Ik vind het echt mongolen-TV, en dan doe ik de mongolen te kort.quote:Op maandag 5 november 2012 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de ene kant is het leuke TV, maar van de andere kant willen Gijp en Derksen nogal stelselmatig zich op 1 speler richten. Als iemand op een negatief blaadje staat blijft het niets en als iemand al goed aangeschreven staat kan ie niet zoveel fout doen. Vergelijk eens de Willems-bash tov het gedrag naar van Rhijn (een van de slechtst scorende verdedigers in het Pro Klassement, en terecht.)
En dan maar doen of het allemaal maar een grapje is en wel kan, en dat de media alles maar kan zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |