Blijkbaar zien we andere wedstrijden. Aangezien Willems vaak effect heeft door langs een man te spelen, alleen moet hij hem daarna idd afgeven. Dat jij ziet dat hij ´´weer´´ een mislukte poging maakt en dan balverlies lijdt. Aangezien dat maar 1x per wedstrijd zo is en als je dat gaat vergelijken met een Wijnaldum of Hutchinson. Dan is het best weinig. Ik snap al die haat naar hem ineens niet, aangezien iedereen zo blij was met wat hij deed. Nu doet hij blijkbaar maar wat.quote:Op maandag 5 november 2012 13:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee of wij dezelfde wedstrijden zien, maar hoe on earth kun je beweren dat Willems technisch begaafd is? Die jongen doet maar wat. De manier waarop Mertens die bal in een beweging aanneemt en vol overgave over de keeper krult, dat is techniek. Wat Willems laat zien is de bal aangespeeld krijgen, geen tegenstander in een straal van 10 meter om zich heen hebben en dan een compleet gemankeerde sleepbeweging maken om richting Mertens te stuiven. Het is echt te bizar voor woorden als je erop gaat letten.
Ben het helemaal met je eens. Alleen op het moment (na zijn blessure) mislukt meer dan normaal. Maar komt gewoon goed met deze baasquote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar zien we andere wedstrijden. Aangezien Willems vaak effect heeft door langs een man te spelen, alleen moet hij hem daarna idd afgeven. Dat jij ziet dat hij ´´weer´´ een mislukte poging maakt en dan balverlies lijdt. Aangezien dat maar 1x per wedstrijd zo is en als je dat gaat vergelijken met een Wijnaldum of Hutchinson. Dan is het best weinig. Ik snap al die haat naar hem ineens niet, aangezien iedereen zo blij was met wat hij deed. Nu doet hij blijkbaar maar wat.
Vooral die assist van de 3-1 straalt wat uit
Ja, dat is een hele mooie assist en natuurlijk lukt het eens in de zoveel keer. Dat is eenzelfde verhaal als bij Manolev, maar het rendement is onevenredig als je het naast de moeite zet. Ondertussen loopt ie vaker in de weg dan dat het daadwerkelijk iets oplevert.quote:Op maandag 5 november 2012 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar zien we andere wedstrijden. Aangezien Willems vaak effect heeft door langs een man te spelen, alleen moet hij hem daarna idd afgeven. Dat jij ziet dat hij ´´weer´´ een mislukte poging maakt en dan balverlies lijdt. Aangezien dat maar 1x per wedstrijd zo is en als je dat gaat vergelijken met een Wijnaldum of Hutchinson. Dan is het best weinig. Ik snap al die haat naar hem ineens niet, aangezien iedereen zo blij was met wat hij deed. Nu doet hij blijkbaar maar wat.
Vooral die assist van de 3-1 straalt wat uit
Willems hoeft wat mij betreft niet te banken, ik vind het een betere back dan Manolev en Hutchinson. Het enige wat hij naar mijn idee moet doen is sober verdedigen en ondersteuning bieden. Pieters centraal lijkt me mogelijk, maar ik moet het eerst zien gebeuren. Hij werd pas bij Utrecht gehaald toen ze met hem experimenteerde op de linksbackpositie want dat ging daar heel aardig. Maar bij PSV vind ik het ook geen geweldenaar op de back. Hij is alleen wel wat verder dan Willems.quote:Op maandag 5 november 2012 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben het eens dat hij nu matig is, maar dat gaat heus wel goedkomen. Komt van een blessure en dat is altijd zo met talenten dat ze een terugval hebben. Zie Clasie dit moment. Rendement gaat er zeker uitkomen, geef hem gewoon tijd. Advocaat roept zelf ook al dat hij hem vaker moet afgeven. Maar ben benieuwd hoe het eruit gaat zijn als shuffle koning Pieters terug is. Centraal of Willems op de bank?
Snap sowieso niet waarom die inworp 2x uitgelicht moet worden bij studio sport en studio voetbal. Ja knullig maar dikke carequote:Op maandag 5 november 2012 15:03 schreef vivelafete het volgende:
Ik vind (en denk ook dat hij dat nog gaat doen) dat hij nog wel wat fouten mag maken. Als er maar progressie in blijft zitten. Hij natuurlijk op een nog al apart snelle manier in de basis komen te staan en zelfs in Oranje terecht gekomen, iets wat ik haast onverantwoord en veel te snel vind.
Om hem al als volwaardig aan te zien (zoals bijv. Derksen doet) vind ik niet juist, hij moet eerst maar eens lekker blijven groeien. Denk dat het wel een goede wordt als hij wat meer rust in zijn spel kan vinden.
Even de calimero uithangen: Dat ze gisteren bij Studio Voetbal in het voetbaloverzicht bij PSV nou weer begonnen met 'koopkracht' en de ingooi van Jetro vind ik nogal treurig. Überhaupt is PSV niet besproken. Het lijkt er soms wel op dat PSV ook nooit iets kan doen wat positief besproken wordt in de media. Ik zou wel eens willen zien met wat voor superlatieven er gestrooid zouden worden als Ajax zo'n potje zou hebben laten zien.
Ik heb onze vriend Manolev ook al genoeg defensieve rariteiten uit zien halen hoor. Het is heus niet zo dat hij enkel bekritiseerd wordt op zijn aanvallende drift.quote:Op maandag 5 november 2012 14:42 schreef DeParo het volgende:
Overigens wel grappig dat zowel Manolev als Willems eigenlijk prima verdedigers zijn, alleen wanneer ze over de vleugels moeten komen laten ze nog wel eens steken vallen, daar worden ze telkens op afgerekend terwijl ze uiteindelijk toch op een verdedigende positie staan.
Goedkoop scoren. Zal ook wel in VI komen vanavond. Evenals momentjes van Manolev.quote:Op maandag 5 november 2012 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom die inworp 2x uitgelicht moet worden bij studio sport en studio voetbal. Ja knullig maar dikke careheeft geen waarde.
Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.quote:Op maandag 5 november 2012 15:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik heb onze vriend Manolev ook al genoeg defensieve rariteiten uit zien halen hoor. Het is heus niet zo dat hij enkel bekritiseerd wordt op zijn aanvallende drift.
Wat betreft Pieters: Ook hij speelde soms de meest belabberde wedstrijden, daarin deed hij echt alles fout. Over zijn idiote maniertjes zullen we het maar niet hebben. Hoop natuurlijk wel dat hij goed en sterk terugkomt.
Is logisch, zijn tegenstanders hadden steeds de slappe lach..quote:Op maandag 5 november 2012 15:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Manolev is vrijwel volledig afgemaakt op basis van z'n aanvallende daden, sterker nog, uit de statistieken kon je zo halen dat toen Manolev en Pieters speelden er van de eerste kant bijna geen enkele voorzet of goal kwam in tegenstelling tot de tweede. Je kijkt het maar terug, maar verdedigend heeft Manolev weinig fouten gemaakt, dat blijkt dus.
Dat kan hij alleen bewijzen wanneer hij ook daadwerkelijk op 10 speelt. Dit heeft hij anderhalve wedstrijd gedaan, waarvan die eerste helft in die zeer slechte wedstrijd tegen Willem II waar je van hem niet kan verwachten dat hij het verschil gaat maken wanneer iedereen in het team slecht speelt. En zoals gezegd, tegen Heracles vond ik hem niet slecht. Ik vind gewoon dat voordat mensen iemand tot op het bot afzeiken, op een manier die de noemer 'supporter' niet verdient (dat is dus iets anders dan kritisch zijn), je hem eerst maar eens de kans moet geven om daadwerkelijk te falen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hij vond dat hij op 10 moest spelen, dat moet hij bewijzen. Dat kan in wedstrijden tegen Willem II, PEC, AIK en Heracles, maar dat doet hij niet.. Integendeel zelfs.
Dat is gvd mijn quote.quote:Op maandag 5 november 2012 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar serieus, Gijp heeft met Manolev gedaan wat Youp v/h Hek met Buckler heeft gedaan: stelselmatig ridiculiseren en daarmee kapot maken.
En dat bewaar je allemaal?quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is gvd mijn quote.
Het grote PSV topic #627 Met Ola blijf je scherp
Nee, maar die kwam me wel heel bekend voor. Ik maak de Buckler vergelijking niet dagelijks.quote:
Niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wachtte al bijna 2 maanden op erkenning voor zijn post.
Het is ook niet echt een heel moeilijke vergelijking, he? Ik heb hem vaker horen vallen en eerlijk gezegd ben ik het er niet mee eens. Een man als vd Gijp kan Manolev alleen belichten, niet meer.quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is gvd mijn quote.
Bullshit. Als je elk foutje van Messi belicht dan kun je ook van dat soort filmpjes maken. Tuurlijk, het duurt wat langer voor je wat materiaal hebt.....quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een heel moeilijke vergelijking, he? Ik heb hem vaker horen vallen en eerlijk gezegd ben ik het er niet mee eens. Een man als vd Gijp kan Manolev alleen belichten, niet meer.
Niet.quote:Op maandag 5 november 2012 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is gvd mijn quote.
quote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elk foutje van Messi belicht dan kun je ook van dat soort filmpjes maken. Tuurlijk, het duurt wat langer voor je wat materiaal hebt.....
Manolev heeft een wat mindere periode gehad en is toen kapot gemaakt door die slechte cabaretiers van VI. Het is treurige en goedkope televisie voor en door zielige mensen. Gijp is een in-en-in triest en zielig geval die zijn eigen treurigheid en depressie bevecht door anderen belachelijk te maken.
Gijp is een tv-persoonlijkheid die ieder weekend laat zien wat hem opviel. Kolderieke inworpen, een aftrap die meteen over de achterlijn wordt gerost, en bovenal heb ik het vermoeden dat het Gijp niet zoveel uitmaakt wie er iets fout doet, als hij maar kan aantonen dat er weer iets leuks is gebeurd.quote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elk foutje van Messi belicht dan kun je ook van dat soort filmpjes maken. Tuurlijk, het duurt wat langer voor je wat materiaal hebt.....
Manolev heeft een wat mindere periode gehad en is toen kapot gemaakt door die slechte cabaretiers van VI. Het is treurige en goedkope televisie voor en door zielige mensen. Gijp is een in-en-in triest en zielig geval die zijn eigen treurigheid en depressie bevecht door anderen belachelijk te maken.
Ik zeg ook niet dat het een complot is. Ik zeg dat een manifestatie van zijn eigen onzekerheid is.quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gijp is een tv-persoonlijkheid die ieder weekend laat zien wat hem opviel. Kolderieke inworpen, een aftrap die meteen over de achterlijn wordt gerost, en bovenal heb ik het vermoeden dat het Gijp niet zoveel uitmaakt wie er iets fout doet, als hij maar kan aantonen dat er weer iets leuks is gebeurd.
Helaas om toe te geven is het onze eigen Manolev die buitensport veel foutjes maakt, juist datgene waar Gijp om kan lachen. Als het hem persoonlijk te doen was geweest had hij het veel beter aan kunnen pakken, dus dat complot geloof ik niet.
Dus door Manolev te gebruiken camoufleert hij zijn eigen onzekerheid?quote:Op maandag 5 november 2012 15:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een complot is. Ik zeg dat een manifestatie van zijn eigen onzekerheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |