abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118839331
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat lul jij steeds over feyenoord gast? Ik moet Labyad niet door zijn gedrag vorig jaar. Daar mag ik toch mijn mening over hebben of niet? En zal voortaan anders eerst ff een pre-post naar jou sturen ter goedkeuring, ok maat.
Goed idee! We zullen jouw niveau eens wat op gaan krikken met persoonlijke coaching.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 5 november 2012 @ 10:22:32 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118839378
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Leedvermaak is gewoon treurig. Net als al die Feyenoordsupporters die het nu leuk vinden dat het met Wijnaldum slecht gaat. Sorry, maar tot dat niveau wil ik echt niet afzakken. Dat is gewoon zielig.
Mwah, leuk vinden. Het is meer dat iedereen het al had zien aankomen.

Hier las ik steeds dat dingen als overzicht wel te trainen zijn enzo. Dan kan ik daar wel met terugwerkende kracht om lachen ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118842087
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, leuk vinden. Het is meer dat iedereen het al had zien aankomen.
Lang niet iedereen. Er waren er genoeg in het Feyenoord-kamp die het heel erg vonden dat Wijnaldum wegging. Als iedereen hem een koekebakker vond, dan waren er ook geen doodsbedreigingen aan zijn adres geweest.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 5 november 2012 @ 11:54:48 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_118842155
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Lang niet iedereen. Er waren er genoeg in het Feyenoord-kamp die het heel erg vonden dat Wijnaldum wegging.
Meer om de manier waarop, zeker niet om de voetballer Wijnaldum. Helemaal niet toen hij stampvoetend op 10 wilde spelen terwijl hij dat gewoon niet kan.
quote:
Als iedereen hem een koekebakker vond, dan waren er ook geen doodsbedreigingen aan zijn adres geweest.
Die doodsbedreigingen heb ik even gemist blijkbaar, heb je daar nog een bron voor?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_118844695
Wat een discussie zeg :O
  maandag 5 november 2012 @ 13:13:51 #106
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118845046
Oh kom op, dit is deel 110 in het Wijnaldum-Feyenoord-PSV-discussietopic. Alles is daar wel over gezegd lijkt me.
Dit, dus.
  maandag 5 november 2012 @ 13:15:20 #107
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118845098
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 13:04 schreef Adames het volgende:

[..]

hij heeft natuurlijk wel gelijk, feyenoord heeft altijd maar een marginale rol gespeeld in het Nederlandse voetbal. Een overstap naar sfeerclub psv is dan ook logisch.
Het is dat ik geen gifje heb van de weglopers bij bony's tweede goal, afgelopen zaterdag. Pot verwijt de ketel. Wij hebben geen sfeer en jullie de meeste vroegtijdige weglopers.
Dit, dus.
pi_118845169
Ok, opgeschoond en nu kappen over Wijnaldum/Feyenoord hier. Ga elkaar maar DM-en.
BFF met GGMM
pi_118845176
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 13:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is dat ik geen gifje heb van de weglopers bij bony's tweede goal, afgelopen zaterdag. Pot verwijt de ketel. Wij hebben geen sfeer en jullie de meeste vroegtijdige weglopers.
Iemand had daar nog een hele mooie tweet over gemaakt die is ook veel voorbij gekomen afgelopen zaterdag.
pi_118846085
Wijnaldum en Willems spelen onder hun niveau... Dit kan beter :N
pi_118846125
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:40 schreef Doublepain het volgende:
Wijnaldum en Willems spelen onder hun niveau... Dit kan beter :N
Speelt Narsingh echt zo slecht dat hij geen basisplaats heeft? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij zich met gemak in de basis zou spelen.
BFF met GGMM
  maandag 5 november 2012 @ 13:43:29 #112
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118846192
Willems moet per direct kappen met alle niet-verdedigende praktijken, want godsallemachtig wat krijg ik het Spaans benauwd als ie weer een poging doet tot panna's en allerlei andere hopeloos falende trucje.

Bal afpakken, inleveren en weer op je plek gaan staan. Eventueel opkomen als afspeelmogelijkheid, niks meer.
Dit, dus.
pi_118846200
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Speelt Narsingh echt zo slecht dat hij geen basisplaats heeft? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij zich met gemak in de basis zou spelen.
't Is geen rechtsbuiten voor een club die 90% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander speelt. Afgelopen zaterdag was de opdracht om iets in te zakken. Dan kan hij op snelheid goud waard zijn. Zaterdag was hij best aardig.
pi_118846240
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

't Is geen rechtsbuiten voor een club die 90% van de wedstrijd op de helft van de tegenstander speelt. Afgelopen zaterdag was de opdracht om iets in te zakken. Dan kan hij op snelheid goud waard zijn. Zaterdag was hij best aardig.
Aah ok, echt voor de counter dus. Daardoor kon hij beter excelleren bij Heerenveen.
BFF met GGMM
pi_118846258
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind hem niet zo slecht, valt alleen op als hij met Lens speelt. Aangezien Lens niet zo vaak in de spits staat en Narsingh geen afspeelmogelijkheid geeft. Door de lucht heeft geen zin want Toivonen is er niet. Maar als ik hem met Matavz zie, dan zie je gewoon dat die 2 bij elkaar horen. Matavz wordt ook onderschat. Die gaf me weer een paar ballen op rechts _O_<
pi_118846272
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Aah ok, echt voor de counter dus. Daardoor kon hij beter excelleren bij Heerenveen.
Dat en door het feit dat die Djuricic een geweldige steekbal heeft en Dost altijd op de goede plek stond.
pi_118846290
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Willems moet per direct kappen met alle niet-verdedigende praktijken, want godsallemachtig wat krijg ik het Spaans benauwd als ie weer een poging doet tot panna's en allerlei andere hopeloos falende trucje.

Bal afpakken, inleveren en weer op je plek gaan staan. Eventueel opkomen als afspeelmogelijkheid, niks meer.
Zijn nieuwste trucje 'De ingooi' hoop ik anders wel vaker te zien _O-
pi_118846321
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat en door het feit dat die Djuricic een geweldige steekbal heeft en Dost altijd op de goede plek stond.
Matavz is een betere spits dan Dost. Alleen spelen die 2 niet vaak met elkaar.
pi_118846402
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:43 schreef Buitendam het volgende:

Moment opname, aangezien die panna poging maar 1x gebeurde, hij speelt nu prima achterin maar aanvallend matig. Hij is nu minder aan de bal, wat gewoon jammer is. Dat was juist zijn sterke punt.
  maandag 5 november 2012 @ 13:49:26 #120
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118846408
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zijn nieuwste trucje 'De ingooi' hoop ik anders wel vaker te zien _O-
Achja, incidentje. Is niet erg.
Dit, dus.
pi_118846439
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Achja, incidentje. Is niet erg.
Klopt, is ook flauw. Al moest ik wel hardop lachen.
  maandag 5 november 2012 @ 13:50:35 #122
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118846461
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moment opname, aangezien die panna poging maar 1x gebeurde, hij speelt nu prima achterin maar aanvallend matig. Hij is nu minder aan de bal, wat gewoon jammer is. Dat was juist zijn sterke punt.
Structureel wekelijks speelt ie het balletje drie keer per wedstrijd onder zijn voet door. Als ik een euro kreeg voor iedere technisch gemankeerde sleepbeweging van die jongen reed ik nu dezelfde wagen als de selectie.
Dit, dus.
  maandag 5 november 2012 @ 13:50:58 #123
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118846474
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Klopt, is ook flauw. Al moest ik wel hardop lachen.
Ik ook :@
Dit, dus.
pi_118846599
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Structureel wekelijks speelt ie het balletje drie keer per wedstrijd onder zijn voet door. Als ik een euro kreeg voor iedere technisch gemankeerde sleepbeweging van die jongen reed ik nu dezelfde wagen als de selectie.
Over zijn techniek gesproken, hij kan het wel. Eerlijk is eerlijk, zijn bewegingen zijn best van een hoog niveau, technisch begaafde speler. Alleen moet hij ervaring krijgen, dat komt nog wel. Als je dat nu van hem afpakt, kan je hem net zo goed bij Jong PSV laten ballen en vaarwel zeggen.
  maandag 5 november 2012 @ 13:57:01 #125
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118846708
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Over zijn techniek gesproken, hij kan het wel. Eerlijk is eerlijk, zijn bewegingen zijn best van een hoog niveau, technisch begaafde speler. Alleen moet hij ervaring krijgen, dat komt nog wel. Als je dat nu van hem afpakt, kan je hem net zo goed bij Jong PSV laten ballen en vaarwel zeggen.
Ik heb echt geen flauw idee of wij dezelfde wedstrijden zien, maar hoe on earth kun je beweren dat Willems technisch begaafd is? Die jongen doet maar wat. De manier waarop Mertens die bal in een beweging aanneemt en vol overgave over de keeper krult, dat is techniek. Wat Willems laat zien is de bal aangespeeld krijgen, geen tegenstander in een straal van 10 meter om zich heen hebben en dan een compleet gemankeerde sleepbeweging maken om richting Mertens te stuiven. Het is echt te bizar voor woorden als je erop gaat letten.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')