abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118704178
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef vivelafete het volgende:
wWel even een dikke :r voor die droeftoeters op Oost die bij elke spelhervatting van de Keeper van EHC hooooooooooommoo gingen roepen. Wat een stelletje kneuzen daar zeg, ongelooflijk.
Komt omdat nog niet eens een kwart van de normale Oostgangers aanwezig is tijdens bekerwedstrijden. Dat zijn allemaal jongens die geen scc hebben of een scc op een andere plaats.
Dit, dus.
pi_118706455
Is Van Bommel er zaterdag weer bij? Kan het nergens vinden :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_118706715
quote:
19s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is Van Bommel er zaterdag weer bij? Kan het nergens vinden :{
Vast niet.
pi_118708288
Gaat weer erg lastig worden, Heracles is in vorm en PSV uit vorm.
Land of the free. Home of the brave.
pi_118710302
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef Scarface88 het volgende:
Gelukken spelen we thuis. Dan heb ik toch altijd het gevoel dat het wel goed komt.
pi_118711437
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef Scarface88 het volgende:
Ik hou me een beetje vast aan vorig seizoen. Toen was PSV ook niet in grootse doen. 1e helft met 0-1 achter. 2e Helft kwam Lens erin en die scoorde toen 3 of 4 keer. 1-4. Was erg geflatteerd vanwege de 1e helft, maar toch.
pi_118713031
PSV wint met 4-1.
Iedereen verwacht weer wat moeizaams en is negatief en dan knallen ze er even op waardoor we tijdelijk euforisch zijn :)
pi_118719892
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik hou me een beetje vast aan vorig seizoen. Toen was PSV ook niet in grootse doen. 1e helft met 0-1 achter. 2e Helft kwam Lens erin en die scoorde toen 3 of 4 keer. 1-4. Was erg geflatteerd vanwege de 1e helft, maar toch.
Gaat uiteindelijk om winst, ben blij hoe het nu gaat. 3 punten :)
pi_118722645
Topploeg dat Den Bosch.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118722729
Oepsie verkeerde topic

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 21:31:32 ]
pi_118725579
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Komt omdat nog niet eens een kwart van de normale Oostgangers aanwezig is tijdens bekerwedstrijden. Dat zijn allemaal jongens die geen scc hebben of een scc op een andere plaats.
Ja, want het gros van de figuren op Oost doen dat natuurlijk niet en zijn in de regel hele nette, zichzelf gedragende, fatsoenlijke en sociale mensen. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Gelukken spelen we thuis. Dan heb ik toch altijd het gevoel dat het wel goed komt.
Klopt. Daar komt het meestal wel goed inderdaad. Wanneer en tegen wie was de laatste thuiswedstrijd ook al weer? Best goed resultaat toch?..... :')
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef vivelafete het volgende:
De enige manier wanneer hij wat beter zou kunnen gaan spelen is bij betere voorzetten. En dat is toch wel een punt waar het in ons team helemaal mis zit. Echt niemand kan een fatsoenlijke voorzet geven, het lijkt alsof ze er totaal niet op trainen.
Narsingh heeft een parchtige voorzet, en heeft dan ook best al een aantal assists op zijn naam staan. Het lastige is alleen dat Advocaat vooral kiest tussen Lens en Narsingh terwijl hij zou moeten kiezen tussen Matavz en Lens. Daardoor krijg je de koppels Lens en Matavz of Lens en Narsingh. Matavz zou wanneer er een beetje automatisme gebouwd wordt enorm kunnen profiteren van de voorzet van Narsingh.

Maar goed, sowieso moet Lens gewoon de spits zijn.

quote:
Er lijkt überhaupt wel wat mats in heel PSV te zitten. Ik zou zo ontzettend graag zien dat er eens wat jongens erop kallen. Niet allemaal van die laffe schotjes en maar door blijven pielen, knal er eens een keer op!
Ik heb een beetje de indruk dat je PSV niet vaak ziet spelen. Je opmerking over Engelaar is iets dat we al bijna een jaar weten en ook een aantal keer hebben kunnen zien toen hij speelde. Het is ook vooral te wijten aan het feit dat hij amper speelt. Feitelijk speelde hij al bijna anderhalf jaar geen wedstrijd meer op niveau en was het dus een vreemde keus van Advocaat om hem op te stellen tegen AIK. Dat gaat ook niet meer terugkomen.
Over het erop-kletsen: Dat doet PSV wel degelijk. Sterker nog, het is meermaals de strategie geworden om te kunnen winnen in lastig verlopende wedstrijden; de tegenstander fysiek uitputten. Dat is ook hoe er tegen Willem II gewonnen werd. Niet op basis van klasse of beter spel. Het feit dat PSV het op fysiek vermogen laat aankomen, is juist een zwakte, een blijk van onvermogen om gewoon voetballend de betere te zijn en te domineren.

Ik heb het idee dat de ruimtes extra klein zijn bij PSV doordat we geen verdediging hebben waar vanuit gegaan kan worden. Er kan geen opbouw uit plaatsvinden, er zullen geen goede passes vandaan komen, en wanneer de tegenstander over het middenveld heen komt, weten we dat er een zeer zwakke linie staat, en dus moet het middenveld daar dan bij zijn, waardoor ze de aanval niet kunnen ondersteunen.

quote:
Wel even een dikke :r voor die droeftoeters op Oost die bij elke spelhervatting van de Keeper van EHC hooooooooooommoo gingen roepen. Wat een stelletje kneuzen daar zeg, ongelooflijk.
Ik heb serieus amper wedstrijden gezien waar dat niet gebeurt bij de keeper van de tegenstander. En niet alleen bij PSV. Het zou eerder vreemd zijn wanneer dat niet gebeurt. Ik denk iook niet dat ze zijn naam hebben geroepen, en dat ze dus inderdaad 'homo' riepen.

Er is later wel iets van "Hermans in Oranje" oid geroepen. Dus het respect heeft hij inderdaad wel gehad.
pi_118726857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:19 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ja, want het gros van de figuren op Oost doen dat natuurlijk niet en zijn in de regel hele nette, zichzelf gedragende, fatsoenlijke en sociale mensen. :')
Ik snap je cynisme niet helemaal, maar inderdaad heeft het gros van Oost niet de neiging om tegen clubs als de graafschap of RKC de behoefte spelers van de tegenpartij te zieken. Dus op het moment dat een keeper van een amateurclub wordt gezocht is dat alleen in de eerste ronden van de bekerwedstrijden als de reguliere scc houders worden vervangen door jongere kereltjes.
Dit, dus.
pi_118729290
Rijnsburgse Boys - PSV dus. Makkelijkste loting van de topclubs (Of je moet Vitesse als topclub zien)
pi_118730517
quote:
"Ik heb aangegeven dat een ander in zijn positie zal spelen, want ik vind de aanbieding die Feyenoord hem heeft gedaan meer dan goed", zei Koeman voor de camera van Eredivisie Live. "Ik denk ook dat hij al een andere club heeft en hij ziet zijn toekomst niet bij Feyenoord. Dan is het mijn recht als trainer van Feyenoord om daar een jongen neer te zetten die wel tot de toekomst behoort."
Nou Leerdam, welkom in eindhoven :W :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 00:16:48 ]
pi_118730521
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 00:16:32 ]
  vrijdag 2 november 2012 @ 00:18:59 #91
300718 Kenju
Say It!!??
pi_118730585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rijnsburgse Boys - PSV dus. Makkelijkste loting van de topclubs (Of je moet Vitesse als topclub zien)
Thuiswedstrijd tegen de nummer 10 van de hoofdklasse B had PSV het al lastig. Dit is uit tegen de nummer 7 van de zaterdag topklasse.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_118730614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:18 schreef Kenju het volgende:

[..]

Thuiswedstrijd tegen de nummer 10 van de hoofdklasse B had PSV het al lastig. Dit is uit tegen de nummer 7 van de zaterdag topklasse.
Ja en PSV met B team/jeugd

Welke teams had jij dan liever :?
pi_118730761
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:18 schreef Kenju het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om?

Ajax won met moeite, feyenoord ook en twente verloor.. Dat zijn dus onze concurrenten.. (Behalve feyenoord ;) )
  vrijdag 2 november 2012 @ 02:05:49 #94
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118731801
Ajax speelde wel met de A1
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_118731946
Via 3 amateurclubjes dadelijk richting de laatste 8 :')
pi_118732171
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nou Leerdam, welkom in eindhoven :W :')
Nee Joh. Leerdam is veel te goed voor onze verdediging.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_118733472
Leerdam :') Van ene middelmaat naar andere middelmaat.
Land of the free. Home of the brave.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2012 @ 09:12:04 #98
842 Zorro
Z
pi_118733499
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 02:48 schreef MRN89 het volgende:
Via 3 amateurclubjes dadelijk richting de laatste 8 :')
Ook wel bekend als het "ajax-scenario"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_118734993
Ze hebben wel vertrouwen op hun site.
quote:
01-11-2012 23:39 | rutger
Appletje eitje op naar volgende ronde.....

01-11-2012 23:48 | Mark
Hehe, eindelijk een makkie

01-11-2012 23:48 | jasper kortekaas
Makkie,, kalemansie

01-11-2012 23:50 | jasper kortekaas
Kom uien uien zijn de best laat die boeren poepie ruiken

01-11-2012 23:50 | rbbfan
psv doet stoer op hun site echt vies als rbb wint lach ik ze hard uit ( :? )

02-11-2012 00:45 | SUPER UI
Wij uien zullen dat pisvee wel even van hun af spoelen en met de tracker laten vertrekken bij de mooiste club van Nederland.

02-11-2012 04:41 | Zjannie M
Makkie! PSV had thuis al moeite tegen EHC, RBB uit is een stuk lastiger! Kom op uien!

02-11-2012 07:00 | MT
Of je nu tegen een Jupiler club speelt of tegen de reserves van PSV,net zo veel kans !

02-11-2012 09:14 | v
Rbb ken die boeren ff écht voetbal laten zien! #onions
pi_118735190
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 10:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze hebben wel vertrouwen op hun site.

[..]

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: